Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Με όριο τα 20000 ευρώ ποιό;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Με όριο τα 20000 ευρώ ποιό;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    61
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trail-rated last edited by

      Σου προτείνω 2 αυτοκίνητα.skoda yeti 1.6 tdi greenline 4x2,σε δοκιμή 10 crossover/suv δικινητων βγήκε το πιο οικονομικό με πραγματική μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα! στα μείον το 5αρι σασμάν και ισως το χαμήλωμα σε σχέση με τα υπόλοιπα yeti.(για μείωση κατανάλωσης).Με προσφορές ξεκινάει κάπου 18500-19000.2) πρόταση ford focus 1.0 ecoboost 125 ps sw.Μοτέρ διαμάντι πραγματική κατανάλωση κάπου 5.6 ευρύχωρο port-baggage (station wagon).κοστίζει 1200 παραπάνω απο το 5πορτο άρα καπου στα 17000-πάντα με προσφορές-απόσυρση.Τέλος τα τέλη και στα 2 ειναι 110 Ευρω περίπου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
        Σας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα diesel και τσιμπάτε. Αν δεν κάνει πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο δεν συμφέρει το diesel. Έχουν βγει πολύ οικονομικοί κινητήρες βενζίνης (focus/vw-seat-skoda)
        ;

        οι εταιρίες κάνουν τρομερές προσφορές και σε πολλά μοντέλα οι εκδόσεις ντίζελ είναι λίγο πιο ακριβες τι στιγμή που είναι 40% πιο οικονομικά...

        έχεις βάλει κάτω νουμερα και τα γράφεις αυτά ?? γιατί με 15.000κμ το χρόνο έχεις υπερκαλύψει την διαφορά σε ένα χρόνο... + αραιότερα σερβις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
          Συγγνωμη αλλα εχω βαρεθει να ακουω την θεωρια συνομωσιας για τα diesel. Ειμαι κατοχος diesel και ειμαι και κατοχος βενζινης . Με την ιδια ταχυτητα, στο ιδιο βαρος, στην ιδια χρονολογια στην ιδια κατηγορια , με τον ιδιο τροπο στην βενζινη ειμαι στο 11.2 και στο πετρελαιο ειμαι στο 6.0. Ας πουμε ομως οτι υπερβαλλω και η πραγματικοτητα για καποιον που κανει πολλα χιλιομετρα στην πολη ειναι 9 λιτρα βενζινη vs 6 λιτρα πετρελαιο. Η βενζινη κανει 1.78 το λιτρο η απλη και το πετρελαιο καθε εβδομαδα με την προσφορα της Shell βαζω με 1.46

          91,78 => 16,02 λεπτα το χιλιομετρο vs πετρελαιο 61,46 => 8,76 λεπτα το χιλιομετρο .....double score στα 10 χιλιαδες χιλιομετρα η διαφορα ειναι 726 ευρω τον χρονο , αμα βαλέις και τα τελη που εγω δεν πληρωνω ειναι 1000 ευρω, αμα θεωρησεις οτι ειναι ρεαλιστικα τα 20 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο η διαφορα ανεβαινει στα 1652 ευρω τον χρονο.......επι 5 χρονια 8,260 σε ενα αμαξι που κανει 18 χιλιαδες και θα το πουλησεις μετα απο 5 χρονια 7,000 ευρω ποιος θα αγορασει την βενζινη και ποιος το πετρελαιο ;
          Και καλα αμα κανω λαθος γιατι δεν εχει γεμισει ο τοπος με Jetta, Passat, Avensis, Octavia ταξι βενζινης......Μηπως θελετε να μιλησουμε για πραγματικη δυναμη ΑΛΛΑ και καταναλωση στην δυναμη. Δηλαδη ειναι μ@λ@κες ολοι οι Ευρωπαιοι- Γαλλια 78%, Γερμανια 50%, Λουξεμβουργο 90%, Ιταλια 65%, Ελβετια 80%, Αγγλια 40%, Αυστρια 65%- που προτιμουν το diesel και ας ειναι ακριβοτερο και το αμαξι αλλα και το καυσιμο.
          Μην βλεπουμε παντου θεωριες συνομωσιας και απλα ας οδηγησουμε και κατι πριν το αφορισουμε.....

          Συγγνωμη για το υφος αλλα αγορασα diesel και συμφωνα με πολλους εδω μεσα με πιασανε κοτσο και νιωθω ασχημα....

          είναι γεγονός οτι τα ντίζελ είναι επιβλαβής για την υγεία μας έχουν ασχημο ήχο και αδιαφορή λειτουγία... αλλά είνα ΤΡΟΜΕΡΑ οικονομικά , έχουν τρομερές ροπές και βγάζουν τρομερές αυτονομίες... για άτομα που η οδηγηση είναι αδιάφορη η επιλογή των ντιζελ είναι μονοδρομος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jlian last edited by

            Οι Ευρωπαίοι έχουν ντίζελ, επειδή δεν έχουν λαμόγια βενζινάδες. Κοιτάξτε τους καταλόγους σε τι ποσοστά συλλαμβάνουν με νοθεία στα καύσιμα, πόσα περιστατικά στη βενζίνη και πόσα στο ντίζελ. Με τι το νοθεύουν το ντίζελ, σε τι ποσοστό, και διαβάστε επίσης τι θα κόστος επισκευής θα έχει ο κινητήρας σου από το θείο και τον αποχρωματιστή του ναυτιλιακού πετρελαίου. Βάλτε τα κάτω και υπολογίστε αν αξίζουν ακόμα και 600€ το χρόνο οικονομία όταν σου βγάλει ζημιά 3000€, και μετά αποφασίστε αν συμφέρει να δώσεις επιπλέον 2000+ για αγορά ντίζελ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              μην λέτε χαζομάρες απλά για να λέτε...

              οι ευρωπαίοι έχουν χρόνια ντιζελ γιατι καμία ευρωπαική πόλη δεν έχει τα χαρακτηριστικά της αθήνας...
              παντού υπάρχει νοθεία και στο πετρέλαιο και στην βενζίνη ...

              έχετε βγεί καθόλου εκτός συνόρων ή τρώτε ότι σας πασάρουν σαν είδηση?

              άσε που το κέρδος είναι άνετα πάνω από 1000ευρα το χρόνο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sv2 last edited by

                Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
                Σου προτείνω 2 αυτοκίνητα.skoda yeti 1.6 tdi greenline 4x2,σε δοκιμή 10 crossover/suv δικινητων βγήκε το πιο οικονομικό με πραγματική μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα! στα μείον το 5αρι σασμάν και ισως το χαμήλωμα σε σχέση με τα υπόλοιπα yeti.(για μείωση κατανάλωσης).Με προσφορές ξεκινάει κάπου 18500-19000.2) πρόταση ford focus 1.0 ecoboost 125 ps sw.Μοτέρ διαμάντι πραγματική κατανάλωση κάπου 5.6 ευρύχωρο port-baggage (station wagon).κοστίζει 1200 παραπάνω απο το 5πορτο άρα καπου στα 17000-πάντα με προσφορές-απόσυρση.Τέλος τα τέλη και στα 2 ειναι 110 Ευρω περίπου

                Και γιατί είναι μείον το 5άρι ? Ανακατεύεις που ανακατεύεις την σούπα ,πρέπει να το κάνεις περισσότερες φορές ? Αφού τα diesel έχουν άφθονη ροπή και με 4άρι μιά χαρά θα ήταν.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jlian last edited by

                  Έχω τακτική επαφή με Γάλλους, από σπουδές που έκανα στη Τουλούζη. Υπάρχει νοθεία στο 1/10 σε σχέση με Ελλάδα. Σε καμιά κωμόπολη μπορεί να γίνεται, όχι συστηματικά όμως. Εκει κόβουν κώλους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Να βαλει αλλο ενα χιλιαρικο στα 20, να παρει c5 thp που ειναι ανωτερη σε πολλα πραγματα απ ολα αυτα και να βαλει μπρος για ακομα ενα παιδακι συντομα αφου θα τη παρει που θα τη παρει 'τη κουρσα'.. μη ξαναλλαζει κιολας..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                      Σου προτείνω 2 αυτοκίνητα.skoda yeti 1.6 tdi greenline 4x2,σε δοκιμή 10 crossover/suv δικινητων βγήκε το πιο οικονομικό με πραγματική μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα! στα μείον το 5αρι σασμάν και ισως το χαμήλωμα σε σχέση με τα υπόλοιπα yeti.(για μείωση κατανάλωσης).Με προσφορές ξεκινάει κάπου 18500-19000.2) πρόταση ford focus 1.0 ecoboost 125 ps sw.Μοτέρ διαμάντι πραγματική κατανάλωση κάπου 5.6 ευρύχωρο port-baggage (station wagon).κοστίζει 1200 παραπάνω απο το 5πορτο άρα καπου στα 17000-πάντα με προσφορές-απόσυρση.Τέλος τα τέλη και στα 2 ειναι 110 Ευρω περίπου

                      Και γιατί είναι μείον το 5άρι ? Ανακατεύεις που ανακατεύεις την σούπα ,πρέπει να το κάνεις περισσότερες φορές ? Αφού τα diesel έχουν άφθονη ροπή και με 4άρι μιά χαρά θα ήταν.....

                      Τα ντίζελ έχουν πολύ μικρός εύρος Γιώργο και για αυτό ανακατεύεις τη σούπα πιο πολύ (χαμηλά νεκρά, στις μεσαίες δυνατά, ψηλά ψοφάνε... και όταν λέμε ψηλά, δεν εννοούμε και πολύ ψηλά ). Βέβαια το ανακάτεμα είναι καλό αν ψήνεσαι, αλλά ο ενδιαφερόμενος δεν γουστάρει γενικά την οδήγηση από ότι κατάλαβα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dasimo last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Σας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα diesel και τσιμπάτε. Αν δεν κάνει πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο δεν συμφέρει το diesel. Έχουν βγει πολύ οικονομικοί κινητήρες βενζίνης (focus/vw-seat-skoda)
                        ;

                        οι εταιρίες κάνουν τρομερές προσφορές και σε πολλά μοντέλα οι εκδόσεις ντίζελ είναι λίγο πιο ακριβες τι στιγμή που είναι 40% πιο οικονομικά...

                        έχεις βάλει κάτω νουμερα και τα γράφεις αυτά ?? γιατί με 15.000κμ το χρόνο έχεις υπερκαλύψει την διαφορά σε ένα χρόνο... + αραιότερα σερβις...

                        Πες τα ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ .....γιατι εδω πέρα μου φαίνεται έχουμε μόνο υπαλλήλους των διυλιστηρίων !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dasimo last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Και καλα αμα κανω λαθος γιατι δεν εχει γεμισει ο τοπος με Jetta, Passat, Avensis, Octavia ταξι βενζινης

                          Επειδή αυτοί κάνουν προφανώς παραπάνω από 12.000 χλμ το χρόνο.

                          Καλα μόλις φτάσω το 11999 θα σε πάρω τηλέφωνο !

                          Μηπως θελετε να μιλησουμε για πραγματικη δυναμη

                          Δηλαδη ειναι μ@λ@κες ολοι οι Ευρωπαιοι- Γαλλια 78%, Γερμανια 50%, Λουξεμβουργο 90%, Ιταλια 65%, Ελβετια 80%, Αγγλια 40%, Αυστρια 65%- που προτιμουν το diesel και ας ειναι ακριβοτερο και το αμαξι αλλα και το καυσιμο.

                          Στην ΕΕ το ποσοστό των ντίζελ είναι περίπου στο 45% με πτωτικές τάσεις.

                          Δεν νομίζω ! Αποδείχτηκε ότι τα diesel για τα επόμενα 10 χρόνια είναι η μονη ολοκληρωτικά Οικονομική επιλογή και σίγουρα πολυ καλύτερη απο οποιοδήποτε υβριδικό. Η δε BMW στο μέλλον σκέφτεται να αντικαταστήσει όλους τους σπορ κινητήρες της με diesel , η δε Audi κερδίζει με V10 TDI άμα ήταν πτωτικά τα ποσοστά δ θα έπαιζαν αυτο το παιχνιδάκι

                          ας οδηγησουμε και κατι πριν το αφορισουμε

                          Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν οδηγήσαμε ντίζελ; Για λαδιέρες μιλάμε όχι για supercars για να είναι κάτι σπάνιο και δυσεύρετο.

                          Συγγνώμη δεν ήξερα ότι είσαι ταξιτζής η επαγγελματίας οδηγός .....και πάλι συγγνώμη

                          Κατά τα άλλα αν κάνεις πολλά χλμ και η οικονομία είναι η πρώτη προτεραιότητά σου προφανώς και καλά έκανες και πήρες ντίζελ.

                          Τ ξέρω ήδη ευχαριστώ πολυ

                          Τα παραπάνω με κάθε καλη διάθεση και απο μέρους μου με κάθε διάθεση αυτοσαρκασμου! Μην αποβλήτων και δεν έχω ούτε μήνα στο φόρουμ !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ξαναπιάσε το κομπιουτεράκι γιατί με 15.000 χλμ το χρόνο θέλεις αρκετά χρόνια να κάνεις απόσβεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                              ...

                              Μόνο ως χιούμορ μπορούμε να τα πάρουμε αυτά οπότε:

                              ΥΓ: Αν σε ενδιαφέρει να δεις τις πωλήσεις πανευρωπαϊκά υπάρχουν στοιχεία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dasimo last edited by

                                http://www.autoblog.com/2012/04/18/dies ... 5-percent/

                                In us .....ξέρεις εκει η βενζίνη είναι άφθονη......περσινές 1 λεπτό έρχεται και η Ευρωπη !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dasimo last edited by

                                  http://www1.eere.energy.gov/vehiclesand ... tw716.html

                                  As promised δεδομένα Φεβρουαρίου 2012 για πολλα χρόνια απο επίσημη πηγή. Το diesel δεν έχει αντίπαλο στην μετακίνηση ...για οδήγηση σίγουρα η βενζίνη είναι μονόδρομος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theo13 last edited by

                                    παντως για να επανελθω στο θεμα το focus επειδη το εχω οδηγησει ειναι απιστευτα ποιοτικο αυτοκινητο συνολικα...δεν ξερω με τον 1.0 τι κανει γιατι οδηγησα εκεινο με τα 180 αλογα... αλλα η ποιοτητα της καμπινας ειναι φοβερη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      @corsa2
                                      Με βαση τις προτεραιοτητες που θελει ο φιλος οπως αναφερεις, ( 'θέλει λογικούς χώρους,νορμάλ κατανάλωση,άνεση,ησυχία και ποιότητα κύλισης-όσο είναι δυνατόν στα λεφτά αυτά- στο ταξίδι')
                                      εφοσον μιλαμε για εναν τυπικο -και μη ανησυχο οδηγικα- κατοχο-χρηστη, που ομως να υπολογιζει οτι θα κρατησει το αυτοκινητο του γυρω στα 10χρονια εαν θυμαμαι καλα απο επομενη δημοσιευση, και με μεσο ορο τα 12κ χλμ περιπου, προσωπικα θα επελεγα χωρις ενδοιασμους το Focus 1.0L 125ps, εφοσον φυσικα στο αισθητικο κομματι δεν εχει καποιο θεμα.

