-
Νομιζω με βαση τα 10 τελευταια χλμ βγαινει η αυτονομια..
-
σε καποια βγαινει με βαση τα τελευταια 50, αρα μαλλον εξαρταται απο τον κατασκευαστη.
-
το πιο σωστό ειναι να μηδενίζουμε παράλληλα και τον μετρητή των χιλιομέτρων του τριπ κομπιουτεερ..σωστος!?
-
πηγαινελα στο νομο Σερρων
περιπου 6,2/100
με τη μηχανη (hornet 600), και ταχυτητες νορμαλ, οχι πανω απο 150.
οχι ψεκασμο, αλλα 4 πεινασμενα καρμπιρατερ
και ναι, δεν την πηρα για οικονομια
με τ αμαξι πιθανο να εκαιγα πει τα 7-8 /100 (106, 406)
λεφτα υπαρχουν
-
Αχ αυτό το κορσάκι μου... Δεν λέει να πέσει κάτω από 8-8,5 εντός πόλης. Αν το οδηγούσα σειριακά, θα έπεφτε η κατανάλωση? Βασικά δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται, δεν το επιχείρησα ποτέ. Με τα συν-πλην μπαίνουν κανονικά οι ταχύτητες 1η, 2α κλπ? Δυστυχώς άπαξ και συνηθίσεις σε αυτόματο, δύσκολα θα το αλλάξεις.
-
Ξεκαθάρισμα της αποθήκης και βρήκα τα αρχεία κατανάλωσης από τα παλιά μου αυτοκίνητα.
Suzuki swift GTI του '90
μέση κατανάλωση 10.000 χλμ 8,5 λιτ/100χλμ
μετρήσεις του 1992 , για την ιστορία τον Νοε η βενζίνη είχε 195 δραχμές το λίτρο και τον Ιουν 214 δραχμές.Σχεδόν 10 χρόνια αργότερα το 2001 με τη βενζίνη να κυμαίνεται μεταξύ 231(Μασούτης Αυγ)-291(shell Μάιος) δραχμών ανά λίτρο
Ford Mondeo 1,8
μέση κατανάλωση 7.000 χλμ 10 λιτ/100 χλμ2012 με το ένα πόδι( και τα τέσσερα δάκτυλα από το άλλο) εκτός ευρώ
Ford mondeo st-220
Μέση κατανάλωση 2.000 χλμ 11,5 λιτ/100χλμ
Βενζίνη .....Βουλγαρίας 2,45 λέβα το λίτρο.Α και η οδήγηση όπως τους έπρεπε ....pedal to metal!
-
είχε σαν αποτέλεσμα να γράψω την μεγαλύτερη κατανάλωση που έχω πετύχει ever με την εύα
11,81λ/100 για τα πρώτα 360 και
13,86λ/100 χλμ για τα τελευταία 300 πριν μπω ολλανδίαπρακτικά και τα 700+ χιλιόμετρα ήταν με τελική, εκτός από κάποια κομμάτια που έκοβα για έργα
-
Αν ήταν και φορτωμένο μια χαρά είσαι.
-
όχι, άδειος, αλλά και πάλι δεν είναι και κακή πιστεύω
-
Εχουμε και λεμε, με Punto HGT με κινητηρα 1.8 σχεδιασμενο προ 17ετιας και 5η στα μολις 31.4 χλμ/1000 σαλ πηγα απο Ακρωτηρι Χανιων στο λιμανι Κισσαμου 100 χλμ πηγαινε-ελα. Τα 8 (4+4) σε πατημενο επαρχιακο τα 10(5+5) μεσα σε πολη (Χανια και Κισσαμος) και τα υπολοιπα 82 (41+41) σε εθνικη οδο με 1.5 λωριδα. Πηγαινα με μεση ταχυτητα 75 χλμ/ωρα στην εθνικη και οσο το δυνατον πιο χαλαρα στα υπολοιπα και εκαψα 5.2 λ/100 χλμ.
Στα χιλιομετρα που ηταν μονο εντος εθνικης πρεπει να ηταν γυρω στα 4.8 λ/100 χλμ. Δεν αντεχω αλλο να πηγαινω ετσι αλλα εχω αναγκαστει πολλες φορες για λογους οικονομιας, δηλαδη αν δεν πηγαινα ετσι δεν θα πηγαινα καν... Μαζι με αλλες μετρησεις αλλα σε μικροτερη αποσταση εχω δει οτι σε εθνικη που ξεκινας και καταληγεις σε παρομοιο υψομετρο με 75 χλμ/ωρα πραγματικη μεση ωριαια (κοντερ γυρω στα 78) εισαι στα 5 λ/100 χλμ.
Για μια τετοια καταναλωση με ποσα θα πηγαινα με ενα σημερινο supermini 1.3-1.5 diesel η 0.9-1.2 τουρμπο βενζινης; Φανταζομαι οτι μεση ωριαια θα ειχα τα 115 με το κοντερ να γραφει 120+ περιπου... Παντως αν το Punto ειχε μια 6η των 37 χλμ/1000 σαλ ισως μια τετοια καταναλωση να την εβλεπα και με 90 χλμ/ωρα μεση ωριαια.
-
Στην επιστροφη του φετινου Ακροπολις.
Αμφισα - Αθηνα μεσω Δελφων/Αραχωβας με αρκετα γυρω-γυρω μεσα στην Θηβα γιατι χαθηκαμε.230 χιλιομετρα αποσταση
μεση ταχυτητα 70 χλμ/ωρα
μεση καταναλωση 6.3 λτ/100 χλμ -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Στην επιστροφη του φετινου Ακροπολις.
Αμφισα - Αθηνα μεσω Δελφων/Αραχωβας με αρκετα γυρω-γυρω μεσα στην Θηβα γιατι χαθηκαμε.230 χιλιομετρα αποσταση
μεση ταχυτητα 70 χλμ/ωρα
μεση καταναλωση 6.3 λτ/100 χλμ1,2 tsi
Καλα και πιο κατω παει αλλα προφανως δεν ειχα ορεξη να σερνομαι...
-
πρωτη μεγαλη μετρηση κατω απο τα 7 λίτρα με τα Νοκιαν φορεμενα
1755 χιλιομετρα ---> 6,88 λιτ/100
το καλο ειναι οτι τουλαχιστον τα 600 χιλιομετρα εγιναν σε πόλη και σε χαλαρες περιαστικες διαδρομες (εκτος απο δυο καλα μποτιλιαρισματα που εφαγα στη Θεσσαλονικη)
-
Ταξίδι Αθήνα-Άρτα-Αθήνα το ΣΚ. Έχουμε:
- Αθήνα-Άρτα, μόνος μου, χωρίς αποσκευές, χωρίς AC, ταχύτητες μέχρι 170 και γενικότερο «πλάκωμα» του Τέμπρα:
381km και 32l, ήτοι 8.4l/100km - Άρτα-Αθήνα, τρία άτομα, με πολλές αποσκευές, με AC στη μισή διαδρομή, ταχύτητες μέχρι 130, «ζόρισμα» μόνο σε κάποιες προσπεράσεις:
358km και 26.5l, ήτοι 7.4l/100km
Συμπέρασμα: το Τέμπρα δεν καίει όταν οδηγείται εντός των ορίων ταχύτητας.
- Αθήνα-Άρτα, μόνος μου, χωρίς αποσκευές, χωρίς AC, ταχύτητες μέχρι 170 και γενικότερο «πλάκωμα» του Τέμπρα:
-
-
-
Και στα δύο γραφήματα η τελευταία μπάρα αντικατοπτρίζει τη μέση κατανάλωση του εκάστοτε αυτοκινήτου
-
Στον πηγαιμό για Ράλι Ακρόπολις, μέση κατανάλωση μέχρι Ξυλόκαστρο 12.1 λτ/100, μέση ταχύτητα, κάπου 140 ( ), ανέβηκα και Ζήρια και Κεφαλάρι και φτάσαμε στο 14λτ/100.
Περιττό να πω πως πρέπει να ήμουν το χαμηλότερο αυτοκίνητο που ανέβηκε στο Κεφαλάρι στην πρόσβαση 2!
Και με 4 άτομα μέσα (όχι πως κάνει διαφορά με τόσο σκληρή ανάρτηση βέβαια... ).Στον γυρισμό, με πολύ ήπια οδήγηση και μέση ταχύτητα στα 120 σχεδόν, η κατανάλωση έπεσε λίγο κάτω από τα 12 λτ/100.
Το φχαριστήθηκα πάντως!
ΥΓ: Φάγαμε στο Κεφαλάρι βροχή και ο δρόμος γέμισε λάσπη!Το αυτοκίνητο είχε γίνει αγνώριστο και στους θόλους είχε κολλήσει λάσπη με το κιλό!
Πήγα το ίδιο βράδυ να το πλύνω σε πλυντήριο που το πλένεις μόνος σου και έγινα... θέαμα! Με κοιτούσαν σαν εξωγήινο, ούτε 4χ4 να είχα! -
Πολυ καις
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πολυ καιςΜε τους συγκεκριμένους ρυθμούς, όχι, δεν θα το λεγα!
Βέβαια, δεν είμαι και o ακατανόμαστος με την 320d να καίω
Έρευνα Κατανάλωσης