Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 256
    • 355
    • 356
    • 254 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    7109
    85366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:

      Βόλτα με το αυτοκίνητο πήγατε? Ή μείνατε μόνο στο 'μάτι'?

      αφού δέχτηκε ο έμπορος να πάμε βόλτα, φυσικά και πήγαμε. Και δεν ήταν και μικρή (Φλοίσβος-Γλυφάδα-γύρω σε κάτι στενά στη Γλυφάδα και 'πίσω' στη μάντρα).

      Δεν μας είπες κάτι γ'αυτό,πως σου φάνηκε?

      Πραγματικά δεν ξέρω τι θες να γράψω? Μηδέν σύγκριση σε σχέση με ό,τι είχα οδηγήσει μέχρι τώρα (όχι ότι έχω οδηγήσει και χιλιάδες οχήματα βέβαια ).

      Το αμάξι ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το φανταζόμουν από μικρός. τιμόνι πληροφοριακό, τα χέρια σου ήταν σχεδόν σα να ακουμπούν στην άσφαλτο, χωρίς όμως όλη αυτή η πληροφορία να σε κουράζει και να νιώθεις ότι πρέπει να είσαι στην τσίτα.

      Το PDK ήταν σε λειτουργία όπως (σχεδόν) και το Stronic (DSG της Audi). Για μένα δεν ήταν έκπληξη, λόγω ίσως και της προηγούμενης 4ετής εμπείρας μου με ένα τέτοιου τύπου κιβώτιο. Είχε λίγο καλύτερες ρυθμίσεις από το stronic, φτάνοντας για μένα στον τέλειο τρόπο αλλαγής των ταχυτήτων εκεί που εγώ ως οδηγός θα τις άλλαζα ανάλογα με το πόσο πατούσα το γκάζι. Έχοντας πλέον συνηθίσει χωρίς μετατροπέα ροπής στο αυτόματο κιβώτιο, στο PDK δεν μπορώ να πω ότι μου έλειψε.Έχει αρκετή δύναμη για να 'τσουλήσει' το αμάξι εύκολα στο παρκάρισμα (στην ευθεία).
      Με χάλασε λίγο το '+' και '-' στο τιμόνι (δεν είχε τα 'κλασσικά' paddles όπως στο Α3 μου που είναι πίσω από το τιμόνι, αλλά αυτά τα κουμπιά στο τιμόνι), αλλά νομίζω ότι είναι θέμα συνήθειας, αφού γυρίζοντας προς τα πίσω ήδη τους είχα πάρει τον αέρα.
      Άραγε τα κλασσικά paddles είναι extra? (Δεν τα είδα σε καμία μεταχειρισμένη 911 με αυτόματο κιβώτιο )

      Το πάτημα του αυτοκινήτου παρότι ήταν με 19άρες, ήταν πιο μαλακό από του Α3 (που είναι με 18άρες και Sline ανάρτηση). Ή για να είμαι ακριβής ήταν σφιχτό χωρίς να κοπανάει ή να σε κουράζει, κάτι που στο Α3 το νιώθεις.
      Προσωπικά δε με πείραξε καθόλου το πως αντιδρούσε στις λακούβες, στα σαμαράκια, στο πώς περνούσε τις γραμμές του τραμ ή...πώς πατούσε πάνο στο λιθόστρωτο της Μεταξά στην Γλυφάδα ή ακόμα και στις καθιζήσεις στην παραλιακή στο ρεύμα προς Παλαιό Φάληρο ανάμεσα Καλαμακίου και Αμφιθέας.
      Για μένα το πάτημά του ήταν τέλειο.
      Σίγουρα δεν μπόρεσα να το πιέσω (για τα δικά μου δεδομένα) σε στροφές κτλ, αλλά όταν το λάτρεψα στην ευθεία και στις 'χαζο'-αλλαγές λωρίδας (σε άδειο δρόμο), σίγουρα εκεί θα είναι στο στοιχείο του και δε θα θες να σταματήσεις μέχρι να τελειώσει η βενζίνη.

      Ο ήχος του μοτέρ ήταν...πωρωτικός (δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη λέξη που να περιγράφει το συναίσθημα). Ειλικρινά θα μπορούσες να αλλάζεις ταχύτητες απλώς και μόνο για να μπορείς να ακούς τη χροιά του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών.
      Υποθέτω μόνο πως ίσως είναι κουραστικό σε ταξίδια των 160-170km/h διάρκειας 3+ ωρών.
      Δεν ξέρω αν η 'S' έχει πιο άγρια εξάτμιση από την 'απλή'.

      Με το χέρι στην καρδιά θα ομολογήσω πως παρότι προσωπικά δύσκολα ενθουσιάζομαι με κάτι, όντας ιδιαίτερα ορθολογιστής, βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, ήμουν σε φάση 'αφασίας': Χαμόγελο μέχρι τα αφτιά, βλέμμα ονειροπόλου και παλμούς καρδιάς ίσες με αυτούς ενός ερωτοχτυπημένου.

      Τυχεροί αυτοί που θα μπορέσουν να το οδηγήσουν ακόμα πιο τυχεροί αυτοί που μπορούν να την οδηγούν κάθε μέρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikegr last edited by

        2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
        Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trader last edited by

          Μιας και νομίζω ότι τους ενδιαφέρει όλους, γιατί θα είναι 30% κάτω τα τεκμήρια; Με τη χαζομάρα που τους δέρνει και τα αστεία έσοδα που έχει το κράτος, πιο πιθανή θα μου φαινόταν μια αύξησή τους παρά μια μείωση. Εύχομαι από καρδιάς να είναι έγκυρες οι πληροφορίες σου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikegr last edited by

            Ο χρήστης trader έγραψε:
            Μιας και νομίζω ότι τους ενδιαφέρει όλους, γιατί θα είναι 30% κάτω τα τεκμήρια; Με τη χαζομάρα που τους δέρνει και τα αστεία έσοδα που έχει το κράτος, πιο πιθανή θα μου φαινόταν μια αύξησή τους παρά μια μείωση. Εύχομαι από καρδιάς να είναι έγκυρες οι πληροφορίες σου

            30% λογω ηλικιας οχηματος, οχι λογω γενναιοδωριας του κρατους, εννοειται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης mikegr έγραψε:
              2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
              Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.

              Δεν γνωρίζω άρτια τις 911, οπότε μπορεί να μου είπε μ@λ@κί@ ο πωλητής/έμπορος. (πάντως μετατροπέα ροπής δε μου φάνηκε να έχει γιατί 'έσπρωχνε' το αμάξι όπως και το DSG μου )

              Όσο αναφορά το bold, βασικά το τεκμήριο φέτος θα υπολογιστεί αναλογικά με το διάστημα που έχω το αμάξι στην κατοχή μου (πες 23800€ x 6/12) και από του χρόνου θα πάει με τη μείωση του 30%.

              Και επειδή έχω κάνει 'την άσκησή μου για το σπίτι' ( ), για τα 3500cc (μιας και αυτή που είδα ήταν 3500cc):
              23.800,00€ (Μέχρι και 5 έτη)
              -30% = 16.660,00€ (από 5 έως 10 ετών)
              -50% = 11.900,00€ (από 10 ετών και άνω)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trader last edited by

                Κάτι δεν πάει καλά με αυτά που γράφεις. Η 911 Carrera S έχει κινητήρα 3.800 κ.εκ. και PDK από το 2008 και μετά. Άρα μάλλον σου έδειξε απλή 911 με tiptronic. Εκτός αν σου είπε ότι έχει τεκμήριο 3.500 κ.εκ. μιας και εκεί τελειώνει η κλίμακα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mikegr last edited by

                  Αμα ειναι απλη και εχει και 40 χιλιαρικα, κλαφτα Χαραλαμπε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης trader έγραψε:
                    Κάτι δεν πάει καλά με αυτά που γράφεις. Η 911 Carrera S έχει κινητήρα 3.800 κ.εκ. και PDK από το 2008 και μετά. Άρα μάλλον σου έδειξε απλή 911 με tiptronic. Εκτός αν σου είπε ότι έχει τεκμήριο 3.500 κ.εκ. μιας και εκεί τελειώνει η κλίμακα.

                    μπορώ να περάσω να ρωτήσω να μας φύγει η περιέργεια.

                    ΥΓ: Δε θα μου κάνει εντύπωση πάντως να μου είπε λανθασμένα κυβικά ή χρονολογία, μιας και εδώ δεν ήξερε καλά-καλά τι είναι extra από τον εξοπλισμό που φορούσε το συγκεκριμένο αμάξι. Πολλά από αυτά τα 'βρήκα' μόνος μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      206xs last edited by

                      Η κλίμακα δεν τελειώνει στα 3500 σου λέει πως αυξάνει για παραπάνω απλώς έχουν βγάλει πινακάκι ως εκεί θεωρώντας οτι έχουν καλύψει το 90% των περιπτώσεων (να μην πώ 95 ή 99).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikegr last edited by

                        Ο χρήστης 206xs έγραψε:
                        Η κλίμακα δεν τελειώνει στα 3500 σου λέει πως αυξάνει για παραπάνω απλώς έχουν βγάλει πινακάκι ως εκεί θεωρώντας οτι έχουν καλύψει το 90% των περιπτώσεων (να μην πώ 95 ή 99).

                        Μεχρι εκει φτανει η νοημοσυνη τους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Ποια ηταν η εν λογω μαντρα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης heras έγραψε:
                            Ποια ηταν η εν λογω μαντρα?

                            Ψάχνεις τσάμπα βόλτα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              heras last edited by

                              oχι απλα για να δουμε ποιος ηταν αυτος που σου λεγε τις παπατζες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης heras έγραψε:
                                oχι απλα για να δουμε ποιος ηταν αυτος που σου λεγε τις παπατζες

                                Να σου πω την αλήθεια, δε μου κάνει εντύπωση να μην ξέρει ακριβώς τι πουλάει και ίσως κι εγώ κακώς πίστεψα αυτά που μου είπε, όταν ήδη γνωρίζω πως πήγα να δω συγγενικό αμάξι που το έδωσε σε μάντρα και ο 'μαντράς' δεν ήξερε ούτε το 1/3 των έξτρα που είχε το αμάξι πάνω (πως θα το προμοτέρεις ρε φίλε να 'φύγει'? ), ενώ μου είπε και χαρακτηριστικά 'φίλε έχει και amg εξάτμιση! βάλτο μπροστά να ακούσεις ήχο!' (κάτι που φυσικά δεν ίσχυε).

                                Συν του ότι... εδώ δεν ξέρουν οι πωλητές των καινούριων απ' έξω τα αυτοκίνητα και τα πακέτα εξοπλισμού που είναι και 'κουκιά μετρημένα'. Θα ξέρουν οι μαντράδες?

                                ΥΓ: εμένα μου έκανε εντύπωση που έγινε ασφάλεια ημέρας στο αμάξι με οδηγό εμένα (χωρίς να πληρώσω) και μου το έδωσε για test drive. Δεν συναντάς συχνά τέτοια παραδείγματα. (μπορεί να τον βρήκα και στις 'καλές του' βέβαια ή να γούσταρε την κοπέλα μου και θα ήθελε να πουλήσει μούρη. )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Μαλλον Μ performance ηθελε να πει και μπερδευτηκε...Πώς κανετε και εσεις ετσι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Να κάνω μια αφελή ερώτηση.

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2374578/

                                    Το συγκεκριμένο πχ που με παζάρι μπορεί να πέσει στα 25.000 (τιμή καινούριας giulietta που λέει ο λόγος) με αισθητά χαμηλότερα τέλη-ασφάλιστρα κλπ σε χαλάει;
                                    Νομίζω ότι και από πλευράς τεκμηρίου θα μπορείς να κρατήσεις και το Α3 ή γενικά δεύτερο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ειναι τιπ, δεν αξιζει. Μπορεις να δοκιμασεις αν θελεις 24. H Gulieta κανει 21 περιπου γιατι παιζουν καλες προσφορες και εκει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sv2 last edited by

                                        Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                        Ειναι τιπ, δεν αξιζει. Μπορεις να δοκιμασεις αν θελεις 24. H Gulieta κανει 21 περιπου γιατι παιζουν καλες προσφορες και εκει.

                                        Πλεονέκτημα το tip .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          αυτα τα εσωτερικά των πόρσε δεν παλεύονται με τπτ ρε γμτ ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            η νεα cojonne κ η παναμερντα εχουν ωραια εσωτερικα για τα δικα μου γουστα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 254 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr