-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
+1 απο μενα ασε που αν εισαι κοφτες και αφησεις γκαζι για 1002 λογους και αρχισει η υπερστροφη δεν θα εχεις γκαζι να το μαζεψεις μετα
θα είναι ο κινητήρας στις 4,5χλδ κ δεν θα έχεις ροπή για να μαζεψεις το αμαξι?
@realzeus
στις καμπες που επιταχύνεις κ να σου ανεβασει σχεση το κιβώτιο επειδή γίνεται τοσο ομαλά η αλλαγή δεν δημιουργείται προβλημα. το έχει κ σχόλιο το ντραιβ με τις τζουλιετα στις σερρεςΜικρότερο πρόβλημα από ότι στο χεροκίνητο (που η αναγκαστική αλλαγή από 2α σε 3η στο δικό μου στην Κ1-Κ2, ακόμα και καρφωτή χωρίς να αφήσεις γκάζι, επηρεάζει πολύ το μπροστά μέρος) αλλά όταν είσαι στο όριο για να ξεσύρει η μούρη, η αλλαγή ροπής στους τροχούς και ταχύτητας κίνησης είναι το τελευταίο που θέλεις. Εκεί θα προτιμούσα να μπει λίγο στον κόφτη παρά να αφήσω γκάζι που θα στοιχίσει σίγουρα περισσότερο χρόνο.
Όσο για το άλλο που λες, εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Μερικά θέλουν στροφάρισμα!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποιός ο λόγος σε τέτοια παρατεταμένη στροφή να είσαι στον κόφτη?Εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Με άλλα είσαι στις 4500-5000 γιατί τόσα έχεις μαζέψει από την προηγούμενη ευθεία και απλά το ισορροπείς εκεί και με άλλα έχεις σχεδόν γεμίσει την σχέση και απλά παλεύεις με μούτρα και κώλους στην είσοδο. Εκεί πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη ότι το αυτοκίνητο δεν θα κάνει του κεφαλιού του και δεν θα σε ξαφνιάσει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιός ο λόγος σε τέτοια παρατεταμένη στροφή να είσαι στον κόφτη?
Εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Με άλλα είσαι στις 4500-5000 γιατί τόσα έχεις μαζέψει από την προηγούμενη ευθεία και απλά το ισορροπείς εκεί και με άλλα έχεις σχεδόν γεμίσει την σχέση και απλά παλεύεις με μούτρα και κώλους στην είσοδο. Εκεί πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη ότι το αυτοκίνητο δεν θα κάνει του κεφαλιού του και δεν θα σε ξαφνιάσει.
Το οποίο σημαίνει ότι έχεις μπει λάθος.
-
Δεν ξέρω αν έχεις μπει στην συγκεκριμένη πίστα αλλά δεν βεντουζάρεις κάτω με ένα απλό αυτοκίνητο. Ειδικά η Κ13 είναι ύπουλη και η υποστροφή αδρανείας καραδοκεί. Στο παραμικρό ελάφρωμα στο γκάζι μπαίνει η ουρά στο παιχνίδι. Θέλεις πολύ καλό μπροστινό βασικά και σταθερή ουρά. Αν μπεις βέβαια με 10 χλμ παρακάτω κανένα πρόβλημα. Όταν όμως κυνηγάς προσπαθείς να βρεις τα όρια.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Υπάρχει ένα πράγμα που λύνει όλα αυτά τα προβλήματα:Προσαρμογή -
Ο οδηγός που ξέρει ότι στις 7.000 θα αλλάξει σχέση μόνο του κι αν χρειάζεται τόσο υψηλό στροφάρισμα μένει στις 6.500 και βγαίνοντας γκαζώνει τέρμα για να μπει η επόμενη. Έτσι οδηγεί ο σωστός οδηγός.
(...)
Ποιός ο λόγος σε τέτοια παρατεταμένη στροφή να είσαι στον κόφτη?inimic και Nikos! τα είπαν όλα νομίζω.
Από όλα αυτά που διαβάζω, αυτό που εγώ καταλαβαίνω (και δεν έχω κάποια προσωπική επαφή με τους περισσότερους από εσάς) είναι ότι ο λόγος που σας ενοχλεί είναι γιατί δεν θέλετε να προσαρμοστείτε στο αμάξι (ίσως εγωιστικά?), δεν θέλετε πραγματικά να αξιοποιήσετε στο έπακρο στο σύνολο που έχετε στα χέρια σας.
Όμως οποιοδήποτε αμάξι κι αν αγοράσεις σήμερα, θέλει εξοικείωση για να το οδηγήσουμε γρήγορα (εκμεταλλευόμενος και το τελευταίο μέτρο στο δημόσιο δρόμο), γιατί κάθε αμάξι αντιδρά διαφορετικά στο όριο.
Δε βλέπω όμως να σας ενοχλεί κάτι τέτοιο.Δεν ξέρω πώς σκέφτεστε ρε παιδιά αλλά δε νομίζω να πιστεύετε ότι αγοράζοντας ένα αμάξι με 25.000€ (στην ελλάδα - για βγάλτε τους φόρους να δείτε πόσο κάνει ), πιστεύετε ότι αγοράζετε ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών προδιαγραφών!?!?
Τέλος, μην ξαναγράψει κανείς ότι σε κατσαρό δρόμο δεν αλλάζει ταχύτητα το DSG. Είναι τουλάχιστον μπαρούφα αυτό.
Κλείνοντας, έχω μία απορία: από όσους έχουν γράψει την άποψή τους σχετικά με τα διπλοσύμπλεκτα, ΠΟΣΟΙ έχουν κάνει πάνω από 1000km συνεχόμενα? (ελπίζω να απαντήσετε με ειλικρίνεια )
-
Τα 1000 χλμ συνεχομενα ειναι καποιος κανονας;
-
Ναι, και αν εσύ έκανες 1000, τότε για σένα ο κανόνας είναι 10000!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Τα 1000 χλμ συνεχομενα ειναι καποιος κανονας;Απλά κάνοντας 'σπαστά' 30-40km, για να καλύψεις τα 1000km, θες ένα σεβαστό και αραιό χρονικό διάστημα και ουσιαστικά δεν προλαβαίνεις να εξοικειωθείς πλήρως με το αμάξι και τις ιδιαιτερότητές του.
Γι' αυτό το έγραψα.ΥΓ: Θα ήθελα όμως μία ειλικρινή απάντηση από όσους έγραψαν. Εξάλλου, δε μετράμε ποιός το έχει μεγαλύτερο. ούτε ποιός είναι καλύτερος οδηγός (εκεί κάποιοι θα ήταν έτοιμοι να δώσουν πραγματική μάχη )
Ναι, και αν εσύ έκανες 1000, τότε για σένα ο κανόνας είναι 10000!
Συμφωνώ.
-
Δεν έχω κάνει 1000χλμ συνεχόμενα με κανένα μου αυτοκίνητο...
Ένοχος... -
φλωροι
ποιος εχει κανει 2000χλμ συνεχομενα
-
για να δειτε ποσο χαζη ειναι η συζητηση, το dsg ενοχλει τους 'χεραδες', το ESP που σε ελαχιστα αυτοκινητα βγαινει πλεον, δεν αναφερθηκε καν
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν έχω κάνει 1000χλμ συνεχόμενα με κανένα μου αυτοκίνητο...
Ένοχος...Ουτε και εγω...Bαλτε και εμενα 'μεσα'...
-
Σήμερα παιδιά στο μάθημά μας, θα μιλήσουμε για τον αυνανισμό, λέει η
δασκάλα.
Και ο Τοτός πετάγεται και λέει:- Εμείς που γαμάμε, κυρία, να περάσουμε για διάλειμμα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για να δειτε ποσο χαζη ειναι η συζητηση, το dsg ενοχλει τους 'χεραδες', το ESP που σε ελαχιστα αυτοκινητα βγαινει πλεον, δεν αναφερθηκε κανΣτο scirocco πλεον απο τα αυτοκινητα παραγωγης 07/2011 το ESP απενεργοποιειται πληρως.
Αλλα και στα προηγουμενα που δεν εβγαινε εντελως, ηταν πολυ καλα ρυθμισμενο...Ενα ελαφρυ ξεκολημμα στον πισω αξονα, οσο ακριβως χρειαζεται για να εξαλειψεις τυχον υποστροφη, ή για να μπεις ελαχιστα 'στραβωμενος' σε αφηνει, πριν παρεμβει...Το θεμα με το DSG για αυτους που δεν καταλαβαινουν ειναι απλο. Δεν εχουν παει βολτα με καποιον που να ειναι εξοικειωμενος αρκετα με manual, για αυτο και καθονται να αναλυουν και να εξηγουν πραγματα, που υπο πιεση, δεν προλαβαινεις ουτε καν να τα σκεφτεις, οχι να τα κανεις, και τα οποια εαν στην τελικη τα καταφερεις, απλα ΔΕΝ θεωρειται αυτο ευχαριστηση, αλλα ενα βημα πριν την κριση πανικου...Ολοι αυτοι που αναλυουν για οριο στροφων οτι προλαβαινεις κτλ, απλα πανε σε ρυθμους εκδρομης, και οχι γρηγορα, με το συμπαθειο κιολας...
-
Κ13 και άφημα γκαζιού ούτε να το σκέφτομαι
Αλλά και το να την πάρεις στον κόφτη είναι λάθος, θέλει γκάζι η στροφή.@Κίκιζας Γρηγόρης
Ασε αγαπητέ, θα βγεις... Ολους κουλούς τους βγάζεις Μείνε στο 'περί ορέξεως κολοκυθόπιττα' και μην το παρατραβάς με προσβλητικά του στυλ 'να σε πάει βόλτα κάποιος που ξέρει από manual' και 'ρυθμούς εκδρομής'. Οδήγησε κανά σοβαρό σειριακό γιατί έχεις κολλήσει με το DSG ή πήγαινε βόλτα με κανέναν που είναι εξοικειωμένος με αυτά (κανά WRC θα βοηθούσε ) και τα ξαναλέμε. Με το συμπάθειο κιόλας -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
για να δειτε ποσο χαζη ειναι η συζητηση, το dsg ενοχλει τους 'χεραδες', το ESP που σε ελαχιστα αυτοκινητα βγαινει πλεον, δεν αναφερθηκε καν
Στο scirocco πλεον απο τα αυτοκινητα παραγωγης 07/2011 το ESP απενεργοποιειται πληρως.
Αλλα και στα προηγουμενα που δεν εβγαινε εντελως, ηταν πολυ καλα ρυθμισμενο...Ενα ελαφρυ ξεκολημμα στον πισω αξονα, οσο ακριβως χρειαζεται για να εξαλειψεις τυχον υποστροφη, ή για να μπεις ελαχιστα 'στραβωμενος' σε αφηνει, πριν παρεμβει...Το θεμα με το DSG για αυτους που δεν καταλαβαινουν ειναι απλο. Δεν εχουν παει βολτα με καποιον που να ειναι εξοικειωμενος αρκετα με manual, για αυτο και καθονται να αναλυουν και να εξηγουν πραγματα, που υπο πιεση, δεν προλαβαινεις ουτε καν να τα σκεφτεις, οχι να τα κανεις, και τα οποια εαν στην τελικη τα καταφερεις, απλα ΔΕΝ θεωρειται αυτο ευχαριστηση, αλλα ενα βημα πριν την κριση πανικου...Ολοι αυτοι που αναλυουν για οριο στροφων οτι προλαβαινεις κτλ, απλα πανε σε ρυθμους εκδρομης, και οχι γρηγορα, με το συμπαθειο κιολας...
μιλουσα για ολα τα αυτοκινητα, οχι μονο το σιρικο.
εχεις 2 ερωτησεις που 'πηδηξες'
δηλαδη εισαι με σκασμενη 4η στα 170(?) και φρεναρεις για 3η στα 120(?), και το dsg δεν προλαβαινει να κατεβασει 2 ταχυτητες; Τι λες βρε Γρηγορη;
επισης οταν λες οτι σε κατσαρο οδοστρωμα δεν κατεβαζει, μηπως εκεινη τη στιγμη λειτουργει το ABS?
τωρα για το αν μας εχει παει βολτα καποιος που ξερει τον λεβιε...
-
Άσε ρε Γρήγορη, μόνο εσύ είσαι o φωτισμένος που έχεις πάει τόσο καλές βόλτες και όλοι οι άλλοι πλέκουν πουλόβερ. Κόψε το υπεροπτικό αυτό στυλ οπότε υπάρχει διάσταση απόψεων, δεν ξέρεις τι χέρι είναι o άλλος η τι εμπειρίες έχει.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχεις μπει στην συγκεκριμένη πίστα αλλά δεν βεντουζάρεις κάτω με ένα απλό αυτοκίνητο. Ειδικά η Κ13 είναι ύπουλη και η υποστροφή αδρανείας καραδοκεί. Στο παραμικρό ελάφρωμα στο γκάζι μπαίνει η ουρά στο παιχνίδι. Θέλεις πολύ καλό μπροστινό βασικά και σταθερή ουρά. Αν μπεις βέβαια με 10 χλμ παρακάτω κανένα πρόβλημα. Όταν όμως κυνηγάς προσπαθείς να βρεις τα όρια.Μα δε σου'πα να ελαφρώσεις το γκάζι. Να μείνεις σταθερά στο γκάζι στη περίπτωση που είσαι 500 στροφές πριν τον κόφτη, όπου ξέρεις ότι θα κουμπώσει την επόμενη γιατί ξέρεις ότι η στροφή είναι περίεργη.
Που θέλω να καταλήξω. Έχουμε πάρει ένα σενάριο θεωρητικό και το έχουμε τραβήξει από τα μαλλιά.
Όταν γνωρίζεις 5-6 διαφορετικές παραμέτρους προσαρμόζεις το οδήγημά σου ανάλογα . & -
Το θεμα με το DSG για αυτους που δεν καταλαβαινουν ειναι απλο. Δεν εχουν παει βολτα με καποιον που να ειναι εξοικειωμενος αρκετα με manual, για αυτο και καθονται να αναλυουν και να εξηγουν πραγματα, που υπο πιεση, δεν προλαβαινεις ουτε καν να τα σκεφτεις, οχι να τα κανεις, και τα οποια εαν στην τελικη τα καταφερεις, απλα ΔΕΝ θεωρειται αυτο ευχαριστηση, αλλα ενα βημα πριν την κριση πανικου...Ολοι αυτοι που αναλυουν για οριο στροφων οτι προλαβαινεις κτλ, απλα πανε σε ρυθμους εκδρομης, και οχι γρηγορα, με το συμπαθειο κιολας...
Με το συμπάθειο κιόλας, έχεις ΜΑΥΡΑ μεσάνυχτα.
Κατέβα από το καλάμι. Δεν τα ξέρεις όλα ΜΟΝΟ εσύ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κ13 και άφημα γκαζιού ούτε να το σκέφτομαι
Αλλά και το να την πάρεις στον κόφτη είναι λάθος, θέλει γκάζι η στροφή.Αυτό λέω κι εγώ. Απλά από το να σου ανεβάσει ταχύτητα στην 13 ή το να βαρέσει κόφτη προτιμώ το 2ο. Εκεί είναι και θέμα κλιμάκωσης. Με μερικά αυτοκίνητα είσαι ή κρεμασμένος με μια πάνω ή στον κόφτη της προηγούμενης. Προσωπικά προτιμώ το κρέμασμα αλλά σε καμία περίπτωση την αλλαγή mid-corner!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Κίκιζας Γρηγόρης
Ασε αγαπητέ, θα βγεις... Ολους κουλούς τους βγάζεις Μείνε στο 'περί ορέξεως κολοκυθόπιττα' και μην το παρατραβάς με προσβλητικά του στυλ 'να σε πάει βόλτα κάποιος που ξέρει από manual' και 'ρυθμούς εκδρομής'. Οδήγησε κανά σοβαρό σειριακό γιατί έχεις κολλήσει με το DSG ή πήγαινε βόλτα με κανέναν που είναι εξοικειωμένος με αυτά (κανά WRC θα βοηθούσε ) και τα ξαναλέμε. Με το συμπάθειο κιόλαςΝασο, με το συμπαθειο κιολας, ξεκολλα απο την γενικολογη τοποθετηση με τα σειριακα/διπλοσυμπλεκτα.
Το ειπα και πριν, ημουν ξεκαθαρος, αλλα φαινεται δεν θελεις ή δεν μπορεις να καταλαβεις. Δεν αναφερομαι ΓΕΝΙΚΑ στα διπλοσυμπλεκτα vs manual, ΑΛΛΑ στα DSG vs manual. Ειναι δυσκολο αυτο να γινει κατανοητο?
Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]