-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Φιλε μου, απιστευτο... Τι να πει κανεις...
Μήπως είναι καιρός νά γίνω καί εγώ Redliner;
Κοίτα που θα με κάνετε να κατεβάσω 17ΜΒ από το σπίτι....Περί τίνος πρόκειτε?
Κώστα,κατέβασέ το,καί δές τό μέχρι τό τέλος.
Ενα παλιό Σιβίκ,χωρίς λάδια στό κάρτερ αλλά ΝΕΡΟ ( ),δουλεύει στό όριο γιά πολύ ώρα,καί όμως ΔΕΝ σπάει.
Εμεινα με τό στόμα ανοιχτό,χτές πού τό πρωτοείδα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, έκαναν ευθανασία σε μηχανή που έκαιγε 2 λίτρα λάδια ανά 1000 χλμ, έτσι;
Πάντως τους παίδεψε πολύ. Δύο προσπάθειες με μπανάνες, νερό αντί λαδιού και μια ώρα άγριας χρήσης. Άξιο το civicάκι, ΑΞΙΟ!!!Δέν τού έκαναν ευθανασία ρε Μάνο,απλά προσπάθησαν.
Αφού δέν έσπασε μέ αυτόν τόν τρόπο... -
Δεν είμαι σίγουρος ότι άντεξε. Στο 7:57' του βίντεο ακούγεται ένας ήχος και η μηχανή σβήνει, ενώ ακούγονται επιφωνήματα από τους γύρω. Εκτός αν βαρέθηκε ο οδηγός και έκλεισε τη μηχανή μόνος του.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είμαι σίγουρος ότι άντεξε. Στο 7:57' του βίντεο ακούγεται ένας ήχος και η μηχανή σβήνει, ενώ ακούγονται επιφωνήματα από τους γύρω. Εκτός αν βαρέθηκε ο οδηγός και έκλεισε τη μηχανή μόνος του.Δέν τό είδες μέχρι τέλους;
ΕΧΑΣΕΣ!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Φιλε μου, απιστευτο... Τι να πει κανεις...
Μήπως είναι καιρός νά γίνω καί εγώ Redliner;
Allos enas. NEXT.
Ela na sou dosoume kai to apaitoumeno welcome.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κώστα,κατέβασέ το,καί δές τό μέχρι τό τέλος.
Ενα παλιό Σιβίκ,χωρίς λάδια στό κάρτερ αλλά ΝΕΡΟ ( ),δουλεύει στό όριο γιά πολύ ώρα,καί όμως ΔΕΝ σπάει.
Εμεινα με τό στόμα ανοιχτό,χτές πού τό πρωτοείδα.Εγω παραλιγο να κλαψω! Το καημενο το σιβικακι τι τραβηξε μεχρι να το ψοφησουν τα κτηνη! Ποια ευθανασια, αυτο ηταν snuff movie αυτοκινητου!
Κ σαν να μην εφτανε το νερο αντι για λαδι, ο τυπος ειχε ταπα το γκαζι με νεκρο για ωρα. Αλλα αυτοκινητα νομιζω δεν θα αντεχαν ουτε με τα καλυτερα λιπαντικα τοση ωρα αυτο το stress test.. -
EKΠΛΗΚΤΙΚΟ το βιντεάκι...το λυπήθηκε η καρδιά μου το καημένο το Σιβικάκι, οι βάνδαλοι!
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
της 430 ειναι οτι καλυτερο υπαρχει, συμφωνα με αυτους που το εχουν οδηγησει, και δεν κανουν συγκρισεις απο τον ...καναπε!
F430
Δύο από τις καινοτομίες παρουσιάζονται για πρώτη φορά παγκοσμίως στην παραγωγή αυτοκινήτων, Πρόκειται για το ηλεκτρονικό διαφορικό (Ε-Diff) και το τιμόνι που έχει ένα εγκατεστημένο διακόπτη, γνωστό στους πιλότους της Σκουντερία και ως manettino, που ελέγχει το συγκροτημένο σύστημα δυναμικής του οχήματος.
E-Diff Electronic DifferentialOne of the technical features that sets the F430 apart is the E-Diff or electronic differential. This solution has been used for years in F1 single-seaters and has been continuously developed and refined, effectively transferring massive torque levels to the track under extremely high cornering g-forces. The E-Diff is now standard equipment on the F430 - the first time that a production car has been equipped with such a sophisticated system for high-performance roadholding. On the track, the E-Diff guarantees maximum grip out of bends, eliminating wheel spin. On the road it is a formidable technological refinement that improves roadholding. This system is available both on the F1-paddle shift version as well as on the manual gearbox model and consists of three main subsystems:
a high-pressure hydraulic system, shared with the F1 gearbox (if present);
a control system consisting of valve, sensors and electronic control unit;
a mechanical unit housed in the left side of the gearboxManettino & Vehicle Setup
Just like in Formula 1, the F430 driver can change the set-up of his car using the innovative selector set on the steering wheel. The manettino is a rotary switch that has been adopted directly from racing, where the driver's total commitment to driving requires maximum efficiency and speed in controlling the car's various functions.
This switch quickly and simply controls the electronics governing suspension settings, the CST stability and traction control, E-Diff and the change speed of the F1 transmission, as well as the integration between each of these individual functions. The position of the manettino is an example of the rationalisation studies that went into the layout of all the controls inside the car.
The manettino enables car settings to be changed to suit the personal preferences of the driver, road surface conditions and available grip. The settings available to the driver have been concentrated in five different strategies. These, in ascending order according the level of performance (grip), are:
ICE: performance is significantly restricted (maximum intervention by the stability and traction control) for maximum stability - indispensable for driving in very slippery conditions (snow or ice). The car reacts smoothly to driving inputs. The automatic gear-changing mode is selected which prevents gear changes at high revs and reduces the possibility of the rear wheels locking up on downchanges, even on ice.
LOW GRIP: this position ensures stability both on dry and wet surfaces. It is therefore recommended for surfaces with poor grip (rain), gritty roads or particularly broken or undulating tarmac. In this configuration, unlike ICE, the driver can still use the F1 paddle shift. The adaptive suspension setting is optimised to provide a very comfortable ride without impeding the handling balance, and the stability and traction control remains in the ICE configuration.
SPORT: this is the standard setting that strikes the best balance between stability and performance. Ideal for the open road, this position provides an optimum compromise for maximum performance and safety. Compared to the previous settings, SPORT adopts a more sporting configuration for the adaptive suspension to maximise performance, handling and stability at high speeds. The CST also goes up a level, giving the driver greater freedom, without excessively reigning in the engine.
RACE: this setting must be used only on the race track. Gear changing is even faster to minimise gear-shifting times. CST intervention is reduced to a minimum (the engine management only cuts the engine when absolutely necessary). The damping also goes up one level.
CST: activates or deactivates the stability and traction control. With the manettino set to off, the driver has full control over the car's reactions. The only driver aids that remain active are those that cannot be overridden such as ABS and EBD (electronic brake distribution). With the CST de-activated, the electronic differential has a specific calibration, which permits the car's incredible levels of handling and roadholding when free of stability controls. Gearshift speeds and damper settings are the same as in RACE. Over and above the significant technological breakthrough that the manettino represents, the approach to the new F430 underlines the importance given to exploiting the potential of the vehicle while maintaining ease of use under all conditions without jeopardising safety and stability.
This has led to a new way of conceiving the car, which is not only based on the use of new technical features (e.g. electronic differential, stability and traction control, and adaptive damping) but also on the improvement of Ferrari's tried and tested technologies (F1 gearbox, advanced engine control) and the optimisation of their integration. The adoption of stability and traction control (CST) together with the electronic differential has made the car even more stable, easier and safer to drive without affecting its handling and the excellent feedback the chassis gives the driver. The system ensures maximum safety in all driving conditions (from extreme track use to town driving) and on all road surfaces (rain or dry, or even ice).
The F430 features Ferrari's forged aluminium, double unequal-length wishbone suspension set-up front and rear with anti-dive and anti-squat geometries. The F430 also introduces new-generation adaptive suspension for the first time on a V8-engined Ferrari. Two sensors are mounted on the lower front wishbones to read suspension travel, two on the upper shock absorber mounting points to measure body movement, one on a rear shock absorber mounting point to measure roll and yaw, and a last sensor on the steering column to measure steering angle.
The control logic adjusts the shock absorbers' damping characteristics within a certain range based on the settings selected by the driver using the manettino on the steering wheel. The wheels are fitted with 19'' rims with 225/35 tyres at the front and 285/35 at the rear. There is also the option of run-flat tyres combined with electronic pressure control. When flat, these tyres can be driven for 70 miles at a maximum speed of 50mph.
The power steering has a servo that adjusts the degree of assistance on the basis of engine speed. The ratio is very direct at 60 mm/rev and the turning circle is around 11 metres. The braking system of the F430 consists of powerful, all-round vented and cross-drilled cast-iron discs (330mm x 32mm) with four-pot callipers and is integrated with all the car's electronic control systems (ABS, CST, EBD). Working in close collaboration with Brembo, Ferrari's engineers have developed a new cast-iron alloy for the discs, which includes molybdenum for better energy/heat dissipation. This new alloy provides significantly improved braking performance without increasing the size (and therefore the weight) of the discs.
The overall heat-energy index for the F430 under braking from 186mph is one of the lowest among high performance cars with cast-iron systems. An outstanding alternative is the option of specifying the latest generation system based on carbon-ceramic technology that Ferrari developed for its F1 single-seaters. This technology has already been successfully employed on its road cars, starting with the Enzo Ferrari. Different diameter carbon-ceramic discs are mounted front and rear: 380mm x 34 mm with six-pot callipers at the front, and 350mm x 34 mm with four-pot callipers at the rear.
The diameters of the hydraulic pistons are differentiated to distribute the pressure exerted on the discs and optimise performance. Pedal travel is constant even under repeated braking, and fade has been eliminated even under hard track use. The adoption of carbon-ceramic discs brings with it a significant increase in longevity: the new brakes can in fact easily cover 350 laps at racing speeds on the Fiorano track.
Aderfe, sorry pou 8a se apagoiteuso. Alla auto to system to exei balh h Honda sto Prelude 5th Generation apo to 1997 se mazikh paragogh. Type Super Handeling ATTS.
http://asia.vtec.net/beystock/honda/preludes/
http://www.autoweb.com.au/cms/A_50048/newsarticle.htmlΤο atss δεν εχει σχεση με το e-diff.Ειναι σα να λες οτι το ιδιο ειναι ενα ημιαυτοματο κιβωτιο και ενα σειριακο.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Ας συγκρίνουμε τότε το gruppo με τη Honda.S2000 vs Barcheta 1-0
Integra type R vs Fiat Coupe 2-0
Civic Type R vs Alfa 147 2.0l 3-0
Nsx vs F355 4-0
Frv vs Multipla 5-0
Civic Vti vs Tipo 2.0l 6-0
Crx vs Uno Turbo 7-0
Accord vs Marea 8-0
Jazz vs Ypsilon 9-0Πάρτε το χαμπάρι, η Honda είναι 10 χρόνια μπροστά σε ποιότητα, σχεδίαση, τεχνολογία, κλπ
Φυσικά δεν μπορεί να καλύψει όλη την αγορά οπότε θα χάσει μερίδιο στα 4X4 (Subaru), Wankel (Mazda), Limos (Lexus) κλπ
Σε ότι φτιάχνει όμως δεν παίζεται.
Τα πολυμορφικά της σε χώρους, τα οικογενειακά σε αξιοπιστία, τα γρήγορα σε ταχύτητα κλπ.Τι πραγματα ειναι αυτα?Συγκρινεις μοντελα της Fiat του 80/90 με μοντελα της honda του 2000?
F430vsNsx 490hpvs280hp?
E οχι και να συγκρινουμε το πρωτοτυπο multipla με το αντιγραφο frv και μαλιστα που παρουσιαστηκε 7χρονια μετα απο το αυθεντικο εξαθεσιο multipla?
To νεο accord τι ειναι?Το σχεδιαστηκο καχεκτυπο της 156?
Μετα το accord συγκρινεται με το croma.Το marea ειναι ενα 4πορτο bravo αρα συγκρινομενο με το civic sedan.
crx με uno που κολλαει?
Το jazz σχεδιαστηκα ειναι γελοιο μπρος στο κομψοτεχνημα ypsilon.
To fiat coupe 20v turbo δεν ειχε καλυτερες επιδοσεις απο την boxster?To typer ειναι απαραδεκτο αισθητικα.Συγκρινεις την κορυφαια εκδοση του typer με την διλιτρη 147? -
sakiss ενα ενα σε παρακαλώ, να προλαβαίνουμε να τα απορροφάμε!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν είμαι σίγουρος ότι άντεξε. Στο 7:57' του βίντεο ακούγεται ένας ήχος και η μηχανή σβήνει, ενώ ακούγονται επιφωνήματα από τους γύρω. Εκτός αν βαρέθηκε ο οδηγός και έκλεισε τη μηχανή μόνος του.
Δέν τό είδες μέχρι τέλους;
ΕΧΑΣΕΣ!!!Το τέλος ήταν αυτό. Στα 8 λεπτά τελειώνει το βίντεο.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ας συγκρίνουμε τότε το gruppo με τη Honda.
S2000 vs Barcheta 1-0
Integra type R vs Fiat Coupe 2-0
Civic Type R vs Alfa 147 2.0l 3-0
Nsx vs F355 4-0
Frv vs Multipla 5-0
Civic Vti vs Tipo 2.0l 6-0
Crx vs Uno Turbo 7-0
Accord vs Marea 8-0
Jazz vs Ypsilon 9-0Πάρτε το χαμπάρι, η Honda είναι 10 χρόνια μπροστά σε ποιότητα, σχεδίαση, τεχνολογία, κλπ
Φυσικά δεν μπορεί να καλύψει όλη την αγορά οπότε θα χάσει μερίδιο στα 4X4 (Subaru), Wankel (Mazda), Limos (Lexus) κλπ
Σε ότι φτιάχνει όμως δεν παίζεται.
Τα πολυμορφικά της σε χώρους, τα οικογενειακά σε αξιοπιστία, τα γρήγορα σε ταχύτητα κλπ.Τι πραγματα ειναι αυτα?Συγκρινεις μοντελα της Fiat του 80/90 με μοντελα της honda του 2000?
F430vsNsx 490hpvs280hp?
E οχι και να συγκρινουμε το πρωτοτυπο multipla με το αντιγραφο frv και μαλιστα που παρουσιαστηκε 7χρονια μετα απο το αυθεντικο εξαθεσιο multipla?
To νεο accord τι ειναι?Το σχεδιαστηκο καχεκτυπο της 156?
Μετα το accord συγκρινεται με το croma.Το marea ειναι ενα 4πορτο bravo αρα συγκρινομενο με το civic sedan.
crx με uno που κολλαει?
Το jazz σχεδιαστηκα ειναι γελοιο μπρος στο κομψοτεχνημα ypsilon.
To fiat coupe 20v turbo δεν ειχε καλυτερες επιδοσεις απο την boxster?To typer ειναι απαραδεκτο αισθητικα.Συγκρινεις την κορυφαια εκδοση του typer με την διλιτρη 147?Χωρις ν ασχολη8ω με το ποιο ειναι καλυτερο που, μ αρεσει πως το γυριζεις απο το αισ8ητικο στο μηχανικο κ το πρακτικο μερος αναλογα το μοντελο..
Tα υπολοιπα τα αφηνω ασχολιαστα.. Σε ιαπωνικο sub-forum ειμαστε, αρα Honda ιs the best!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είμαι σίγουρος ότι άντεξε. Στο 7:57' του βίντεο ακούγεται ένας ήχος και η μηχανή σβήνει, ενώ ακούγονται επιφωνήματα από τους γύρω. Εκτός αν βαρέθηκε ο οδηγός και έκλεισε τη μηχανή μόνος του.
Δέν τό είδες μέχρι τέλους;
ΕΧΑΣΕΣ!!!Το τέλος ήταν αυτό. Στα 8 λεπτά τελειώνει το βίντεο.
Eχεις δίκαιο.Εγώ δέν τό είδα μέχρι τέλους τελικά.
Είχα σταματήσει στή τελευταία εκκίνηση. -
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=9123
H χαρά του Γιαπωνέζου -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ας συγκρίνουμε τότε το gruppo με τη Honda.
S2000 vs Barcheta 1-0
Integra type R vs Fiat Coupe 2-0
Civic Type R vs Alfa 147 2.0l 3-0
Nsx vs F355 4-0
Frv vs Multipla 5-0
Civic Vti vs Tipo 2.0l 6-0
Crx vs Uno Turbo 7-0
Accord vs Marea 8-0
Jazz vs Ypsilon 9-0Πάρτε το χαμπάρι, η Honda είναι 10 χρόνια μπροστά σε ποιότητα, σχεδίαση, τεχνολογία, κλπ
Φυσικά δεν μπορεί να καλύψει όλη την αγορά οπότε θα χάσει μερίδιο στα 4X4 (Subaru), Wankel (Mazda), Limos (Lexus) κλπ
Σε ότι φτιάχνει όμως δεν παίζεται.
Τα πολυμορφικά της σε χώρους, τα οικογενειακά σε αξιοπιστία, τα γρήγορα σε ταχύτητα κλπ.Τι πραγματα ειναι αυτα?Συγκρινεις μοντελα της Fiat του 80/90 με μοντελα της honda του 2000?
F430vsNsx 490hpvs280hp?
E οχι και να συγκρινουμε το πρωτοτυπο multipla με το αντιγραφο frv και μαλιστα που παρουσιαστηκε 7χρονια μετα απο το αυθεντικο εξαθεσιο multipla?
To νεο accord τι ειναι?Το σχεδιαστηκο καχεκτυπο της 156?
Μετα το accord συγκρινεται με το croma.Το marea ειναι ενα 4πορτο bravo αρα συγκρινομενο με το civic sedan.
crx με uno που κολλαει?
Το jazz σχεδιαστηκα ειναι γελοιο μπρος στο κομψοτεχνημα ypsilon.
To fiat coupe 20v turbo δεν ειχε καλυτερες επιδοσεις απο την boxster?To typer ειναι απαραδεκτο αισθητικα.Συγκρινεις την κορυφαια εκδοση του typer με την διλιτρη 147?Χειρότερο συγκριτικό και απο τις δύο πλευρές δεν έχω ξαναδεί. Σχεδόν ούτε ένα επιχείρημα δεν έχει λογική βάση. Ακόμη με βάση τα υπερατού κάνετε τις συγκρίσεις ;
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Το jazz σχεδιαστηκα ειναι γελοιο μπρος στο κομψοτεχνημα ypsilon.
Είμαι σίγουρος οτι αν έβγαινε έτσι το jazz θα έλεγες οτι και αυτό θα ήταν κομψοτέχνημα.
-
αν είναι να συμπεριλάβουμε την F430 Monza στο συγκριτικό, να συμπεριλάβουμε και αυτό..
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το jazz σχεδιαστηκα ειναι γελοιο μπρος στο κομψοτεχνημα ypsilon.
Είμαι σίγουρος οτι αν έβγαινε έτσι το jazz θα έλεγες οτι και αυτό θα ήταν κομψοτέχνημα.
χαχαχα πως είναι έτσι αυτό????
-
Κάποιος άνοιξε το link μου...
Χρήστο αμα το ανοίξεις και εσύ θα σου λυθεί κάθε απορία. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κάποιος άνοιξε το link μου...
Περί Ιαπωνικών κινητήρων