Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταχειρισμένο Citroen ZX 1.6 γνώμες...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεταχειρισμένο Citroen ZX 1.6 γνώμες...
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    17
    304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gabriel last edited by

      Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
      Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
      Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
      Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...

      Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
      Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
      Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
      Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
      Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gabriel last edited by

        Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
        Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
        Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
        Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...

        Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
        Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
        Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
        Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
        Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gabriel last edited by

          Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
          Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
          Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
          Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...

          Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
          Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
          Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
          Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
          Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Ρώτα τούς ειδικούς.

            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... start=2940

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              citastak last edited by

              Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                apostolos-gioyris last edited by

                Υπήρξα ευτυχής κάτοχος ΖΧ 1.6 ΟΡΑ επί 7 χρόνια (1991-1998) και 140000χιλιόμετρα όταν δεν ήμουν και τόσο έμπειρος οδηγός. Ειχα κάποια μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά(αθάνατοι γάλλοι) , μια φορά ο ιμαντας χρονισμού 'πηδηξε δοντάκι' και έμεινα στο δρόμο αλλά από δικό μου λάθος γιατί δεν είχα φροντίσει να τον αλλάξω στο καθορισμένο διάστημα , και μια φορά τρύπησε το κολλάρο του ψυγείου και αδειασαν τα νερά . Κατα τα άλλα κανένα μηχανικό πρόβλημα , εκπληκτικό στο δρόμο και από κράτημα και άνεση , άφθονους χώρους , και αυτά για την εποχή του αλλά και μετα σημερινά δεδομένα . Φίλε μου εγώ στο προτείνω ανεπιφύλακτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Εγώ ακόμη φυλάω το ΖΧ μου.
                  Τα δύο μοναδικά μειονεκτήματα του είναι τα φρένα και το ότι είναι κάπως θορυβώδες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης citastak έγραψε:
                    Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)

                    Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      ast last edited by

                      Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
                      Είχαμε αρκετά προβλήματα με τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά (όμως έχει πλέον 250000 km) και είναι από τα ελάχιστα αρνητικά που μπορώ να του προσάψω, μαζί με τα μέτρια φρένα. Κατά τα άλλα, ιδανικός συνδυασμός σε κράτημα-άνεση (και με τα σημερινά δεδομένα), τιμόνι με πάρα πολύ καλή αίσθηση (βέβαια έχουμε το μη υδραυλικό). Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ (

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • X
                        xristos69 last edited by

                        Ο χρήστης ast έγραψε:
                        Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
                        Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ (

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tifosaros last edited by

                          Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                          Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
                          Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ (

                          Αν θυμάμαι καλά το 1.4 είχε καλύτερες επιταχύνσεις απο το 1.6

                          Πραγματικά, δεν ξέρω για το 1.6, αλλά το ΖΧ 1.4 ενός φίλου έχει μια σπιρτάδα που με έχει εντυπωσιάσει. Επίσης είναι εξαιρετικά άνετο και εν γένει χωρίς τριγμούς και τέτοια.
                          Αν και δεν ξέρω από κατανάλωση πώς πάει, το συστήνω ανεπιφύλακτα. Μόνο δες αν ο προηγούμενος είχε αλλάξει ιμάντα χρονισμού και άλλαξέ τον αν όχι καθώς και αν τα ηλεκτρικά και το σύστημα ψεκασμού λειτουργούν καλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                            Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)

                            Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.

                            Μη μιλας καθολου....γκαντεμη

                            αμα ειναι να μου καει και μετα να βρω τα λεφτα να παρω GT ας μου καει τωρα!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gabriel last edited by

                              Παιδιά,ψάχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι ότι ο TU5JP είναι 1587cc και δε μπαίνει στο ZX Aura αλλά ο XU5M που είναι 1580cc...
                              Τι λέτε για αυτό?Είδα ότι αυτός μπαίνει και στο παλιό BX.Είναι όντως διαφορετικός?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • X
                                xristos69 last edited by

                                Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)

                                Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.

                                Μη μιλας καθολου....γκαντεμη

                                αμα ειναι να μου καει και μετα να βρω τα λεφτα να παρω GT ας μου καει τωρα!!!!!

                                χαχαχα όταν μου κάηκε η μηχανή στο xantia έβαλα καινούρια και μετά απο 1 χρόνο πήρα την GT. Και αυτό γιατί δεν σκόπευα να πάρω άλλο αυτοκίνητο, αλλα μια μέρα πέρασα τυχαία απο μια βιτρίνα alfa romeo κτλ κτλ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ο χρήστης Gabriel έγραψε:
                                  Παιδιά,ψάχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι ότι ο TU5JP είναι 1587cc και δε μπαίνει στο ZX Aura αλλά ο XU5M που είναι 1580cc...
                                  Τι λέτε για αυτό?Είδα ότι αυτός μπαίνει και στο παλιό BX.Είναι όντως διαφορετικός?

                                  ΟΝΤΩΣ.
                                  Αυτό το μοτέρ του ΖΧ είναι πολύ μέτριο.
                                  Το 1.4 καλύτερο, υστερεί ελάχιστα στις ρεπρίζ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    gabriel last edited by

                                    Δε με ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις,όσο η αξιοπιστία.
                                    Αν είναι το ίδιο γερός με τον TU5JP δεν υπάρχει πρόβλημα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      apostolos-gioyris last edited by

                                      Λοιπόν στο πρακτικό της υπόθεσης . Ξέρω ότι τα περιοδικά εμφάνιζαν επιδόσεις πολύ κοντά των δύο μοντέλων . Επειδή έτυχε να έχω δύο γνωστούς με 1,4 σας πληροφορώ ότι οι διαφορές στην καθημερινή πράξη αλλά και στο 'ξέσκισμα' ήταν αισθητές .Ισως το 1,6 που είχαν δοκιμάσει τα περιοδικά να μην ήταν αντιπροσωπευτικό.Ειδικά με φορτωμένο το αυτοκίνητο το 1,6 ήταν αρκετά πιο γρήγορο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gabriel last edited by

                                        Απόστολε σε ευχαριστώ αλλά όπως διευκρίνισα,με ενδιαφέρει προτίστως η αξιοπιστία και εν συνεχεία όλα τα άλλα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr