Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    a/c συμπλήρωμα φρέον?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. a/c συμπλήρωμα φρέον?
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 14
    • 15
    • 9 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    298
    10007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Ένας λόγος πτώσης της απόδοσης είναι η φθορά του συμπιεστή, ο οποίος πλέον δεν μπορεί να ανεβάσει τις πιέσεις λειτουργίας που ανέβαζε παλιά. Πολύ ακριβή η αντικατάστασή του.Άλλο μπορεί να είναι το φράξιμο του κλιματισμού από σκόνες στο εσωτ. στοιχείο, μπουκωμένα φίλτρα καμπίνας. Άλλο μπορεί να είναι το μπούκωμα του εξωτερικού ψυγείου, η η δυσλειτουργία της εκτονωτικής βαλβίδας (αν έχει). Μπορεί και η καμπίνα να μπάζει αέρα απ' έξω, τα λαστιχάκια στεγανοποίησης στις πόρτες και ο διακόπτης επανακυκλοφορίας/νωπού λειτουργούν όπως πριν?
      Πάντως 7 βαθμοί έξοδος είναι γενικά καλά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        συμπληρωσε 100γρ φρεον και θα γινεται ψυγειο παλι
        οταν ο συμπιεστης φθαρει τοτε θα χασει το φρεον και απλα σε μερικα αυτοκινητα οπως του vag group δεν ενεργοποιειται καν ο υπερσυμπιεστης αν δεν εχει φρεον-αναβει το κλειδι στην οθονη του κλιμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Και το Σιβίκ R134a παίρνει.

          Είμαι υπέρ των οικολογικών αλλαγών αλλά να τις εφαρμόσει η πολιτεία. Ψηφίζω κόμματα που θα δρομολογήσουν αυτές τις αλλαγές και είμαι νομοταγής όσο αφορά το περιβάλλον αλλά δεν πρόκειται σε προσωπικό επίπεδο να προχωρήσω εθελοντικά σε οικολογικές πρακτικές.

          Δηλαδή θα ψηφίσω κάποιον που θα προτείνει κινητήρες 4, 5 λίτρα που έχουν μόνο 60 άλογα αλλά καίνε μόνο 3 λίτρα στα 100 χλμ με ελάχιστους ρύπους. Όμως δεν θα αγοράσω τέτοιο αμάξι όσο υπάρχουν προς πώληση τα παλιά.

          Το ίδιο με τα λάστιχα. Να μη χρησιμοποιούν στα ελαστικά βλαβερές ουσίες που προσφέρουν εξαιρετικά κρατήματα στο βρεγμένο. Όμως θα αγοράσω τα παλιά που κρατάνε καλά μέχρι να τα απαγορεύσουν.

          Τωρα εξηγουνται πολλα...

          Θανατος στις οικολογικες παπαριες!

          ΥΓ: Οπλο οικολογικο θα παρεις για την χρεοκοπια; Σιφτυ...

          Sent from my Neo V using Tapatalk.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

            Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.

            Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.

            Φίλε leonp, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;

            ΓΙΑ R12

            Αυτό που θέλεις είναι πριν την εκτονωτική βαλβίδα (πάνω στον εξατμιστή, το 'ψυγείο' του a/c που είναι μέσα στο αυτοκίνητο - στο ταμπλό) να έχεις υγρό χωρίς φυσαλίδες.
            Συνήθως το μάτι είναι μακριά οπότε δεν έχει μεγάλη ακρίβεια.

            Στη χαμηλή σκάλα του ανεμιστήρα δεν πρέπει να έχεις φυσαλίδες ή να περνάει που και που καμιά.
            Στη δυνατή σκάλα του ανεμιστήρα μπορεί να υπάρχουν λίγες φυσαλίδες αλλά όχι συνεχόμενες.
            Αν έχει πολλές φυσαλίδες δείχνει ότι έχεις λίγο φρέον (αν όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν κανονικά).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-vanagon last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Στα συστήματα με R12 βλέπεις πόσο φρέον έχεις.

              Στα συστήματα με R134a δεν έχει καμία σημασία. Εμένα έχει ματάκι και είτε δείχνει καθαρό υγρό ή αφρό δεν ξέρεις αν έχεις πολύ ή λίγο ψυκτικό υγρό.

              Φίλε leonp, μας εξηγείς λίγο, αν έχεις την καλοσύνη, το ματάκι πως ακριβώς 'διαβάζεται', μιλώντας για αυτοκίνητο με r12;

              ΓΙΑ R12

              Αυτό που θέλεις είναι πριν την εκτονωτική βαλβίδα (πάνω στον εξατμιστή, το 'ψυγείο' του a/c που είναι μέσα στο αυτοκίνητο - στο ταμπλό) να έχεις υγρό χωρίς φυσαλίδες.
              Συνήθως το μάτι είναι μακριά οπότε δεν έχει μεγάλη ακρίβεια.

              Στη χαμηλή σκάλα του ανεμιστήρα δεν πρέπει να έχεις φυσαλίδες ή να περνάει που και που καμιά.
              Στη δυνατή σκάλα του ανεμιστήρα μπορεί να υπάρχουν λίγες φυσαλίδες αλλά όχι συνεχόμενες.
              Αν έχει πολλές φυσαλίδες δείχνει ότι έχεις λίγο φρέον (αν όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν κανονικά).

              Ευχαριστώ πολύ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                piii last edited by

                Ο χρήστης r200 έγραψε:
                συμπληρωσε 100γρ φρεον και θα γινεται ψυγειο παλι
                οταν ο συμπιεστης φθαρει τοτε θα χασει το φρεον και απλα σε μερικα αυτοκινητα οπως του vag group δεν ενεργοποιειται καν ο υπερσυμπιεστης αν δεν εχει φρεον-αναβει το κλειδι στην οθονη του κλιμα

                Από τι φθείρεται συνήθως ο συμπιεστής;
                Απο πολυχρησία, από μηδαμινή χρήση; Κάτι άλλο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  postruck last edited by

                  Ο χρήστης tommygun έγραψε:
                  εχω climatronic VAG group , και μετα απο 7 χρονια μου φαινεται οτι δεν λειτουργει οπως λειτουργουσε τα πρωτα χρονια.
                  Τοτε το εβαζα στους 22 βαθμους και τουρτουριζα.
                  Τωρα πρεπει να το βαλω στους 21 και στους 20 και παλι μερικες φορες (στην εθνικη) εχω την αισθηση οτι θελω να το κλεισω και να ανοιξω το παραθυρο για ειναι καλυτερα. Καταληγω να το βαζω στο LOW τη θερμοκρασια (δηλ κατω απο 16) και στο full την ενταση.

                  1η φορα περισυ το ειχα παει για service, αλλα μου ειπαν οτι δεν ειχε χασει φρεον, και το θερμομετρο στον αεραγωγο εδειχνε 7 βαθμους (το ειχαν ομως βαλει στο LOW), αρα δουλευει καλα.
                  Αλλα εγω ειχα αυτην την ιδια αισθηση.

                  Φετος δοκιμασα με δικο μου θερμομετρο στον κεντρικο αεραγωγο, πραγματι δειχνει 7 βαθμους, και μαλλιστα με τη Θ ρυθμισμενη στους 21.5 και με την ανακυκλωση ON.
                  ομως εντος καμπινας το θερμομετρο εδειχνε απο 25 ως 31 βαθμους και εγω ενιωθα μεν να βγαζει δροσερο αερα, αλλα δεν ενιωθα αυτη την ευχαριστη περιβαλλουσα δροσια που ενιωθα παλια, και καποια στιγμη ηθελα να μειωσω τη Θ και να αυξησω χειροκινητα την ενταση γιατι το AUTO δεν αρκουσε.

                  Μιλαμε οτι το αυτοκινητο το αγορασα με μοναδικη απαιτηση στον εξοπλισμο να εχει climatronic, και τα πρωτα χρονια ηταν σκετη απολαυση.

                  Σας λεει τιποτα ολο αυτο?

                  τι να κανω?

                  7 βαθμούς?? Εγω σε Golf 3 1.9D,με απλο a/c, έχω 4,5 βαθμούς στην τρίτη θέση του ανεμιστήρα και στην ανακύκλωση φυσικά.Πρέπει να πάς σε μηχανικό που ασχολείται με τα συγκεκριμένα.Μπορεί λόγω μηχανισμών να έχει φθαρεί κάποιος και να μην κλείνει για παράδειγμα, το κλαπέτο του εξωτερικού αερα σωστά.Μπορεί το ψυγείο να έχει γεμίσει με χώματα,πετραδάκια ανάμεσα στις κυψέλες.Αν ξεκίναγες τον κομπρέσορα εν κινήση επίσης είναι θέμα και μπορεί να είναι στα τελευταία του και να μην σηκώνει την σωστή πίεση στο κύκλωμα.Αν το αυτοκίνητο είναι Golf ρώτα ενα ταξιτζή με octavia που κάνει σερβις στο a/c του για να πας και το δικό σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tommygun last edited by

                    Ο χρήστης postruck. έγραψε:

                    εχω climatronic VAG group , και μετα απο 7 χρονια μου φαινεται οτι δεν λειτουργει οπως λειτουργουσε τα πρωτα χρονια.
                    Τοτε το εβαζα στους 22 βαθμους και τουρτουριζα.
                    Τωρα πρεπει να το βαλω στους 21 και στους 20 και παλι μερικες φορες (στην εθνικη) εχω την αισθηση οτι θελω να το κλεισω και να ανοιξω το παραθυρο για ειναι καλυτερα. Καταληγω να το βαζω στο LOW τη θερμοκρασια (δηλ κατω απο 16) και στο full την ενταση.

                    1η φορα περισυ το ειχα παει για service, αλλα μου ειπαν οτι δεν ειχε χασει φρεον, και το θερμομετρο στον αεραγωγο εδειχνε 7 βαθμους (το ειχαν ομως βαλει στο LOW), αρα δουλευει καλα.
                    Αλλα εγω ειχα αυτην την ιδια αισθηση.

                    Φετος δοκιμασα με δικο μου θερμομετρο στον κεντρικο αεραγωγο, πραγματι δειχνει 7 βαθμους, και μαλλιστα με τη Θ ρυθμισμενη στους 21.5 και με την ανακυκλωση ON.
                    ομως εντος καμπινας το θερμομετρο εδειχνε απο 25 ως 31 βαθμους και εγω ενιωθα μεν να βγαζει δροσερο αερα, αλλα δεν ενιωθα αυτη την ευχαριστη περιβαλλουσα δροσια που ενιωθα παλια, και καποια στιγμη ηθελα να μειωσω τη Θ και να αυξησω χειροκινητα την ενταση γιατι το AUTO δεν αρκουσε.

                    Μιλαμε οτι το αυτοκινητο το αγορασα με μοναδικη απαιτηση στον εξοπλισμο να εχει climatronic, και τα πρωτα χρονια ηταν σκετη απολαυση.

                    Σας λεει τιποτα ολο αυτο?

                    τι να κανω?

                    7 βαθμούς?? Εγω σε Golf 3 1.9D,με απλο a/c, έχω 4,5 βαθμούς στην τρίτη θέση του ανεμιστήρα και στην ανακύκλωση φυσικά.Πρέπει να πάς σε μηχανικό που ασχολείται με τα συγκεκριμένα.Μπορεί λόγω μηχανισμών να έχει φθαρεί κάποιος και να μην κλείνει για παράδειγμα, το κλαπέτο του εξωτερικού αερα σωστά.Μπορεί το ψυγείο να έχει γεμίσει με χώματα,πετραδάκια ανάμεσα στις κυψέλες.Αν ξεκίναγες τον κομπρέσορα εν κινήση επίσης είναι θέμα και μπορεί να είναι στα τελευταία του και να μην σηκώνει την σωστή πίεση στο κύκλωμα.Αν το αυτοκίνητο είναι Golf ρώτα ενα ταξιτζή με octavia που κάνει σερβις στο a/c του για να πας και το δικό σου.

                    ναι, μαλλον πρεπει να βρω ενα συνεργειο αξιοπιστο για να το παω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nintza last edited by

                      ρε παιδια πηγα το δικο μου για πληρωση φρεον και παρ ολα αυτα δε δουλευει το κλιματιστικο
                      δηλαδη βγαζει ζεστη μονιμα...
                      αυτος μου πε οτι εχει προβλημα ο συμπιεστης.
                      αλλα υποπτευομαι οτι ειναι απατεωνας και απλα θελει να μου φαει λεφτα.
                      εγω λεω μηπως εχει προβλημα ο διακοπτης που γυρναει το κρυο στο ζεστο.γιατι ακομα και χωρις AC βγαζει μονιμα ζεστο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yamaha13 last edited by

                        Tι αυτοκινητο εχεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης nintza έγραψε:
                          ρε παιδια πηγα το δικο μου για πληρωση φρεον και παρ ολα αυτα δε δουλευει το κλιματιστικο
                          δηλαδη βγαζει ζεστη μονιμα...
                          αυτος μου πε οτι εχει προβλημα ο συμπιεστης.
                          αλλα υποπτευομαι οτι ειναι απατεωνας και απλα θελει να μου φαει λεφτα.
                          εγω λεω μηπως εχει προβλημα ο διακοπτης που γυρναει το κρυο στο ζεστο.γιατι ακομα και χωρις AC βγαζει μονιμα ζεστο...

                          Το γυρισες εσυ απο το κρυο ζεστο???Αμα δε δουλευει τοτε θα παραμεινει ιδια η θερμοκρασια αλλιως αμα δουλευει θα σου βγαλει καυτο αερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nintza last edited by

                            καυτο βγαζει ετσι κι αλλιως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Δοκιμασε το το βραδυ που κανει παραπανω δροσια τοτε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                παλι ζεστο βγαζει.
                                υπαρχει περιπτωση να εχει κολλησει απλα το κουμπι?γιατι ειναι διακοπτης που δινει σημα μετα με καλωδιο.δεν ειναι μια ολοκληρη ντιζα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Εχω παρομοιο προβλημα σε φιλο, εβαλε φρεον, και επαιζε, και μετα επεσε η αποδοση σε μερικες μερες
                                  Υπαρχει η ενυπωση οτι βαλανε φρεον με χρωμα, θα του κανει ζημια?
                                  Daewoo Lanos του 99

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Το γεγονός ότι η απόδοση του συστήματος φθίνει με την πάροδο του χρόνου, σημαίνει διαρροή. Η προσθήκη φωσφοριζέ μπογιάς γίνεται για να ανακαλυφθεί το σημείο διαρροής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      Να κανω μια ερωτηση
                                      Έχω 2 peugeot 307 καισυμπλήρωσα και στα δύοφρέον.
                                      Δεν φαίνεται να χάνουν από πουθενά καθώς κρατάνε το κενό για 30 λεπτά και δεν φαίνονται σημάδια στις σωληνώσεις
                                      Παρατήρησα μία διαφορά,το ένα σηκώνειπίεση 8-9 bar και το άλλοκοντά στο 15 bar ( μελίγο μεγαλύτερη εξωτερικη θερμοκρασία)
                                      λέτε να χρειάζεται αλλαγή ο ξηραντής ή κάτι άλλο
                                      ξέρετε συνεργείο καλό μόνο για ac που να ασχολειται με κάτι περισσότερο από συμπλήρωμα φρέον;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yamaha13 last edited by

                                        Η μικρη ή μεγαλη πιεση ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Το αυτοκινητο μου μολις εκλεισε 5 χρονια. Δεν εχω κανει καμια συντήρηση στο a/c του. Ο μηχανικός μου ειπε οτι δεν εχει χασει καθολου φρεον το κυκλωμα του, επιπλεον δεν μυριζει και δειχνει να λειτουργει οπως την πρωτη μερα.
                                          Σημειωτεον εχει χρησιμοποιηθει υπερελαχιστα το a/c.
                                          Να προχωρησω σε σερβις/συντηρηση (~60 ευρω) η αφου δουλευει τζιτζι να μη το πειραξω;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Όχι, είναι σφραγισμένο κύκλωμα.

                                            Έλεγχο στον ιμάντα.
                                            Μόνο εξωτερικό καθάρισμα τον συμπυκνωτή (ψυγείο) στο χώρο της μηχανής και αν θέλεις εσωτερικό καθάρισμα.

                                            Ο αφυγραντήρας (το κυλινδρικό 'φίλτρο') του ψυκτικού υγρού στο χώρο του κινητήρα, περιέχει κάτι σακουλάκια με το υλικό που κάνει την αφύγρανση. Αυτά αν παλιώσουν (ή από την υγρασία) μπορεί να φουσκώσουν και να σκάσουν γεμίζοντας με σκουπίδια όλο το κύκλωμα του a/c - κακή ζημιά.
                                            Δεν ξέρω κάθε πότε πρέπει να το αλλάζεις, στο παλιό μερσεντές έχει ένα πειράκι που βγαίνει ανάλογα πόσο βουλωμένο είναι - σε άλλα αμάξια δεν έχω δει τέτοιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 9 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr