-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
γιατί με το rx8 θα έτρωγε πολλές φάπες το τογιοτα
η δε ακύρωση δοκιμασιών για 'λόγους ασφαλείας' μέσα στη πίστα είναι απίστευτη μαλακία.
keep toyotaΔεν ξέρω αν θα έτρωγε πολλές μάπες αλλά και στα ίδια να ήταν με ένα αμάξι τεχνολογίας μια 10ετία πίσω... ικανοποιημένος θα ήμουν
Απλά με τρώει η περιέργεια να δω πως θα τα πάει...
να σου πω την αλήθεια κ εγώ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η παραγωγή του RX8 δεν έχει σταματήσει;στην ιαπωνία όχι ακόμα νομίζω, από ότι έχω διαβάσει για συλλεκτική κ τελευταια έκδοση που κυκλοφόρησε πρόσφατα εκεί
-
Όντως υπάρχει στην γιαπωνέζικη σελίδα. Και υπάρχει και μια σπέσιαλ έκδοση RX-8 Spirit-R οπότε κακώς δεν είναι στην σύγκριση, τουλάχιστον το απλό αν και μόνο το γεγονός πως πλέον διατίθεται μόνο Japan το κάνει αρκετά ειδικό για μια τέτοια σύγκριση.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Video ( - προπαγανδα... ) της Τoyota, αναφορικα με την αναμφισβήτητη(?) υπεροχη στα της οδικης συμπεριφορας, απεναντι σε scirocco, Βmw 120i, Mazda MX-5, και...Cayman...
Bρειτε (εαν πιστευετε οτι υπαρχουν...) τα σημεια οπου 'μπαζει' το συγκριτικο...Εκτός του ότι το βίντεο είναι 'ό.τι να 'ναι' (προπαγάνδα της πλάκας ), τι ακριβώς θέλει η Toyota? Στείλαμε τα συγχαρητήρια εκεί που έπρεπε... στη Subaru!
ΥΓ: Cayman? Σιγά μην είναι καλύτερο και από GT3 RS! Γιατί δεν βάλανε κι έναν γύρο πίστα; Γιατί δεν δέιξανε και τις εξόδους;
-
My point exactly...
Για να μην παρεξηγηθω βεβαια, εννοειται οτι μιλαμε για ενα ιδιαιτερα ευχαριστο-διασκεδαστικο 'μηχανημα', με τρελο value for money (για τις ευρωπαικες χωρες των 30κ ευρω που κοστιζει και φυσικα το πολυ ανωτερο βιοτικο επιπεδο... )
αλλα οχι και να το βγαζουν αποτελεσματικοτερο απο μια Cayman...Αnyway, ο γνωστος Γερμανος παλαβιαρης Tim Schrick παντως, χαμογελαει μετα απο την οδηγικη επαφη, με το...αδελφικο Subaru BRZ:
-
Εκτός του ότι είναι κουκλί πρέπει να είναι πάρα πολύ ευχάριστο παιχνίδι, το βλέπω ξεκολλάει εύκολα.
-
Νέο συγκριτικό :
Subaru BRZ vs Miata 2.0 vs Scion FRS vs Mustang V6 vs Genesis 2.0T vs GTI 2.0
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... to_03.html
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Νέο συγκριτικό :Subaru BRZ vs Miata 2.0 vs Scion FRS vs Mustang V6 vs Genesis 2.0T vs GTI 2.0
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... to_03.html
Πολύ ενδιαφέρων το ότι το Subaru είναι 8 δέκατα πιο γρήγορο από το Scion (Toyota). Μάλλον δίκιο έχουν οι Σουμπαραίοι όταν λένε ότι το δικό τους είναι πιο ζμπορ. Εκτός αν τα λάστιχα είναι ΤΟΣΟ διαφορετικά.
-
ατσα ο κορεάτης
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ατσα ο κορεάτηςΕ εντάξει, 280 άλογα έχει! Στις ευθείες τους έτρωγε. Τον πιο εντυπωσιακό χρόνο για μένα τον έκανε το Μαζντάκι που έχει 160 άλογα, τα μισά από όσα έχει η Mustang, και ήταν μόλις 2,5 δεύτερα πίσω στον γύρο από τα τέρατα των 300 ίππων και στο ίδιο δεύτερο με το GT86 και το GTi που του ρίχνουν 40 και 50 άλογα αντίστοιχα!
-
Differences between the two:
Subaru BRZ
- Center Stack: Toggle switches
- Suspension damping: Softer, increased confidence
- 1k more but has navigation, bluetooth, satellite radio.
- Limited edition adds: keyless entry, Alcantara seat inserts, dual-zone climate control with toggle switches, foglights, and a spoiler.
Scion FR-S
- Center Stack: knobs
- Suspension damping: Firmer, easier to get tail out
Similarities
- Built in Gunma, Japan
- Share every major component such as engine and transmission
- Differ in bumper fascia, bits of exterior, and interior trim.
Προσωπικό γούστο του καθενός λοιπόν.Είναι ωραίο να έχεις επιλογές, ασχέτως αν είναι σχεδόν ολόιδιες.
-το μόνο που μου έκανε εντύπωση ήταν το πόσο 'χάλαγε' η συνταγή του GTI όταν
έλεγε οτι το πίεζε πάνω απο το 80%. -
Δειτε χαρακτηριστικα απο το 4:50-5:25, περα απο τα εξαιρετικα ελεγχομενα drift (με 2α αλλα και με 3η... )
τις ταχυτατες -και απανωτες στα κατεβασματα- αλλαγες!
Η ευχαριστηση που εισπρατεται, για οσους ξερουν/μπορουν να παραγματοποιουν ταχυτατες χειροκινητες αλλαγες, οπως στα σημεια του Video που επισημαινω, δεν μπορει να υποκατασταθει (κατα την γνωμη μου) απο κανενα διπλοσυμπλεκτο της αγορας, οσο ταχυτατο και ικανο να ειναι... -
Τέσσερις φορές επάνω σε σχέση με την αρχικώς εκτιμηθείσα η ζήτηση για το BRZ στην Ιαπωνία. Στην Ούσα παντζουρλισμός επίσης, και με τα Subaru και με τα Scion.
http://www.autoblog.com/2012/06/20/subaru-brz-scion-fr-s-lead-list-of-fastest-selling-cars/
-
http://blogs.insideline.com/roadtests/2 ... round.html
Μία εξαιρετική κατά τη γνώμη μου ανάλυση της ανάρτησης των δίδυμων και του τρόπου λειτουργίας της.
Θα σημειώσω το γεγονός ότι σύμφωνα με τον συγγραφέα η πίσω ανάρτηση δεν είναι διπλά ψαλίδια αλλά μία μορφής multi-link. Όπως και να έχει το πράγμα θέλει χρόνο και προσοχή η ανάγνωση του.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
http://blogs.insideline.com/roadtests/2012/06/2013-scion-fr-s-suspension-walkaround.htmlΜία εξαιρετική κατά τη γνώμη μου ανάλυση της ανάρτησης των δίδυμων και του τρόπου λειτουργίας της.
Θα σημειώσω το γεγονός ότι σύμφωνα με τον συγγραφέα η πίσω ανάρτηση δεν είναι διπλά ψαλίδια αλλά μία μορφής multi-link. Όπως και να έχει το πράγμα θέλει χρόνο και προσοχή η ανάγνωση του.
Ολη η σειρά suspension walkaround αξίζει να διαβαστεί. Κάτι παρόμοιο με την πίσω του toyobaruon -wishbone πανω, δυο συνδέσμους κάτω- έχει και η μπροστινή ανάρτηση του LF-A.
-
Δεν γνωρίζω αν επιτρέπεται η παράθεση συνδέσμων από άλλα fora, αλλά να και ένα τεστάκι από το βρετανικό Autocar :
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=10629
Ενδιαφέρον το οτι κατάφεραν 45 mpg με imperial γαλόνια άρα 6,3 l/100 km στο touring route
2-3 χρόνια ακόμα, το wrx γίνεται αγροτικό και τσιμπάω ένα, μαζεύω ήδη ευρώ
-
-
Εξαιρετικο review απο τον...Wolverine της Ουγγαριας...
-
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Δεν γνωρίζω αν επιτρέπεται η παράθεση συνδέσμων από άλλα fora, αλλά να και ένα τεστάκι από το βρετανικό Autocar :http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=10629
Ενδιαφέρον το οτι κατάφεραν 45 mpg με imperial γαλόνια άρα 6,3 l/100 km στο touring route
2-3 χρόνια ακόμα, το wrx γίνεται αγροτικό και τσιμπάω ένα, μαζεύω ήδη ευρώ
προσφέρομαι να πηγαινω με το αγροτικό στα χωράφια
Toyota GT-86 / Subaru BRZ