Να βαλει αλλο ενα χιλιαρικο στα 20, να παρει c5 thp που ειναι ανωτερη σε πολλα πραγματα απ ολα αυτα και να βαλει μπρος για ακομα ενα παιδακι συντομα αφου θα τη παρει που θα τη παρει 'τη κουρσα'.. μη ξαναλλαζει κιολας..
Συμφωνώ ότι είναι άλλη κατηγορία η C5,για την κούρσα δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι θα την πάρει,καθώς του κόλλησε και το 'μικρόβιο' των τζιπ(εκτός όλων των άλλων κολλημάτων και προκαταλήψεων που ήδη έχει )
Ο χωρος που κερδιζει κανεις, σε λιτρα εφοσον κανει παραγγελια ΧΩΡΙΣ ρεζερβα (υπαρχει η δυνατοτητα, τουλαχιστον σε εναν αντιπ/σωπο που ειχα ρωτησει, εαν θελεις στειλε π.μ , να σου πω...) ειναι σημαντικος, αναφερεται στο φυλλαδιο οτι φτανει τα 360λιτρα, νουμερο που ανταποκρινεται στα στανταρ της μικρομεσαιας κατηγοριας, που ειναι το Focus.
Χρήσιμη πληροφορία.Θα πάει να το ξαναδεί σήμερα και αν δε βγάλει άκρη θα σου στείλω π.μ.,ευχαριστώ.
Για το ASX δεν είπε κανένας τίποτα(και λόγω Σαρακάκη ίσως ).
Μάλλον καταλήγει σε ένα από τα Focus eboboost 1.0 titanium και Skoda Yeti .Θα ξαναπάει να τα δει και να τα οδηγήσει πάλι(ίσως κοιτάξει και το ντίζελ ΥΕΤΙ).Δηλαδή ανάμεσα σε σπορτίφ χάτσμπακ και υπερυψωμένο τζιποειδές ντίζελ.Αναρωτιέμαι αν τον βοήθησα πραγματικά... ,αλλά άβυσσος η ψυχή....