-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Θα ήταν ενδιαφέρον να δει κανείς στο trip computer μέση ταχύτητα για το τελευταίο διάστημα (οι άσχετοι δεν μηδενίζουν), και μακάρι να υπήρχε, όπως στα αεροπλάνα, μετρητής ωρών λειτουργίας κινητήρα, και ακόμη καλύτερα, μετρητής εκκινήσεων κινητήρα.
Μη υπαρχόντων των ανωτέρω, αν δεν ξέρεις καλά τι οδηγός είναι ο προκάτοχος, μόνη λύση η εγγύηση και η νεότητα σε χρόνια του αυτοκινήτου (καλύτερα νεότερο κι ας έχει πολύ περισσότερα χλμ από ένα παλαιότερο).Απο οσο ξερω το διαγνωστικο tool στα Porsche δινει και ωρες λειτουργιας και εκκινησεις κτλ. επισης νομιζω δινει και μια πληροφορια με το ποσους κοφτες εχει βαρεσει, (κατεβασματα κτλ)..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επισης συμφωνω σε ολα... Για την ιστορια αυτο που λες με την μεση ταχυτητα, προσωπικα οσο κινουμαι σε προαστεια-κεντρο η μεση ταχυτητα μου -μηδενιζω καθε φορα μετα απο ανεφοδιασμο, περα απο αυτην, αρκετες παραμετρους στο trip- ειναι μολις 41km/h...
Τουλαχιστον δεν εχει παιξει ποτε ακινησια για διαστημα μεγαλυτερο 2-3ημερων, και φροντιζω να κανω μια ενδιαμεση αλλαγη λαδιων/φιλτρου λαδιου, περα απο το προβλεπομενο ετησιο σερβις των 15κ χλμ, και τα υπολοιπα γνωστα Tips, να φτασει η θερμοκρασια -νερου μονο εχω δυστυχως- σε σχετικα υψηλα επιπεδα, πριν απο 'πλακωμα'...
Ολα αυτα φυσικα, ακομα μεγαλυτερη σημασια εχουν σε κατασκευες υψηλων επιδοσεων οπως οι Porsche.πουλας την Πόρσε σου Κικιζα;
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Εγω παντως θα παραμεινω οπαδος των λιγων χιλιομετρων και των αβαφων αυτοκινητων
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2444182/
Το συγκεκριμενο οχημα ειναι ολο βαμμενο εκτος του πισω μερους. Σε συνδυασμο με τη χαμηλη τιμη προσωπικα με αποτρεπει σαν αγορα γιατι δεν θα ηταν και ευκολο να το μεταπουλησω, οπως και αυτοκινητο χωρις αρχειο σερβις.
Αυτό παίζει να είναι και φίλου, που τράκαρε (μάζεψε μπαριέρες στο καπανδρίτι & ένα οικόπεδο) μπροστά & πλάι πριν μερικούς μήνες, η ασφαλιστική το έβγαλε ολική, το αμάξι πήγε σε μάντρα με τρακαρισμένα & μπήκε προς πώληση και μετά εξαφανίστηκε...
Νίκος.
O πωλητης ειπε οτι ηταν του Φασουλα...
-
Οπότε αγοράζοντας μεταχείρω PORSCHE πρέπει να κάνεις τα εξης,
Πέραν του οπτικού ελέγχου για σοβαρά τρακαρίσματα,
Το πας στο επίσημο δίκτυο και ζητάς εγγύηση για ένα χρόνο,~1800 ευρώ.
Μπορούν να την δώσουν όταν το όχημα είναι κάτω των 10 ετών και κάτω των 200000 χιλιομέτρων.
Ελέγχουν,και η απάντηση σε 2-3 μέρες από Γερμανία.
Αυτή δεν είναι η καλύτερη κίνηση?
Και ανάβεις και κανά κερί για σιγουριά. -
Oxι.
Κανεις μια σουπερ ασφαλεια. Αμα κατσει η στραβη το πυρπολεις και τα παιρνεις απο εκει. -
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Οπότε αγοράζοντας μεταχείρω PORSCHE πρέπει να κάνεις τα εξης,
Πέραν του οπτικού ελέγχου για σοβαρά τρακαρίσματα,
Το πας στο επίσημο δίκτυο και ζητάς εγγύηση για ένα χρόνο,~1800 ευρώ.
Μπορούν να την δώσουν όταν το όχημα είναι κάτω των 10 ετών και κάτω των 200000 χιλιομέτρων.
Ελέγχουν,και η απάντηση σε 2-3 μέρες από Γερμανία.
Αυτή δεν είναι η καλύτερη κίνηση?
Και ανάβεις και κανά κερί για σιγουριά.not bad...
ΥΓ: κάνεις όμως και την κίνηση που λέει ο mikegr για καλό και για κακό.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμφωνω απολυτως εδω. Τωρα βεβαια απο την αλλη για να πω την παραξενια μου, θα προτιμουσα πχ (και αυτο ως εσχατη λυση...) ενα αυτοκινητο με βαμμενο το αρχικο φτερο-καπω-πορτα, παρα να εχει γινει επανατοποθετηση καινουργιου...
Eγώ θα προτιμούσα καινούργιο μιας και το άλλο μπορεί να έχει στοκαριστεί κιόλας. Πάντως η μέτρηση πάχους χρώματος έχει μια λογική σε συγκεκριμένα σημεία όπως οροφή και πίσω φτερά αλλά και πάλι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να κινήσει υποψίες αν ο άλλος σου χει πει πως είναι ατρακάριστο.
Από την άλλη έχουμε παράδειγμα συμφορουμα που του χαν ρίξει διαβρωτικό χρώματος, εκεί μόνο με φωτογραφίες θα μπορούσε να αποδείξει τι είχε γίνει. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Οπότε αγοράζοντας μεταχείρω PORSCHE πρέπει να κάνεις τα εξης,
Πέραν του οπτικού ελέγχου για σοβαρά τρακαρίσματα,
Το πας στο επίσημο δίκτυο και ζητάς εγγύηση για ένα χρόνο,~1800 ευρώ.
Μπορούν να την δώσουν όταν το όχημα είναι κάτω των 10 ετών και κάτω των 200000 χιλιομέτρων.
Ελέγχουν,και η απάντηση σε 2-3 μέρες από Γερμανία.
Αυτή δεν είναι η καλύτερη κίνηση?
Και ανάβεις και κανά κερί για σιγουριά.not bad...
ΥΓ: κάνεις όμως και την κίνηση που λέει ο mikegr για καλό και για κακό.
Εμενα ενας κολλητος με ψηνει να βολουμε απο κανα 20αρικο να παρουμε μια Μοντενα.
-Ειναι απο σερβις δε θελει τιποτα
-Κι αμα μεινει απο σασμαν?
-Ε αλλο αυτο, μου λεει -
-
Ένας χριστιανός δεν υπήρχε εκεί κοντά να βοηθάει στα μεγάλα κομάτια?
Πιάστηκε η ψυχή μου να τον βλέπω να τραβάει μόνος με το ζόρι......
http://www.youtube.com/watch?v=Rnfp6eoI ... r_embedded -
Μόνο με αυτόματο κιβώτιο η νέα Porsche 911 GT3
http://www.autoblog.gr/2012/02/14/porsc ... k-gearbox/
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Να ενημερώσω εδώ ότι η όλη η τωρινή γκάμα της Ferrari (F12, FF, 458 Italia/Spider, California) προσφέρεται μόνο με 7τάχυτο διπλοσύμπλεκτο F1 και τίποτα άλλο. Η 'χτένα' στο Maranello πέρασε οριστικά και αμετάκλητα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μετά την πρόσφατη ανανέωση της California όπου και καταργήθηκε η επιλογή του χειροκίνητου 6αριού.
Ακούγεται δε ότι και η νέα 911 (991) GT3 θα προσφέρεται μόνο με PDK
Δεν παιζει αυτο το σεναριο...Τα ιδια ελεγε -για οσους θυμουνται- πριν ενα χρονο και κατι ο sv2 για την επερχομενη 911, την τωρινη δηλαδη 991 οτι θα προσφερεται ΜΟΝΟ με PDK. Του εξεφρασα ανοικτα και ξεκαθαρα την διαφωνια μου, μου ανεφερε οτι εχει πληροφορια εκ των εσω -αν θυμαμαι καλα- και του ειπα, 'περιμενε εδω θα ειμαστε, πρωτα ο θεος, οταν βγει η νεα 911, θα δουμε...'
Μόνο με αυτόματο κιβώτιο η νέα Porsche 911 GT3
http://www.autoblog.gr/2012/02/14/porsc ... k-gearbox/
-
Βασικά αυτός που έγραψε τον τίτλο του άρθρου ούτε καν το διάβασε
το αγωνιστικό τμήμα της Porsche ήδη δοκιμάζει πρωτότυπα 911 GT3 τα οποία εξοπλίζονται με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο PDK αλλά μόνο ένα από αυτά θα περάσει στη παραγωγή.
Ο Achleitner δήλωσε ότι το PDK είναι η δική του επιλογή αφού μόνο το 30% των πωλήσεων της 911 είναι με το χειροκίνητο κιβώτιο. Ωστόσο στην Αμερική ίσως πωλείται και με τα δύο κιβώτια, όπως έκανε η BMW με την νέα M5
Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Μόνο με αυτόματο κιβώτιο η νέα Porsche 911 GT3 - AutoBlog.gr
Και δυο link αφιερωμένα στον D-Jet...
http://www.autoblog.gr/2012/07/01/video ... -the-game/
http://www.autoblog.gr/2012/01/14/porsc ... xl-by-ruf/ -
Ένα λενε ότι θα περάσει, με μεγαλύτερη κλίση στο PDK. Τώρα αν οι παραγγελίες είναι εξ Αμερικής περισσότερο μάλλον θα υπερισχύσει το χειροκίνητο.
-
Δημοσιογραφία επιπέδου
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ένα λενε ότι θα περάσει, με μεγαλύτερη κλίση στο PDK. Τώρα αν οι παραγγελίες είναι εξ Αμερικής περισσότερο μάλλον θα υπερισχύσει το χειροκίνητο.Κυριακη κοντη γιορτη...Τις ιδιες π@παρολογιες εγραφαν καποια δημοσιευματα γενικα για την 991...
Ασε που οπως προλαβε ο Εddie να σημειωσει, αλλα λεει ο τιτλος, αλλα το αρθρο, οτι να ναι, τα παντα ολα...Ακομα και να γινει ετσι, η ουσια ειναι οτι ως μοντελο η 991 προσφερεται στον βασικο εξοπλισμο με χειροκινητο, σε αντιθεση με αυτα που λεγονταν. Τωρα εαν ΜΙΑ απο τις 4-5-6 εκδοσεις που συνηθως βγαινουν προσφερεται ΜΟΝΟ με PDK, δεν ειναι και 'κωλοτουμπα' επιπεδου Ferrari που κατηργησε τα χειροκινητα...
-
Τι κόλλημα είναι αυτό που έχετε φάει με τα χειροκίνητα vs διπλοσύμπλεκτα?
-
Μόνο τα χειροκίνητα είναι για Πραγματικούς Οδηγούς (ΤΜ)
Δε λέγανε ότι το PDK δεν παντρεύεται με μπλοκέ διαφορικό, πως θα το βάλουν στη GT3 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μόνο τα χειροκίνητα είναι για Πραγματικούς Οδηγούς (ΤΜ)Α-χα. Μάλιστα.
Says who?
Πάντως να τους πεις ότι τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε διάφορες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν αυτόματα σασμάν.
Εκτός αν αυτοί δεν είναι Π.Ο. (tm)
-
Δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλά αυτή την θέλω με οποιοδήποτε κιβώτιο.
Porsche Forum