                                      Η γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, κατα προσωπικη διαπιστωση τουλαχιστον, στο οριο των 20κ, πιστευω οτι ειναι η καλυτερη που μπορει να βρει κανεις αυτη την στιγμη, στην κατηγορια, μαζι ισως και με αυτη του Yeti.
                                      Παρολα αυτα, εφοσον η ανεση-ποιοτητα κυλισης, και νορμαλ καταναλωση, χωρις τρομερες επιδοσεις, ειναι στα αμεσα 'θελω', το 1000αρι Focus, ολα αυτα τα επιτυγχανει συγκριτικα στον καλυτερο βαθμο, κατα την γνωμη μου.

                                      Σε οτι αφορα το θεμα με τον χωρο αποσκευων, υπενθυμιζω οτι, κανονικα τα αυτοκινητα ερχονται με στανταρ ρεζερβα, κατι που περιοριζει τον χωρο αποσκευων συνολικα στα 316λιτρα, παροτι ειναι αρκετα 'τετραγωνισμενος', οπως εχω δει απο κοντα.
                                      Ο χωρος που κερδιζει κανεις, σε λιτρα εφοσον κανει παραγγελια ΧΩΡΙΣ ρεζερβα (υπαρχει η δυνατοτητα, τουλαχιστον σε εναν αντιπ/σωπο που ειχα ρωτησει, εαν θελεις στειλε π.μ , να σου πω...) ειναι σημαντικος, αναφερεται στο φυλλαδιο οτι φτανει τα 360λιτρα, νουμερο που ανταποκρινεται στα στανταρ της μικρομεσαιας κατηγοριας, που ειναι το Focus.
                                      Στο ματι βεβαια, ανασηκωνοντας το καλυμμα που χωριζει τον 'καθαρο' χωρο, απο την ρεζερβα, βλεπεις ενα προσθετο υψος
                                      γυρω στα 6-7εκατοστα, τα οποια ομως πιθανοτατα να αποβουν καθοριστικα σε περιπτωση μεταφορας αντικειμενων με μεγαλο ογκο.
                                      Παντως κοντολογοις, υπαρχει η δυνατοτητα παραγγελιας ΧΩΡΙΣ ρεζερβα, και παραλληλα μπορεις να προσθεσεις ενα ποιοτικο κιτ επισκευης, οπως πχ ενα αρκετα γνωστο της Continental, ή διαφορα αλλα που κυκλοφορουν στην αγορα, με ενα προσθετο κοστος περι τα 60-100 ευρω περιπου.

                                      Tο Leon που αναφερθηκε, σιγουρα αξιολογο, και ιδιαιτερα ενδιαφερον οδηγικα (κατι που βεβαια πιθανοτατα εδω δεν θα εκτιμηθει) αλλα πλεον εχει 'γερασει', ηδη αναμενεται ο αντικαταστατης του.
                                      Το Citroen C4, ειναι αναμφιβολα πολυ πιο προσεγμενο, απο τον προκατοχο του, και με λουσατη αισθηση στο εσωτερικο του, αλλα προσωπικα, ειδικα και για χρηση δεκαετιας, (και οχι πχ επιλογη εταιρικου, που σε 3-4 χρονια τοι αλλαζεις) θα προτιμουσα την μεχρι στιγμης τουλαχιστον, καλυτερη αξιοπιστια που σε γενικο πλαισιο υποστηριζει η μαρκα, ακομα και εαν σημερα πλεον αυτο αποτελει ψυχολογικο, παρα ουσιαστικο παραγοντα.

                                      Κλεινοντας να αναφερω, τον εξαιρετικο, στανταρ εξοπλισμο απο την μεσαια, αλλα και υπερπληρη ειδικα στην κορυφαια εκδοση Titanium, οπου μπορει να αποκτηθει με 18κ περιπου, εχοντας μεταξυ αλλων, τυπου μπακετ καθισματα, ζαντες αλουμινιου 17', δερματινο λεβιε ταχυτητων, αλλα και δερματινο τιμονι με χειριστηρια, cruise control, bluetooth, φωτα xenon, αλλα και το στανταρ σε ολες τις Turbo εκδοσεις ηλεκτρονικο μπλοκε (torque vectoring).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        okypous last edited by

                                        Focus 1.0 και από μένα. Οδήγησα για μια μέρα αυτό με τους 125 ίππους. Απίστευτος κινητήρας, τραβάει από χαμηλά,
                                        δεν κρεμάει πουθενά, δεν ακούγεται πουθενά! Έχει θεόμακρη έκτη (140 χλμ με 3000 στροφές) και είναι οικονομικό.
                                        Στρίβει μια χαρά, πολύ ήσυχο στα πολλά χιλιόμετρα και ποιοτικό εσωτερικό.
                                        Η μόνη μου ένσταση έχει να κάνει με τους χώρους τόσο στο πίσω κάθισμα όσο και στο πορτπαγκάζ, οι οποίοι είναι επαρκείς, δε συγκρίνονται όμως ας πούμε με του golf.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Συμφωνω και εγω για το Ford. Εχω ενα fiesta πεταμενο κατω απο το σπιτι εδω και 10 χρονια και ειναι σαν καινουργιο. Συν το γεγονος οτι αγοραζεις μια καινουργια τεχνολογια που φαινεται να ερχεται απο το μελλον. Περα απ ολα πριν παρω το C4 ειδα καλα και το focus, εξαιρετικο αν και λιγο σκοτεινοτερο, καταθλιπτικοτερο εσωτερικο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsa2 last edited by

                                            Να βαλει αλλο ενα χιλιαρικο στα 20, να παρει c5 thp που ειναι ανωτερη σε πολλα πραγματα απ ολα αυτα και να βαλει μπρος για ακομα ενα παιδακι συντομα αφου θα τη παρει που θα τη παρει 'τη κουρσα'.. μη ξαναλλαζει κιολας..

                                            Συμφωνώ ότι είναι άλλη κατηγορία η C5,για την κούρσα δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι θα την πάρει,καθώς του κόλλησε και το 'μικρόβιο' των τζιπ(εκτός όλων των άλλων κολλημάτων και προκαταλήψεων που ήδη έχει )

                                            Ο χωρος που κερδιζει κανεις, σε λιτρα εφοσον κανει παραγγελια ΧΩΡΙΣ ρεζερβα (υπαρχει η δυνατοτητα, τουλαχιστον σε εναν αντιπ/σωπο που ειχα ρωτησει, εαν θελεις στειλε π.μ , να σου πω...) ειναι σημαντικος, αναφερεται στο φυλλαδιο οτι φτανει τα 360λιτρα, νουμερο που ανταποκρινεται στα στανταρ της μικρομεσαιας κατηγοριας, που ειναι το Focus.

                                            Χρήσιμη πληροφορία.Θα πάει να το ξαναδεί σήμερα και αν δε βγάλει άκρη θα σου στείλω π.μ.,ευχαριστώ.

                                            Για το ASX δεν είπε κανένας τίποτα(και λόγω Σαρακάκη ίσως ).

                                            Μάλλον καταλήγει σε ένα από τα Focus eboboost 1.0 titanium και Skoda Yeti .Θα ξαναπάει να τα δει και να τα οδηγήσει πάλι(ίσως κοιτάξει και το ντίζελ ΥΕΤΙ).Δηλαδή ανάμεσα σε σπορτίφ χάτσμπακ και υπερυψωμένο τζιποειδές ντίζελ.Αναρωτιέμαι αν τον βοήθησα πραγματικά... ,αλλά άβυσσος η ψυχή....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr