-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Σε 25 εργάσιμες θα αποκτήσω για πρώτη μου φορά γαλλικό αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα είχα ιταλικά (και έχω ένα PANDA 4X4), γερμανικά και ιαπωνέζικα. Ο λόγος γίνεται για ένα λευκό C4 1.6 e-HDi 110 MCP STT Attraction με PACK AERO. Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στην OCTAVIA 1.6 TDi. Ελπίζω να έκανα τη σωστή επιλογή!Με το καλό!
Καλά, ρωτάς στο Citroen forum για το αν έκανες τη σωστή επιλογή;
Προφανώς, είναι η απάντηση. -
Δεν ήταν ακριβώς ερώτηση. Αποτύπωση της σκέψης μου ήταν. Δεν έχω κάποιο ενδιασμό για την επιλογή μου. Το αυτοκίνητο μου αρέσει. Απλά δεν ξέρω τι παίζει με το αυτόματο σασμάν. Δεν έχω διαβάσει εδώ μέσα τόσο καλά σχόλια
-
Καλοτάξιδο το ντιζελάκι. Η επέκταση της εγγύησης μάλλον είναι για παραπάνω χλμ. Εδώ δίνουν επέκταση εάν το αυτοκίνητο έχει λιγότερα από 60,000 μίλια (100,000 χλμ). Οπότε το ίδιο λογικά θα ισχύει πανευρωπαϊκά, με όριο τα 120,000 μίλια (200,000 χλμ). 5 χρόνια ή 60Κ χλμ είναι πολύ λίγα. Μήπως έχουν μπερδέψει τις μεταφράσεις;
http://www.citroen.co.uk/owner-services ... -warranty/
Το κιβώτιο δεν το δοκίμασες; Θεωρητικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν το οδηγείς οριακά για να σε επηρεάσει η τυχόν καθυστέρηση του κιβωτίου, διαφορετικά παίρνεις το χειροκίνητο.
http://c4owners.org/plugins/content/con ... content.43
Όταν το παίρνεις e-HDI και αυτόματο, δεν είναι κατευθείαν στα 98γρ οι ρύποι; Μήπως το air pack είναι κάτι άλλο; Εδώ δεν έχουμε air pack αλλά τα αυτόματα είναι στα 98γρ ακόμη και χωρίς την ένδειξη air dream.
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Να πας στην Αμερικη μπας κ βρεις κανενα αυτοκινητο της προκοπης!! Απο κει κ περα τα ξαναπαμε, με ενα χιλιαρικο δεν το κανεις 'καινουριο'? Ε, φτιαξτο και ξενοιαζεις, οσο χαλια κ να ναι αφου το κυκλοφορεις οπως ειναι τωρα, καλυτερα θα εισαι. Τουλαχιστον θα εχεις ιδια λαστιχα σε ολους τους τροχους!Κρεβατομουρμούρα και εσύ ε; Δεν τα βλέπεις; Αφού εδώ δεν μπορούμε να βρούμε ένα αυτοκίνητο της προκοπής, γιατί δεν μετακομίζουμε; Πόσα χρόνια έχουμε να δούμε ήλιο; Όχι πες μου, μας έφαγε το μαύρο σκοτάδι!
Για την επισκεύη κόλλησα με τον τύπο που λέει ότι είναι πειραγμένο. Παραλίγο να καταλήξουμε με το Matizάκι που ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί το έχουν δηλώσει ως απλό, ενώ είναι το τούμπανο Plus, μην βρεθούμε προς εκπλήξεως εκεί που δεν το περιμένουμε.
Μέχρι στιγμής τα στοιχεία που μας έδωσε ο μαντράς, δεν θέλω να τα πιστέψω αλλά τι στο καλό, με 80Κ χλμ είναι δυνατόν να μάζεψε τόσες ζημιές όσο και να ταλαιπωρείται από τον καιρό; Μέχρι τώρα είχαμε μόνο πισωκινητα και αυτό είναι το πρώτο μας μπροστοκίνητο, οπότε δεν ξέρω εάν αυτά βγάζουν περισσότερες ζημιές/φθορές. Βάσεις μηχανής και ψαλίδια, δεν έχουμε αλλάξει ποτέ. Από την άλλη όλα τα ανταλλακτικά που μας έβγαλε είναι φτηνά αλλά βγαίνουν μαζεμένα. Εξάτμιση πάει και έρχεται με το αλάτι που τρώει, αλλά τα δισκόφρενα πως στο καλό διέλυσαν στα τόσα χλμ; Εκείνο το πράγμα στο κιβώτιο;
Το εσωτερικό του, το πλαστικό τιμόνι, όλοι οι διακόπτες, τα πετάλ πλην του γκαζιού που έχει ξηλωθεί γιατί αλλιώς δεν μπορείς να το πατήσεις, είναι «καινούργια» και σε αντιστοιχία με τα χλμ που γράφει το κοντέρ, για να μην πω σε πολύ καλύτερη κατάσταση ειδικά εάν τα συγκρίνεις με το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Θα ξαναενοχλήσω την εταιρία για τα χλμ, αλλά όπως φαίνεται την Παρασκεύη θα πάει για ΚΤΕΟ και θα βγει η ετυμηγορία. Όπερ και σημαίνει ότι ένας πράσινος χάρος θα συνεχίσει να παρενοχλεί τα κακόμοιρα τα Vauxhallάκια.
-
Μεγειά φίλι kosnear!
-
( viewtopic.php?f=15&t=5348&start=19770#p2497759)
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αφιερωμένο στους ψιτροενάκιδες...ds5 στο αεροδρόμιο της βουδαπεστης:
Sent from my iPad 2 using TapatalkΠολύ overdesigned ρε παιδί μου.
Λίγες ακόμα φώτοζ από μένα:
Δεν πρόλαβα να το περιεργαστώ, αλλά από κοντά είναι όντως πιο εύπεπτο. Συνεχίζει να είναι κουραστικό ωστόσο -
Παίζει μιά διαφήμιση γιά μπόνους ανταλλαγής 4000-8000 € . Ξέρουμε κάτι παραπάνω ?
-
Γεια σας,
Σήμερα πήγαμε μία βόλτα ~60 χλμ το DS5, δίλιτρο diesalάκι τελικά με κλασσικό 6άρι αυτόματο. Ήταν η έκδοση Style με τα 235/45/18 και έξτρα δερμάτινα καθίσματα που νομίζω ότι δεν είναι τόσο «αγγαλιαστά» όπως του Sport, απλά είναι πλήρως δερμάτινα αντί για ημιδερμάτινα.
Χωρίς καν να ξεκινήσεις καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο θέλει μία μικρή εξοικοίωση με τις μπροστινές κολώνες γιατί δεν βλέπεις τίποτα. Σου δίνουν την εντύπωση ότι κόβουν τόσο πολύ την ορατότητα που σε περιορίζουν ακόμη και στην ευθεία. Το μόνο που βλέπεις μπροστά από το αυτοκίνητο είναι το τελείωμα του καπό στο παμπρίζ.
Επιπλέον, η οροφή κόβει πάρα πολύ χώρο. Είμαι ~1.83 και οδηγώ όρθια και την ένιωθες οριακή ενώ ήταν ανοικτές οι κουρτίνες. Δεν ξέρω εάν φταίνε οι πολυθρόνες που έχει για καθίσματα και τα διάφορα massage, κλπ που έχουν σφηνώσει εκεί μέσα. Πάντως κάθεσαι πολύ ψηλά, δεν έχω μπει σε 3008, αλλά το DS5 νομίζω ότι είναι σχεδόν το ίδιο με το Forester πάλι με ηλιοροφή, τόσο στο πόσο ψηλά κάθεσαι όσο και στον διαθέσιμο χώρο. Η μόνη διαφορά νομίζω με το Forester είναι ότι στο DS5 μπαίνεις πιο εύκολα χωρίς να σου δίνει την εντύπωση ότι σκαρφάλωσες αλλά μετά δείχνουν το ίδιο ψηλά. Το ίδιο και ίσως κάπως χειρότερα ισχύει και για τον χώρο των πίσω επιβατών. Πέμπτο άτομο νομίζω ότι δεν ταξιδεύει εκεί πίσω. Ξέχασα να δοκιμάσω να κλείσω την πίσω πόρτα αλλά δείχνει πολύ κλειστοφοβικό για τέτοια μεγέθη.
Ο χώρος αποσκεύων χωράει 2 βαλίτσες. Το τιμόνι έχει πολύ λεπτή και σκληρή στεφάνη. Το κεντρικό τούνελ βρίσκει πάρα πολύ στο αριστερό γόνατο και γίνεται ενοχλητικό χωρίς να έχεις συμπλέκτη. Φαντάζομαι το χειροκίνητο θα είναι ταλαιπωρία. Ίσως να φταίνε τα καθίσματα γιατί είναι πραγματικά τεράστια, αλλά δεν το νομίζω. Ίσως να φταίει η ατελής μετατροπή σε δεξιοτίμονο. Έχουν ξεχάσει διάφορους διακόπτες στην αριστερή πλευρά, όπως πχ το άνοιγμα του καπό, και στην θέση του οδηγού η μοκέτα αφήνει την λαμαρίνα ακάλυπτη μαζί με κάτι καλώδια από την κρεμαργίερα να κρέμονται δεξιά και αριστερά.
Εν κινήσει είναι κούτσουρο. Τόσο πολύ που όταν το ξεκινήσεις χαλλλαρά δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι μπροστοκίνητο. Έχει μία αίσθηση ότι το σπρώχνεις από πίσω. Το πόσο κοπανάει στην πόλη δεν χρειάζεται να το σχολιάσω. Όλοι έλεγαν ότι είναι σκληρό, αλλά αυτό νομίζω ότι παραείναι σκληρό για εργοστασιακό οικογενειακό. Ίσως να φταίνε και τα λάστιχα. Το τιμόνι διαβάζει πάρα πολύ τον δρόμο και σε τραβάει δεξιά αριστερά. Το κοντέρ έγραφε 2,200 miles, τα είχαν βάλει στο Silverstone, το πρώτο service είναι στα 20,0000 miles, και το τιμόνι τράβαγε πιο πολύ αριστερά. Δεν ξέρω τι από όλα αυτά φταίει αλλά σε ορισμένα σημεία στην εθνική με κλίση για υψηλές ταχύτητες, τράβαγε πάρα πολύ και γενικά σε όλη την διαδρομή ανεπαίσθητα έβαζες δύναμη για να το κρατήσεις στην ευθεία.
Το τιμόνι αυξομείωνε την υποβοήθηση χωρίς κάποια λογική ακόμη και σε σταθερή πορεία. Γινόταν από πολύ ελαφρύ μέχρι κούτσουρο που ήθελε ένα μικρό σφαλιάρισμα για να ακούσει. Το αυτόματο κιβώτιο ήταν πολύ ομαλό, δεν καταλαβαίνεις ότι αλλάζει ταχύτητα εάν δεν το ζορίσεις. Δεν δείχνει να ακούει στην ελάχιστη αύξηση του γκαζιού και δεν ανεβάζει χλμ εκεί που κανονικά περιμένεις να ανεβάσεις τουλάχιστον 2-3χλμ. Ίσως το παραπάνω γκάζι να ήταν ελάχιστο για να κινήσει τέτοιον όγκο. Νομίζω όμως ότι η στιγμιαία κατανάλωση ανέβαινε, όποτε κάτι γινόταν ή τουλάχιστον το έκαιγε το μαζούτ κάπου αλλού. Πάντως το κλασσικό αυτόματο το καταστρέφει από θέμα οικονομίας. Το έστριψα με 60-70χλμ σε ένα μεγάλο roundabout στην εθνική που κανονικά το στρίβεις με ~50χλμ για να μην αφήσεις καμιά ρόδα μες στο ναρκοπέδιο και γέρνει ομοιόμορφα, αλλά ενώ μπροστά ανοίγει σταδιακά, πίσω κλείνει πολύ γρήγορα και μοιάζει κάπως σαν να πηγαίνει σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις την ίδια στιγμή. Στο πάτημα στην έξοδο καταλαβαίνεις το αυτόματο να αλλάζει αργά και το αυτοκίνητο ουσιαστικά να μην έχει δυνάμη σε σχέση με τα 160 άλογα και 340Nm που «έχει». Τα χειροκίνητα δίλιτρα στο Silverstone με τον δοκιμαστή έπιαναν τελικές. Χμμμ, μάλλον θέλει σανίδωμα.
Πάντως ως αυτόματο περίμενα ότι θα τσουλάει στο ρελαντύ αλλά δεν. Ίσως κάτι να γίνεται με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, γιατί έχει hill assistant ενώ θα περίμενες ότι δεν το χρειάζεται ως κλασσικό αυτόματο. Σε κάθε περίπτωση, ξεκινάει πολύ πιο ομαλά από τα υπόλοιπα αυτόματα, γιατί κάτι του κόβει εκείνη την κλωτσιά μόλις αφήσεις το φρένο, αλλά και στην συνέχεια επιταχύνει πιο ομαλά σε σχέση με τα κλασσικά αυτόματα αφού αλλάζει τόσο ήσυχα χωρίς να το νιώθεις. Το μόνο θέμα είναι ότι δεν μειώνει τόσο πολύ ταχύτητα όσο τα υπόλοιπα κλασσικά αυτόματα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι αλχημείες έχουν κάνει αλλά το μόνο αρνητικό που του βρίσκω είναι ότι δεν μειώνει ταχύτητα με γοργούς ρυθμούς. Ίσως για λόγους οικονομίας, αλλά μόλις ακουμπήσεις το φρένο σε μικρές ταχύτητες, σταματάει αμέσως, σε πολύ μικρότερες αποστάσεις από ότι θα ήθελες. Κάτι σαν να μην το σταμάτησες με την δύναμη που έβαλες αλλά κάποια υποβοήθηση το ακινητοποίησε.
Στην επιστροφή ο γεράκος ο πωλητής προσπαθούσε να μου «δείξει» τις μασαζοπολυθρόνες οι οποίες δεν προσφέρουν τόση στήριξη όση τα απλά καθίσματα του VTR Xsara, αλλά δεν έβγαζα άκρη με τα 10 κουμπάκια που είχε το κάθισμα. Αφήνω την δεξιά λωρίδα, μπαίνω αριστερά, είχα τυφλωθεί από τον ήλιο και εκείνο το πράσινο κουμπάκι δεν νομίζω να είναι πράσινο αλλά πορτοκαλί, το είχα αφήσει να πέσει στα ~90χλμ και ακόμη το κουμπάκι δεν ήμουν σίγουρος ότι το είχα βρει και ακούω τον γέροντα να μου λέει τιιι κάάάνεις; Τι έκανα; Άφησες το Corsa να μας περάάάσει; Περνάει και ένα Yaris. Και το Toyota; 5 χρόνια εθνικό ban από κάθε Citroen test drive και βλέπουμε. Flog it, flooog it!
Δεν ξέρω τι ακριβώς έχουν κάνει με την κλιμάκωση του κιβωτίου αλλά για να πιάσεις 70 μίλια με αυτό το πράγμα είναι άθλος. Πάει με 66, δίνεις λίγο ακόμη, πέφτει το mpg, το κοντέρ στα 66 μίλια σταθερά, δίνεις λίγο ακόμη, πέφτει και άλλο το mpg, το κοντέρ αναίσθητο, δίνεις λίίίγο ακόμη και πάει 72 μίλια, περιμένεις, κοιτάς τον καθρέφτη, ξανακοιτάς το κοντέρ και έχει φτάσει 77 μίλια. Είμαι σίγουρος ότι δεν μπορείς να το μετακινήσεις με τα 112 νόμιμα χλμ χωρίς να κάνεις ξόρκια. Στην κατανάλωση δείχνει από 4 μέχρι 8 λίτρα με σταθερό γκάζι στην κατηφόρα και ανηφόρα αντίστοιχα. Το συνέχισα με 74-77 μίλια και νομίζω ότι αυτή είναι η κανονική ταχύτητα του για ταξίδι. Προσπεράσαμε και ένα bimmer παρακάτω αλλά ο γέροντας λέει ότι αυτό δεν μπορεί να κάνει και πολλά για να ξεπλύνει εκείνη την ντροπή με το Corsa, αλλά βρισκόμαστε σε καλό σημείο.
Οι μικροσποπικοί καθρέφτες αφήνουν κάτι τεράστια κενά που εξαφανίζουν οτιδήποτε βρίσκεται πολύ κοντά σου και είναι μικρότερο από 4.5 μέτρα και έχει κανονικό ύψος. Πριν μπούμε στην πόλη έβγαλε ένα τρίξιμο πάνω από τα όργανα, κάτι σαν ντίζα να στριφογυρίζει και να τεντώνεται. Ως τελευταία δοκιμασία που μου έβαλε ο γέροντας για να ξεχάσει εκείνο το Corsa ήταν η κάμερα.οπισθοπορείας. Πρέπει να το στρίψεις με βάση τις εσωτερικές γραμμές/περίγραμμα που έχει, και δεν κατάλαβα γιατί έχει και τις εξωτερικές. Ίσως να είναι για το που θα φτάσουν οι πόρτες όταν ανοίξουν. Από τους καθρέφτες δεν βλέπεις το παραμικρό πίσω. Όταν βγήκε ο γέροντας για να κάνει την βαθμολόγηση, έβγαλε μήνυμα στα όργανα ότι δεν σβήνει ο κινητήρας γιατί έχασε το σήμα με το κλειδί. Έπρεπε να το κρατήσεις πατημένο για λίγα δευτερόλεπτα για να σβήσει. Όταν πάτησε από το τηλεχειριστήριο για να ανοίξει ο χώρος αποσκεύων, κάτι άλλο κόλλησε και μπήκε μέσα για να το ξεμπλοκάρει και να ανοίξει η πίσω πόρτα.
Αυτά. £25,900 το χειροκίνητο δίλιτρο Style πετρέλαιο, +£75 η ρεζέρβα, και εάν το επιστρέψεις στην 3ετία με 70Κ χλμ σου δίνουν £8,700! Και εγώ νόμιζα ότι η απόσβεση γίνεται με £2-£3-£4 την ημέρα. Αλλαγή ιμάντα κάθε 160Κ χλμ και service κάθε 32K χλμ. Τα service για 3 χρόνια ή 35Κ miles είναι δωρεάν, δηλαδή ένα service για εμάς. Η επέκταση της εγγύησης φτάνει μέχρι τις 200Κ χλμ ή 5 χρόνια αλλά δεν είναι σταθερό το ποσό της ασφάλισης. Η shortfall insurance είναι στις £449 για τα πρώτα 3 χρόνια. Όλες οι εγγυήσεις, επεκτάσεις και τα διάφορα άλλα προϊόντα της Citroen Financial Services ισχύουν πανευρωπαϊκά. Πχ εάν το κάψουμε στην Ελλάδα, με το δελτίο της αστυνομίας ξαναπαίρνουμε τις £25,900. Πολύ ωραίος ο γέροντας. Η αντιπροσωπεία VW + Audi που ανήκει στην ίδια εταιρία που είχαμε κλείσει το Matizάκι, έχει σταματήσει την shortfall insurance, ή μάλλον καλύτερα τους το σταμάτησαν, γιατί το τελευταίο διάστημα έχουν καεί ~40 δικά τους «σαπάκια». Τα όμορφα κάρα, όμορφα καίγονται. Πάντως να κάψεις ένα R8 για την ασφάλεια, θέλει κότσια και πολλά κιλά αναισθησίας. Από την άλλη γλιτώνεις ένα crash test.
Ως συμπέρασμα, το DS5 δεν είναι Premium Executive που το προωθούν, ούτε βλέπω κανέναν να έχει την διάθεση να το προτιμήσει έναντι του Α4 που λέει ο γέροντας. Το αυτοκίνητο είναι μικρότερης κατηγορίας και το δείχνει στον δρόμο. Τα περί σειράς 3 που γράφουν τα περιοδικά μόνο για αστεία είναι. Στον δρόμο κάνει φασαρία, κυρίως από τα τεράστια λάστιχα, αλλά το νιώθεις ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερη ηχομόνωση. Νιώθεις ότι κάπου έχει ένα κενό 10 εκ. κατα μήκος χαμηλά στον «καθρέφτη». Οι διάφορες πινελιές πολυτελείας στις χειρολαβές και αλλού, δείχνουν λίγο παράτερες γιατί παραδίπλα υπάρχει φτήνια. Νομίζω ότι μόνο εξωτερικά στέκεται σε ομοιογενή πολυτελή επίπεδα. Το βλέπω να κυκλοφορεί μόνο ως εταιρικό γιατί ως ιδιωτικό μοιάζει πολύ ακριβό. Το να χασεις τουλάχιστον τα 2/3 των χρημάτων σου σε 3 χρόνια νομίζω ότι θα διώξει πολλούς. Τουλάχιστον θα βγουν φτηνά στην δημοπρασία. Το DS5 νομίζω ότι είναι καλοσχεδιασμένο, πάσχει σε ποιότητα υλικών/κατασκεύης εδώ και εκεί, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει εδώ πέρα, είναι η τιμολόγηση του. Citroen creative technology δεν μου ήθελες; Θα μας στείλουν και £10 M&S κουπόνια για την εμπειρία.
http://www.youtube.com/watch?v=FeqzAHEP ... ure=relmfu
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Μεγειά φίλι kosnear!Σε ευχαριστώ φίλε Zisis1992
-
Δεν διάβασα καμμιά καλή κουβέντα για το ds από τον απάβ. Τόσο μέτριο-χάλια είναι?
-
Ναι όντως
-
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι εχει οντως τοσα χαλια...
-
Τοσο μπουρδελο???
-
Περισσοτερο προβλημα προσαρμογης σ ενα τελειως πιο νεο και 'προχω' αμαξι απ αυτα που οδηγεις παρα κατι αλλο μου εβγαλε το ποστ σου.
-
Ας μην το στρογγυλέψουμε , η βάση του post είναι αρνητική . Δεν στάθηκε σε κανένα από τα θετικά .
Ίσως να είναι έτσι ίσως όχι . Πάνω από όλα Ευχαριστούμε τον @apav για τις πληροφορίες και για τον χρόνο που αφιέρωσες να τις γράψει .Πάντως, κάνοντας μία βόλτα στο net τα σχόλια περί : κολόνας , κακής κύλισης , και πίσω χώρων ψιλό-επαληθεύονται .
-
πω πω γκρίνια!
οι κολόνες πάντως φαίνονται γ@μάτες, και απο τις φωτό σου δίνουν την αίσθηση οτι πιλοτάρεις το enterprise.δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ισχύει και η φτήνια.
καθώς δεν ισχύει για το πολύ 'ταπεινότερο' και οικονομικότερο C4. -
Μισό λεπτό. Το DS5 δεν είναι χάλια ως αυτοκίνητο. Πας εκεί, το βλέπεις, το οδηγείς, βλέπεις τι ψάρια πιάνει για αυτά που θες εσύ, και όταν σου πει την τιμή, τότε σου πέφτει το σαγόνι και το βλέπεις αρνητικά. Έχει μειονεκτήματα αλλά η τιμή που τα δίνουν τώρα, μεγευθύνει πάρα πολύ αυτά τα μειονεκτήματα. Εάν πας εκεί με ανοικτά τα μάτια χωρίς να έχεις τυφλωθεί από έρωτα για το σχέδιο, θα παρατηρήσεις ένα προς ένα τα σημεία που γράφουν τα διάφορα τεστ ανάμεσα στις διαφημίσεις.
Δηλαδή πόση προσαρμογή θα πρέπει να του δώσω όταν κοπανάει ανελέητα από το πρώτο μέτρο; Πώς θα στρώσει αυτό; Με τι να το φορτώσω; Για δύο άτομα το θέλουμε. Πέντε μέτρα είχαμε κάνει, δεν νομίζω να είχε αλλάξει σε 2α το αυτόματο, γέροντα κοπανάει, είναι sport μου λέει. Πιάνω 50 χλμ, δεν μπορεί να κοπανάει τόσο πολύ, θα σταματήσει, γέροντα, ώρε γέροντα, εγώ δεν το βρίσκω ενοχλητικό μου λέει. Είχαν μπαλονιάσει τα λάστιχα για να μην καίει; Το χτύπημα που έκανε, ειδικά ο ημιάκαμπτος, ήταν χειρότερο από 5cm χαμηλωμένο 206. Η φασαρία που κάνει πάνω από τα 100χλμ πώς θα μειωθεί; Και μην μου πει κανείς ότι δεν θα το πάρεις με τα 18άρια, γιατί όταν μπουν τα 17άρια χιονολάστιχα, θα ακούγεται σαν ελικόπτερο.
Τα καθίσματα για τι μεγέθη τα έχουν φτιάξει; Εγώ είμαι 90+ κιλά και το κάθισμα δεν με υποστηρίζει. Όταν βάλεις 50 κιλά ανθρωπάκι στο κάθισμα, θα τραμπαλίζεται ή όχι; Ευρωπαϊκό, και μάλιστα Γαλλικό, δεν είναι; Αυτά δεν είναι που πληρώνεις παραπάνω σε σχέση με τους Κορεάτες που κοροϊδεύουμε; Να δεχτώ ότι είναι ψηλό και κάπου χάνει το πίσω μέρος. Εντάξει δεν σε βοηθάει η ουρά όπως στο Xsara, αλλά ακόμη και ο πρώτος ημιάκαμπτος του 307 σε βοηθούσε περισσότερο. Όσο και να το επηρεάζει το πίσω ύψος, γιατί δεν το νιώθεις ένα κομμάτι όπως το Forester αλλά νιώθεις ότι εσύ κάθεσαι εκεί πάνω και τα μηχανικά μέρη είναι εκεί κάτω; Το DS5 συμπεριφέρεται σαν να το έχεις καγκουρέψει με μεγάλες ζάντες. Με τις 19in του Sport θα είναι τέλειο. Το Forester είναι το πιο κοντινό σε επιβατικό από τα ψηλά που έχω οδηγήσει. Σε κανένα πάντως δεν είχα τέτοια μείωση της ορατότητας από τις μπροστινές κολώνες. Στην ευθεία τις ξεχνάς, αλλά σε στροφοδιαδρομή και στην πόλη τις έχεις εκεί και τις καμαρώνεις, πηγαίνοντας στα τυφλά και όποιον πάρει ο χάρος.
Τα εμφανή πλαστικά του γιατί δεν είναι όλα της ίδιας ποιότητας; Αλλού είναι σαγρέ, αλλού είναι λεία γυαλιστερά, αλλού είναι λεία ματ, και για το κερασάκι έχουν τις «κοκκάλινες» χειρολαβές για να ανοίξεις τις πόρτες; Εμένα δεν μου αφήνουν την εντύπωση ότι όλα αυτά τα υλικά εκεί μέσα είναι της ίδιας ποιότητας. Ας ήταν όλα τα ίδια από τα φτηνότερα που έχουν βάλει. Τώρα με τόσα ανάμεικτα που έχει, μόνο τα αρνητικά θυμάσαι. Πόσο μάλλον όταν παραδίπλα μου έχει και τα δερμάτινα καθίσματα, από ταύρο βαυαρίας που γράφει και το διαφημιστικό. Έχουν το αναλογικό ρολόι και γύρω γύρω το φτηνότερο πλαστικό από αλλα σημεία. Βάλε ωρέ σχεδιαστά μου εκεί το καλό πλαστικό που κάνει μπαμ και όχι στο χειρόφρενο που δεν το βλέπεις ποτέ. Εκείνο το start stop πόσες φορές να είχε πατηθεί σε 2.2K miles για να δείχνει ετοιμόροπο; Δεν ξέρω εάν το συγκεκριμένο επειδή είχε διάφορα έξτρα βγήκε με τόσα διαφορετικά υλικά μαζί αλλά και πάλι μένεις με ένα γιατί. Για τις εντυπώσεις και το οφθαλμολούτρο δεν το έφτιαξαν αυτό το αυτοκίνητο; Δεν μπορούσαν να τα προσέξουν όλα αυτά;
Το τιμόνι γιατί σου αφήνει την αίσθηση ότι το κάτω επίπεδο μέρος είναι πολύ ψεύτικο; Δεν θα το στρίψεις ποτέ για να το πιάσεις; Όλο ευθεία θα το πηγαίνεις; Είναι η τόσο λεπτή στεφάνη προτιμητέα σε ένα «στριφτερό» αυτοκίνητο; Την έκαναν λεπτή για να μπορούν να πιάνουν το τιμόνι και τα μικρά ανθρωπάκια που θα τραμπαλίζονται στις πολυθρόνες; Το δερμάτινο κάλυμα/σκιάστρο πάνω από τα όργανα γιατί τρίζει όποτε θέλει; Πώς θα το στρώσεις αυτό; Θα το χαστουκίζεις μέχρι να σταματήσει; Ξέρετε τι ξύλο έχει φάει η Xsara αλλά συνεχίζει να μουρμουρίζει;
Εγώ όλες τι ατέλειες που έχει το DS5, τις θεωρώ μηδαμινές με όλα αυτά τα σαπάκια που είχα μέχρι τώρα, και όταν θα το έβγαζα έξω από την δημοπρασία πάλι μια χαρά θα το έβλεπα. Όταν όμως δώσεις £25K θα τo βλέπεις το ίδιο; Ποιά θετικά του αυτοκινήτου δεν παρατήρησα; Ο ίδιος πωλητής που έχει εκτιμήσει όλα τα θετικά του αυτοκινήτου, αναφέρει ότι όσα τους επιστρέψουν ως προκαταβολές (5-8 χρονών αυτοκίνητα) για να πάρουν το επόμενο, τα έχουν ήδη κοστολογήσει στις £1K-£2K και όλα τους θα γίνουν αγοραία ταξί.
Αυτά εάν το δεις ως αυτοκίνητο. Οι περισσότεροι που θα το πάρουν, θα το δουν ως σχέδιο που θα το κρατήσουν δύο χρόνια για να πουλήσουν την μούρη τους. Αγοράζεις status που μου είπε και ο πωλητής. Η πλειοψηφία πάντως αγοράζει το περισσότερο που μπορεί με τα χρήματα του για να καλύψει τις όποιες ανάγκες του. Όταν η τιμή του DS5 προσαρμοστεί στην αγορά, θα είναι μια χαρά επιλογή για όποιον θέλει να πληρώσει το σχέδιο. Αυτό είναι το μόνο θετικό του ή η διαφορά εάν θέλετε από τα «κοινά» αυτοκίνητα. Εάν δεν σε ενδιαφέρει το σχέδιο, και θες να το αγοράσεις άμεσα, μάλλον επιλέγεις το 3008 όπως κάνουν οι περισσότεροι εδώ. Εάν έχεις κόλλημα με τα Citroen, ενδεικτικά αναφέρω ότι τα C5 στον κατάλογο στοιχίζουν £20K και όταν πας εκεί η τιμή τους είναι £13K. Τα DS5 στον κατάλογο στοιχίζουν +£2K από το C5. Τα 3008 πωλούνται από £11K. Ποιός θα δώσει £25K για να πάρει αυτο που είδα εγω; Τι γενναίες εκπτώσεις θα γίνουν;
Γερμανικό δεν θα αγοράσω ποτέ, (ποτέ μην λες ποτέ), αλλά γιατί η αγία τριάδα (C-3-A4) να κοστίζει λιγοτέρα; Τόσο ανταγωνιστικοί έγιναν οι Γερμανοί; Σε όσα τέτοια παλιά μεταχειρισμένα έχω μπει, καλύτερη συνολική αίσθηση σου αφήνουν στο τέλος. Αυτή την στιγμή το DS5 πωλείται στις τιμές που πουλάνε οι γερμαναράδες τις E class και τις 5άρες. Νομίζω οτι εάν μπεις στο ένα και μετά στο άλλο, χωρίς καν να τα οδηγήσει, έχεις ήδη επηρρεαστεί. Άντε πάει στην ευχή και θα βρεις 3 τρελούς ιδιώτες να αγοράσουν τα συλλεκτικά DS5, ποια εταιρία μισθώσεων θα τα προτιμήσει έναντι των γερμανικων; Για να τα σκοτώσει μετά στην δημοπρασία; 6-8 χρονών γερμανικό δεν το βρίσκεις στις τιμές που η ίδια η Citroen έχει κοστολογήσει τα DS5 μετά το κέρδος τους και οι άνθρωποι εδώ σκέφτονται πρώτα το κέρδος και μετά το αυτοκίνητο. Εδώ καίνε τα Α4 για πλάκα θα μου πεις.
Τις ατέλειες που έχει το Xsara, τις δικαιολογώ γιατί έχει φάει 8+ χρόνια σε δρόμους νταμάρια, συνέχεια σε λάσπη και χίονι. Όταν όμως ένα καινούργιο που δεν το έχει δει ο δρόμος το βλέπεις ότι δεν αργεί να φτάσει στα ίδια, δεν θα σου δημιουργηθούν απορίες; Και μην μου πει κανείς ότι τα ταλαιπώρησαν στο Silverstone, γιατί αυτά είναι τα προσωπικά αυτοκίνητα των πωλητών που θέλουν να τα πουλήσουν στους 10 μήνες πριν λήξει το ετήσιο leasing και όχι τα δημοσιογραφικά. Σε μία χώρα που αγοράζουν Insignia (£11K) και Mondeo (£13K) πόσα παραπάνω θα πρέπει να δώσεις για ένα σχέδιο; Είναι τα Insignia, Mondeo, κλπ στην ίδια πλατφόρμα με τα μικρομεσαία; Μικρομεσαία πλατφόρμα θα σου πει ο αγοραστής, Cruzάκι με £6K θα του δώσεις για να τον κρατήσεις πελάτη εάν δεν θέλει σχέδιο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τους βγήκε ένα τέτοιο κόστος από την στιγμή που όλα τα υλικά τα έχουν ήδη στοκαρισμένα.
Δεν έχω οδηγήσει σύγχρονα αυτοκίνητα πέρα από 10-20 εξαιρέσεις, αλλά δεν θέλω να πιστέψω ότι πρέπει να δώσεις πολλά για να πάρεις κάτι πίσω από οδηγική ευχαρίστηση. Ίσως να το βλέπω εντελώς λάθος γιατί κοιτάω το αυτοκίνητο από την οδηγική του πλευρά και όχι τι θα πιάσει έξω από την καφετέρια. Εμένα στον δρόμο δεν με έπεισε ότι με τόσα χρήματα τόση είναι η απόλαυση που μπορείς να αγοράσεις. Σε καμία περίπτωση δεν το συγκρίνω με το τι σου δίνει το παρόμοιου μεγέθους και φτηνότερης τιμής STi. Στην Ελλάδα ναι και εμείς το C4 ντιζέλακι θα αγοράσουμε, αλλά η αγορά στην Ελλάδα δεν λειτουργεί με την λογική των πωλήσεων, αλλά του κέρδους. Ο προβληματισμός είναι τι αγοράζεις εδώ; Μάλλον δεν ξεφεύγεις από την λογική που σου υπαγορεύει να αγοράσεις σοβαρό σπίτι και ένα οτιδήποτε αυτοκίνητο για την πλάκα σου. Εάν αυτή η πλάκα κλίνει προς το trendy, τότε το DS5 είναι τέλειο, αφού ποτέ δεν θα παρατηρήσεις τα μειονεκτήματα του. Ζήσε το τώρα όπως είπε και ο πωλητής.
Εάν το C4 είναι υπεράνω ποιότητας, τότε δεν νομίζω η Citroen να άντεχε οικονομικά να το σπρώχνει με 50% έκπτωση από τον πρώτο χρόνο. Όσα εταιρικά C4 έχουμε στην γειτονιά, όλα τους δείχνουν ποιοτικά και ακριβά. Και το DS5 μέσα στην έκθεση μία χαρά έδειχνε. Στον δρόμο όμως σου αφήνει μία πολύ φτηνότερη αίσθηση. Εντάξει δεν είναι στο ίδιο χάλι όπως όταν βγήκα από το Xsara και μπήκα στο Matiz, αλλά γι’ αυτά που βλέπεις, περιμένεις να είναι πιο καλό στον δρόμο. Ίσως τα σχέδια να έχουν προχωρήσει τόσο πολύ, που να σου δημιουργούν μεγάλες απαιτήσεις. Όταν όμως με τα παλιά αυτοκίνητα δεν είχες τέτοια προώθηση μέσω σχεδίου, και όταν τα οδηγούσες σε κέρδιζαν, δεν θα έπρεπε σχέδια όπως το DS5 να έχουν το κάτι παραπάνω στον δρόμο και όχι το κάτι λιγότερο; Επιπλέον, να δεχτώ το Xsara να συντονίζει διαδοχικά ότι ανταλλακτικό μπορεί να φανταστείς κανείς μετά από χίλια χιονισμένα/λασπωμένα χλμ σε ένα σαβ/κο, αλλά να δώσεις £25K για να πάρεις μία από τα ίδια; Μία από τα ίδια θα είναι μεθαύριο αλλά αυτό δεν μου αρκεί. Εάν οδηγήσεις το DS5 χωρίς να δεις την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση, πόσα σου δίνει; Με αυτό το κριτήριο το βλέπω και όχι με το αυτόματο κλείδωμα, την οθόνη οπισθοπορείας και τα βαυαρικά βόδια. Η εξωφρενική τιμή ήρθε για να βγει η ετυμηγορία.
Συγνώμη εάν έθιξα κάποιον για το αυτοκίνητο του, απλά έγραψα τι μου έδειξε εμένα το DS5 ως αίσθηση χωρίς να σταθώ σε αυτά που βλέπει το μάτι. Εάν κάνει κακό, το σβήνω όπως είναι. Το περίμενα να είναι όπως το 3008 και διάβαζα και τα παιδιά στο forum που τα βάζουν και τις θετικές εντυπώσεις τους, και ανέμενα μία πιο άνετη έκδοση αυτού. Πόσο πολύ πια να έχω επηρεαστεί από τον ετοιμόροπο χάρο (aka Xsara, Xsara Coupe) που έχουμε για αυτοκίνητο και να πιέζω τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τόσο πολύ που να τα βγάζω ελλατωματικά; Ακόμη και αυτό να ισχύει, θα έπρεπε να το πιέσω μόνο στην ευθεία για να μου κάνει κλικ; Όμως μόνο οι στροφές και η πίστα έχουν απομείνει χωρίς όρια ταχύτητας. Το DS5 δεν νομίζω να δείχνει trendy στην πίστα, οπότε δεν θα έπρεπε να μου κάνει κλικ στον δρόμο, βλέπε στρίψιμο, ειδικά για τις τιμές που τα δίνουν; Όπως είπε και ο πωλητής, ξέρεις πόσα C6 κυκλοφορούν στο Παρίσι; Άπειρα, κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσει ο κόσμος. Μετά το Saxo, το επόμενο Citroen που πούλησε εδώ σε κανονικά νούμερα ήταν το DS3. Αυτό στοιχηματίζουν και με το DS5 αλλά νομίζω ότι μάλλον κάτι τους ξέφυγε στην πορεία. Μακάρι να ξεπουλήσει και σε μία 5ετία να πάρουμε και εμείς ένα τέτοιο με £500 από την δημοπρασία.
ΥΓ Πωπώ, ξαναδιάβασα το post και κάνω σαν το παιδί που ήθελε το Duster με €5Κ έκπτωση. Μην ακούτε τι λέω εγώ, δοκιμάστε το και αποφασίστε μόνοι σας. Εγώ το οδήγησα με την τεχνική κλειστά μάτια και δεν μου αρκεί από οδηγικής πλευράς για τα δρομολόγια που κάνω. Η τιμή ήρθε ως δώρο για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο το έφτιαξαν για να πουλήσει αυθόρμητα με το wow factor και όχι με την ψυχρή λογική που το κοιτάω εγώ. Από την άλλη θα μου πείτε ότι και εσύ αυθόρμητα πήγες και αγόρασες Citroen αλλά είναι διαφορετικό πράγμα να το πάρεις από την δημοπρασία και διαφορετικό πράγμα να κάνεις ένα τέτοιο λάθος οικοιοθελώς στην αντιπροσωπεία.
-
Θα πάω να το δω, έχει έρθει στο λαλακιστάν?
-
αυτό με την ηχομόνωση πρέπει να είναι θέμα των νέων σιτροέν... και το νέο ψ3 είναι πολύ θορυβώδης...
-
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου φαινονται λίγο υπερβολικά όλα αν και 2-3 απ' αυτα που διάβασα τα περίμενα απ' όσα είχα διαβάσει για το αμάξι
Και πάλι πάντως πολλά αρνητικά όλα αυτα -
Ωωωχχχ, με βλέπω να πρέπει να φορέσω την κονκάρδα που μας έδωσαν και να ζητάω γονατιστός μετάνοια έξω από την αντιπροσωπεία. Είναι «υπερβολικά» γιατί είδα το αυτοκίνητο πέρα από το prospectus και τα design features που προωθούν.
http://info.citroen.co.uk/Assets/pdf/ne ... ochure.pdf
Δεν θέλω να δημιουργήσω καμία κακή εντύπωση σε κανέναν γιατί δεν ξέρω πως αγοράζουν οι υπόλοιποι αυτοκίνητα. Εγώ δεν αγοράζω με βάση την εμφάνιση αλλά θέλω λίγη ψυχρή λογική. Εμένα το DS5 μου δίνει την εντύπωση ότι το έφτιαξαν για τον πωλητή που ψάχνει με τι να αλλάξει το Insignia και την μαμά που θέλει να πάει να πάει τα παιδιά στο ιδιωτικό σχολείο και μετά κομμωτήριο-καφετέρια-super market. Εγώ δεν μπορώ να το δω τόσα ελαφρά γιατί δεν μπορώ να δίνω τόσα λεφτά κάθε 2 χρόνια που αλλάζουν αυτοκίνητο αυτοί.
Εγώ το θέλω για να κάνω 1Κ χλμ και 15-20 ώρες οδήγηση το σαβ/κο και την Δευτέρα το πρωί να πω ότι αυτή ήταν ωραία διαδρομή. Θέλω να το περάσω απέναντι και να κάνω 10Κ χλμ σε 2 εβδομάδες. Δεν θέλω σχέδιο και μεταξωτές κορδέλες που να μην έχει οδηγικό υπόβαθρο. Ας το έκαναν τέρας αρκεί να ήταν πιο σοβαρό στον δρόμο. Εδώ νομίζω ότι ήταν το λάθος που έκανα στην δοκιμή γιατί θέλω κάτι που να πηγαίνει και να στρίβει με 100χλμ, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Δεν πήγα υποψιασμένος ότι το DS5 δεν μπορεί να βγάλει τέτοιες διαδρομές. Δεν το έβαλα να κάνει μαγικά για να μην μπορεί να τα βγάλει πέρα. Από την στιγμή που το αυτοκίνητο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά το σπίτι, έχω κάποιες απαιτήσεις και μέσα σε αυτές για £25Κ δεν μπορώ να του δώσω ούτε 1sec παραπάνω για να με κερδίσει αργότερα. Δηλαδή με τόσα λεφτά αγοράζεις κάτι το οποίο είναι μόνο καινούργιο και όμορφο σχέδιο; Δεν είναι αυτοκίνητο των £500 που θα κάνεις τα στραβά μάτια αλλά θα απαιτήσεις να στα δώσει όλα από την πρώτη μέρα.
Ως PSA που είναι τουλάχιστον 3 γενιές πιο καινούργιο από την Xsara, δεν θέλω να δώσω 50 φορές παραπάνω χρήματα και να έχω κάτι που να είναι τουλάχιστον 1 κλικ χειρότερο σε άγνωστες διαδρομές και 3+ κλικ χειρότερο σε γνωστές. Εάν μαζέψω το Xsara και του βγάλω τα no name χιονολάστιχα, που θα φτάσουν οι διαφορές; Εάν είχε διαφορετική τιμή θα ήταν αλλιώς. Αλλά αυτοί θέλουν να πουλήσουν Status και κάνουν όνειρα από Cayenne και Evoque, μέχρι A4 και σειρά 3. Τα μασαζοκαθίσματα και το WiFi μας έλειπαν. Τι να το κάνω εγώ το status πάνω στο βουνό μες στην λάσπη; Να πουλάμε μούρη στα ελάφια; Εδώ κοίτα μου έλεγε ο πωλητής, μας θαυμάζουν όλοι. Κύριε πωλητά, δεν βρέχει, μας φτύνουν.
Σταματάω εδώ την γκρίνια για να ρωτήσω κάτι για τον χάρο μας. Την Παρασκευή που το πήγα στον μάστορα για τον έλεγχο και να κλείσουμε το ΚΤΕΟ, μου άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας. Το πήγα πιο πέρα και στον τύπο που μου το έβγαλε άχρηστο με σβησμένα χλμ και μετά το έκλεισα στο υπόγειο μέχρι σήμερα.
Η μόνη άλλη φορά που μου έχει ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας ήταν όταν το πήραμε. Δεν θυμάμαι και πολλά από τότε γιατί ήταν οι πρώτες μέρες και το κακόμοιρο ήταν σε άθλια κατάσταση. Τώρα όμως που έχει στρώσει, όταν ξεκινάς, μετά από 10 μέτρα κάνει ένα μπιμπ και μετά σταματάει μέχρι να το ξαναβάλεις μπροστά και να κάνεις 10 μέτρα.
Με την φαντασία μου, υπέθεσα ότι αυτό είναι για την ρεζέρβα, μήπως και δεν έχεις δει το λαμπάκι. Επειδή την Παρασκευή θα το πάω για ΚΤΕΟ και δεν ξέρω τι θα γίνει εκεί και τι δρομολόγια ίσως να χρειαστεί να κάνει, το πήγα σήμερα να του βάλω λίγη βενζίνη, γιατί ποτέ δεν ξέρεις εάν θα γίνει scrap.
Του βάζω 7.2 λίτρα, γυρίζω τον διακόπτη, το λαμπάκι αναμμένο. Πάω μέσα να τον ρωτήσω εάν μπορώ να βάλω και άλλη βενζίνη, βάλε μου λέει. Βάζω άλλα 4.32 λίτρα, γυρίζω τον διακόπτη, το λαμπάκι αναμμένο. Κοίτα γκαντεμιά, θα μας φαλιρίσει η μικρή και στο τέλος θα γίνει scrap. Του βάζω μπροστά, τίποτα αυτό. Σβήνω και προσπαθώ να ξαναβάλω, αλλά έρχεται ο βενζινάς και μου λέει ότι πρέπει να πληρώσω ότι έχω βάλει και να ξαναδοκιμάσω. Μου πρότεινε να το πάω παρακάτω και εάν δεν σβήσει να ξαναγυρίσω.
Βγαίνω έξω, κάνω μία μικρή ανασυγκρότηση και αποφασίζω να συνεχίσω να του βάζω. Βάζω επιπλέον 4.32 λίτρα, το λαμπάκι ατάραχο. Βάζω άλλα 4.32, τίποτα. Πάω μέσα, πληρώνω, πήγαινε μέχρι το φανάρι και ξαναέλα μου λέει. Ξεκινάω, πρώτο roundabout, δεύτερο roundabout, φανάρι, τίποτα, το λαμπάκι δεν σβήνει.
Τι στο καλό feature είναι αυτό; Ακόμη και το μπιμπ κάνει και νομίζω οτι ο δείκτης δεν έχει κουνηθεί καθόλου από εκεί που ήταν. Έχω βάλει 20.16 λίτρα και το λαμπάκι δεν έχει σβήσει. Από το προηγούμενο γέμισμα έχω κάνει 765 χλμ (αχ κατέστρεψα τον μέσο όρο με το να γυρνάω από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία και να πηγαινοέρχομαι στον μάστορα). 54 λίτρα δεν χωράει από άδειο; Με 20 λίτρα κάνω πάνω από 300 χλμ. Χάλασε κάτι; Τα όργανα πρέπει να ελέγονται από το BSI μάλλον αν κρίνω από το τίναγμα που κάνει το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, αλλά οι υπόλοιπες βελόνες δεν κάνουν αυτό το τίναγμα και ίσως να είναι μηχανικές.
Τι γνώμη έχετε γι’ αυτό; Μου κρατάει μούτρα η μικρή με αυτά που λέω; Την χάιδεψα λίγο στο βενζινάδικο, της εξήγησα ότι μας κοιτάει ο κόσμος, αλλά αυτή τίποτα. Λέτε να στρώσει με ένα ρομαντικό αφρόλουτρο και μία μικρή βόλτα στο βουνό; Τις τελευταίες εβδομάδες δεν την πολυκυκλοφορούμε για να μην σκορπίσει πριν βγει η ετυμηγορία του ΚΤΕΟ, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι εάν την περπατήσουμε θα σβήσει το λαμπάκι. Να πάω και να τις ξαναβάλω άλλα 10 λίτρα; Τι στο καλό, τι ρεζέρβα είναι αυτή; Έχω ήδη βάλει £28 και το ΚΤΕΟ είναι £40. Εάν δεν έχει γιατρεία και της γίνει ευθανασία, μην χάσουμε παραπάνω χρήματα αλλά δεν θέλω κιόλας να το πάω στο ΚΤΕΟ με το λαμπάκι αναμμένο.
CITROËN FORUM