-
Ο αδερφός μου χρειάζεται καινούργιο αυτοκίνητο για τριμελή(προς το παρόν) οικογένεια.Όριο τα 19000-20000 ευρώ και τα 1600 κυβικά.Αδιαφορεί για επιδόσεις,γκάζια κτλ.,θέλει λογικούς χώρους,νορμάλ κατανάλωση,άνεση,ησυχία και ποιότητα κύλισης-όσο είναι δυνατόν στα λεφτά αυτά- στο ταξίδι.Τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως δεν είναι πολλά(περίπου 12000,αρκετά σε εθνική).
Έχει καταλήξει στα εξής:
-
FordFocus 1.0 ecoboost:μικρός χώρος αποσκευών,δεν πήρε απάντηση από αντιπροσωπεία αν μπορεί να το παραγγείλει με κιτ αντί για ρεζέρβα.Αν δεν υπήρχε το θέμα αυτό θα ήταν η πρώτη του επιλογή
-
Mitsubishi ASX 1.6:(Τον χτύπησε η 'μόδα των υπερυψωμένων') Δεν ξέρω από αξιοπιστία τι λέει,επίσης η πρώτη έκδοση που κοιτά δεν έχει cruise control.
3)Skoda Yeti 1.2 TSI:Ίσως τσιμπημένη κατανάλωση?
4)Nissan Qashqai 1.6 ή 1.5D:Aρκετά καλές προσφορές από Nissan.Από θόρυβο τι λέει?Δεν το πάτησε πολύ στο τεστ ντραιβ
5)VW Golf plus 1.2 :Μήπως αλλάζει στα κοντά?
- Τoyota Auris :Υπάρχει ήδη ΑURIS στην οικογένεια αλλά δεν του αρέσει καθόλου η εμφάνιση.Μου λέει πως αν δεν μπορεί να αποφασίσει,θα πάει στο AURIS να τελείωνει!
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη,κυρίως για να του μεταφέρω κάποια παράμετρο/πρόταση που δεν έχει σκεφτεί και να αποφύγει το ΑURIS (προσωπική άποψη αυτή )
-
-
Ο αδερφός μου χρειάζεται καινούργιο αυτοκίνητο για τριμελή(προς το παρόν) οικογένεια.Όριο τα 19000-20000 ευρώ και τα 1600 κυβικά.Αδιαφορεί για επιδόσεις,γκάζια κτλ.,θέλει λογικούς χώρους,νορμάλ κατανάλωση,άνεση,ησυχία και ποιότητα κύλισης-όσο είναι δυνατόν στα λεφτά αυτά- στο ταξίδι.Τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως δεν είναι πολλά(περίπου 12000,αρκετά σε εθνική).
Έχει καταλήξει στα εξής:
-
FordFocus 1.0 ecoboost:μικρός χώρος αποσκευών,δεν πήρε απάντηση από αντιπροσωπεία αν μπορεί να το παραγγείλει με κιτ αντί για ρεζέρβα.Αν δεν υπήρχε το θέμα αυτό θα ήταν η πρώτη του επιλογή
-
Mitsubishi ASX 1.6:(Τον χτύπησε η 'μόδα των υπερυψωμένων') Δεν ξέρω από αξιοπιστία τι λέει,επίσης η πρώτη έκδοση που κοιτά δεν έχει cruise control.
3)Skoda Yeti 1.2 TSI:Ίσως τσιμπημένη κατανάλωση?
4)Nissan Qashqai 1.6 ή 1.5D:Aρκετά καλές προσφορές από Nissan.Από θόρυβο τι λέει?Δεν το πάτησε πολύ στο τεστ ντραιβ
5)VW Golf plus 1.2 :Μήπως αλλάζει στα κοντά?
- Τoyota Auris :Υπάρχει ήδη ΑURIS στην οικογένεια αλλά δεν του αρέσει καθόλου η εμφάνιση.Μου λέει πως αν δεν μπορεί να αποφασίσει,θα πάει στο AURIS να τελείωνει!
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη,κυρίως για να του μεταφέρω κάποια παράμετρο/πρόταση που δεν έχει σκεφτεί και να αποφύγει το ΑURIS (προσωπική άποψη αυτή )
-
-
Ο αδερφός μου χρειάζεται καινούργιο αυτοκίνητο για τριμελή(προς το παρόν) οικογένεια.Όριο τα 19000-20000 ευρώ και τα 1600 κυβικά.Αδιαφορεί για επιδόσεις,γκάζια κτλ.,θέλει λογικούς χώρους,νορμάλ κατανάλωση,άνεση,ησυχία και ποιότητα κύλισης-όσο είναι δυνατόν στα λεφτά αυτά- στο ταξίδι.Τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως δεν είναι πολλά(περίπου 12000,αρκετά σε εθνική).
Έχει καταλήξει στα εξής:
-
FordFocus 1.0 ecoboost:μικρός χώρος αποσκευών,δεν πήρε απάντηση από αντιπροσωπεία αν μπορεί να το παραγγείλει με κιτ αντί για ρεζέρβα.Αν δεν υπήρχε το θέμα αυτό θα ήταν η πρώτη του επιλογή
-
Mitsubishi ASX 1.6:(Τον χτύπησε η 'μόδα των υπερυψωμένων') Δεν ξέρω από αξιοπιστία τι λέει,επίσης η πρώτη έκδοση που κοιτά δεν έχει cruise control.
3)Skoda Yeti 1.2 TSI:Ίσως τσιμπημένη κατανάλωση?
4)Nissan Qashqai 1.6 ή 1.5D:Aρκετά καλές προσφορές από Nissan.Από θόρυβο τι λέει?Δεν το πάτησε πολύ στο τεστ ντραιβ
5)VW Golf plus 1.2 :Μήπως αλλάζει στα κοντά?
- Τoyota Auris :Υπάρχει ήδη ΑURIS στην οικογένεια αλλά δεν του αρέσει καθόλου η εμφάνιση.Μου λέει πως αν δεν μπορεί να αποφασίσει,θα πάει στο AURIS να τελείωνει!
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη,κυρίως για να του μεταφέρω κάποια παράμετρο/πρόταση που δεν έχει σκεφτεί και να αποφύγει το ΑURIS (προσωπική άποψη αυτή )
-
-
Αν θέλει οικονομία τότε θέλει πετρέλαιο ...
Λεον ντιζελ -
Κάτι σε Octavia5 1.4 TSI;
-
Το ΛΕΟΝ δεν το σκέφτηκε,ακούγεται καλό.Απλά αφού δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα θεωρεί πως δε χρειάζεται ντιζελ.Είναι προκατειλημμένος με τα ντιζελ,έχοντας στο μυαλό του αυτοκίνητα του '80.Δεν έχει βρει και κάποιο για τεστ ντραιβ για να βγάλει συμπέρασμα...
Τα σενταν τα έχει απορρίψει!!!
-
Δεν ξέρω τι αμάξι θα πάρει ο αδερφός σου πες του όμως να πάρει οπωσδήποτε πετρέλαιο και να κοιτάξει και πρός Γαλλία μεριά
-
Ο χρήστης corsa2 έγραψε:
Ο αδερφός μου χρειάζεται καινούργιο αυτοκίνητο για τριμελή(προς το παρόν) οικογένεια.Όριο τα 19000-20000 ευρώ και τα 1600 κυβικά.Αδιαφορεί για επιδόσεις,γκάζια κτλ.,θέλει λογικούς χώρους,νορμάλ κατανάλωση,άνεση,ησυχία και ποιότητα κύλισης-όσο είναι δυνατόν στα λεφτά αυτά- στο ταξίδι.Τα χιλιόμετρα που κάνει ετησίως δεν είναι πολλά(περίπου 12000,αρκετά σε εθνική).Έχει καταλήξει στα εξής:
-
FordFocus 1.0 ecoboost:μικρός χώρος αποσκευών,δεν πήρε απάντηση από αντιπροσωπεία αν μπορεί να το παραγγείλει με κιτ αντί για ρεζέρβα.Αν δεν υπήρχε το θέμα αυτό θα ήταν η πρώτη του επιλογή
-
Mitsubishi ASX 1.6:(Τον χτύπησε η 'μόδα των υπερυψωμένων') Δεν ξέρω από αξιοπιστία τι λέει,επίσης η πρώτη έκδοση που κοιτά δεν έχει cruise control.
3)Skoda Yeti 1.2 TSI:Ίσως τσιμπημένη κατανάλωση?
4)Nissan Qashqai 1.6 ή 1.5D:Aρκετά καλές προσφορές από Nissan.Από θόρυβο τι λέει?Δεν το πάτησε πολύ στο τεστ ντραιβ
5)VW Golf plus 1.2 :Μήπως αλλάζει στα κοντά?
- Τoyota Auris :Υπάρχει ήδη ΑURIS στην οικογένεια αλλά δεν του αρέσει καθόλου η εμφάνιση.Μου λέει πως αν δεν μπορεί να αποφασίσει,θα πάει στο AURIS να τελείωνει!
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη,κυρίως για να του μεταφέρω κάποια παράμετρο/πρόταση που δεν έχει σκεφτεί και να αποφύγει το ΑURIS (προσωπική άποψη αυτή )
Με μπάτζετ έως 20000€,παίρνει και το focus 1.6 150ps sport ή titanium(19085€ η titanium με όλες τις προσφορές + πινακίδες,χρώμα στα 20 πάει,και έχει μοτεράκλα,οικονομία σε καύσιμο,χαμηλά τέλη,και φουλ εξοπλισμό).Σε κανένα δίμηνο νομίζω έρχεται και το c-max 1.0 ecoboost 125ps και τιμή γύρω στα 18-19000€(αν θέλει χώρους και πιο ψηλό κάθισμα).Αλλιώς κάτι σε golf 1.4 tsi generation(πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο,με πολύ καλό μοτέρ,ποιοτικό και ήσυχο αυτοκίνητο,αν και αλλάζει το 2013).Το asx αξίζει μόνο σαν 1.8 diesel που ξεφεύγει σε τιμή,το 1.6 αργό και το εσωτερικό του πολύ μουντό και με πλαστική αίσθηση.To qashqai 1.6 dci ξεφεύγει σε τιμη αρκετά(το 1.6 βενζίνη δεν λέει γενικώς αργό),το yeti μπορεί και 1.4 tsi να το πάρει,γιατί το 1.2 θα ζορίζεται σίγουρα και θα καίει παραπάνω.Το auris τι το ήθελες .Καλή περίπτωση και το megane 1.5 ή 1.6 dci f/l που πρέπει να ήρθαν Ελλάδα,αλλά δεν έχουμε τιμές ακόμα(το 1.5 dci είναι εντός τιμής σίγουρα).
-
-
Το ξερω οτι θα γινω κουραστικος, αλλα θα προτεινω αυτο που οδηγω citroen C4 e-hdi 1.6 SST MCP , ημιαυτοματο, πετρελαιο, με χωρους, με την καλυτερη ποιοτητα κυλισης στην κατηγορια, και καταναλωση 5.5 με 6 λιτρα diesel χωρις τελη κυκλοφοριας και καθημερινη κινηση στο δακτυλιο, για εμενα μετα απο απιστευτο ψαξιμο κατεληξα εκει 18300 ολα μεσα μαζι με εργοστασιακο συναγερμο και παρκτρονκι τκαι εξτρα 5ετη εγγυηση η 60 χιλιαδες χιλιομετρα. Καθε μερα ευχαριστιεμαι δυναμη, οικονομια, ποιοτητα, Τιμη τιμοκαταλογου ηταν 17445-με αποσυρση- + 200 ευρω το αερο πακ για μηδενικα τελη.
-
απο τα παραπανω auris και qasqai diesel ειναι οι πιο σωστες λυσεις. και λογω εγγυησης απο τις εταιρειες. επισης θα κοιταζα και κανα citroen σε πετρελαιο οπως το και το c4 που αναφερει πιο πανω ο dasimo
-
Σας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα diesel και τσιμπάτε. Αν δεν κάνει πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο δεν συμφέρει το diesel. Έχουν βγει πολύ οικονομικοί κινητήρες βενζίνης (focus/vw-seat-skoda)
Προσωπικά, αν δεν άλλαζε το Leon, θα έκλεινα προς τα κει. Το Focus με χαλάει σχεδιαστικά. Το Golf + απλά δεν βλέπεται, όπως και το Megane, το QSQ κάνει θόρυβο και καίει περισσότερο όπως και το Yeti. Τι μένει; Aruris/Golf με τίποτα. Δύσκολη απόφαση. Η Giulietta πάει ψηλά πολύ; -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι τώρα.
@fiestaros: Ωραίες προτάσεις,έλα όμως που ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν ενδιαφέρεται καθόλου για επιδόσεις.Προτιμά να θυσιάσει επιδόσεις προς όφελος οικονομίας.Και αυτοί στη FORD πως κατάφεραν αμάξι 4,36 μέτρων να έχει τόσο μικρό χώρο αποσκευών?
@Dasimo και theo13: Το C4 το είδε και το οδήγησε,ωστόσο κάτι τον χαλάει,ίσως να φταίει και η 'τραυματική' συμβίωση με ένα C2 στο πρόσφατο παρελθόν . Για το Qashqai 1.5 dci έχει κανένας άποψη?Τον κινητήρα της Renault δεν έχει?
@rallye40:Συμφωνώ,αυτή είναι η γενική ιδέα,ειδικά για τον συγκεκριμένο άνθρωπο που οδηγάει πολύ αργά και ομαλά και κάνει λίγα χιλιόμετρα.Ωστόσο,επειδή αγοράζει αυτοκίνητο με προοπτική 10ετίας +,αν προκύψει diesel δε θα πει όχι πιστεύω.Η Giuletta ήταν και η πρώτη δική μου πρόταση(ανιδιοτελής πάντα ) αλλά του φάνηκαν λίγοι οι χώροι πίσω και δεν ξέρω αν και το budget επαρκεί.
-
δες και το mazda 3 sedan 1.6
ποιοτητα κυλησης .αθορυβο .οδικη συμπεριφορα ,χωρους και αρκετα εξοπλισμενο.
κανε test drive ....και θα σε κερδισει -
H G πάει στα 18k 120 ΤΒ και περιπου 22k 170 Multiair. Τιμές από το Alfa Gain.
-
Το Megane θα μπορούσε να παίξει σαν επιλογή και με το νέο 1.2 TCE 115 hp.
Αλλά και με τους 1.5 DCi και 1.6 DCi.
Ακόμη και το 1.6 DCi με απόσυρση και προσφορά βγαίνει οριακά κάτω από 20.000.
Εχει και τεράστιο χώρο αποσκευών και 5 χρόνια εγγύηση.
Από τιμές έχω δώσει του Coupe στο θέμα του Megane. 400 euro κάτω είναι του 5d.
Είναι επίσης αρκετά πιο αθόρυβο από το Qashqai.
Μετά και το Qashqai με τους diesel είναι πολύ καλή επιλογή. Αν και νομίζω ότι παίζει σε λίγο πιο ψηλές τιμές από τα παραπάνω.
To focus προσωπικά δεν μου αρέσει εμφανισιακά ειδικά πίσω είναι εντελώς αχώνευτο, αλλά αν αρέσει και λυθεί το θέμα με χώρους δεν παύει να είναι μια πολύ καλή λύση οικονομίας. Αν και έχω τις ενστάσεις μου για θόρυβο κινητήρα και για την μη ελεγμένη αξιοπιστία του αν και η ford μας έχει συνηθίσει σε αξιόπιστα μοτέρ. -
Τα χιλιόμετρα είναι λίγα οπότε ντίζελ μόνο αν το βρει σε ίδιες τιμές με τα βενζινοκίνητα. Αλλιώς απόσβεση θα αργήσει πολύ να κάνει και θα έχει και τον τραγικό ταριφο-ήχο!
Το Focus 1.0 Ecoboost είναι όντως πολύ καλή επιλογή και θα κοιτούσα επίσης και το Leon 1.2 Tsi. Με αυτές τις δύο επιλογές κερδίζεις και αρκετά χρήματα καθώς είναι πολύ κάτω από τα 20 χιλιάρικα του budget. Αυτή είναι πραγματική οικονομία, όχι τα 2 Ευρώ στα 100 χλμ που θα κερδίσει από το ντίζελ!
-
Συγγνωμη αλλα εχω βαρεθει να ακουω την θεωρια συνομωσιας για τα diesel. Ειμαι κατοχος diesel και ειμαι και κατοχος βενζινης . Με την ιδια ταχυτητα, στο ιδιο βαρος, στην ιδια χρονολογια στην ιδια κατηγορια , με τον ιδιο τροπο στην βενζινη ειμαι στο 11.2 και στο πετρελαιο ειμαι στο 6.0. Ας πουμε ομως οτι υπερβαλλω και η πραγματικοτητα για καποιον που κανει πολλα χιλιομετρα στην πολη ειναι 9 λιτρα βενζινη vs 6 λιτρα πετρελαιο. Η βενζινη κανει 1.78 το λιτρο η απλη και το πετρελαιο καθε εβδομαδα με την προσφορα της Shell βαζω με 1.46
91,78 => 16,02 λεπτα το χιλιομετρο vs πετρελαιο 61,46 => 8,76 λεπτα το χιλιομετρο .....double score στα 10 χιλιαδες χιλιομετρα η διαφορα ειναι 726 ευρω τον χρονο , αμα βαλέις και τα τελη που εγω δεν πληρωνω ειναι 1000 ευρω, αμα θεωρησεις οτι ειναι ρεαλιστικα τα 20 χιλιαδες χιλιομετρα τον χρονο η διαφορα ανεβαινει στα 1652 ευρω τον χρονο.......επι 5 χρονια 8,260 σε ενα αμαξι που κανει 18 χιλιαδες και θα το πουλησεις μετα απο 5 χρονια 7,000 ευρω ποιος θα αγορασει την βενζινη και ποιος το πετρελαιο ;
Και καλα αμα κανω λαθος γιατι δεν εχει γεμισει ο τοπος με Jetta, Passat, Avensis, Octavia ταξι βενζινης......Μηπως θελετε να μιλησουμε για πραγματικη δυναμη ΑΛΛΑ και καταναλωση στην δυναμη. Δηλαδη ειναι μ@λ@κες ολοι οι Ευρωπαιοι- Γαλλια 78%, Γερμανια 50%, Λουξεμβουργο 90%, Ιταλια 65%, Ελβετια 80%, Αγγλια 40%, Αυστρια 65%- που προτιμουν το diesel και ας ειναι ακριβοτερο και το αμαξι αλλα και το καυσιμο.
Μην βλεπουμε παντου θεωριες συνομωσιας και απλα ας οδηγησουμε και κατι πριν το αφορισουμε.....Συγγνωμη για το υφος αλλα αγορασα diesel και συμφωνα με πολλους εδω μεσα με πιασανε κοτσο και νιωθω ασχημα....
-
Δε σε πιάσανε κώτσο. Δοθέντος ότι το πετρέλαιο είναι συνήθως 20+ λεπτά το λίτρο φθηνότερο από την βενζίνα, και ότι καίει λιγότερο σε λίτρα από αυτή, η απόσβεση είναι δεδομένη σε συγκεκριμένο χρόνο ο οποίος καθορίζεται από τα χλμ. που κάνεις. Μόνο άμα πάρεις κανένα 2.000+ πετρέλαιο έναντι μιας κατά πολύ μικρότερης τουρμποβενζίνας θα την πατήσεις.
-
Ασχετο αλλα μιας και το διαβασα....το Qasquai diesel λενε οι φημες οτι ειναι το καλυτερο diesel μεχρι 2000 κ.εκ το 1.6 dCi , ποιοτικα ειναι απιστευτο...αλα ειναι ακριβο και ηταν εκτος δικης μου σφαιρας αποσβεσης. Η ερωτηση που πλεον πρεπει να ρωταει καποιος για εμενα δεν ειναι ποσα λεφτα μπορεις να πληρωσεις αλλα ποσα χρηματα ΘΕΛΕΙς να ξοδεΥεις για την μετακινηση την δικη σου και της οικογενειας σου...
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Και καλα αμα κανω λαθος γιατι δεν εχει γεμισει ο τοπος με Jetta, Passat, Avensis, Octavia ταξι βενζινηςΕπειδή αυτοί κάνουν προφανώς παραπάνω από 12.000 χλμ το χρόνο.
Μηπως θελετε να μιλησουμε για πραγματικη δυναμη
Δηλαδη ειναι μ@λ@κες ολοι οι Ευρωπαιοι- Γαλλια 78%, Γερμανια 50%, Λουξεμβουργο 90%, Ιταλια 65%, Ελβετια 80%, Αγγλια 40%, Αυστρια 65%- που προτιμουν το diesel και ας ειναι ακριβοτερο και το αμαξι αλλα και το καυσιμο.
Στην ΕΕ το ποσοστό των ντίζελ είναι περίπου στο 45% με πτωτικές τάσεις.
ας οδηγησουμε και κατι πριν το αφορισουμε
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν οδηγήσαμε ντίζελ; Για λαδιέρες μιλάμε όχι για supercars για να είναι κάτι σπάνιο και δυσεύρετο.
Κατά τα άλλα αν κάνεις πολλά χλμ και η οικονομία είναι η πρώτη προτεραιότητά σου προφανώς και καλά έκανες και πήρες ντίζελ.
Με όριο τα 20000 ευρώ ποιό;