-
'Ανυπαρκτα' τα συμπερασματα του ενδιαφερομενου σχετικα με τη ποιοτητα του εσωτερικου των μοντελων οπως και τελειως αστοχο να συγκρινεις πως κραταει στο χρονο ενα αμαξι αρχων '90s με ενα αμαξι 15 χρονια νεοτερο και πιο εξελιγμενο... Και μεταξυ μας σιγα τη τρελη ποιοτητα του V.. Ολα οσα εχεις στο τιτλο σου ειναι μια κλαση πανω...
-
nikbib στείλε ΠΜ, αν και δεν νομίζω ότι μπορώ να πετύχω κάτι παραπάνω γιατί έχω πάρει ήδη πολύ μεγάλη έκπτωση.
Όσον αφορά στην παράδοση, τους είπα τα ίδια και ότι έχω διαβάσει σε fora για μεγάλες καθυστερήσεις και μου απάντησαν ότι μόλις το λάβω στην ώρα του τότε να γράψω και αυτή την θετική εμπειρία.
Πάντως στο δελτίο παραγγελίας γράφουν παράδοση μέσα Ιουλίου και τους έχω στείλει και γραπτώς την απαίτησή μου για παράδοση τότε.
Για τα άλλα extra, αν κατάλαβα καλά, ενώ τα είχαν standard τώρα τα χρεώνουν παραπάνω (αν και όχι κάτι σημαντικό για να το κάνουμε θέμα). Δεν βρήκα κάτι άλλο που να άξιζε να προσθέσω και ιδίως με το περιορισμένο budget μου.nonos, η ηλικιακή διαφορά ZX και Golf ήταν 10 χρόνια, όχι 15, και καταλαβαίνω τί λές αλλά επέτρεψέ μου να έχω το δικαίωμα στην άποψη.
Τώρα, όσον αφορά στο V, τί να κάνω που μετά από 7 χρόνια τα πλαστικά του είναι όπως το πρωτοπήρα σχεδόν και η φθορά του αμελητέα; Να πώ ψέμματα και για ποιό λόγο;
Τέλος, το είπα και πάλι ότι η άποψή μου για το εσωτερικό όσων συγκρίνω μπορεί να είναι υποκειμενική, π.χ. δεν μου αρέσει η Star Trek κονσόλα του Renault.
Εν πάση περιπτώσει η άποψή μου είναι άδολη και με βάση την δική μου οπτική και εμπειρία. -
Για να μην ανοίγω νέο thread , υπάρχει κάποιος φίλος που έχει υπόψιν του και έχει δοκιμάσει ή και χρησιμοποιεί (εκτός από τα παραπάνω αυτοκίνητα που έχουν ήδη αναφερθεί) και κάποιο αυτοκίνητο κατηγορίας sedan/station (δεν με περιορίζει το μήκος αλλά η τιμή που δεν θέλω να ξεπερνάει τα 23.000 βαριά 25.000 για κάτι εξαιρετικό) που να χωράει 3 παιδικά καθισματάκια πίσω ;
-
Δεν νομίζω ότι κάποιο SEDAN τα χωράει . Αλλά ας μας πει κάποιος ειδικότερος.
-
Skoda Superb Combi ίσως??
-
Ο χρήστης dolph έγραψε:
Και τί παίζει με τα Peugeot/Citroen;
Δεν λένε;Για το Citroen δες την υπογραφή μου. Το αμάξι είναι εξαιρετικό (για τη δουλειά που φτιάχτηκε, προφανώς δεν 'γράφει' χρόνους σε ειδικές διαδρομές) και το μοτέρ 1,6Τ λογικά θα του ταιριάζει γάντι, απλά η αντιπροσωπεία είναι από άσχετη έως επικίνδυνη.
Με την Peugeot (έχω και ένα 206) δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα και το 206 αποδείχθηκε αρκετά αξιόπιστο (είχε κάποιες βλάβες κατά βάση σε ρουλεμάν πίσω ανάρτησης και ημιαξόνια, αλλά πρέπει να υπολογιστούν 6-7 track-days, 6-7 μήνες με 110-120 σε 10χλμ χωματόδρομο καθημερινά, 25.000+χλμ / έτος και συχνά το στροφόμετρο στις 4000σαλ+ αρκετές φορές... το μοτέρ μέχρι στιγμής - 217.000χλμ - δεν έβγαλε τίποτα). Μπορώ να πω ότι το θεωρώ αξιόπιστο λοιπόν... Βέβαια, αυτό δεν λέει κάτι για κάποιο άλλο αμάξι, εκτός από το 206 μου... Η αντιπροσωπεία στην αρχή ήταν αρκετά καλή, αλλά τα τελευταία 2 χρόνια ψιλό
-
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
Skoda Superb Combi ίσως??Όχι, ούτε αυτό χωράει. Μήκος έχει μεγάλο και όχι πλάτος που θέλω εγώ.
