Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series (F20) 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series (F20) 2011
    • 1
    • 2
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 146
    • 147
    • 140 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    2923
    3640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      socratesn last edited by

      Υποκειμενικο ειναι το θεμα της εμφανισης,τι να σου πω.Ειναι καπως πιο ευπεπτη ετσι κ ας ειναι λιγο ''σφιχτης'' για την κατηγορια της(και κοστιζει και καμια 50αρα σαν 135)
      βιλλ μ αρεσει,τι να κανουμε.Ισως εγινα bmwδακιας(να θυμηθω ν αλλαξω αβαταρ )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης timkoul έγραψε:
        Ειναι και πιο φουσκωτη ή κανω λαθος...?
        Ωραια φρενα, οι ζαντες ομως δεν μου πολυαρεσουν...

        Τωρα που καλοκαιριασε, σε καθε ευκαιρια (συνηθως βραδακι...) ανοιγω τερμα παραθυρο και ακουω τσουφ σε καθε αφημα.
        Ειμαι καινουριος στα turbo...

        welcome to the club.

        Έχει πλάκα. (καλό όμως είναι να μην το πιέζεις πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες που έχει 35+ βαθμούς έξω και άπνοια)

        ΥΓ: την άνοιξη ή το φθινόπωρο με τη δροσούλα είναι καλύτερα.
        ΥΓ2: sorry...χιλιοειπωμένα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης socratesn έγραψε:
          Υποκειμενικο ειναι το θεμα της εμφανισης,τι να σου πω.Ειναι καπως πιο ευπεπτη ετσι κ ας ειναι λιγο ''σφιχτης'' για την κατηγορια της(και κοστιζει και καμια 50αρα σαν 135)
          βιλλ μ αρεσει,τι να κανουμε.Ισως εγινα bmwδακιας(να θυμηθω ν αλλαξω αβαταρ )

          Περι ορέξεως κολοκυθοπιτα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            socratesn last edited by

            Αυτη η φραση πρεπει να γινει moto του φορουμ.Ολα εκει καταληγουν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              Ειναι και πιο φουσκωτη ή κανω λαθος...?
              Ωραια φρενα, οι ζαντες ομως δεν μου πολυαρεσουν...

              Τωρα που καλοκαιριασε, σε καθε ευκαιρια (συνηθως βραδακι...) ανοιγω τερμα παραθυρο και ακουω τσουφ σε καθε αφημα.
              Ειμαι καινουριος στα turbo...

              welcome to the club.

              Έχει πλάκα. (καλό όμως είναι να μην το πιέζεις πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες που έχει 35+ βαθμούς έξω και άπνοια)

              ΥΓ: την άνοιξη ή το φθινόπωρο με τη δροσούλα είναι καλύτερα.
              ΥΓ2: sorry...χιλιοειπωμένα

              Μπααα δεν υπαρχει τετοιο θεμα, η μονη διαδρομη στην οποια κινειται ψιλογρηγορα για αρκετη ωρα ειναι προς Σουνιο και μετα εχει χρονο να κρυωσει με την ησυχια του στην συνεχεια της διαδρομης (Σουνιο - Λαυριο απο παραλια εννοειται).
              Μ' αρεσει, αν και δεν θα το αγοραζα (στην τιμη του και αυτα που προσφερει... μπααα...). Το αγορασε αμεσο συγγενικο μου προσωπο ομως κι ετσι εχω σχετικα συχνη επαφη και ελευθερια στη χρηση του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Ώρε μάνα μου, BMW 114i με 102 ανυπότακτα άτια. Με 20.000 χιλιαρικάκια δικό σας.

                http://www.autoblog.gr/2012/07/24/bmw-114i-apo-19867-euro/

                Λαίκ. Άντε και σε κανένα 110i τρικύλινδρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Υπερατού με Schnitzer

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    102 αλογα και πισω κίνηση... οκέικ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      μια χαρα, για τον πατερα μου , τη μανα μου , την αδερφη μου, καποιον που απλα θελει να μεταφερεται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Απλώς η χαρά των μισθωμένων. Άμαν ήτανε και 1400 κάτι Giuliettes και κάτι Astra 1.4T θα εξαφανίζονταν από τους δρόμους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          μια χαρα, για τον πατερα μου , τη μανα μου , την αδερφη μου, καποιον που απλα θελει να μεταφερεται...

                          όπως και η 316...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                            Υπερατού με Schnitzer

                            Mεσα εισαι...

                            Κοιτα μονο μην 'καταληξεις' με καμμια σειρα 1 μετα, οπως εγινε και με το οικογενειακο Tiguan...
                            Κοροιδευες και εβριζες τον twincharger, απο το πρωι μεχρι το βραδυ...

                            Aπο την αλλη οπως λεει και ο p@polaros, μια χαρα οικονομικοτατο, και για ανετες μετακινησεις ειναι για ολους τους μη ανησυχους...Τα 102αλογα δεν λενε σχεδον τιποτα για 1350κιλα, (γραψτε το απο τωρα, το νουμερο αυτο θα ειναι στους τροχους, δηλαδη με απωλειες, γυρω στα 115ps) τα 18χλγμ ροπης ομως απο χαμηλες στροφες, μια χαρα μπορουν να την κανουν να πηγαινει με το πλαι, -και με το ηλεκτρομπλοκε- αν δεν φοραει τεραστιους τροχους...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                              μια χαρα, για τον πατερα μου , τη μανα μου , την αδερφη μου, καποιον που απλα θελει να μεταφερεται...

                              όπως και η 316...

                              ...η οποια ετσι κι αλλιως ειναι πολυ πιο...'ταφος' ως βαρυτερη, και με σαφως χαμηλοτερη ροπη, και μαλιστα διαθεσιμη σε υψηλοτερες στροφες, απο την επερχομενη 114i συμφωνα τουλαχιστον με τις ανακοινωθεισες προδιαγραφες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Γενικά δεν είναι αυτοκίνητα για γκαυλόγκαζους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                  Γενικά δεν είναι αυτοκίνητα για γκαυλόγκαζους.

                                  Αυτο εννοειται...Με το Turbo ομως ειναι πιο αποδοτικα και οικονομικα, συγκριτικα με το προηγουμενο ατμοσφαιρικο 1600...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                    ..Τα 102αλογα δεν λενε σχεδον τιποτα για 1350κιλα, (γραψτε το απο τωρα, το νουμερο αυτο θα ειναι στους τροχους, δηλαδη με απωλειες, γυρω στα 115ps) τα 18χλγμ ροπης ομως απο χαμηλες στροφες, μια χαρα μπορουν να την κανουν να πηγαινει με το πλαι, -και με το ηλεκτρομπλοκε- αν δεν φοραει τεραστιους τροχους...

                                    Μπααα.... εδω η 118 θελει γλυστερο δρομο.
                                    Εκτος αν της βαλεις 15αρες με στενο λαστιχο και ξεκινας το αρχικο ξεκολλημα με μεταφορες βαρους ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astanapan last edited by

                                      Μπαντες με 114-118 μαμισιο... χαχχχαχαχαχα.. πλακα θα χει να το δω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        astanapan last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                        Υπερατού με Schnitzer

                                        (αν πηγαινει απο 102->200 με ενα προγραμματάκι ομως; δικαιολογειται ο σνιτσελ;)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          socratesn last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          μια χαρα, για τον πατερα μου , τη μανα μου , την αδερφη μου, καποιον που απλα θελει να μεταφερεται...

                                          όπως και η 316...

                                          ...η οποια ετσι κι αλλιως ειναι πολυ πιο...'ταφος' ως βαρυτερη, και με σαφως χαμηλοτερη ροπη, και μαλιστα διαθεσιμη σε υψηλοτερες στροφες, απο την επερχομενη 114i συμφωνα τουλαχιστον με τις ανακοινωθεισες προδιαγραφες.

                                          Θα ανοιξω τους ασκους του αιολου τωρα,αλλα μιας και την 316 την εχουμε,να σου πω οτι μια χαρα κρατας ταχυτητες 180+ στην εθνικη για πλακα οποτε ταφο δε τη λες,οκ ισως ζηταει λιγο παραπανω μαστιγωμα στις ρεπριζ,αλλα ειναι μια χαρα για οικογενειακο και κανεις προσπερασεις εστω και με κατεβασμα πολυ ανετα.Απλα μπαινω σφηνα στη συζητηση τωρα, επειδη παντα ερχεται ως το κατεξοχην παραδειγμα αργου αυτοκινητου ενω δεν ειναι και ας επιβεβαιωσουν οσοι την εχουν οδηγησει και δεν κοιτανε μονο κιλα αν ιππο.(Aυτοκινητο με τελικη 205-210,και 0-100 10.8 δε το λες ταφο για κανενα λογο.Τελος παντων )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Έτσι είναι, όπως τα λέει ο Σωκράτης.

                                            Μια χαρά αμαξάκι είναι, μην είμαστε υπερβολικοί.

                                            Στα 49.000 € ξεκινάει η M135i.

                                            Ακριβούτσικη...

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 140 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr