Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 578
    • 579
    • 580
    • 581
    • 582
    • 749
    • 750
    • 580 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14986
    97474
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      c-l-a-b last edited by

      λευκη με ηλιοροφη,κοκκινα δερματα κ σκουρες ζαντες..αν ειναι κ διλιτρη πετρελαιο κ τστ,στην κλεβω αμεσα.
      αλλιως δεχομαι κ την 1.6λτ πετρελαιο..
      εαν ειναι βενζινοκινητη,στην κλεβω μονο εαν θα μου πλερωνεις μπεντζινα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
        Παρήγγειλα νέο σκιάδιο οδηγού γιατί κάποια βλακεία θα έκανε ο πλυντηριάς στη βάση της και έσπασε το πλαστικό στη βάση στήριξη της.
        Επίσης νέα τάπα βενζίνης γιατί ενώ την κούμπωνα και κλείδωνε, αυτή ουσιαστικά δεν κλείδωνε. Είχε χαλάσει η καστάνια της κλειδαριάς που κάνει την τάπα να λοκάρει και το μόνο που επιτρέπει είναι να γυρίζει περιστροφικά χωρίς να βγαίνει έξω.
        Υπάρχει και αλουμινένια από την alfa linea accessori αλλά αυτή θα την αγοράσω στην Giulietta....

        η οποια δεν κλειδώνει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Η τάπα της βενζίνης είναι δουλειά βενζινά.
          Γι αυτό και πάντα βγαίνω έξω και (σχεδόν) πάντα κλείνω εγώ την τάπα με το κλειδί.

          Busse άσπρη με κόκκινο δέρμα είδα πρόσφατα. Πολύ γαμημένη φάση... με την καλή έννοια...

          Επίσης μαύρη με κόκκινο δέρμα είναι πολύ γαμάτη, όπως αυτό εδώ το τουτούνι...

          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2623577/

          Το καλοκαίρι του 04, λίγο πριν πάρω την 147 είχα δει στο λιμάνι του Πειραιά μια μαύρη με κόκκινο δέρμα και είχα πάθει πλάκα.

          Κι αν το καθυστερήσεις έστω κι ελάχιστα φτιάχνεις ωραία βαλβιδόσουπα!

          Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.

          να τα χαίρεστε παίδες, τόσο cuore δεν έχω


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            c-l-a-b last edited by

            απλως να προσθεσω στην απαντηση του εντι,οτι η κ.σισσυ που εχει την μπρερα,δεν ειναι η χρηστιδου.αυτη κυκλοφορει με μαυρο ρανγκλερ..
            μπρερα 2.4 πετρελαιο,χειροκινητη(δυστυχως),μαυρη με κοκκινα δερματα κ πακετο τ.ι.(δεν ξερω αν ειναι εξτρα),αγορασε παλιος μου συμπαικτης κ φιλος στην ιταλια με 27κ€ ..κμ.0..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              Δαγκώνω τη γλώσσα μου (ΑΟΥΤΣ!), κουνιέμαι απ' τη θέση μου κλπ αλλά κάτι μου λέει ότι η μάρκα θα μείνει χωρίς κουπέ αρκετά χρόνια.
              Οπότε μια χαρά επιλογή είναι ακόμα η Brera.
              Αυτά τα km0 ακόμα υφίστανται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                ντεν ξερει.πριν 3 κρονια την πηρε φιλος.κ ητελα ανταλλαξουμε με ντικο μου.ντεν ητελε.ακομα ψακνω γκιατι..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Δαγκώνω τη γλώσσα μου (ΑΟΥΤΣ!), κουνιέμαι απ' τη θέση μου κλπ αλλά κάτι μου λέει ότι η μάρκα θα μείνει χωρίς κουπέ αρκετά χρόνια.

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                    Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.

                    Τότε και οι 2 γνωστοί μου που την μαγείρεψαν (147 1.6 TS, 156 1.6 TS) ήταν οι εξαιρέσεις, τι να πω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Παίζει ρόλο και η χρήση και πιο συγκεκριμένα το αν δέχεται το σημείο αυτό σκόνη, χώμα κλπ αλλά τα εργοστασιακά όρια είναι ολίγον τι υπερβολικά.

                      Αυτό κάνει ενδιαφέρον ήχο για diesel

                      Youtube Video

                      και αυτός δεν είναι ούτε πούστης ούτε κάγκουρας...

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.

                        Τότε και οι 2 γνωστοί μου που την μαγείρεψαν (147 1.6 TS, 156 1.6 TS) ήταν οι εξαιρέσεις, τι να πω...

                        +1 δικός μου γνωστός με 156 που τα διελυσε όλα όταν άργησε την αλλαγή 4χλδ χλμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Αν είσαι τυχερός , και όχι κι γκαζοφονιάς μπορεις να υπέρβρις μέχρι 5κ το όριο. Μετά παίζεις με την φλόγα......(που λέει και το ασμα)....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theo13 last edited by

                            Ο χρήστης Greek έγραψε:
                            Αν είσαι τυχερός , και όχι κι γκαζοφονιάς μπορεις να υπέρβρις μέχρι 5κ το όριο. Μετά παίζεις με την φλόγα......(που λέει και το ασμα)....

                            και παλι 5κ χιλιομετρα ειναι πααααααααρα πολλα! οσο προσεκτικος και αν εισαι ειναι πολυ πιθανο να εχεις προβλημα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                              Αυτά τα km0 ακόμα υφίστανται;

                              Αρκετές ακόμα.Στο 26αρι οι mjet στα....αζήτητα οι JTS και V6
                              http://auto.trovit.it/auto-usate/alfa-brera-km-0

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • rocsta
                                rocsta last edited by

                                Επανέρχομαι για τα βαλβιδοσουπιασμένα μοτέρ. Παλιά ήταν μεγαλύτερο το πρόβλημα, γι'αυτό άλλωστε και άλλαξε το διάστημα αλλαγής από τα 60.000χλμ που ήταν αρχικά. Λέω 'παλιά' γιατί εν τω μετΑξύ άλλαξε και το ανταλλακτικό του σετ ιμάντα, και από πλαστικούς εντατήρες περάσαμε σε μεταλλικούς.
                                Μήπως όσοι δικοί σας την πάτησαν (realzeus) είχαν στο νου τους τα 60.000 χλμ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ενημέρωνε επισήμως για αυτή την αλλαγή προγράμματος. Αν έπεφτες σε μηχανικό με ενδιαφέρον μπορεί και να σου το έλεγε. Επίσημα η Alfa ουδέποτε πρέπει να ενημέρωσε τους κατόχους. Σκέψου δηλαδή να είσαι στα 58.000χλμ, να περιμένεις να πας στα 60.000χλμ για να αλλάξεις ιμάντες και να πάρεις στο μεταξύ το μοτέρ στη μασχάλη και να πας εκεί και να σου πουν γιατί δεν άλλαξες ιμάντες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    147chem last edited by

                                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                    Παρήγγειλα νέο σκιάδιο οδηγού γιατί κάποια βλακεία θα έκανε ο πλυντηριάς στη βάση της και έσπασε το πλαστικό στη βάση στήριξη της.
                                    Επίσης νέα τάπα βενζίνης γιατί ενώ την κούμπωνα και κλείδωνε, αυτή ουσιαστικά δεν κλείδωνε. Είχε χαλάσει η καστάνια της κλειδαριάς που κάνει την τάπα να λοκάρει και το μόνο που επιτρέπει είναι να γυρίζει περιστροφικά χωρίς να βγαίνει έξω.
                                    Υπάρχει και αλουμινένια από την alfa linea accessori αλλά αυτή θα την αγοράσω στην Giulietta....

                                    Αυτα τα δύο προβληματα εχω ακριβώς κι εγω.
                                    Το σκιαδιο μου πεφτει στο κεφαλι οταν εχει ζεστη γτ δεν κουμπωνει. Δεν μπορω να παρω το κλιψακι? μοονο ολοκληρο σκιαδιο βγαινει?
                                    και η ταπα που στανταρ ειναι μαλακια βενζινα. γυριζει αλλα δεν κουμπωνει ανοιγει κλεινει χωρις κλειδι.
                                    Ποσο σου κοστισαν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      aυτά παθαίνεις αμα το παίζεις χαζογκόμενα δινοντας στον βενζίνα τα κλειδία στο χέρι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Τα πρώτα χρόνια κανείς βενζινάς δεν ήξερε να κουμαντάρει αυτή την τάπα. Εμένα μου είχαν κόψει και το λαστιχάκι που την κράταγε (και στη μάνα μου στο 500αρι το χουν κάνει αυτό) γιατί δεν ήξεραν ότι στηρίζεται στο πορτάκι και την άφηναν να κρέμεται. Έκτοτε κατεβαίνω και τα κάνω ολα μόνος μου και τελειώνει το θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                          Τα πρώτα χρόνια κανείς βενζινάς δεν ήξερε να κουμαντάρει αυτή την τάπα. Εμένα μου είχαν κόψει και το λαστιχάκι που την κράταγε (και στη μάνα μου στο 500αρι το χουν κάνει αυτό) γιατί δεν ήξεραν ότι στηρίζεται στο πορτάκι και την άφηναν να κρέμεται. Έκτοτε κατεβαίνω και τα κάνω ολα μόνος μου και τελειώνει το θέμα.

                                          Σε μερικα κρεμάς την ταπα στο αυτακι που εχει το πορτακι χαμηλα.Σε αλλα την κρεμας με το λαστιχο που το περνας απο το πλαστικο που κουμπωνει το πορτακι(εχει και σχεδιο τυπωμενο απο την εσωτερικη πλευρα στο πορτακι).Σε πιο παλια μοντελα η ταπα μπαινει στην κορφη της πορτας με πειρο που ειναι ή στην κατω πλευρα της ταπας ή στην κορφη της.

                                          Η ταπα στο κλειδωμα/ξεκλειδωμα δεν καταλαβαινω τι δυσκολο στον χειρισμο εχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Δεν το κατείχαν το θέμα ή απλά βαριόντουσαν. Δεν ξέρω τι έπαιζε. Στην 147 ένας τρόπος υπήρχε να κρεμάσεις την τάπα κι αυτό ήταν στο γατζάκι που είχε το πορτάκι. Εξ' ου και η τάπα είχε κάτι σαν θηλιά για να πιάνει εκεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 578
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 580 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr