Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ οχημάτων - αποζημιώσεις κτλ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ οχημάτων - αποζημιώσεις κτλ
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 200
    • 201
    • 128 / 201
    Περί αυτοκίνησης
    106
    4017
    85226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      @anasmzak

      Τα ερωτήματα που θέτεις τα απαντάς μόνος σου ,απλά βάζεις ένα ? στο τέλος .
      π.χ.

      Πραγματογνωμοσύνη
      σε περίπτωση ατυχήματος με το Ασφαλισμένο Όχημα - ανεξάρτητα από την υπαιτιότητα - για όλες τις ζημιές
      άνω των € 400 που συμβούν στην ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΑΤΡΑ & ΒΟΛΟ, αλλά και οπουδήποτε στην Ελλάδα
      σε περίπτωση ολικής καταστροφής .

      Άμεση Πληρωμή Ζημιών
      που προκαλούνται από Υπαιτιότητα Οδηγού Ανασφάλιστου Οχήματος αφού προηγηθεί πραγματογνωμοσύνη,
      καταβάλλεται αμέσως από τη DA.S. το 70% του κόστους των υλικών ζημιών του Ασφαλισμένου Οχήματος .

      Εταιρεία θα διαλέξεις εσύ λαμβάνοντας φυσικά υπόψη και τον παράγοντα κόστος .
      Δες εδώ, και διάβασε αναλυτικά τις καλύψεις : http://www.das.gr/default.asp?id=3017009&lcid=1032

      Καλύψεις σαν αυτές που αναφέρεις π.χ. Αποζημίωση σε περίπτωση ανασφάλιστου, δεν είναι υποχρεωτικές.
      Αρα, σε κάποιον για παράδειγμα που έχει μόνο βασικές-υποχρεωτικές καλύψεις είναι εξαιρετικά χρήσιμες.

      Ότι θέλεις στείλε ΠΜ ( ειδικά αν υπάρχει περισσότερα του ενός αυτοκινήτου στην οικογένεια )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k_kb312 last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        παντως να σε πω την αμαρτία μου, δεν γνωρίζω να ειναι υποχρεωτικό και ουτε νόμιζω πως μπορεί να σε υποχρεώσει κανένας με κάποιον νομο. Αλλο το κυκλοφορώ στον δρόμο ανασφάλιστος, και αλλο το να θελω να έχω πινακιδωμένο το αμάξι μου. Μαλλον εκβιασμός ποιο πολύ εκ μέρους του κράτους και τιποτε παραπάνω.

        Μπορεί κάποιος να θέλει να κινήσει το αμάξι μονο 3-6 μηνες τον χρόνο. Γιατι να υποχρεωθεί να το ασφαλίσει για ολο τον χρονο?

        Τέλος πάντων...

        Παιδιά ας συνέλθουμε λίγο. Πάνω από ένα εκατομμύριο τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας και τόσα χρόνια, ας πούμε τα 3 τελευταία, που εκεί είναι το νούμερο και το γνωρίζουμε όλοι, το κράτος δεν κάνει τίποτα για να τα διασταυρώσει! Είναι δυνατόν να έχουμε τύψεις που δεν θα ασφαλίσουμε το ακινητοποιημένο μας όχημα? Που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει νόμος που να δίνει αυτή τη δυνατότητα, μιας και το να καταθέσεις πινακίδες και να τις πάρεις πάλι πίσω, μόνο λύση δεν είναι αν σκεφτείς τη γνωστή τρελή γραφειοκρατία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          206xs last edited by

          Το νόμιμο όπως έχει αναφερθεί είναι να το θέσεις σε ακινησία καταθέτοντας πινακίδες και όταν θέλεις να το κινήσεις να τις πάρεις. Επίσης νόμιμο είναι εφόσον έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας να το έχεις με πινακίδες σε ιδιωτικό χώρο (γκαράζ, αποθήκη, χωράφι κτλ) και ανασφάλιστο. Να το έχεις όμως στο δρόμο ακόμη και παρκαρισμένο και ανασφάλιστο είναι παράνομο.
          Τώρα το γεγονός οτι στο ελληνικό κράτος δεν μπορείς να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για μερικούς μήνες (δηλ όταν πάρεις πίσω τις πινακίδες πληρώνεις όλα τα τέλη και όχι μέρος) ή να πάρεις προσωρινές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα είναι άδικο αλλά έτσι είναι το ελληνικό σύστημα. Τώρα αν θες να το ασφαλίσεις για μέρος του έτους μπορείς είτε κάνοντας αναστολή της ασφάλισης για τους μήνες που δεν κινείς το αυτοκίνητο ή κάνοντας συμβόλαιο τρίμηνο ή εξάμηνο. Συνεπώς κορσαίρ είσαι παράνομος αν δεν το έχεις σε ιδιωτικό χώρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skous last edited by

            Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια διορία σχετικά με την επιστροφή χρημάτων του εναπομείναντος ασφαλιστικού συμβολαίου λόγω μεταβίβασης αυτοκινήτου;

            Ήδη περιμένω 1.5 μήνα. Είναι λογική αυτή η αναμονή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              k_kb312 last edited by

              Ο χρήστης 206xs έγραψε:
              Το νόμιμο όπως έχει αναφερθεί είναι να το θέσεις σε ακινησία καταθέτοντας πινακίδες και όταν θέλεις να το κινήσεις να τις πάρεις. Επίσης νόμιμο είναι εφόσον έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας να το έχεις με πινακίδες σε ιδιωτικό χώρο (γκαράζ, αποθήκη, χωράφι κτλ) και ανασφάλιστο. Να το έχεις όμως στο δρόμο ακόμη και παρκαρισμένο και ανασφάλιστο είναι παράνομο.
              Τώρα το γεγονός οτι στο ελληνικό κράτος δεν μπορείς να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για μερικούς μήνες (δηλ όταν πάρεις πίσω τις πινακίδες πληρώνεις όλα τα τέλη και όχι μέρος) ή να πάρεις προσωρινές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα είναι άδικο αλλά έτσι είναι το ελληνικό σύστημα. Τώρα αν θες να το ασφαλίσεις για μέρος του έτους μπορείς είτε κάνοντας αναστολή της ασφάλισης για τους μήνες που δεν κινείς το αυτοκίνητο ή κάνοντας συμβόλαιο τρίμηνο ή εξάμηνο. Συνεπώς κορσαίρ είσαι παράνομος αν δεν το έχεις σε ιδιωτικό χώρο.

              Εμένα το άλλο μου κινεί την περιέργεια. Γιατί υπάρχουν αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα στους δρόμους? Δεν θα έπρεπε αυστηρότατα να παρκάρονται σε γκαράζ? Όσοι καταθέτουν πινακίδες, δεν δηλώνουν ενυπογράφως χώρο στάθμευσης? Δεν το ελέγχει κανένας μετέπειτα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dodger last edited by

                Πότε και που έγινε έλεγχος στην Ελλάδα, για να γίνει σε αυτό; Η χώρα νοσεί και ο Έλληνας STARx/ του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Γνωρίζουμε ποιες (σχετικά αξιόπιστες) εταιρίες κάνουν 3μηνη ασφάλιση? Ενδιαφέρομαι, μιας κ η τσέπη μου δεν...

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Ο χρήστης skous έγραψε:
                    Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια διορία σχετικά με την επιστροφή χρημάτων του εναπομείναντος ασφαλιστικού συμβολαίου λόγω μεταβίβασης αυτοκινήτου;

                    Ήδη περιμένω 1.5 μήνα. Είναι λογική αυτή η αναμονή;

                    Από Αγροτική τα είχα πάρει μέσα σε 2 εβδομάδες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skous last edited by

                      Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                      Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια διορία σχετικά με την επιστροφή χρημάτων του εναπομείναντος ασφαλιστικού συμβολαίου λόγω μεταβίβασης αυτοκινήτου;

                      Ήδη περιμένω 1.5 μήνα. Είναι λογική αυτή η αναμονή;

                      Από Αγροτική τα είχα πάρει μέσα σε 2 εβδομάδες

                      Ωχ ωχ... Να αρχίσω να αγχώνομαι και να πάω να τους τα κάνω καλοκαιρινά τα γραφεία;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        206xs last edited by

                        Δεν είναι φυσιολογικός ο 1.5 μήνας έπρεπε να έχεις πάρει τα λεφτά σου. 3 μηνα κάνει η Μινέττα και ο Νέος Ποσειδών , πιο αξιόπιστη η πρώτη κατά την γνώμη μου (αλλά και ακριβότερη κατά τι).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jpl73 last edited by

                          Καλημέρα σας!
                          Έχει πάει το αυτοκίνητο της οικογένειας στο φανοποιό καθώς μας τράκαρε μια κυρία.
                          Δικαιούμαστε αυτοκίνητο αντικατάστασης; 'Η μπορούμε να απαιτήσουμε αποζημίωση απο την ασφαλιστική της για μετακινήσεις με ταξί με την προσκόμιση αντίστοιχων αποδείξεων; Και μέχρι ποιού ποσού;

                          Ευχαριστώ για τη βοήθεια!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            206xs last edited by

                            Εξαρτάται από τους όρους του συμβολαίου σου. Συνήθως δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη, μερικές εταιρίες όμως το παρέχουν προαιρετικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bebes last edited by

                              το εχουν στις παροχες για τα συνεργαζομενα συνεργεια

                              και με κατι μικρα γραμματακια γραφουν: 'κατοπιν διαθεσιμοτητας'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Για την interasco γνωρίζουμε κάτι?

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vangskg last edited by

                                  γνωρίζετε αν η ασφάλεια ισχύει και για ένα μηνα μετά την λήξη της?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sprsk
                                    sprsk last edited by

                                    Ο χρήστης VANGSKG έγραψε:
                                    γνωρίζετε αν η ασφάλεια ισχύει και για ένα μηνα μετά την λήξη της?

                                    Όχι ( αλλά και υπό προϋποθέσεις )

                                    Αναλυτική Απάντηση στις σελ. 184 και 185

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Ο χρήστης skous έγραψε:

                                      Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια διορία σχετικά με την επιστροφή χρημάτων του εναπομείναντος ασφαλιστικού συμβολαίου λόγω μεταβίβασης αυτοκινήτου;

                                      Ήδη περιμένω 1.5 μήνα. Είναι λογική αυτή η αναμονή;

                                      Από Αγροτική τα είχα πάρει μέσα σε 2 εβδομάδες

                                      Ωχ ωχ... Να αρχίσω να αγχώνομαι και να πάω να τους τα κάνω καλοκαιρινά τα γραφεία;

                                      Την αιτηση την ειχε κανει παλιοτερα ο ασφαλιστικος πρακτορας, επειδη ειχε κανει λαμογια ομως γιαυτο και η ακυρωση τον ειχα παρει τηλ στο 10ημερο και μετα απο 2-3 μερες πηρα και τα λεφτα στα χερια απο το γραφειο του!
                                      Την αιτηση που εστειλε στην αγροτικη παντως την ειχα υπογραψει και εγω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iroc last edited by

                                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                                        γνωρίζετε αν η ασφάλεια ισχύει και για ένα μηνα μετά την λήξη της?

                                        Όχι ( αλλά και υπό προϋποθέσεις )

                                        Αναλυτική Απάντηση στις σελ. 184 και 185

                                        πολύ ενδιαφέρων αυτο για την κάλυψη μετα την λήξη του συμβολαιου!! όμως εχω μια απορια!? Πως μπορούμε να δειξουμε την εναντίωση 'επι αποδείξει'μας στην ασφαλιστική ωστε να εχουμε αυτον τον ενα μηνα καβαντζα!?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          themis123 last edited by

                                          Γεια σε ολους ! Ψαχνοντας στο Google βρηκα ena σιτε που με βοηθησε να βρω καλα φθηνα ασφαλστρα .
                                          ισως σας φανει χρησιμο. Πείτε μου την γνώμη σας.
                                          ασφαλιστρα
                                          Ευχαριστώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Εψαξες πολυ;

                                            Πολυ αλτρουιστικο εκ μερους να γραφτεις στο φορουμ μονο και μονο για να μας ενημερωσεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 128 / 201
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr