-
λευκη με ηλιοροφη,κοκκινα δερματα κ σκουρες ζαντες..αν ειναι κ διλιτρη πετρελαιο κ τστ,στην κλεβω αμεσα.
αλλιως δεχομαι κ την 1.6λτ πετρελαιο..
εαν ειναι βενζινοκινητη,στην κλεβω μονο εαν θα μου πλερωνεις μπεντζινα.. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Παρήγγειλα νέο σκιάδιο οδηγού γιατί κάποια βλακεία θα έκανε ο πλυντηριάς στη βάση της και έσπασε το πλαστικό στη βάση στήριξη της.
Επίσης νέα τάπα βενζίνης γιατί ενώ την κούμπωνα και κλείδωνε, αυτή ουσιαστικά δεν κλείδωνε. Είχε χαλάσει η καστάνια της κλειδαριάς που κάνει την τάπα να λοκάρει και το μόνο που επιτρέπει είναι να γυρίζει περιστροφικά χωρίς να βγαίνει έξω.
Υπάρχει και αλουμινένια από την alfa linea accessori αλλά αυτή θα την αγοράσω στην Giulietta....η οποια δεν κλειδώνει...
-
Η τάπα της βενζίνης είναι δουλειά βενζινά.
Γι αυτό και πάντα βγαίνω έξω και (σχεδόν) πάντα κλείνω εγώ την τάπα με το κλειδί.Busse άσπρη με κόκκινο δέρμα είδα πρόσφατα. Πολύ γαμημένη φάση... με την καλή έννοια...
Επίσης μαύρη με κόκκινο δέρμα είναι πολύ γαμάτη, όπως αυτό εδώ το τουτούνι...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2623577/
Το καλοκαίρι του 04, λίγο πριν πάρω την 147 είχα δει στο λιμάνι του Πειραιά μια μαύρη με κόκκινο δέρμα και είχα πάθει πλάκα.
Κι αν το καθυστερήσεις έστω κι ελάχιστα φτιάχνεις ωραία βαλβιδόσουπα!
Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.
να τα χαίρεστε παίδες, τόσο cuore δεν έχω
-
απλως να προσθεσω στην απαντηση του εντι,οτι η κ.σισσυ που εχει την μπρερα,δεν ειναι η χρηστιδου.αυτη κυκλοφορει με μαυρο ρανγκλερ..
μπρερα 2.4 πετρελαιο,χειροκινητη(δυστυχως),μαυρη με κοκκινα δερματα κ πακετο τ.ι.(δεν ξερω αν ειναι εξτρα),αγορασε παλιος μου συμπαικτης κ φιλος στην ιταλια με 27κ€ ..κμ.0.. -
Δαγκώνω τη γλώσσα μου (ΑΟΥΤΣ!), κουνιέμαι απ' τη θέση μου κλπ αλλά κάτι μου λέει ότι η μάρκα θα μείνει χωρίς κουπέ αρκετά χρόνια.
Οπότε μια χαρά επιλογή είναι ακόμα η Brera.
Αυτά τα km0 ακόμα υφίστανται; -
ντεν ξερει.πριν 3 κρονια την πηρε φιλος.κ ητελα ανταλλαξουμε με ντικο μου.ντεν ητελε.ακομα ψακνω γκιατι..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δαγκώνω τη γλώσσα μου (ΑΟΥΤΣ!), κουνιέμαι απ' τη θέση μου κλπ αλλά κάτι μου λέει ότι η μάρκα θα μείνει χωρίς κουπέ αρκετά χρόνια. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.Τότε και οι 2 γνωστοί μου που την μαγείρεψαν (147 1.6 TS, 156 1.6 TS) ήταν οι εξαιρέσεις, τι να πω...
-
Παίζει ρόλο και η χρήση και πιο συγκεκριμένα το αν δέχεται το σημείο αυτό σκόνη, χώμα κλπ αλλά τα εργοστασιακά όρια είναι ολίγον τι υπερβολικά.
Αυτό κάνει ενδιαφέρον ήχο για diesel
και αυτός δεν είναι ούτε πούστης ούτε κάγκουρας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι και νομίζω το ξεκαθάρισε και ο rocsta. Μην τρελαθούμε κιόλας.
Τότε και οι 2 γνωστοί μου που την μαγείρεψαν (147 1.6 TS, 156 1.6 TS) ήταν οι εξαιρέσεις, τι να πω...
+1 δικός μου γνωστός με 156 που τα διελυσε όλα όταν άργησε την αλλαγή 4χλδ χλμ
-
Αν είσαι τυχερός , και όχι κι γκαζοφονιάς μπορεις να υπέρβρις μέχρι 5κ το όριο. Μετά παίζεις με την φλόγα......(που λέει και το ασμα)....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Αν είσαι τυχερός , και όχι κι γκαζοφονιάς μπορεις να υπέρβρις μέχρι 5κ το όριο. Μετά παίζεις με την φλόγα......(που λέει και το ασμα)....και παλι 5κ χιλιομετρα ειναι πααααααααρα πολλα! οσο προσεκτικος και αν εισαι ειναι πολυ πιθανο να εχεις προβλημα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτά τα km0 ακόμα υφίστανται;
Αρκετές ακόμα.Στο 26αρι οι mjet στα....αζήτητα οι JTS και V6
http://auto.trovit.it/auto-usate/alfa-brera-km-0 -
Επανέρχομαι για τα βαλβιδοσουπιασμένα μοτέρ. Παλιά ήταν μεγαλύτερο το πρόβλημα, γι'αυτό άλλωστε και άλλαξε το διάστημα αλλαγής από τα 60.000χλμ που ήταν αρχικά. Λέω 'παλιά' γιατί εν τω μετΑξύ άλλαξε και το ανταλλακτικό του σετ ιμάντα, και από πλαστικούς εντατήρες περάσαμε σε μεταλλικούς.
Μήπως όσοι δικοί σας την πάτησαν (realzeus) είχαν στο νου τους τα 60.000 χλμ; -
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ενημέρωνε επισήμως για αυτή την αλλαγή προγράμματος. Αν έπεφτες σε μηχανικό με ενδιαφέρον μπορεί και να σου το έλεγε. Επίσημα η Alfa ουδέποτε πρέπει να ενημέρωσε τους κατόχους. Σκέψου δηλαδή να είσαι στα 58.000χλμ, να περιμένεις να πας στα 60.000χλμ για να αλλάξεις ιμάντες και να πάρεις στο μεταξύ το μοτέρ στη μασχάλη και να πας εκεί και να σου πουν γιατί δεν άλλαξες ιμάντες...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Παρήγγειλα νέο σκιάδιο οδηγού γιατί κάποια βλακεία θα έκανε ο πλυντηριάς στη βάση της και έσπασε το πλαστικό στη βάση στήριξη της.
Επίσης νέα τάπα βενζίνης γιατί ενώ την κούμπωνα και κλείδωνε, αυτή ουσιαστικά δεν κλείδωνε. Είχε χαλάσει η καστάνια της κλειδαριάς που κάνει την τάπα να λοκάρει και το μόνο που επιτρέπει είναι να γυρίζει περιστροφικά χωρίς να βγαίνει έξω.
Υπάρχει και αλουμινένια από την alfa linea accessori αλλά αυτή θα την αγοράσω στην Giulietta....Αυτα τα δύο προβληματα εχω ακριβώς κι εγω.
Το σκιαδιο μου πεφτει στο κεφαλι οταν εχει ζεστη γτ δεν κουμπωνει. Δεν μπορω να παρω το κλιψακι? μοονο ολοκληρο σκιαδιο βγαινει?
και η ταπα που στανταρ ειναι μαλακια βενζινα. γυριζει αλλα δεν κουμπωνει ανοιγει κλεινει χωρις κλειδι.
Ποσο σου κοστισαν? -
aυτά παθαίνεις αμα το παίζεις χαζογκόμενα δινοντας στον βενζίνα τα κλειδία στο χέρι...
-
Τα πρώτα χρόνια κανείς βενζινάς δεν ήξερε να κουμαντάρει αυτή την τάπα. Εμένα μου είχαν κόψει και το λαστιχάκι που την κράταγε (και στη μάνα μου στο 500αρι το χουν κάνει αυτό) γιατί δεν ήξεραν ότι στηρίζεται στο πορτάκι και την άφηναν να κρέμεται. Έκτοτε κατεβαίνω και τα κάνω ολα μόνος μου και τελειώνει το θέμα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα πρώτα χρόνια κανείς βενζινάς δεν ήξερε να κουμαντάρει αυτή την τάπα. Εμένα μου είχαν κόψει και το λαστιχάκι που την κράταγε (και στη μάνα μου στο 500αρι το χουν κάνει αυτό) γιατί δεν ήξεραν ότι στηρίζεται στο πορτάκι και την άφηναν να κρέμεται. Έκτοτε κατεβαίνω και τα κάνω ολα μόνος μου και τελειώνει το θέμα.Σε μερικα κρεμάς την ταπα στο αυτακι που εχει το πορτακι χαμηλα.Σε αλλα την κρεμας με το λαστιχο που το περνας απο το πλαστικο που κουμπωνει το πορτακι(εχει και σχεδιο τυπωμενο απο την εσωτερικη πλευρα στο πορτακι).Σε πιο παλια μοντελα η ταπα μπαινει στην κορφη της πορτας με πειρο που ειναι ή στην κατω πλευρα της ταπας ή στην κορφη της.
Η ταπα στο κλειδωμα/ξεκλειδωμα δεν καταλαβαινω τι δυσκολο στον χειρισμο εχει.
-
Δεν το κατείχαν το θέμα ή απλά βαριόντουσαν. Δεν ξέρω τι έπαιζε. Στην 147 ένας τρόπος υπήρχε να κρεμάσεις την τάπα κι αυτό ήταν στο γατζάκι που είχε το πορτάκι. Εξ' ου και η τάπα είχε κάτι σαν θηλιά για να πιάνει εκεί.
ΑLFA ROMEO FORUM