Με ολο το σεβασμο, έχω γλιτωσει αρκετα λεφτα σε ασφαλιστρα. Αυτη είναι Μαγκια!!!
T
Latest posts made by themis123
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ οχημάτων - αποζημιώσεις κτλposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ οχημάτων - αποζημιώσεις κτλposted in Περί αυτοκίνησης
Γεια σε ολους ! Ψαχνοντας στο Google βρηκα ena σιτε που με βοηθησε να βρω καλα φθηνα ασφαλστρα .
ισως σας φανει χρησιμο. Πείτε μου την γνώμη σας.
ασφαλιστρα
Ευχαριστώ