Σήμερα έκανα μια γρήγορη βόλτα και από αντιπροσωπίες και είδα Opel zafira, ford cmax και vw Touran. Με βάση. Τα δικά μου κριτήρια το πιο όμορφο εξωτερικά ήταν το φορντ ενώ το πιο άσχημο (η καλύτερα αδιάφορο ) ήταν το Τουράν το οποίο όμως μου άρεσαν οι χώροι του. Το ζαφιρα δεν μου φάνηκε κακό απλό λίγο μακρύ. Ενδεικτικά πήρα τιμές (χωρίς παζάρια η άλλες πιέσεις) για τριτεκνικο σε άσπρο χρώμα :στο φορντ έκδοση 1.6 ντιζελ τιτανιουμ στα 23.000 και Τουράν έκδοση 1.6 ντιζελ comfortline στα 22.000.
Θα πάω και με τα 3 παιδικά καθισματακια να κάνω αυτοψία -
αυτο ακριβως ειχα κανει κι εγω με τα 2 καθισματακια που εχω!!! το ζαφιρα το νεο κυκλοφορησε? αυτο ειδες? καντα ομως κι ενα test drive να δεις ποιότητα κύλισης , θόρυβο μεσα στην καμπίνα κλπ
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
αυτο ακριβως ειχα κανει κι εγω με τα 2 καθισματακια που εχω!!! το ζαφιρα το νεο κυκλοφορησε? αυτο ειδες? καντα ομως κι ενα test drive να δεις ποιότητα κύλισης , θόρυβο μεσα στην καμπίνα κλπΝαι το νέο το zafira είδα, όμορφο ήταν. Test drive θα ήθελα να κάνω σε όλα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχουν διαθεσιμα όλα όσα με ενδιαφέρουν. Θα το επιδιωξω με κάθε τρόπο πάντως
-
@anapofasistos
Έψαξα Ο Λ Α τα μεσαία station, δυστυχώς σε κανένα δεν κάθονται 3 καθισματάκια. Πολυμορφικό ή μεσαίο και πάνω SUV είναι αυτά που σου επιτρέπουν τη συγκεκριμένη προδιαγραφή.Τα πολυμορφικά έχουν το ..κερασάκι ότι έρχονται και με συρόμενο πίσω κάθισμα, ανεξάρτητα (συνήθως) καθίσματα που βγαίνουν (!) καθώς και ποδήλατα (παιδικά) που μπαίνουν όρθια στο πορτ-μπαγκάζ!!!
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Για να μην ανοίγω νέο thread , υπάρχει κάποιος φίλος που έχει υπόψιν του και έχει δοκιμάσει ή και χρησιμοποιεί (εκτός από τα παραπάνω αυτοκίνητα που έχουν ήδη αναφερθεί) και κάποιο αυτοκίνητο κατηγορίας sedan/station (δεν με περιορίζει το μήκος αλλά η τιμή που δεν θέλω να ξεπερνάει τα 23.000 βαριά 25.000 για κάτι εξαιρετικό) που να χωράει 3 παιδικά καθισματάκια πίσω ;Έχω την αίσθηση ότι το peugeot 308 sw στις εκδόσεις allure (ακριβότερες απτις βασικές active) έχει πίσω 3 καθίσματα ξεχωριστά, συρόμενα και αφαιρούμενα που χωράνε 3 παιδικά καθίσματα. Θυμίζω ότι το εν λόγω αυτοκίνητο έχει πλάτος 182 εκ., δηλαδή μόλις 1 εκ. στενότερο απτα c-max και c4picasso και 2 εκ. στενότερο απτα 3008 και 5008. Επιπλέον με χώρο αποσκευών 508 λίτρων με τα πίσω καθίσματα τέρμα πίσω, ικανοποιεί τις ανάγκες του φίλου... Ξάδελφός μου με 3 μικρά παιδιά έχει το 307 sw με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και είναι απόλυτα ευχαριστημένος...
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Skoda Superb Combi ίσως??
Όχι, ούτε αυτό χωράει. Μήκος έχει μεγάλο και όχι πλάτος που θέλω εγώ.
Σήμερα έκανα μια γρήγορη βόλτα και από αντιπροσωπίες και είδα Opel zafira, ford cmax και vw Touran. Με βάση. Τα δικά μου κριτήρια το πιο όμορφο εξωτερικά ήταν το φορντ ενώ το πιο άσχημο (η καλύτερα αδιάφορο ) ήταν το Τουράν το οποίο όμως μου άρεσαν οι χώροι του. Το ζαφιρα δεν μου φάνηκε κακό απλό λίγο μακρύ. Ενδεικτικά πήρα τιμές (χωρίς παζάρια η άλλες πιέσεις) για τριτεκνικο σε άσπρο χρώμα :στο φορντ έκδοση 1.6 ντιζελ τιτανιουμ στα 23.000 και Τουράν έκδοση 1.6 ντιζελ comfortline στα 22.000.
Θα πάω και με τα 3 παιδικά καθισματακια να κάνω αυτοψίαΕπειδή σενδιαφέρει το πλάτος... Το νέο zafira είναι 188 εκ πλατύ ενώ το touran 179 εκ...
-
Σήμερα το VW Touran πέρασε το πρώτο τεστ επιτυχώς. Εννοώ το τεστ 3 παιδικά καθισματάκια ενώ άρεσε και στη σύζυγο όχι τόσο εμφανισιακά όσο από θέμα χώρων, πρακτικότητας και διαμόρφωσης εσωτερικού. Νομίζω ότι το c max θα της αρέσει περισσότερο αλλά ίσως να μην της αρέσει το σαφώς μικρότερο πορτπαγκαζ (και ενδεχομένως ότι δεν μετακινούνται οι πίσω θέσεις). Δεν αποκλείω το Zafira αλλά ούτε και το 308sw ενώ περιμένω και το Scenic με το facelift και τον ενδεχομένως καλύτερο κινητήρα diesel (στα χαρτιά τουλάχιστον).
Έχω μέλλον μπροστά μου...
Υ.Γ ένας πωλητής μου είπε ότι υπάρχει μια φημολογία (χωρίς κάποια υπόσταση, απλά μου είπε ότι μέσα στα πολλά ακούγεται και αυτό) ότι ενδεχομένως το κράτος να καταργήσει τις εκπτώσεις των τρίτεκνων-πολύτεκνων -
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Νομίζω ότι το c max θα της αρέσει περισσότερο αλλά ίσως να μην της αρέσει το σαφώς μικρότερο πορτπαγκαζ (και ενδεχομένως ότι δεν μετακινούνται οι πίσω θέσεις).Για μένα είναι εντελώς άκυρο να μη μετακινούνται οι πίσω θέσεις σε πολυμορφικό. Και παρ'ότι αρχικά το θεωρούσα μάλλον σαν εφετζίδικο και πλεονασμό σε αμάξι με μεγάλο πορτπαγκάζ, στη πράξη μου είχε φανεί αρκετά χρήσιμο (ειδικά σε διακοπές ή μεγάλα φορτώματα στη πόλη). Γενικά η ύπαρξη όλων των δυνατών συνδυασμών διάταξης των πίσω καθισμάτων πιστεύω είναι ένα από τα συν που πρέπει να διαθέτει ένα πολυμορφικό.
Αν υπάρχει σαν έξτρα (σε περίπτωση που πας για C MAX) χτύπα το! -
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Νομίζω ότι το c max θα της αρέσει περισσότερο αλλά ίσως να μην της αρέσει το σαφώς μικρότερο πορτπαγκαζ (και ενδεχομένως ότι δεν μετακινούνται οι πίσω θέσεις).
Για μένα είναι εντελώς άκυρο να μη μετακινούνται οι πίσω θέσεις σε πολυμορφικό. Και παρ'ότι αρχικά το θεωρούσα μάλλον σαν εφετζίδικο και πλεονασμό σε αμάξι με μεγάλο πορτπαγκάζ, στη πράξη μου είχε φανεί αρκετά χρήσιμο (ειδικά σε διακοπές ή μεγάλα φορτώματα στη πόλη). Γενικά η ύπαρξη όλων των δυνατών συνδυασμών διάταξης των πίσω καθισμάτων πιστεύω είναι ένα από τα συν που πρέπει να διαθέτει ένα πολυμορφικό.
Αν υπάρχει σαν έξτρα (σε περίπτωση που πας για C MAX) χτύπα το!Θα τα κοιτάξω όλα αρκεί να μην ξεφύγω αρκετά πάνω στην τιμή. Επίσης για να είμαι ειλικρινής μάλλον το c4 απορρίπτεται γιατί δεν έχει ντιζελ κινητήρα ( ενώ για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι και γαλλοφιλος λόγω πολλών συνηθως μικρών αλλά ενοχλητικων προβλημάτων σε αυτοκίνητο δικό μου αλλά και φίλων και γνωστών).
-
Μιλαω εχωντας παραστασεις απ ολα αυτα...Εγω zx '95 εχω και γελαω οταν μπαινω στο vento φιλου μου... Και αν παρεις χρονολογικα ποτε παρουσιαστηκε το πρωτο και ποτε το V ,15 χρονια περιπου ειναι η διαφορα... Συγγνωμη αλλα δε γινεται να δεχτω εχωντας ξαναλεω παραστασεις πανω σε αυτα που συζηταμε οτι το οποιοδηποτε V ειναι ανωτερο σε ποιοτητα εσωτερικου με αυτα του τιτλου σου.-
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Νομίζω ότι το c max θα της αρέσει περισσότερο αλλά ίσως να μην της αρέσει το σαφώς μικρότερο πορτπαγκαζ (και ενδεχομένως ότι δεν μετακινούνται οι πίσω θέσεις).
Για μένα είναι εντελώς άκυρο να μη μετακινούνται οι πίσω θέσεις σε πολυμορφικό. Και παρ'ότι αρχικά το θεωρούσα μάλλον σαν εφετζίδικο και πλεονασμό σε αμάξι με μεγάλο πορτπαγκάζ, στη πράξη μου είχε φανεί αρκετά χρήσιμο (ειδικά σε διακοπές ή μεγάλα φορτώματα στη πόλη). Γενικά η ύπαρξη όλων των δυνατών συνδυασμών διάταξης των πίσω καθισμάτων πιστεύω είναι ένα από τα συν που πρέπει να διαθέτει ένα πολυμορφικό.
Αν υπάρχει σαν έξτρα (σε περίπτωση που πας για C MAX) χτύπα το!Θα τα κοιτάξω όλα αρκεί να μην ξεφύγω αρκετά πάνω στην τιμή. Επίσης για να είμαι ειλικρινής μάλλον το c4 απορρίπτεται γιατί δεν έχει ντιζελ κινητήρα ( ενώ για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι και γαλλοφιλος λόγω πολλών συνηθως μικρών αλλά ενοχλητικων προβλημάτων σε αυτοκίνητο δικό μου αλλά και φίλων και γνωστών).
To Citroen έρχεται σε 1.6 diesel και μάλιστα στην καλύτερη τιμή.
Τώρα, χωρίς να ξέρω τι εμπειρίες είχες, αλλά μη συγκρίνεις PSA με FORD σε αξιοπιστία. Τα 'μικρά' και 'ενοχλητικά' των PSA, στα Ford είναι μεγάλα και κρίσιμα (σκουριές, αντλία βενζίνης, ψαλίδια κλπ, κλπ).
Αν σύγκρινες με Renault το συζητάγαμε αλλά όχι με PSA.
-
Το c4 Picasso βγαίνει μόνο σε έκδοση βενζινης 1.6 t . Κακός δεν είναι απλά έλεγα να παω σε ντιζελ με χαμηλά τέλη και χαμηλή κατανάλωση. Όντως τα περισσότερα προβλήματα με γαλλικά αυτοκίνητα που ειναι στο περιβάλλον μου αφορούν κυρίως Renault.
Πάντως μέχρι το Φθινόπωρο που θα προχωρήσω στην αγορά μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά -
Επειδή κι εγώ είμαι στο ψάξιμο θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το Grand c-max, για τους εξής λόγους :
-προσφέρεται ως 7θέσιο και άρα έχεις περισσότερη ευελιξία να φιλοξενήσεις φίλους ή συγγενείς για μικρές αποστάσεις. Κι όταν όμως θες να κάνεις μακρινά ταξίδια μπορείς να έχεις μεγαλύτερο ωφέλιμο χώρο αποσκευών , παρά τη μικρή ονομαστική διαφορά στο χώρο των αποσκευών. Πώς γίνεται αυτό; Η μικρή διαφορά οφείλεται στο ότι το απλό c-max έχει βαθύτερο πορτ μπαγκάζ (λόγω έλλειψης καθισμάτων) όμως το grand έχει πιο ρηχό μεν , αλλά και πιο μακρύ. Αυτό είναι πλεονέκτημα γιατί χωρίς την εταζέρα ή με διπλωμένη την εταζέρα μπορείς να βάλεις βαλίτσες να κάθονται όρθιες , υπερβαίνοντας το ύψος της.
-Φαντάζομαι (δεν ρώτησα να πω την αλήθεια) ότι μπορείς να το αγοράσεις και χωρίς την τρίτη σειρά καθισμάτων οπότε η χωρητικότητα εκτοξεύεται. Ενδεικτικά κοίτα κι εδώ http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... res=EXPORTΠαρεμπιπτόντως, εγώ καταλήγω(κατά πάσα πιθανότητα) se S-MaX 2.0 tdci αλλά μεταχειρισμένο από Γερμανία. Η διαφορά στα τέλη είναι 100 ευρώ αλλά πιστεύω ο κινητήρας πλέον θα είναι πιο ασφαλής για μια οικογένεια, ενώ και οι χώροι πιο άνετοι. Βέβαια ο κίνδυνος διάφορων έκτακτων εισφορών παραμένει.
-
Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic