-
Έντάξει μη ξεχνάμε ότι δεν μπορείς να το δεις ακριβώς αλλά το υπολογίζεις και παίζουν ρόλο ακόμα και η κλίση του δρόμου.
Λιγο κάτω στο αναλογικο αλλά στην πράξη με ελάχιστη κλίση είσαι στις 2500.
Να σου πώ με 150 χλμ ήταν κοντύτερα στις 3000 στροφές νομιζω 2700+
( και απο κει και πέρα ήταν το μόνο σημείο που έβγαζε πλέον φασαρία, όχι υπερβολική αλλα αρκετή για να καταλάβει η γυναίκα μου ότι κάτι συμβαίνει και να με ρωτήσει πόσο τρέχω)είμαι στα 5.2 αλλά αν οδηγούσα λίγο πιο ήρεμα θα το έριχνα στα 4.5 με 4.7
-
Ο χρήστης Λεωνίδας041076 έγραψε:
τι εννοεις δε γινεται;Οπως εγραψε κι ο chemic, καθε γραναζι ανεβαζει αναλογικα. Γι αυτο λεμε πχ '6η με 50χλμ/ωρα ανα 1000rpm'.
Έντάξει μη ξεχνάμε ότι δεν μπορείς να το δεις ακριβώς αλλά το υπολογίζεις και παίζουν ρόλο ακόμα και η κλίση του δρόμου.
Η κλιση του δρομου δεν εχει σημασια. Ειτε πας με 150 σε ευθεια, ειτε με 150 σε κατηφορα, ειτε με 150 σε ανηφορα οι στροφες του κινητηρα θα ειναι ιδιες (αν προφανως εχεις 6η και στις 3 περιπτωσεις).
Ευκολος τροπος να το δεις ειναι να προσπαθησεις με 6η να πας σταθερα με 2000rpm. Παιρνεις το νουμερο που βλεπεις στο ταχυμετρο, το διαιρεις με το 2 και βλεπεις ποσα χλμ/ωρα εχεις ανα 1000rpm.
-
Αν στις 2000 στροφές έχεις 120 χιλιόμετρα/ώρα . Σημαίνει ότι ή 6η όπως γράφεις βγάζει 60 χιλιόμετρα την ώρα ανά 1000 στροφές , άρα στις 2500 θα έχεις + 30 χιλιόμετρα . Δηλαδή 150 χιλιόμετρα/ώρα.
-
Ο χρήστης Λεωνίδας041076 έγραψε:
Έντάξει μη ξεχνάμε ότι δεν μπορείς να το δεις ακριβώς αλλά το υπολογίζεις και παίζουν ρόλο ακόμα και η κλίση του δρόμου.
Λιγο κάτω στο αναλογικο αλλά στην πράξη με ελάχιστη κλίση είσαι στις 2500.
Να σου πώ με 150 χλμ ήταν κοντύτερα στις 3000 στροφές νομιζω 2700+
( και απο κει και πέρα ήταν το μόνο σημείο που έβγαζε πλέον φασαρία, όχι υπερβολική αλλα αρκετή για να καταλάβει η γυναίκα μου ότι κάτι συμβαίνει και να με ρωτήσει πόσο τρέχω)είμαι στα 5.2 αλλά αν οδηγούσα λίγο πιο ήρεμα θα το έριχνα στα 4.5 με 4.7
Η αντιστοιχία ανάμεσα σε ταχύτατα και στροφές κινητήρα είναι πάντα σταθερή σε όλα τα κιβώτια εκτός των CVT. Ούτε η κλίση του δρόμου, ούτε ο ούριος άνεμος, ούτε ο ανάδρομος Ερμής δεν το αλλάζουν αυτό.
-
Λοιπον μολις γυρισα απο test drive. πριν πω οτιδηποτε δηλωνω εντελως ασχετος με αυτοκινητα, τεχνικες λεπτομερειες κλπ και 'απειρος' οδηγικα καθως εχω 10 χρονια το focus 1.6 και αυτο θα ειναι -καλως εχοντων - το 2ο μου αυτοκινητο .
οδηγησα λοιπον το c4 1.6 mcp attraction. εσωτερικα το αυτοκινητο εχω ξαναπει οτι με ικανοποιει απολυτα -για οχημα στα λεφτα που δινω- σε χωρους , εργονομια, επιλογες , εξοπλισμο . ηθελα ομως να δω το αυτοματο κιβωτιο γιατι δεν εχω ξαναοδηγησει σε auto. το οδηγησα πιο πολυ μεσα στην πολη γιατι ηθελα να δω πως συμπεριφερεται σε συχνες αλλαγες ταχυτητων , σταματηματα κλπ. αν και αρχαριος πηρα το feeling αμεσως και εξοικοιωθηκα σε 2'. η ανησυχια μου ηταν οτι πολυ λεγανε οτι οι αλλαγες ειναι αποτομες. εχω να πω οτι οι αλλαγες ηταν νορμαλ δεν ενοιωθες να κλωτσαει το αμαξι και μου φανηκαν ομαλοτατες . απο την 4η και πανω δε οι αλλαγες ειναι ανεπαισθητες. σε 1η-2η-3η οι αλλαγες φανταστειτε οτι ειναι σα να αλλαζεις σε χειροκινητο κιβωτιο και να αφηνεις ελαχιστα πιο γρηγορα το συμπλεκτη ενα μικρο κλωτσηματακι δηλαδη. δοκιμασα και με τα pads πισω απο το τιμονι τα οποια ειναι ευχρηστα και αν το παρω θα το δοκιμασω πιο οριακα να δω πως παει.
σε γενικες γραμμες η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλη , ορατοτητα καλυτερη απο το φοκους μου και μεχρι τα 110χλμ.ωρα που το πηγα θορυβος κανενας ποσο μαλλον θορυβος ντιζελοκινητηρα. για το θεμα της εγγυησης που εχουν ακουστει πολλα ο πωλητης/ιδιοκτητης με διαβεβαιωσε οτι ειναι 5 χρονια ή 60000χλμ εργοστασιακη , οχι με επιπλεον χρηματα ή μεσω ασφαλειας κλπ. μου τονισε οτι το ασφαλιζω οπου θελω με οτι παροχες θελω χωρις να ανακατευτουν αυτοι.
αυτα τα ολιγα απο μενα . αν καποιος θελει να ρωτησει κατι που ισως ξεχασα , ελευθερα θα χαρω να βοηθησω.
Υ.Γ. τωρα ας προσευχηθουμε ολοι μαζι να μου παρει το φοκους στην τιμη που θελω για να μη χαλασει το deal . περιμενω τηλ του απο στιγμη σε στιγμη.
-
και για να εχεις σιγουρη μετρηση, ανοιξε το cruise control πχ στα 120 και μετα μετρα rpm
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
Λοιπον μολις γυρισα απο test drive. πριν πω οτιδηποτε δηλωνω εντελως ασχετος με αυτοκινητα, τεχνικες λεπτομερειες κλπ και 'απειρος' οδηγικα καθως εχω 10 χρονια το focus 1.6 και αυτο θα ειναι -καλως εχοντων - το 2ο μου αυτοκινητο .οδηγησα λοιπον το c4 1.6 mcp attraction. εσωτερικα το αυτοκινητο εχω ξαναπει οτι με ικανοποιει απολυτα -για οχημα στα λεφτα που δινω- σε χωρους , εργονομια, επιλογες , εξοπλισμο . ηθελα ομως να δω το αυτοματο κιβωτιο γιατι δεν εχω ξαναοδηγησει σε auto. το οδηγησα πιο πολυ μεσα στην πολη γιατι ηθελα να δω πως συμπεριφερεται σε συχνες αλλαγες ταχυτητων , σταματηματα κλπ. αν και αρχαριος πηρα το feeling αμεσως και εξοικοιωθηκα σε 2'. η ανησυχια μου ηταν οτι πολυ λεγανε οτι οι αλλαγες ειναι αποτομες. εχω να πω οτι οι αλλαγες ηταν νορμαλ δεν ενοιωθες να κλωτσαει το αμαξι και μου φανηκαν ομαλοτατες . απο την 4η και πανω δε οι αλλαγες ειναι ανεπαισθητες. σε 1η-2η-3η οι αλλαγες φανταστειτε οτι ειναι σα να αλλαζεις σε χειροκινητο κιβωτιο και να αφηνεις ελαχιστα πιο γρηγορα το συμπλεκτη ενα μικρο κλωτσηματακι δηλαδη. δοκιμασα και με τα pads πισω απο το τιμονι τα οποια ειναι ευχρηστα και αν το παρω θα το δοκιμασω πιο οριακα να δω πως παει.
σε γενικες γραμμες η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλη , ορατοτητα καλυτερη απο το φοκους μου και μεχρι τα 110χλμ.ωρα που το πηγα θορυβος κανενας ποσο μαλλον θορυβος ντιζελοκινητηρα. για το θεμα της εγγυησης που εχουν ακουστει πολλα ο πωλητης/ιδιοκτητης με διαβεβαιωσε οτι ειναι 5 χρονια ή 60000χλμ εργοστασιακη , οχι με επιπλεον χρηματα ή μεσω ασφαλειας κλπ. μου τονισε οτι το ασφαλιζω οπου θελω με οτι παροχες θελω χωρις να ανακατευτουν αυτοι.
αυτα τα ολιγα απο μενα . αν καποιος θελει να ρωτησει κατι που ισως ξεχασα , ελευθερα θα χαρω να βοηθησω.
Υ.Γ. τωρα ας προσευχηθουμε ολοι μαζι να μου παρει το φοκους στην τιμη που θελω για να μη χαλασει το deal . περιμενω τηλ του απο στιγμη σε στιγμη.
Χαίρομαι που σου άρεσε και ελπίζω να πάνε και όλα καλά με το FOCUS και να προχωρήσεις σε παραγγελία. Αν επιτρέπεται τι τιμή σου έδωσε και τι δώρα; Για χρόνο παράδοσης τι σου είπανε; Την προηγούμενη εβδομάδα σε λευκό που με ενδιέφερε εμένα υπήρχαν 3 αυτοκίνητα όλα αυτόματα στην έκδοση attraction τα οποία δεν είχαν έρθει ακόμα Ελλάδα γι' αυτό και μου είπαν 25 εργάσιμες για παράδοση.
Αυτό με την εγγύηση είναι μπέρδεμα. Εμένα στη Χαλκίδα μου είπαν αυτό που ακριβώς είπαν σε εσένα και στην Αθήνα μου είπαν ότι είναι μέσω ασφαλιστικής.
Από θέμα ροπής πως το είδες το μοτεράκι; Λογικά μέχρι τις 1500 στροφές πάει και δεν πάει από εκεί και πέρα πρέπει να δίνει. Τσέκαρες καθόλου την κατανάλωση όσο το οδηγούσες; -
οχι καταναλωση δεν κοιταξα . απο ροπη μια χαρα μου φανηκε αλλα σκεψου τι οδηγουσα οποτε δεν ειμαι και ειδικος. τιμη βγαινει 18200 μειον το δικο μου που τιμη θα μου δωσει αυριο. απο δωρα θα τα πουμε απο κοντα αλλα και εγω δεν ξερω τι να ζητησω. συναγερμο δεν θελω εχω κλειστο παρκινγκ και μενω επαρχια . αισθητηρες παρκαρισματος μου ειναι αχρηστοι. το μονο που σκεφτομαι ειναι να μου βαλει ζαντες επιλογης μου αντι για τα τασια που εχει .
παραδοση μου ειπε μαξιμουμ 25 μερες αλλα κοιταει μηπως το εχω και νωριτερα. παντως για την εγγυηση ηταν κατηγορηματικος οτι ειναι εργοστασιακη και τα καλυπτει ολα εκτος απο αναλωσιμα (τακακια κλπ)
-
Καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα. Για να επιμένει έτσι θα είναι. Αν και μέσω ασφαλιστικής να είναι νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από τη στιγμή που το συμβόλαιο το υπογράφει η 'μαμά' εταιρεία στην Ελλάδα. Ίσως να είναι λίγο ποιο χρονοβόρες οι διαδικασίες προκειμένου να σε καλύψει η εγγύηση. Η τιμή είναι πολύ καλή που σου έδωσε. Νομίζω ότι και εσύ σε λευκό αυτόματο αναφέρεσαι
-
ναι λευκο αυτοματο και μου ειπε οτι το δεσμευσε και μαξιμουμ σε 25 μερες θα το εχω. εφοσον φυσικα η τραπεζα μου εγκρινει τη χρηματοδοτηση οχι φυσικα για 18000 μιας και θα δωσω και μια προκαταβολη. για δωρακια καμια ιδεα?
-
Άντε φίλε μου με το καλό. Όλα θα πάνε καλά για να το πάρεις. Δίδυμα θα είμαστε
Εμένα τα δώρα που μου έκανε ήταν η επέκταση της εγγύησης και οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Συναγερμό ούτε εγώ θα βάλω. Από τη στιγμή που δεν μπορεί να είναι εργοστασιακός δεν θέλω να σκαλίσουν το αυτοκίνητο. Αρκετά ηλεκτρονικά έχει επάνω. Η ιδέα σου για τις ζάντες δεν είναι κακή. Αν καταφέρεις να στις βάλει χωρίς να σου αυξήσει την τιμή ή να σου αφαιρέσει την επέκταση εγγύησης είσαι οκ -
Εντέλει είχατε δίκιο 120χλμ με 2000 στροφές και 150 με 2500....
Πως μου είχε κολλήσει η εντύπωση... -
Νουμερα ειναι, ευκολα τα μπερδευεις, δεν εγινε τιποτα!
-
Γεια σας παιδια. Μετα απο πολυ καιρο και εχοντας αγορασει πλεον την οκταβια γραφω μερικες εντυπωσεις. Αν εξαιρεσουμε το χαρακτηριστικο ηχο του ντηζελ και τα που εχει στα χαμηλα , προκειται για φοβερο αυτοκινητο, δεν θελω να μειωσω την αξια του c4 αλλα το οκταβια ειναι σε αλλη κατηγορια, εχω οδηγησει αρκετα αυτοκινητα σε συγκεκριμενο δρομο και σιγουρα το οκταβια μπορει να κοιταξει στα ισια πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα (οχι οτι ειναι φθηνο), το αν εχει εγκαρσια και οχι πολλαπλους συνδεσμους αναρτηση ουτε που το καταλαβαινεις, το αμαξι στριβει σαν τραινο και δεν εχουμε φιλακια οδηγου συνοδηγου, απο επιδοσεις ειναι σαφως πολυ πιο γρηγορο απο το c4 , απο καταναλωση , εχω παθει πλακα να γυριζω σπιτι και να βλεπω 2,8\100, οταν πηγαινω στη δουλεια το πολυ να παει 5,8\100. Απο χωρους ; Σκεφτομαι να μη παιρνω το τρειλορ και να βαζω το αλογο μεσα στο αυτοκινητο. Ποιοτητα υλικων παρα πολυ καλη και το υφασμα που δεν μου αρεσε στα καθισματα αλλαχτηκε με δερμα. Μοναδικη παραφωνια οι αισθητηρες παρκαρισματος, αν ειναι δυνατον στο 2014 και με μια οθονη σαν κι αυτη να μην εχει καμερα η εστω το πινακακι που εχει το γκολφ, εχει μονο μπιιιιιμμμμππππ. Παντως επειδη οδηγησα και το tsi το tsi ειναι καλυτερο, απο αποψη επιδωσεων μιλαω. Τα λεμε στη συνεχεια.
-
Αν μιλάς για το καινούργιο Οκταβία ναο είναι σε αλλη κατηγορία, αν μιλάς για το παλιό....μάλλον όχι
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Έχω ταξιδέψει και με τα δύο. Για εμένα, το C4 έχει καλύτερο εσωτερικό, είναι γρηγορότερο και έχει καλύτερη ηχομόνωση. Λίγο η ανάρτηση πίσω κοπανάει όμως.
Επίσης, φυσικά και είναι στην ίδια κατηγορία, το Οκτάβια είναι Γκόλφ με επέκταση στο πίσω μέρος.
Επίσης, σε σχέση με αυτοκίνητα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, και τα δύο 'κοπανάνε' λίγο πιο ξερά (μιας και εγώ έχω Λεόν FR με ανεξάρτητη πίσω). -
Συμφώνω απόλυτα για το κοπάνημα.....βεβαια πο 'ολους' τους ημιάκαμπτους που έχω οδηγησει η σαν συνεπιβάτης του C4 ειναι ο πιο progressive!
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Συμφώνω απόλυτα για το κοπάνημα.....βεβαια πο 'ολους' τους ημιάκαμπτους που έχω οδηγησει η σαν συνεπιβάτης του C4 ειναι ο πιο progressive!Νομίζω του Μεγκάν είναι καλύτερος.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχω ταξιδέψει και με τα δύο. Για εμένα, το C4 έχει καλύτερο εσωτερικό, είναι γρηγορότερο και έχει καλύτερη ηχομόνωση. Λίγο η ανάρτηση πίσω κοπανάει όμως.
Επίσης, φυσικά και είναι στην ίδια κατηγορία, το Οκτάβια είναι Γκόλφ με επέκταση στο πίσω μέρος.
Επίσης, σε σχέση με αυτοκίνητα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, και τα δύο 'κοπανάνε' λίγο πιο ξερά (μιας και εγώ έχω Λεόν FR με ανεξάρτητη πίσω).. Το θεμα ειναι υποκειμενικο, αλλα το γρηγοροτερο , ξεχασετο. Μιλαμε για την οκταβια III . Και φυσικα δεν ειναι στην ιδια κατηγορια ασχετα που μοιραζεται το ιδιο πατωμα με το γκολφ και το α3. Με αλλο αμαξι ταξιδεψες.
-
Ο χρήστης liverpool69 έγραψε:
Έχω ταξιδέψει και με τα δύο. Για εμένα, το C4 έχει καλύτερο εσωτερικό, είναι γρηγορότερο και έχει καλύτερη ηχομόνωση. Λίγο η ανάρτηση πίσω κοπανάει όμως.
Επίσης, φυσικά και είναι στην ίδια κατηγορία, το Οκτάβια είναι Γκόλφ με επέκταση στο πίσω μέρος.
Επίσης, σε σχέση με αυτοκίνητα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, και τα δύο 'κοπανάνε' λίγο πιο ξερά (μιας και εγώ έχω Λεόν FR με ανεξάρτητη πίσω).. Το θεμα ειναι υποκειμενικο, αλλα το γρηγοροτερο , ξεχασετο. Μιλαμε για την οκταβια III . Και φυσικα δεν ειναι στην ιδια κατηγορια ασχετα που μοιραζεται το ιδιο πατωμα με το γκολφ και το α3. Με αλλο αμαξι ταξιδεψες.
Octavia III 1.6 Tdi με το χειροκίνητο κιβώτιο.
Αν η C4 δεν είναι πιο γρήγορη, είναι τουλάχιστον εξίσου γρήγορη απλά θέλει κανένα κατέβασμα παραπάνω.
http://www.zeperfs.com/duel3715-4668.htm ενώ το σέατ είναι καμιά 40αριά κιλά ελαφρύτερο από το ΣΚόντα.
Και επίσης αν είναι σε μεγαλύτερη κατηγορία (που για εμένα δεν έχει να κάνει με το μήκος αλλά με την τιμή και τη βάση του αμαξώματος) τότε έχουν κάνει μέτρια δουλειά στην ηχομόνωση.
Για να μην παρεξηγούμαι, μια χαρά αυτοκίνητο είναι και best value for money.
SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp