-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Βόλτα με το αυτοκίνητο πήγατε? Ή μείνατε μόνο στο 'μάτι'?
αφού δέχτηκε ο έμπορος να πάμε βόλτα, φυσικά και πήγαμε. Και δεν ήταν και μικρή (Φλοίσβος-Γλυφάδα-γύρω σε κάτι στενά στη Γλυφάδα και 'πίσω' στη μάντρα).
Δεν μας είπες κάτι γ'αυτό,πως σου φάνηκε?
Πραγματικά δεν ξέρω τι θες να γράψω? Μηδέν σύγκριση σε σχέση με ό,τι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (όχι ότι έχω οδηγήσει και χιλιάδες οχήματα βέβαια ).
Το αμάξι ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το φανταζόμουν από μικρός. τιμόνι πληροφοριακό, τα χέρια σου ήταν σχεδόν σα να ακουμπούν στην άσφαλτο, χωρίς όμως όλη αυτή η πληροφορία να σε κουράζει και να νιώθεις ότι πρέπει να είσαι στην τσίτα.
Το PDK ήταν σε λειτουργία όπως (σχεδόν) και το Stronic (DSG της Audi). Για μένα δεν ήταν έκπληξη, λόγω ίσως και της προηγούμενης 4ετής εμπείρας μου με ένα τέτοιου τύπου κιβώτιο. Είχε λίγο καλύτερες ρυθμίσεις από το stronic, φτάνοντας για μένα στον τέλειο τρόπο αλλαγής των ταχυτήτων εκεί που εγώ ως οδηγός θα τις άλλαζα ανάλογα με το πόσο πατούσα το γκάζι. Έχοντας πλέον συνηθίσει χωρίς μετατροπέα ροπής στο αυτόματο κιβώτιο, στο PDK δεν μπορώ να πω ότι μου έλειψε.Έχει αρκετή δύναμη για να 'τσουλήσει' το αμάξι εύκολα στο παρκάρισμα (στην ευθεία).
Με χάλασε λίγο το '+' και '-' στο τιμόνι (δεν είχε τα 'κλασσικά' paddles όπως στο Α3 μου που είναι πίσω από το τιμόνι, αλλά αυτά τα κουμπιά στο τιμόνι), αλλά νομίζω ότι είναι θέμα συνήθειας, αφού γυρίζοντας προς τα πίσω ήδη τους είχα πάρει τον αέρα.
Άραγε τα κλασσικά paddles είναι extra? (Δεν τα είδα σε καμία μεταχειρισμένη 911 με αυτόματο κιβώτιο )Το πάτημα του αυτοκινήτου παρότι ήταν με 19άρες, ήταν πιο μαλακό από του Α3 (που είναι με 18άρες και Sline ανάρτηση). Ή για να είμαι ακριβής ήταν σφιχτό χωρίς να κοπανάει ή να σε κουράζει, κάτι που στο Α3 το νιώθεις.
Προσωπικά δε με πείραξε καθόλου το πως αντιδρούσε στις λακούβες, στα σαμαράκια, στο πώς περνούσε τις γραμμές του τραμ ή...πώς πατούσε πάνο στο λιθόστρωτο της Μεταξά στην Γλυφάδα ή ακόμα και στις καθιζήσεις στην παραλιακή στο ρεύμα προς Παλαιό Φάληρο ανάμεσα Καλαμακίου και Αμφιθέας.
Για μένα το πάτημά του ήταν τέλειο.
Σίγουρα δεν μπόρεσα να το πιέσω (για τα δικά μου δεδομένα) σε στροφές κτλ, αλλά όταν το λάτρεψα στην ευθεία και στις 'χαζο'-αλλαγές λωρίδας (σε άδειο δρόμο), σίγουρα εκεί θα είναι στο στοιχείο του και δε θα θες να σταματήσεις μέχρι να τελειώσει η βενζίνη.Ο ήχος του μοτέρ ήταν...πωρωτικός (δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη λέξη που να περιγράφει το συναίσθημα). Ειλικρινά θα μπορούσες να αλλάζεις ταχύτητες απλώς και μόνο για να μπορείς να ακούς τη χροιά του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών.
Υποθέτω μόνο πως ίσως είναι κουραστικό σε ταξίδια των 160-170km/h διάρκειας 3+ ωρών.
Δεν ξέρω αν η 'S' έχει πιο άγρια εξάτμιση από την 'απλή'.Με το χέρι στην καρδιά θα ομολογήσω πως παρότι προσωπικά δύσκολα ενθουσιάζομαι με κάτι, όντας ιδιαίτερα ορθολογιστής, βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, ήμουν σε φάση 'αφασίας': Χαμόγελο μέχρι τα αφτιά, βλέμμα ονειροπόλου και παλμούς καρδιάς ίσες με αυτούς ενός ερωτοχτυπημένου.
Τυχεροί αυτοί που θα μπορέσουν να το οδηγήσουν ακόμα πιο τυχεροί αυτοί που μπορούν να την οδηγούν κάθε μέρα.
-
2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου. -
Μιας και νομίζω ότι τους ενδιαφέρει όλους, γιατί θα είναι 30% κάτω τα τεκμήρια; Με τη χαζομάρα που τους δέρνει και τα αστεία έσοδα που έχει το κράτος, πιο πιθανή θα μου φαινόταν μια αύξησή τους παρά μια μείωση. Εύχομαι από καρδιάς να είναι έγκυρες οι πληροφορίες σου
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Μιας και νομίζω ότι τους ενδιαφέρει όλους, γιατί θα είναι 30% κάτω τα τεκμήρια; Με τη χαζομάρα που τους δέρνει και τα αστεία έσοδα που έχει το κράτος, πιο πιθανή θα μου φαινόταν μια αύξησή τους παρά μια μείωση. Εύχομαι από καρδιάς να είναι έγκυρες οι πληροφορίες σου30% λογω ηλικιας οχηματος, οχι λογω γενναιοδωριας του κρατους, εννοειται...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.Δεν γνωρίζω άρτια τις 911, οπότε μπορεί να μου είπε μ@λ@κί@ ο πωλητής/έμπορος. (πάντως μετατροπέα ροπής δε μου φάνηκε να έχει γιατί 'έσπρωχνε' το αμάξι όπως και το DSG μου )
Όσο αναφορά το bold, βασικά το τεκμήριο φέτος θα υπολογιστεί αναλογικά με το διάστημα που έχω το αμάξι στην κατοχή μου (πες 23800€ x 6/12) και από του χρόνου θα πάει με τη μείωση του 30%.
Και επειδή έχω κάνει 'την άσκησή μου για το σπίτι' ( ), για τα 3500cc (μιας και αυτή που είδα ήταν 3500cc):
23.800,00€ (Μέχρι και 5 έτη)
-30% = 16.660,00€ (από 5 έως 10 ετών)
-50% = 11.900,00€ (από 10 ετών και άνω) -
Κάτι δεν πάει καλά με αυτά που γράφεις. Η 911 Carrera S έχει κινητήρα 3.800 κ.εκ. και PDK από το 2008 και μετά. Άρα μάλλον σου έδειξε απλή 911 με tiptronic. Εκτός αν σου είπε ότι έχει τεκμήριο 3.500 κ.εκ. μιας και εκεί τελειώνει η κλίμακα.
-
Αμα ειναι απλη και εχει και 40 χιλιαρικα, κλαφτα Χαραλαμπε
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με αυτά που γράφεις. Η 911 Carrera S έχει κινητήρα 3.800 κ.εκ. και PDK από το 2008 και μετά. Άρα μάλλον σου έδειξε απλή 911 με tiptronic. Εκτός αν σου είπε ότι έχει τεκμήριο 3.500 κ.εκ. μιας και εκεί τελειώνει η κλίμακα.μπορώ να περάσω να ρωτήσω να μας φύγει η περιέργεια.
ΥΓ: Δε θα μου κάνει εντύπωση πάντως να μου είπε λανθασμένα κυβικά ή χρονολογία, μιας και εδώ δεν ήξερε καλά-καλά τι είναι extra από τον εξοπλισμό που φορούσε το συγκεκριμένο αμάξι. Πολλά από αυτά τα 'βρήκα' μόνος μου.
-
Η κλίμακα δεν τελειώνει στα 3500 σου λέει πως αυξάνει για παραπάνω απλώς έχουν βγάλει πινακάκι ως εκεί θεωρώντας οτι έχουν καλύψει το 90% των περιπτώσεων (να μην πώ 95 ή 99).
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Η κλίμακα δεν τελειώνει στα 3500 σου λέει πως αυξάνει για παραπάνω απλώς έχουν βγάλει πινακάκι ως εκεί θεωρώντας οτι έχουν καλύψει το 90% των περιπτώσεων (να μην πώ 95 ή 99).Μεχρι εκει φτανει η νοημοσυνη τους
-
Ποια ηταν η εν λογω μαντρα?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ποια ηταν η εν λογω μαντρα?Ψάχνεις τσάμπα βόλτα?
-
oχι απλα για να δουμε ποιος ηταν αυτος που σου λεγε τις παπατζες
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
oχι απλα για να δουμε ποιος ηταν αυτος που σου λεγε τις παπατζεςΝα σου πω την αλήθεια, δε μου κάνει εντύπωση να μην ξέρει ακριβώς τι πουλάει και ίσως κι εγώ κακώς πίστεψα αυτά που μου είπε, όταν ήδη γνωρίζω πως πήγα να δω συγγενικό αμάξι που το έδωσε σε μάντρα και ο 'μαντράς' δεν ήξερε ούτε το 1/3 των έξτρα που είχε το αμάξι πάνω (πως θα το προμοτέρεις ρε φίλε να 'φύγει'? ), ενώ μου είπε και χαρακτηριστικά 'φίλε έχει και amg εξάτμιση! βάλτο μπροστά να ακούσεις ήχο!' (κάτι που φυσικά δεν ίσχυε).
Συν του ότι... εδώ δεν ξέρουν οι πωλητές των καινούριων απ' έξω τα αυτοκίνητα και τα πακέτα εξοπλισμού που είναι και 'κουκιά μετρημένα'. Θα ξέρουν οι μαντράδες?
ΥΓ: εμένα μου έκανε εντύπωση που έγινε ασφάλεια ημέρας στο αμάξι με οδηγό εμένα (χωρίς να πληρώσω) και μου το έδωσε για test drive. Δεν συναντάς συχνά τέτοια παραδείγματα. (μπορεί να τον βρήκα και στις 'καλές του' βέβαια ή να γούσταρε την κοπέλα μου και θα ήθελε να πουλήσει μούρη. )
-
Μαλλον Μ performance ηθελε να πει και μπερδευτηκε...Πώς κανετε και εσεις ετσι...
-
Να κάνω μια αφελή ερώτηση.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2374578/
Το συγκεκριμένο πχ που με παζάρι μπορεί να πέσει στα 25.000 (τιμή καινούριας giulietta που λέει ο λόγος) με αισθητά χαμηλότερα τέλη-ασφάλιστρα κλπ σε χαλάει;
Νομίζω ότι και από πλευράς τεκμηρίου θα μπορείς να κρατήσεις και το Α3 ή γενικά δεύτερο αυτοκίνητο. -
Ειναι τιπ, δεν αξιζει. Μπορεις να δοκιμασεις αν θελεις 24. H Gulieta κανει 21 περιπου γιατι παιζουν καλες προσφορες και εκει.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ειναι τιπ, δεν αξιζει. Μπορεις να δοκιμασεις αν θελεις 24. H Gulieta κανει 21 περιπου γιατι παιζουν καλες προσφορες και εκει.Πλεονέκτημα το tip .
-
αυτα τα εσωτερικά των πόρσε δεν παλεύονται με τπτ ρε γμτ ...
-
η νεα cojonne κ η παναμερντα εχουν ωραια εσωτερικα για τα δικα μου γουστα..
Porsche Forum