Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωρίζετε τη σωστή οδηγική συμπεριφορά εντός των σηράγγων;!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γνωρίζετε τη σωστή οδηγική συμπεριφορά εντός των σηράγγων;!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    30
    66
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papkoko last edited by

      Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

      http://shragges.simor.ntua.gr/index.php?option=com_ariquizlite&view=quiz&quizId=1&task=quiz&Itemid=29&lang=en

      Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.

      Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • P
        papkoko last edited by

        Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

        http://shragges.simor.ntua.gr/index.php?option=com_ariquizlite&view=quiz&quizId=1&task=quiz&Itemid=29&lang=en

        Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.

        Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papkoko last edited by

          Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

          http://shragges.simor.ntua.gr/index.php?option=com_ariquizlite&view=quiz&quizId=1&task=quiz&Itemid=29&lang=en

          Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.

          Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • R
            red_monster last edited by

            στο συμπλήρωσα γιατί λυπάμαι τους μπετατζίδες συγκ/γους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • elvet
              elvet last edited by

              Πώς θα μπορούσαμε να μάθουμε τισ σωστές απαντήσεις/ συμπεριφορές;

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                papkoko last edited by

                ευχαριστώ .. Τις απαντήσεις μπορείτε να τις πάρετε, αφού τελειώσει η έρευνα, κάνοντας subscription (υπάρχει button στο πλάι της ιστοσελίδας ή στο τέλος του ερωτηματολογίου) στην ιστοσελίδα του EMΠ που έχει ανέβει το ερωτηματολόγιο. Εφόσον σας ενδιαφέρει μπορώ να ποστάρω κ εδώ ένα link που θα παραπέμπει στα συμπεράσματα τις έρευνας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • N
                  nek last edited by

                  εγω αυτο που ξερω ειναι οτι συνηθιως στις συραγγες παω στη μεση του δρομου για να μην παταω τα καπακια απο τα φρεατια και συνεχιζω να εχω τη ταχυτητα που ειχα εκτος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    drdino last edited by

                    Μπράβο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      infinity last edited by

                      Εγώ πετάω τέρμα γκάζι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                        Εγώ πετάω τέρμα γκάζι.

                        Αυτό είναι το σωστό! Ειδικά αν έχεις κάτι γρήγορο με πολύ σπορ ήχο κατεβάζεις και δύο ταχύτητες και δίνεις πόνο!

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          papkoko last edited by

                          Ελπίζω να απαντήσατε το ερωτηματολόγιο, γιατί με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι απαντήσεις σας..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • W
                            wannabe last edited by

                            οι σήραγγες είναι επικίνδυνα μέρη, ως γνωστόν.
                            γιαυτό πρέπει να τις περνάμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
                            τέρμα γκάζι λοιπόν.
                            παράθυρο ανοίγεις μόνο με v κινητήρα, δεν αξίζει με 4κ ή 6κ σε σειρά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                              6κ σε σειρά.

                              Οι Ε46 Μ3 δε λένε τίποτα δηλαδή; Ο cavallino τι γνώμη έχει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                οι σήραγγες είναι επικίνδυνα μέρη, ως γνωστόν.
                                γιαυτό πρέπει να τις περνάμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
                                τέρμα γκάζι λοιπόν.
                                παράθυρο ανοίγεις μόνο με v κινητήρα, δεν αξίζει με 4κ ή 6κ σε σειρά.

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Θα πρέπει η συμπεριφορά σου να είναι η νόμιμη/προτεινόμενη κλπ. Δηλαδή να ακολουθείς τα όρια και ό,τι λένε οι ταμπέλες, πχ μείωσαη της ταχύτητας, να ανάψεις τα φώτα, να μην προσπερνάς κλπ.
                                  Όποια δηλαδή είναι και η σωστή συμπεριφορά εκτός σηράγγων, όρια, νόμιμες προσπεράσεις, προτεραιότητες, σεβασμός κλπ.
                                  Προσπαθώ λοιπόν να καταλάβω αν υπάρχει κάποιο νόημα στο όλο θέμα...! Όλοι (ακόμα κι αυτοί που πήραν νύχτα το δίπλωμα) ξέρουν να διαβάζουν τα συνηθισμένα σήματα του ΚΟΚ. (δε λέω για κάτι περίεργα για προτεραιοτητες και στενές γέφυρες). Παρόλα αυτά πάρα πολλοί επιλέγουν να μην τα τηρήσουν είτε κατ' επιλογή (πχ κάποια όρια) είτε συστηματικά (στα ούμπαλά μου όλα). Υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι όταν δεν τηρείς τους κανόνες έξω στο φώς που όσο νάναι νιώθεις και κάπως ευάλωτος και εκτεθιμένος θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;;

                                    Έχουν κάμερες ρε Χρήστο και αλλοιώνουν την γεύση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • P
                                      papkoko last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Θα πρέπει η συμπεριφορά σου να είναι η νόμιμη/προτεινόμενη κλπ. Δηλαδή να ακολουθείς τα όρια και ό,τι λένε οι ταμπέλες, πχ μείωσαη της ταχύτητας, να ανάψεις τα φώτα, να μην προσπερνάς κλπ.
                                      Όποια δηλαδή είναι και η σωστή συμπεριφορά εκτός σηράγγων, όρια, νόμιμες προσπεράσεις, προτεραιότητες, σεβασμός κλπ.
                                      Προσπαθώ λοιπόν να καταλάβω αν υπάρχει κάποιο νόημα στο όλο θέμα...! Όλοι (ακόμα κι αυτοί που πήραν νύχτα το δίπλωμα) ξέρουν να διαβάζουν τα συνηθισμένα σήματα του ΚΟΚ. (δε λέω για κάτι περίεργα για προτεραιοτητες και στενές γέφυρες). Παρόλα αυτά πάρα πολλοί επιλέγουν να μην τα τηρήσουν είτε κατ' επιλογή (πχ κάποια όρια) είτε συστηματικά (στα ούμπαλά μου όλα). Υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι όταν δεν τηρείς τους κανόνες έξω στο φώς που όσο νάναι νιώθεις και κάπως ευάλωτος και εκτεθιμένος θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;;

                                      Προφανώς, είμαστε πολύ πίσω σε θέματα οδικής ασφάλειας είτε σε ανοιχτό είτε σε κλειστό δρόμο. Η λογική δεν θα πρέπει να είναι ότι εφόσον κυριαρχεί μία λανθασμένη αντίληψη στο θέμα της οδικής ασφάλειας, ας τη διαιωνίσουμε θεωρώντας ότι δεν μπορεί να αλλάξει. Ένας από τους στόχος του ερωτηματολογίου είναι να προβληματίσει τους οδηγούς έστω και σε μικρό βαθμό.

                                      Όσον αφορά ειδικά το θέμα των οδικών σηράγγων, θα έχετε προσέξει ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί κατά πολύ ο αριθμός τους και αναμένεται η παράδοση κι άλλων σηράγγων μεγάλου μήκους τους επόμενους μήνες - χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) σε συνδιασμό με το περιβάλλον της σήραγγας που ευννοεί την ανάπτυξη κρίσιμων συμβάντων καταλαβαίνετε ότι υπάρχει ένα θέμα εδώ. Αν ρίξετε μία ματιά στα ατυχήματα που έχουν συμβεί στο παρελθόν σε ευρωπαικές σήραγγες θα καταλάβετε τι εννοώ.

                                      Ακόμα και επαγγελματίες οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται ότι η σήραγγα απαιτεί διαφορετική οδηγική συμπεριφορά από ότι ο ανοιχτός δρόμος. Και σίγουρα είναι απειροελάχιστοι οι οδηγοί που γνωρίζουν πως πρέπει να αντιδράσουν και να κινηθούν σωστά μέσα στη σήραγγα σε περίπτωση συμβάντος. Μέσω αυτής της έρευνας και των αποτελεσμάτων της θα γίνει προσπάθεια να ενημερωθούν οι οδηγοί σε σχετικά θέματα που θα προκύψουν. Άλλωστε διαδραματίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο σύστημα της σήραγγας και πρέπει να το συνειδητοποιήσουν..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Εγώ μπαίνω στη σύραγγα και παρακαλάω το Μεγαλοδύναμο να με αξιώσει να καταφέρω να βγώ στην άλλη μεριά σώο και αβλαβή!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Το 'μην προσπερνάτε' σε σήραγγα με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση τί νόημα έχει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • J
                                            jacob last edited by

                                            Εξετάστε την πιθανότητα η συλλογή δεδομένων να περιλαμβάνει και ποιοτική έρευνα (π.χ. ημιδομημένες συνεντεύξεις), εφόσον από ότι διαβάζω ενδιαφέρεστε και για την ανάλυση της οδικής συμπεριφοράς των οδηγών. Η συνδυαστική επιλογή δικαιολογείται και βιβλιογραφικά.

                                            Σε κάποιες ερωτήσεις προσθέστε την επιλογή 'Κάτι άλλο, εξηγήστε', ή κάτι παρόμοιο, επειδή κάποιοι ερωτώμενοι μπορεί να μην καλύπτονται από τις προκαθορισμένες επιλογές. Για παράδειγμα, στην ερώτηση' Όταν περνώ από σήραγγες:' δίνετε 3 προεπιλεγμένες απαντήσεις. Εάν εγώ αισθάνομαι άβολα επειδή έχω μικρή εμπειρία από οδήγηση σε σήραγγες, δεν υπάρχει επιλογή που να με καλύπτει. Το πιθανότερο είναι ο ερωτώμενος να επιλέξει την πρώτη επιλογή, που όμως εσάς δε σας δίνει την πραγματική άποψή του.

                                            Αντίστοιχα στο επίπεδο εκπαίδευσης, δεν υπάρχει επιλογή 'κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών', και γενικά η επιλογή τριών μόνο επιπέδων είναι πολύ γενική για να δώσει αξιόπιστα αποτελέσματα.

                                            Jacob

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr