-
Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:
Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.
Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.
-
Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:
Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.
Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.
-
Στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχετικά με τις γνώσεις των οδηγών για την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες στήθηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο:
Στόχος είναι να εντοπιστούν οι ελλείψεις στις γνώσεις των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια στις οδικές σήραγγες. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, θα προταθούν μέτρα που θα ενισχύσουν την ασφάλεια των χρηστών.
Το ερωτηματολόγιο απαντιέται ανώνυμα και αφορά κατόχους διπλώματος οδήγησης! Αφιερώστε μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να το συμπληρώσετε.
-
στο συμπλήρωσα γιατί λυπάμαι τους μπετατζίδες συγκ/γους...
-
Πώς θα μπορούσαμε να μάθουμε τισ σωστές απαντήσεις/ συμπεριφορές;
-
ευχαριστώ .. Τις απαντήσεις μπορείτε να τις πάρετε, αφού τελειώσει η έρευνα, κάνοντας subscription (υπάρχει button στο πλάι της ιστοσελίδας ή στο τέλος του ερωτηματολογίου) στην ιστοσελίδα του EMΠ που έχει ανέβει το ερωτηματολόγιο. Εφόσον σας ενδιαφέρει μπορώ να ποστάρω κ εδώ ένα link που θα παραπέμπει στα συμπεράσματα τις έρευνας.
-
εγω αυτο που ξερω ειναι οτι συνηθιως στις συραγγες παω στη μεση του δρομου για να μην παταω τα καπακια απο τα φρεατια και συνεχιζω να εχω τη ταχυτητα που ειχα εκτος
-
Μπράβο
-
Εγώ πετάω τέρμα γκάζι.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ πετάω τέρμα γκάζι.Αυτό είναι το σωστό! Ειδικά αν έχεις κάτι γρήγορο με πολύ σπορ ήχο κατεβάζεις και δύο ταχύτητες και δίνεις πόνο!
-
Ελπίζω να απαντήσατε το ερωτηματολόγιο, γιατί με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι απαντήσεις σας..
-
οι σήραγγες είναι επικίνδυνα μέρη, ως γνωστόν.
γιαυτό πρέπει να τις περνάμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
τέρμα γκάζι λοιπόν.
παράθυρο ανοίγεις μόνο με v κινητήρα, δεν αξίζει με 4κ ή 6κ σε σειρά. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
6κ σε σειρά.Οι Ε46 Μ3 δε λένε τίποτα δηλαδή; Ο cavallino τι γνώμη έχει;
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
οι σήραγγες είναι επικίνδυνα μέρη, ως γνωστόν.
γιαυτό πρέπει να τις περνάμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
τέρμα γκάζι λοιπόν.
παράθυρο ανοίγεις μόνο με v κινητήρα, δεν αξίζει με 4κ ή 6κ σε σειρά. -
Θα πρέπει η συμπεριφορά σου να είναι η νόμιμη/προτεινόμενη κλπ. Δηλαδή να ακολουθείς τα όρια και ό,τι λένε οι ταμπέλες, πχ μείωσαη της ταχύτητας, να ανάψεις τα φώτα, να μην προσπερνάς κλπ.
Όποια δηλαδή είναι και η σωστή συμπεριφορά εκτός σηράγγων, όρια, νόμιμες προσπεράσεις, προτεραιότητες, σεβασμός κλπ.
Προσπαθώ λοιπόν να καταλάβω αν υπάρχει κάποιο νόημα στο όλο θέμα...! Όλοι (ακόμα κι αυτοί που πήραν νύχτα το δίπλωμα) ξέρουν να διαβάζουν τα συνηθισμένα σήματα του ΚΟΚ. (δε λέω για κάτι περίεργα για προτεραιοτητες και στενές γέφυρες). Παρόλα αυτά πάρα πολλοί επιλέγουν να μην τα τηρήσουν είτε κατ' επιλογή (πχ κάποια όρια) είτε συστηματικά (στα ούμπαλά μου όλα). Υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι όταν δεν τηρείς τους κανόνες έξω στο φώς που όσο νάναι νιώθεις και κάπως ευάλωτος και εκτεθιμένος θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;;Έχουν κάμερες ρε Χρήστο και αλλοιώνουν την γεύση!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα πρέπει η συμπεριφορά σου να είναι η νόμιμη/προτεινόμενη κλπ. Δηλαδή να ακολουθείς τα όρια και ό,τι λένε οι ταμπέλες, πχ μείωσαη της ταχύτητας, να ανάψεις τα φώτα, να μην προσπερνάς κλπ.
Όποια δηλαδή είναι και η σωστή συμπεριφορά εκτός σηράγγων, όρια, νόμιμες προσπεράσεις, προτεραιότητες, σεβασμός κλπ.
Προσπαθώ λοιπόν να καταλάβω αν υπάρχει κάποιο νόημα στο όλο θέμα...! Όλοι (ακόμα κι αυτοί που πήραν νύχτα το δίπλωμα) ξέρουν να διαβάζουν τα συνηθισμένα σήματα του ΚΟΚ. (δε λέω για κάτι περίεργα για προτεραιοτητες και στενές γέφυρες). Παρόλα αυτά πάρα πολλοί επιλέγουν να μην τα τηρήσουν είτε κατ' επιλογή (πχ κάποια όρια) είτε συστηματικά (στα ούμπαλά μου όλα). Υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι όταν δεν τηρείς τους κανόνες έξω στο φώς που όσο νάναι νιώθεις και κάπως ευάλωτος και εκτεθιμένος θα τους τηρήσεις στη σκοτεινή και απόκρυφη σήραγγα;;;Προφανώς, είμαστε πολύ πίσω σε θέματα οδικής ασφάλειας είτε σε ανοιχτό είτε σε κλειστό δρόμο. Η λογική δεν θα πρέπει να είναι ότι εφόσον κυριαρχεί μία λανθασμένη αντίληψη στο θέμα της οδικής ασφάλειας, ας τη διαιωνίσουμε θεωρώντας ότι δεν μπορεί να αλλάξει. Ένας από τους στόχος του ερωτηματολογίου είναι να προβληματίσει τους οδηγούς έστω και σε μικρό βαθμό.
Όσον αφορά ειδικά το θέμα των οδικών σηράγγων, θα έχετε προσέξει ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί κατά πολύ ο αριθμός τους και αναμένεται η παράδοση κι άλλων σηράγγων μεγάλου μήκους τους επόμενους μήνες - χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) σε συνδιασμό με το περιβάλλον της σήραγγας που ευννοεί την ανάπτυξη κρίσιμων συμβάντων καταλαβαίνετε ότι υπάρχει ένα θέμα εδώ. Αν ρίξετε μία ματιά στα ατυχήματα που έχουν συμβεί στο παρελθόν σε ευρωπαικές σήραγγες θα καταλάβετε τι εννοώ.
Ακόμα και επαγγελματίες οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται ότι η σήραγγα απαιτεί διαφορετική οδηγική συμπεριφορά από ότι ο ανοιχτός δρόμος. Και σίγουρα είναι απειροελάχιστοι οι οδηγοί που γνωρίζουν πως πρέπει να αντιδράσουν και να κινηθούν σωστά μέσα στη σήραγγα σε περίπτωση συμβάντος. Μέσω αυτής της έρευνας και των αποτελεσμάτων της θα γίνει προσπάθεια να ενημερωθούν οι οδηγοί σε σχετικά θέματα που θα προκύψουν. Άλλωστε διαδραματίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο σύστημα της σήραγγας και πρέπει να το συνειδητοποιήσουν..
-
Εγώ μπαίνω στη σύραγγα και παρακαλάω το Μεγαλοδύναμο να με αξιώσει να καταφέρω να βγώ στην άλλη μεριά σώο και αβλαβή!!!
-
Το 'μην προσπερνάτε' σε σήραγγα με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση τί νόημα έχει?
-
Εξετάστε την πιθανότητα η συλλογή δεδομένων να περιλαμβάνει και ποιοτική έρευνα (π.χ. ημιδομημένες συνεντεύξεις), εφόσον από ότι διαβάζω ενδιαφέρεστε και για την ανάλυση της οδικής συμπεριφοράς των οδηγών. Η συνδυαστική επιλογή δικαιολογείται και βιβλιογραφικά.
Σε κάποιες ερωτήσεις προσθέστε την επιλογή 'Κάτι άλλο, εξηγήστε', ή κάτι παρόμοιο, επειδή κάποιοι ερωτώμενοι μπορεί να μην καλύπτονται από τις προκαθορισμένες επιλογές. Για παράδειγμα, στην ερώτηση' Όταν περνώ από σήραγγες:' δίνετε 3 προεπιλεγμένες απαντήσεις. Εάν εγώ αισθάνομαι άβολα επειδή έχω μικρή εμπειρία από οδήγηση σε σήραγγες, δεν υπάρχει επιλογή που να με καλύπτει. Το πιθανότερο είναι ο ερωτώμενος να επιλέξει την πρώτη επιλογή, που όμως εσάς δε σας δίνει την πραγματική άποψή του.
Αντίστοιχα στο επίπεδο εκπαίδευσης, δεν υπάρχει επιλογή 'κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών', και γενικά η επιλογή τριών μόνο επιπέδων είναι πολύ γενική για να δώσει αξιόπιστα αποτελέσματα.
Jacob
Γνωρίζετε τη σωστή οδηγική συμπεριφορά εντός των σηράγγων;!