Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 109
    • 110
    • 67 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    2193
    36819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Γρηγόρη μοναχός σου τρέφεις τις σκέψεις σου παλικάρι μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Απλα τον εντυπωσιασε η ροπη του diesel. That's all.

        Πηγα μια βολτα απ´το σπανο μολις τωρα και την ειδα απο κοντα.

        Μ´αρεσει πολυ πισω. Ειναι παρα πολυ ομορφη!

        Επισης ομορφη στο εσωτερικο και λιγο πιο ευρυχωρη απ´την Ε90 μου.

        Εμπρος ρε γμτ ετσι λεπτη μυτη που εχει, δε μου αρεσε.

        Θεση οδηγησης, εργονομια και ποιοτητα τυπικη bmw. Καμια διαφορα με την Ε90 μου.

        Αν θα την αγοραζα, αντικαθιστοντας το si; Οχι. Περιμενα να πεισθω, αλλα τελικα δεν εγινε. Γιατι οχι; Οι λογοι ειμαι πολλοι και θα τους αναλυσω καποια αλλη στιγμη.

        Θα την οδηγησω καποια στιγμη, αλλα μαλλον τη 320i.

        Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonisczt last edited by

          Καλα τα νουμερα των περιοδικων αλλα ακομα καλυτερο το live.
          Tην Τεταρτη μου ρθε μηνυμα για την παρουσιαση της καινουριας 3αρας στις 26/5.
          Παρολο που εριχνε καρεκλες μεχρι και το μεσημερι ξεκινησα να παω(Αδαμιδης,Καλοχωρι).
          Φτανοντας εκει εντυπωσιαστηκα απο το ποσο κοσμο ειχε!Που να μην εβρεχε δηλαδη.
          Αφου επεξεργαστηκα πρωτα το αμαξι(δυο 328 εκθεσιακες με διαφορετικο επιπεδο εξοπλισμου)περιμενα υπομονετικα λογω φορτου να την οδηγησω.Οπερ και εγενετο εστω και για λιγο αφου περιμεναν και αλλοι πολλοι ακομα.
          Αυτη που οδηγησα ηταν 328 με το αυτοματο 8αρι.Πραγματικη αποκαλυψη το μοτερ με αμεσο τουρμπισμα απο χαμηλα και δυναμη μεχρι τον κοφτη,σχεδον σε κανει να ξεχνας πως οδηγας σενταν 1700κιλων(με μενα και τον συνοδηγο)με τα χιλιομετρα να ανεβαινουν πολυ γρηγορα.Δεν μπορεσα να κανω πολλα αφου ειχα το νου μου πιο πολυ στις απειρες γουρνες με τα νερα που επρεπε να αποφευγω παρα στην απολαυση της στιγμης.Πολυ δεμενη κατασκευη,το μοτερ δεν ακουγεται καθολου,το τιμονι ακουει με το παραμικρο και τα φρενα αγκυρες αφου εκανα και ενα φρεναρισμα πανικου(ο πωλητης μου ειπε)απο τα 130!Η συγκεκριμενη με τα εξτρα που φορουσε κοστιζε 54000€!
          Οσον αφορα τους χωρους(γυρνωντας στην εκθεση πια)θα πω οτι εντυπωσιαστηκα οχι για τους μπροστα αλλα για τους πισω αφου καταφερα να κατσω πισω απο εμενα(1.95)ακουμπωντας απειροελαχιστα την πλατη του καθισματος αλλα και την οροφη!
          Μπροστα,η θεση οδηγησης πολυ καλη και χωστη,εχοντας τα παντα στο χερι,απλα θα ηθελα λιγο ακομα αερα για τα γονατα.
          Αυτα τα ολιγα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            σε σχετικα μακριες σχεσεις (σαφως μακρυτερες οι 6 , και απο την πυκνοτητα των 8 του αυτοματου της 320d)
            ειναι μια πιο δυσκολη και απαιτητικη διαδικασια, η οποια επιδεχεται και μικροτερα περιθωρια λαθους...

            Δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση που κάνεις χωρίς να μας παρουσιάσεις τη σχετικότητα των σασμάν εκατέρωθεν.
            Είναι αυθαίρετο να λες σαφώς μακρύτερες οι 6 σχέσεις της Μ3 από τις 8 αυτόματρες ταχύτητες της 320d.
            Xωρίς να έχω στοιχεία τώρα εικάζω πως το κιβώτιο της Μ3 έχει πιο κοντές σχέσεις και ας έχει 6 μόνο και τα χιλιόμετρα τα βγάζει από το μεγάλο εύρος στροφών.
            Επίσης όταν η Μ3 βρεθεί μεταξύ 4.500σαλ και 8.500σαλ απλά η 320d δεν έχει καμία ελπίδα ούτε για προφυλακτήρα, ούτε για μαρσπιέ.
            Δεν έχει κανένα νόημα να παρουσιάζεις ρεπρίζ που ευνοούν το diesel και δείχνουν την ελαστικότητα του. Είναι σαν να σου παρουσιάσω τις επιδόσεις της Μ3 από στάση και να σου λέω ΤΣΟΝΤΑ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
              Καλα τα νουμερα των περιοδικων αλλα ακομα καλυτερο το live.
              Tην Τεταρτη μου ρθε μηνυμα για την παρουσιαση της καινουριας 3αρας στις 26/5.
              Παρολο που εριχνε καρεκλες μεχρι και το μεσημερι ξεκινησα να παω(Αδαμιδης,Καλοχωρι).
              Φτανοντας εκει εντυπωσιαστηκα απο το ποσο κοσμο ειχε!Που να μην εβρεχε δηλαδη.
              Αφου επεξεργαστηκα πρωτα το αμαξι(δυο 328 εκθεσιακες με διαφορετικο επιπεδο εξοπλισμου)περιμενα υπομονετικα λογω φορτου να την οδηγησω.Οπερ και εγενετο εστω και για λιγο αφου περιμεναν και αλλοι πολλοι ακομα.
              Αυτη που οδηγησα ηταν 328 με το αυτοματο 8αρι.Πραγματικη αποκαλυψη το μοτερ με αμεσο τουρμπισμα απο χαμηλα και δυναμη μεχρι τον κοφτη,σχεδον σε κανει να ξεχνας πως οδηγας σενταν 1700κιλων(με μενα και τον συνοδηγο)με τα χιλιομετρα να ανεβαινουν πολυ γρηγορα.Δεν μπορεσα να κανω πολλα αφου ειχα το νου μου πιο πολυ στις απειρες γουρνες με τα νερα που επρεπε να αποφευγω παρα στην απολαυση της στιγμης.Πολυ δεμενη κατασκευη,το μοτερ δεν ακουγεται καθολου,το τιμονι ακουει με το παραμικρο και τα φρενα αγκυρες αφου εκανα και ενα φρεναρισμα πανικου(ο πωλητης μου ειπε)απο τα 130!Η συγκεκριμενη με τα εξτρα που φορουσε κοστιζε 54000€!
              Οσον αφορα τους χωρους(γυρνωντας στην εκθεση πια)θα πω οτι εντυπωσιαστηκα οχι για τους μπροστα αλλα για τους πισω αφου καταφερα να κατσω πισω απο εμενα(1.95)ακουμπωντας απειροελαχιστα την πλατη του καθισματος αλλα και την οροφη!
              Μπροστα,η θεση οδηγησης πολυ καλη και χωστη,εχοντας τα παντα στο χερι,απλα θα ηθελα λιγο ακομα αερα για τα γονατα.
              Αυτα τα ολιγα.

              Αν ερχόμασταν με τον cosneo θα σε συναντούσαμε εκεί. Λόγω βροχής ρίξαμε άκυρο όμως. Θα πάω μια μέρα να το οδηγήσω με την ησυχία μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morpheus last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                Πηγα μια βολτα απ´το σπανο μολις τωρα και την ειδα απο κοντα.

                Μ´αρεσει πολυ πισω. Ειναι παρα πολυ ομορφη!

                Επισης ομορφη στο εσωτερικο και λιγο πιο ευρυχωρη απ´την Ε90 μου.

                Εμπρος ρε γμτ ετσι λεπτη μυτη που εχει, δε μου αρεσε.

                Θεση οδηγησης, εργονομια και ποιοτητα τυπικη bmw. Καμια διαφορα με την Ε90 μου.

                Πέρασα και εγώ για άσχετο λόγο και της έριξα μια γρήγορη ματιά... πάνω κάτω την ίδια εντύπωση μου άφησε...
                Ωραία απο πίσω, περίεργη απο μπροστά (θέλω να την δω και στον δρόμο), συμπαθητική και γνώριμη μέσα (αν και ενδόμυχα ευελπιστούσα για κάτι καλύτερο design-wise)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  joe-bar-team last edited by

                  Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
                  αφου καταφερα να κατσω πισω απο εμενα

                  Τσακ εσύ;;

                  ωραίο μηχανημα η καινουρια, αλλά 'εξωφρενικα' ακριβη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                    ........

                    Μ´αρεσει πολυ πισω. Ειναι παρα πολυ ομορφη!

                    Επισης ομορφη στο εσωτερικο και λιγο πιο ευρυχωρη απ´την Ε90 μου.

                    Εμπρος ρε γμτ ετσι λεπτη μυτη που εχει, δε μου αρεσε.
                    ......

                    +1

                    ακριβώς ..... αν δεν πτωχεύσουμε σύντομα, βάζω πλώρη για την 320d ή την 328i,

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Τελος σε ενδεικτικες ρεπριζ η SMGII Μ3, κανει τα 50-80km/h με 3η σε 3,3sec, τα 80-110km/h με 4η σε 4,5sec, τα 120-140Km/h με 5η σε 3,5sec.

                      Τι σημασία έχουν οι ρεπρίζ ενός αυτοκινήτου με μία ή δύο ταχύτητες πάνω;
                      Τι ρεπρίζ έχει η M3 στο 50-80 με 2α; 80-110 με 3η πόσο έχει; 120-140 με 3η ΠΑΛΙ πόσο έχει; Η Veyron 120-140 με 5η πόσο έχει;

                      Πετυχαινει ομως καλυτερη επιδοση πχ απο το 2,7sec στα 50-80km/h με 2α?
                      Αν υπαρχει καποια μετρηση, ευχαριστως να την δουμε.
                      Επισης ΠΟΣΟ καλυτερη επιδοση πετυχαινει απο το 3,8sec για το 80-110km/h της 320d, η Μ3 με 3η?

                      Δεν τα έχω μετρήσει εννοείται, δεν έχω νοιώσει ποτέ την ανάγκη να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά οι διαφορές είναι υπαρκτές και η αίσθησή μου είναι ότι δεν μετριούνται σε δέκατα αλλά σε δευτερόλεπτα. Ειδικά στο 80-110 και απολύτως σίγουρα στο 120-140. Το 80-110 δεν ξέρω μήπως γίνεται κι αυτό με 2α σχεδόν στον κόφτη, πλάκα πλάκα.

                      Xωρίς να έχω στοιχεία τώρα εικάζω πως το κιβώτιο της Μ3 έχει πιο κοντές σχέσεις και ας έχει 6 μόνο και τα χιλιόμετρα τα βγάζει από το μεγάλο εύρος στροφών.

                      Δε νομίζω να έχει πιο κοντές σχέσεις, μάλλον πιο μακριές έχει. Στον περιοριστή των 250km/h φτάνει με 4η και έχει άλλες 2 σχέσεις ακόμα (καμία από τις οποίες δεν είναι overdrive).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                        Πηγα μια βολτα απ´το σπανο μολις τωρα και την ειδα απο κοντα.

                        Μ´αρεσει πολυ πισω. Ειναι παρα πολυ ομορφη!

                        Επισης ομορφη στο εσωτερικο και λιγο πιο ευρυχωρη απ´την Ε90 μου.

                        Εμπρος ρε γμτ ετσι λεπτη μυτη που εχει, δε μου αρεσε.

                        Θεση οδηγησης, εργονομια και ποιοτητα τυπικη bmw. Καμια διαφορα με την Ε90 μου.

                        Πέρασα και εγώ για άσχετο λόγο και της έριξα μια γρήγορη ματιά... πάνω κάτω την ίδια εντύπωση μου άφησε...
                        Ωραία απο πίσω, περίεργη απο μπροστά (θέλω να την δω και στον δρόμο), συμπαθητική και γνώριμη μέσα (αν και ενδόμυχα ευελπιστούσα για κάτι καλύτερο design-wise)...

                        Ετσι ακριβως.

                        Βασικα βρηκα και δυο εργονομικα φαουλ.

                        Πρωτο, η θεση του λεβιε. Η αποσταση μεταξυ λεβιε και καθισμα ειναι μικρη με αποτελεσμα, ετσι οπως ειναι το κεντρικο τουνελ, να αναγκαζεσαι να διπλωσεις τον αγκωνα σου.

                        Δευτερο, το κατω μερος του BC. Fail, οπως και στην 1. Ειναι μικρη η στεφανη και δε μπορεις να δεις τα χιλιομετρα και το κατω μερος του bc.

                        Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                          ........

                          Μ´αρεσει πολυ πισω. Ειναι παρα πολυ ομορφη!

                          Επισης ομορφη στο εσωτερικο και λιγο πιο ευρυχωρη απ´την Ε90 μου.

                          Εμπρος ρε γμτ ετσι λεπτη μυτη που εχει, δε μου αρεσε.
                          ......

                          +1

                          ακριβώς ..... αν δεν πτωχεύσουμε σύντομα, βάζω πλώρη για την 320d ή την 328i,

                          28 εννοείται!

                          Κηδεία με ξένα κόλυβα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Βασικα βρηκα και δυο εργονομικα φαουλ.

                            Πρωτο, η θεση του λεβιε. Η αποσταση μεταξυ λεβιε και καθισμα ειναι μικρη με αποτελεσμα, ετσι οπως ειναι το κεντρικο τουνελ, να αναγκαζεσαι να διπλωσεις τον αγκωνα σου.

                            Aφιερωσα καμποσο χρονο να ρυθμισω την θεση, και δεν ειχα καποιο τετοιο θεμα.
                            Εντωμεταξυ εχω μακρια χερια.
                            Δηλαδη εννοεις, πχ οτι βαζοντας 2α ή 4η ο αγκωνας σου βρισκει στην πλατη καθισματος?
                            Αν ναι, αυτο σημαινει μαλλον λαθος δικη σου κινηση, τραβας τον αγκωνα πισω και αριστερα και οχι πισω και ευθεια.
                            Anyway δεν ξερω εαν καταλαβα καλα, αν θελεις ανελυσε το λιγο...

                            Δευτερο, το κατω μερος του BC. Fail, οπως και στην 1. Ειναι μικρη η στεφανη και δε μπορεις να δεις τα χιλιομετρα και το κατω μερος του bc.

                            Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                            Αυτο θυμαμαι το σχολιαζαμε και στην 1. Εδω αφιερωσα λιγο χρονο παραπανω, και αφου πειραξα ολες τις δυνατες ρυθμισεις βρηκα την ιδανικη για το σωματοτυπο μου, χωρις να κρυβεται το παραμικρο, απο ενδειξεις του ταμπλω.
                            Ουσιαστικα κατεβαζεις λιγο την κολωνα τιμονιου, και την τραβας επισης λιγο εξω το τιμονι, ωστε να μην κρυβονται ουτε τα χλμ στο κατω μερος αλλα ουτε και οι ενδειξεις του στροφομετρου-ταχυμετρου στο πανω, εχοντας βεβαια ρυθμισει αντιστοιχα το υψος βασης καθισματος, αλλα και την πλατη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Βασικα βρηκα και δυο εργονομικα φαουλ.

                              Πρωτο, η θεση του λεβιε. Η αποσταση μεταξυ λεβιε και καθισμα ειναι μικρη με αποτελεσμα, ετσι οπως ειναι το κεντρικο τουνελ, να αναγκαζεσαι να διπλωσεις τον αγκωνα σου.

                              Aφιερωσα καμποσο χρονο να ρυθμισω την θεση, και δεν ειχα καποιο τετοιο θεμα.
                              Εντωμεταξυ εχω μακρια χερια.
                              Δηλαδη εννοεις, πχ οτι βαζοντας 2α ή 4η ο αγκωνας σου βρισκει στην πλατη καθισματος?
                              Αν ναι, αυτο σημαινει μαλλον λαθος δικη σου κινηση, τραβας τον αγκωνα πισω και αριστερα και οχι πισω και ευθεια.
                              Anyway δεν ξερω εαν καταλαβα καλα, αν θελεις ανελυσε το λιγο...

                              Ναι. Η κίνηση δεν είναι λάθος, είναι σωστή. Αυτή που κάνω τόσα χρόνια τώρα. Χτυπάει είτε ο αγκώνας, είτε το μπράτσο μου.

                              Μπορεί όταν τη πάρω βόλτα να αλλάξει κάτι, μπορεί να φταίει το κάθισμα που ήταν λίγο 'πολυθρόνα' και φαρδύ στη modern line...δε ξέρω. Ίσως με το σπορτ κάθισμα να είναι διαφορετικό. Γενικώς με προβλημάτισε λίγο.

                              Δευτερο, το κατω μερος του BC. Fail, οπως και στην 1. Ειναι μικρη η στεφανη και δε μπορεις να δεις τα χιλιομετρα και το κατω μερος του bc.

                              Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                              Αυτο θυμαμαι το σχολιαζαμε και στην 1. Εδω αφιερωσα λιγο χρονο παραπανω, και αφου πειραξα ολες τις δυνατες ρυθμισεις βρηκα την ιδανικη για το σωματοτυπο μου, χωρις να κρυβεται το παραμικρο, απο ενδειξεις του ταμπλω.
                              Ουσιαστικα κατεβαζεις λιγο την κολωνα τιμονιου, και την τραβας επισης λιγο εξω το τιμονι, ωστε να μην κρυβονται ουτε τα χλμ στο κατω μερος αλλα ουτε και οι ενδειξεις του στροφομετρου-ταχυμετρου στο πανω, εχοντας βεβαια ρυθμισει αντιστοιχα το υψος βασης καθισματος, αλλα και την πλατη...

                              Ρύθμισα κανονικά τη θέση οδήγησης και έπαιξα με τις ρυθμίσεις του τιμονιού, μέσα-έξω, πάνω-κάτω. Δοκίμασα δηλαδή αυτό που λες και κρύβει το πάνω μέρος του στροφομέτρου.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                Ναι. Η κίνηση δεν είναι λάθος, είναι σωστή. Αυτή που κάνω τόσα χρόνια τώρα. Χτυπάει είτε ο αγκώνας, είτε το μπράτσο μου.

                                Μπορεί όταν τη πάρω βόλτα να αλλάξει κάτι, μπορεί να φταίει το κάθισμα που ήταν λίγο 'πολυθρόνα' και φαρδύ στη modern line...δε ξέρω. Ίσως με το σπορτ κάθισμα να είναι διαφορετικό. Γενικώς με προβλημάτισε λίγο.

                                Ισως να παιζει αυτο που λες, δηλαδη στην νορμαλ ή και Modern line εκδοση η πλατη καθισματος να ειναι πιο φαρδια, και απο
                                κεκτημενη ταχυτητα/συνηθεια με την δικη σου και τα σπορ καθισματα, και πιθανοτατα πιο λεπτη πλατη που αγκαλιζει το σωμα, να δημιουργειται το θεμα που λες. Παντως εαν σιγουρα τραβας τον αγκωνα πισω σε ευθεια θεση και οχι στραβα (τυχαινει συχνα σε εμενα πχ, το παθαινω εαν πηγαινω χαλαρα, και δεν ειμαι απολυτως συγκεντρωμενος στην οδηγηση, καποιες αλλαγες που κανω, το χερι φευγει στραβα, το ιδιο και ο αγκωνας...), με τα σπορ καθισματα, νομιζω οτι δεν θα εχεις τετοιο θεμα...

                                Ρύθμισα κανονικά τη θέση οδήγησης και έπαιξα με τις ρυθμίσεις του τιμονιού, μέσα-έξω, πάνω-κάτω. Δοκίμασα δηλαδή αυτό που λες και κρύβει το πάνω μέρος του στροφομέτρου.

                                Αυτη ειναι η πρωτη κινηση που λες. Για να μην κρυβει ομως το πανω μερος, τραβας και λιγο το τιμονι προς τα εξω, αφου εχεις βρει την θεση υψους και πλατης του καθισματος, ιδανικα ως προς το πως καθεσαι στο αυτοκινητο.
                                Οχι πολυ, απλα ενα κλικ ωστε να φαινονται ολες οι ενδειξεις του ταμπλω. (η σωστη αποσταση επειτα, σε σχεση με την θεση σωματος σου, ειναι να βρισκονται τα χερια σου περιπου σε ορθη γωνια πιανοντας το τιμονι στην θεση 'εννια και τεταρτο')

                                Το ζητουμενο βεβαια θα ηταν να υπηρχε 1ον, βενζινοκινητη εκδοση (αντι του βαρυτερου diesel που ανατρεπει λιγο την ψαγμενη κατανομη) και μαλιστα η -προς το παρον- entry level 320i.
                                Δεν βλεπω ποιος θα εδινε σημερα 43κ για μια diesel 2λιτρη νεα 3αρα, παροτι η συγκεκριμενη τραβαει και...τρενο, με πολυ χαμηλη καταναλωση. Ας ειχαν αντιστοιχα τοτε την 328i. Την ιδια βασικη τιμη εχει...
                                2ον, να ειχε και μια σπορ (m) αναρτηση της προκοπης, ή τουλαχιστον και ενα (εξτρα φυσικα) σπορ μεταβλητο τιμονι, ωστε να αναδειχτει η οδηγοκεντρικη της συμπεριφορα, για την οποια και ξεχωριζει στην κατηγορια, γενικως η μαρκα.
                                Οχι να διατιθεται με νορμαλ αναρτηση, αλλα το κυριοτερο με 16αρες, και τα θεοβαρα RFT. Ο συγκεκριμενος συνδυασμος ειναι οτι χειροτερο, για το οδηγικο κομματι μιας τετοιας κατασκευης...
                                Φυσικα και το επομενο fail της bmw συνολικα -κατα την γνωμη μου- ειναι η αδυναμια επιλογης στο θεμα ελαστικων.
                                ΜΟΝΟ η απολυτως στανταρ ή και οι μικροτερες σε κυβικα εκδοσεις, με τις 16αρες, εχουν συμβατικα ελαστικα. Οι μεγαλυτερες εκδοσεις και αυτες που εχουν προσθετο εξοπλισμο σε ζαντες, -διαφορετικε διαστασεις αυτων σε σχεση με τις βασικες εκδοσεις-, ΟΛΕΣ προσφερονται αποκλειστικα με RFT.
                                Hδη παντως στην Αμερικη, απ' οσο ενημερωνομαι σε ξενα fora, αρκετοι αντιπ/σωποι Bmw , μετα και απο απαιτηση αρκετων πελατων τους, προσφερουν αυτη την δυνατοτητα (δηλαδη συμβατικα ελαστικα αντι των RFT) χωρις επιπλεον κοστος...
                                Καποια στιγμη πρεπει να γινει και σε Ευρωπαικο επιπεδο αυτη η κινηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                  ωραίο μηχανημα η καινουρια, αλλά 'εξωφρενικα' ακριβη...

                                  Το αντίθετο θα έλεγα...είναι πιο φτηνή από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ ταυτόχρονα είναι καλύτερα εξοπλισμένη και με καλύτερους κινητήρες. Επιπλέον είναι και νεότερο μοντέλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται (καλύτερη ασφάλεια, καλύτερη τενχολογία, γενικά όλα είναι καλύτερα). Η τιμή της είναι στα όρια της ευκαιρίας...άσχετο εάν στην Ελλάδα του σήμερα φαντάζει ακριβή.

                                  Πρωτο, η θεση του λεβιε. Η αποσταση μεταξυ λεβιε και καθισμα ειναι μικρη με αποτελεσμα, ετσι οπως ειναι το κεντρικο τουνελ, να αναγκαζεσαι να διπλωσεις τον αγκωνα σου.

                                  Γιατί να την πάρεις χειροκίνητη?...οι νέες BMW μόνο αυτόματες!! Όπως και να έχει, προσωπικα΄δεν αντιμετώπισα τέτοιο πρόβλημα...μια χαρά ήταν ο λεβιές.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ευκαιρία μια καλοεξοπλισμένη 328 να θέλει 50.000+€? Θεωρώ ότι και στο 2008 να είμασταν πάλι ακριβή θα ήταν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Ευκαιρία μια καλοεξοπλισμένη 328 να θέλει 50.000+€? Θεωρώ ότι και στο 2008 να είμασταν πάλι ακριβή θα ήταν.

                                      Ευκαιρία είναι όταν μια 320i F30 έχει την ίδια τιμή με μια 316i E90, ενώ ταυτόχρονα έχει καλύτερο εξοπλισμό, 100 φορές καλύτερο μοτέρ και είναι πιο νέο μοντέλο. Τώρα, αναλόγως εξοπλισμού και ορέξεων του καθενός, μπορεί να φτάσει και € 70.000. Με απλά Ελληνικά, ευκαιρία νοείται όταν ένα νέο προϊόν, σαφώς ανώτερο του προηγουμένου αντίστοιχου προϊόντος έχει την ίδια ή χαμηλότερη τιμή.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                        Ευκαιρία μια καλοεξοπλισμένη 328 να θέλει 50.000+€? Θεωρώ ότι και στο 2008 να είμασταν πάλι ακριβή θα ήταν.

                                        Ευκαιρία είναι όταν μια 320i F30 έχει την ίδια τιμή με μια 316i E90, ενώ ταυτόχρονα έχει καλύτερο εξοπλισμό, 100 φορές καλύτερο μοτέρ και είναι πιο νέο μοντέλο. Τώρα, αναλόγως εξοπλισμού και ορέξεων του καθενός, μπορεί να φτάσει και € 70.000. Με απλά Ελληνικά, ευκαιρία νοείται όταν ένα νέο προϊόν, σαφώς ανώτερο του προηγουμένου αντίστοιχου προϊόντος έχει την ίδια ή χαμηλότερη τιμή.

                                        Η 320i συγκεκριμενα, μονο με περαιτερω ατυπη εκπτωση (συν το οφελος αποσυρσης φυσικα) ερχεται στα ιδια επιπεδα με αυτα της 316i Ε90, οποτε εχει να κανει αφενως με την δυνατοτητα ή οχι του εκαστοτε αντιπ/σωπου, αλλα και τις διαπραγματευτικες ικανοτητες του υποψηφιου προς αγορα...Σιγουρα ομως το αυτο, ισχυει για την επερχομενη 316i οπως και για την νεα 116i vs παλαια...
                                        Tα εγραφα και εγω, καιρο τωρα, αλλα για καποιο λογο, αυτο δεν ηταν ειτε αποδεκτο, ειτε κατανοητο...
                                        Ειδικα στις μικροτερες εκδοσεις, και δη στην 1600 Turbo, οι διαφορες σε σχεση με την απερχομενη, κυριως και λογω κινητηρα, ειναι μεγαλες, ενω παραλληλα η τιμη συγκριτικα με παρομοια προηγουμενη εκδοση, ειναι στα ιδια επιπεδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          Η 320i συγκεκριμενα, μονο με περαιτερω ατυπη εκπτωση (συν το οφελος αποσυρσης φυσικα) ερχεται στα ιδια επιπεδα με αυτα της 316i Ε90, οποτε εχει να κανει αφενως με την δυνατοτητα ή οχι του εκαστοτε αντιπ/σωπου, αλλα και τις διαπραγματευτικες ικανοτητες του υποψηφιου προς αγορα...

                                          Ι stand corrected. Η 318i E90 είναι στην ίδια τιμή με την 320i F30, ενώ η 320i E90 ήταν €1.000 πιο ακριβή. Τώρα, εάν στην 316i προσθέσει κανείς τον στάνταρ εξοπλισμό της 320i F30, φτάνει (και ξεπερνάει κατα € 800) την τιμή της 320i. Όλες οι τιμές, προ απόσυρσης και έκπτωσης. Όπως και να το δεί κανείς, ευκαιρία είναι, γιατί σε απευθείας σύγκριση Ε90 / F30 στα ίδια μοντέλα, η F30 είναι φτηνότερη, καλύτερη και καλύτερα εξοπλισμένη.

                                          Ναι, μια 328i μπορεί να φτάσει άνετα τις 50.000, αλλά η 330i Ε90 με αντίστοιχο εξοπλισμό θα έφτανε τις 65.000.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Παιδια...πως ενα αυτοκινητο 38Κ ευρω ειναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ;; Δε μπορω να το καταλαβω.

                                            Καλη τιμη εχει, απολυτως λογικη θα ελεγα...αλλα να αντιπαραβαλουμε την F30 απεναντι στις παραλογα ακριβες τιμες μιας ατμο Ε90, ειναι λιγο ανουσιο νομιζω.

                                            ΕΥΚΑΙΡΙΑ ηταν η Ζ4Μ στα 20κατι χιλιαρικα με 17Κ κμ. ΕΥΚΑΙΡΙΑ θα ηταν αν η 320i ξεκινουσε απ´τα 30K, 5Κ κατω απ´τον ανταγωνισμο.

                                            Εχει πολυ καλη τιμη...αλλα δε τη λες κι ευκαιρια!!

                                            Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 67 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr