Ο χρήστης adrivas έγραψε:
johnkyr οι βαθμοι δεν μου λενε τιποτα απο μονοι τους. Προσωπικα θεωρω τον νεο τροπο αξιολογησης αποπροσανατολιστικο. Πού ειναι η αποκριση στο τιμονι (οπως πχ μπορει να ποσοτικοποιηθει απο εναν χρονο σλαλομ), η αντοχη στην παρατεταμενη σκληρη χρηση, το επιπεδο ανεσης, και ενα σωρο αλλα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει ενα λαστιχο?
Το να κρινουμε λαστιχα με 2 μονο δεικτες ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου πολυ λαθος.
δεν διαφωνώ ότι οι νέοι δείκτες της ΕΕ δεν λένε όλη την αλήθεια .... αλλά τουλάχιστον έχουμε έναν +αντικειμενικό τρόπο μέτρησης, σε αυτό που μετράνε, ειδικά στο θόρυβο, που μέχρι τώρα δεν είχαμε καμιά μέτρηση. Σε συνδυασμό, με το UTQG, μπορούμε να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα για το τι να περιμένουμε, σε σχέση με το παρελθόν που μέναμε μόνο στις προσωπικές ανταλλαγές εμπειριών. @realzeus, προφανώς στην ΕΕ αποφάσισαν να μετρήσουν κάτι, απ το οποίο έχουν στατιστικές ότι συμβάλλει στα ατυχήματα και είναι εύκολα μετρήσιμο.... όταν πχ το φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο, το καλό απ το μέτριο στα 80χλμ, έχουν διαφορά μερικές καρότσες. Τώρα αν στο γύρο της πίστας το 1 από το τελευταίο γυρίζει με διαφορά μερικών δεκάτων ή έχει καλύτερο (υποκειμενικά) τιμόνι, δεν το θεωρώ περισσότερο σημαντικό για καθημερινά αυτοκίνητα. Αυτοί που θέλουν κάτι το πολύ sport, αγνοώντας για τα υπόλοιπα, θα πάνε σε καποιο UHP λάστιχο ή σε κάποιο σεμι(με την ανάλογη ανάρτηση), αλλά δεν είναι η πλειοψηφία των καταναλωτών.
'Πίου' συνεχίζεις με το '΄θύμιο' εκτός κι αν κάνω εγώ λάθος και δεν απευθύνεται σε μένα, όποτε σου ζητώ ταπεινά συγνώμη, ΑΝ μπορείς να καταλάβεις, στην 'είπα' για τους τόνους, για να διασκεδάσω τουλάχιστον, τον τρόπο με τον οποίο σχολίασες το ποστ μου ..... όπως 'άνθρωπε' όπως 'μάγκες να προσέχουμε τι γράφουμε κτλ'.
Στο θέμα μας
Το cinturato p7 έχει
260 AA A
C B 70db
PremiumContact5
280 AA A
C A 72db
ο μόνος λόγος να επιλέξεις το CP7 είναι ο θόρυβος .......
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... tabid=tab1
κι ένα υποκειμενικό τεστ.
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... ordId=2455
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... ordId=2460
γι αυτό γράφω ότι στην πιρρέλλι έβγαλαν το CP7 blue για να
είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί, που δείχνουν να έχουν και
τις καλύτερες 'αντικειμενικές' μετρήσεις.
Το cinturato p7 blue που έχει
260 AA A
A/B A 70db
.
Μιας και μπαίνει στην τελική επιλογή και ο προσωπικός παράγοντας, γράφω ότι δεν μπορώ να επιλέξω την pirelli, μετά από τα τραγικά απλαP7 που είχα, όσο καλά κι αν θέλει να μου παρουσιάσει ο ειδικός τύπος τα cinturatoP7/blue που μπορεί και να είναι πολύ καλά .... Η σοφή παροιμία λέει αν καείς με το χυλό, φυσάς και το ... όπως και το : 'Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού''. Ελπίζω να μην μετατρέψουμε το thread ομαδικό/ οπαδικό