-
Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο? -
Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο? -
Είχαμε ένα ατύχημα πρόσφατα με το 2ο αυτοκίνητο το οποίο αχρηστεύτηκε και τώρα ψάχνω να βρώ σαν λύση ανάγκης κάποιο άλλο.
Βρήκα,σε εξωτερικά πολύ καλή κατάσταση,ένα ZX 1.6-93 με υδραυλικό τιμόνι,ηλεκτρικά παράθυρα,καινούρια λάστιχα,5θυρο,στα 2000 ευρώ.
Από κεί και πέρα άκουσα από έμπειρο μάστορα και καλό φίλο ότι το ΖΧ είναι πολύ καλό,με τις συνήθεις βλάβες στην έκδοση 1.4 αλλά στην έκδοση 1.6 ο κινητήρας βγάζει τρομακτικές βλάβες...
Έχω πραγματικά μπερδευτεί και χρειάζομαι την πολύτιμη τεχνογνωσία σας...Το Citroen ZX είναι απροβλημάτιστο σε όλες τις εκδόσεις των κινητήρων?Ο 1.6 έχει αποδειχθεί ευπαθής σε σχέση με τον 1.4?
Ειναι ο κλασσικός 8v TU5JP που φοράει το Saxo VTR/Xsara Ι/Xantia/206(Πρώτα)/306 των 90 ίππων?
Επίσης ποιό άλλο πιστεύετε ότι μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή?
Προορίζεται για χαμηλών τόνων οδηγό ηλικίας 50+,που κάνει περισσότερο ταξίδια.
Επίσης πιστεύετε ότι με ένα μπάτζετ Max στα 2000 ευρώ μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο? -
Ρώτα τούς ειδικούς.
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... start=2940
-
Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)
-
Υπήρξα ευτυχής κάτοχος ΖΧ 1.6 ΟΡΑ επί 7 χρόνια (1991-1998) και 140000χιλιόμετρα όταν δεν ήμουν και τόσο έμπειρος οδηγός. Ειχα κάποια μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά(αθάνατοι γάλλοι) , μια φορά ο ιμαντας χρονισμού 'πηδηξε δοντάκι' και έμεινα στο δρόμο αλλά από δικό μου λάθος γιατί δεν είχα φροντίσει να τον αλλάξω στο καθορισμένο διάστημα , και μια φορά τρύπησε το κολλάρο του ψυγείου και αδειασαν τα νερά . Κατα τα άλλα κανένα μηχανικό πρόβλημα , εκπληκτικό στο δρόμο και από κράτημα και άνεση , άφθονους χώρους , και αυτά για την εποχή του αλλά και μετα σημερινά δεδομένα . Φίλε μου εγώ στο προτείνω ανεπιφύλακτα
-
Εγώ ακόμη φυλάω το ΖΧ μου.
Τα δύο μοναδικά μειονεκτήματα του είναι τα φρένα και το ότι είναι κάπως θορυβώδες. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.
-
Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
Είχαμε αρκετά προβλήματα με τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά (όμως έχει πλέον 250000 km) και είναι από τα ελάχιστα αρνητικά που μπορώ να του προσάψω, μαζί με τα μέτρια φρένα. Κατά τα άλλα, ιδανικός συνδυασμός σε κράτημα-άνεση (και με τα σημερινά δεδομένα), τιμόνι με πάρα πολύ καλή αίσθηση (βέβαια έχουμε το μη υδραυλικό). Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ ( -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ ( -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Οδηγώ ένα 1.4 (μοντέλο '92) συχνά.
Ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός σε ισχύ (Αν θυμάμαι καλά το 1.4 είχε καλύτερες επιταχύνσεις απο το 1.6
Πραγματικά, δεν ξέρω για το 1.6, αλλά το ΖΧ 1.4 ενός φίλου έχει μια σπιρτάδα που με έχει εντυπωσιάσει. Επίσης είναι εξαιρετικά άνετο και εν γένει χωρίς τριγμούς και τέτοια.
Αν και δεν ξέρω από κατανάλωση πώς πάει, το συστήνω ανεπιφύλακτα. Μόνο δες αν ο προηγούμενος είχε αλλάξει ιμάντα χρονισμού και άλλαξέ τον αν όχι καθώς και αν τα ηλεκτρικά και το σύστημα ψεκασμού λειτουργούν καλά. -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)
Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.
Μη μιλας καθολου....γκαντεμη
αμα ειναι να μου καει και μετα να βρω τα λεφτα να παρω GT ας μου καει τωρα!!!!!
-
Παιδιά,ψάχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι ότι ο TU5JP είναι 1587cc και δε μπαίνει στο ZX Aura αλλά ο XU5M που είναι 1580cc...
Τι λέτε για αυτό?Είδα ότι αυτός μπαίνει και στο παλιό BX.Είναι όντως διαφορετικός? -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν ξερω.παντως το μοτερ μας στο xantia 1600 90ΗΡ ειναι απο τα λιγα πραγματα που δεν εχει βγαλει ζημιες... και ας εχει κοντα 200.000κμ (ζορικα όλα!!!)
Αχ τι μου θύμισες!!! στα 195.000 μου κάηκε το δικό μου.
Μη μιλας καθολου....γκαντεμη
αμα ειναι να μου καει και μετα να βρω τα λεφτα να παρω GT ας μου καει τωρα!!!!!
χαχαχα όταν μου κάηκε η μηχανή στο xantia έβαλα καινούρια και μετά απο 1 χρόνο πήρα την GT. Και αυτό γιατί δεν σκόπευα να πάρω άλλο αυτοκίνητο, αλλα μια μέρα πέρασα τυχαία απο μια βιτρίνα alfa romeo κτλ κτλ...
-
Ο χρήστης Gabriel έγραψε:
Παιδιά,ψάχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι ότι ο TU5JP είναι 1587cc και δε μπαίνει στο ZX Aura αλλά ο XU5M που είναι 1580cc...
Τι λέτε για αυτό?Είδα ότι αυτός μπαίνει και στο παλιό BX.Είναι όντως διαφορετικός?ΟΝΤΩΣ.
Αυτό το μοτέρ του ΖΧ είναι πολύ μέτριο.
Το 1.4 καλύτερο, υστερεί ελάχιστα στις ρεπρίζ. -
Δε με ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις,όσο η αξιοπιστία.
Αν είναι το ίδιο γερός με τον TU5JP δεν υπάρχει πρόβλημα... -
Λοιπόν στο πρακτικό της υπόθεσης . Ξέρω ότι τα περιοδικά εμφάνιζαν επιδόσεις πολύ κοντά των δύο μοντέλων . Επειδή έτυχε να έχω δύο γνωστούς με 1,4 σας πληροφορώ ότι οι διαφορές στην καθημερινή πράξη αλλά και στο 'ξέσκισμα' ήταν αισθητές .Ισως το 1,6 που είχαν δοκιμάσει τα περιοδικά να μην ήταν αντιπροσωπευτικό.Ειδικά με φορτωμένο το αυτοκίνητο το 1,6 ήταν αρκετά πιο γρήγορο.
-
Απόστολε σε ευχαριστώ αλλά όπως διευκρίνισα,με ενδιαφέρει προτίστως η αξιοπιστία και εν συνεχεία όλα τα άλλα...
Μεταχειρισμένο Citroen ZX 1.6 γνώμες...