Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα πουλήσω το 8άρι και θα πάρω...; :)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θα πουλήσω το 8άρι και θα πάρω...; :)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    87
    203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexkid last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.

      Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME

      γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
      δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ευχαριστώ για τη διόρθωση Alexkid νόμιζα ότι ήταν 'και' ενώ είναι 'ή'
        Δεν ήξερα καν ότι μπορείς να βάλεις κινητήρα άλλου κατασκευαστή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Ευχαριστώ για τη διόρθωση Alexkid νόμιζα ότι ήταν 'και' ενώ είναι 'ή'
          Δεν ήξερα καν ότι μπορείς να βάλεις κινητήρα άλλου κατασκευαστή!

          Oυτε και εγω το ηξερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            MX5 με twin spark...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Έλα σιγά σιγά να φανερώνονται οι κάγκουρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Golf με vtech!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eeg74 last edited by

                  Τάπερ με tfsi...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης eeg74 έγραψε:
                    Τάπερ με tfsi...

                    Ελπίζω να έγινα σαφής

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eeg74 last edited by

                      Ένα δίλιτρο tfsi μοτέρ δεν νομίζω να χάλαγε κανέναν ταπερόβιο, εκτός ίσως από τους πολύ 'καμένους' με τη γραμμικότητα. Μια χαρά γραμμικό είναι το συγκεκριμένο μοτέρ και με ένα πρόγραμμα... μουτς!

                      Ε, αν καίγεσαι να βλέπεις σώνει και καλά 8000+ rpm, καλιμπράρεις το στροφόμετρο να χτυπάει τον κόφτη στο τέρμα του και στροφάρεις όσο θες!

                      Εντάξει, μεταξύ αστείου και σοβαρού αυτά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης eeg74 έγραψε:
                        Εντάξει, μεταξύ αστείου και σοβαρού αυτά!

                        Το έσωσες τελευταία στιγμή.

                        Οι ατμοσφαιράκηδες θα σε επικήρυσσαν αν δεν το έλεγες αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης Alexkid έγραψε:

                          Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.

                          Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME

                          γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
                          δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

                          Για γραψε μας την πηγη σου γιατι εγω αλλιως τα ξερω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                            Δε νομίζω ότι είναι νόμιμη, δεν αρκεί το 25%, πρέπει να παράγεται και το όχημα με αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορείς πχ. να βάλεις σε ένα Mazda κινητήρα Toyota ούτε σε ένα 1.6 κινητήρα 2.0 (25%) αν το μοντέλο δεν έχει έκδοση με τον 2.0 κινητήρα.

                            Για την ιστορία, μιας και ο φίλος μας δεν ενδιαφέρεται: Είτε το νέο μοτέρ θα πρέπει να προβλέπεται από το εργοστάσιο (π.χ. 316 σε Μ3) είτε θα πρέπει να είναι μέχρι 25% μεγαλύτερου κυβισμού (π.χ. σκαραβαίος με μοτέρ 1.6 Impreza). Στην δεύτερη περίπτωση, αν είσαι ο πρώτος που κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή χρειάζεται και υπογραφή από Μηχανολόγο. 100% τσεκαρισμένο, έχω δει άδεια σκαραβαίου με περασμένο το μοτέρ του Subaru. Παραθέτω και απόσπασμα από το YME

                            γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
                            δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

                            Για γραψε μας την πηγη σου γιατι εγω αλλιως τα ξερω.

                            http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
                            Βεβαια μπορει να βραχυκυκλώσουν με τον βανκελ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              πουλα το κ εσύ ακριβά ρε συ σα το μάγκα το ξυλοκαστρίτη
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/880714/
                              πόσους μήνες έχει ο κόπανος την αγγελία με το ίδιο κατεβατό-κείμενο! κ να είχε σπρώξει κ κανά φράγκο στο αμαξι. 'αγωνιστικά' μόμο κόκκινα πετάλια έχει βάλει πάντως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                heras last edited by

                                πρεπει να ναι 2 χρονια αυτο στις αγγελιες με την ιδια τιμη και περιγραφη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Όχι ότι δεν είναι σε κατάσταση καινούργιου (εμφανισιακά τουλάχιστον) αλλά 20k ζητάει το θηρίο??

                                  Για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα πάντως από τη στιγμή που τα 6 και 7 χιλιάρικα σε καμία περίπτωση δεν είναι όχι μόνο κέρδος αλλά ούτε καν κάλυψη κάποιου κόστους, καταθέτεις πινακίδες και απλά το χεις να κάθεται μπας και αποκτήσει κάποια συλλεκτική αξία στο μέλλον όπως τα RX-7, Nissan 200SX, AE86 ή το κυκλοφορείς μια στο τόσο για να βγάζεις γούστα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efthymis last edited by

                                    Αυτο με την καταθεση ουτε να το σκεφτεσαι, μετα απο 20 χρονια θα εχεις ενα αυτοκινητο αχρηστο που θα θελει αρκετα μεγαλο ποσο για να ξαναγινει αξιομαχο, και αλοιμονο αν θα το παρεις ποτε πισω... 😕 Φιλε μου οπως ειναι τα πραγματα ειτε παιρνεις ενα φθηνο χιλιαρακι για τις καθημερινες σου αναγκες και κρατας το 8αρι για ανοιχτες διαδρομες, ειτε παιρνεις αποφαση κ το δινεις -οσο οσο δυστυχως- για να πας παρακατω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Λυπάμαι αλλά μου βγήκε σεντόνι...
                                      Ας σκεφτούμε τα λεφτά που θα γλυτώνεις από βενζίνη το χρόνο.
                                      Αν τώρα καις 16 και με το άλλο θα καις 10 (δε νομίζω να πας σε κατηγορία αυτοκινήτου που να καίει συνολικά με πόλη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        maniatis87 last edited by

                                        +1 στον onyx για την αξογη αναλυση του..φιλε πραγματικα γνωριζεις το θεμα...ακολουθησε ενα απο τα σεναρια λοιπον φιλε μου..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          ωραίος ο onyx
                                          εγώ να προσθέσω πως αν κρατήσει το rx8 κ συνεχίζει να του κάνει χιλιόμετρο θα χρειαστεί κ rebuilt κάποια στιγμή με κόστος 3χλρ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsilis last edited by

                                            Eξαιρετικη αναλυση του Οnyx!
                                            Το rebuild παει απο 1500-4500 χιλ ευρω,ενω βρισκεις και καινουργιο μοτερ με 4-5000 χιλ ευρω
                                            Το ποτε θα χρειαστει ανακατασκευη....αγνωστον,και σχετικως απροβλεπτον!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr