Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 16
    • Best 0
    • Groups 0

    princo1

    @princo1

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    16
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    princo1 Unfollow Follow

    Latest posts made by princo1

    • RE: Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic

      Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:

      @princo1

      +1

      Διαστημόπλιο το Smax

      Εξαιρετικό το S max και θα ήταν εξαιρετική επιλογή αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ανέβω πάνω από 22.000, βαριά 23000 (ως τριτεκνικό) με το κλειδί στο χέρι οπότε όπως καταλαβαίνεις μειώνονται οι επιλογές μου

      το ίδιο κονδύλι έχω κι εγώ , για αυτό πλέον κοιτάω για Γερμανία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic

      Επειδή κι εγώ είμαι στο ψάξιμο θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το Grand c-max, για τους εξής λόγους :
      -προσφέρεται ως 7θέσιο και άρα έχεις περισσότερη ευελιξία να φιλοξενήσεις φίλους ή συγγενείς για μικρές αποστάσεις. Κι όταν όμως θες να κάνεις μακρινά ταξίδια μπορείς να έχεις μεγαλύτερο ωφέλιμο χώρο αποσκευών , παρά τη μικρή ονομαστική διαφορά στο χώρο των αποσκευών. Πώς γίνεται αυτό; Η μικρή διαφορά οφείλεται στο ότι το απλό c-max έχει βαθύτερο πορτ μπαγκάζ (λόγω έλλειψης καθισμάτων) όμως το grand έχει πιο ρηχό μεν , αλλά και πιο μακρύ. Αυτό είναι πλεονέκτημα γιατί χωρίς την εταζέρα ή με διπλωμένη την εταζέρα μπορείς να βάλεις βαλίτσες να κάθονται όρθιες , υπερβαίνοντας το ύψος της.
      -Φαντάζομαι (δεν ρώτησα να πω την αλήθεια) ότι μπορείς να το αγοράσεις και χωρίς την τρίτη σειρά καθισμάτων οπότε η χωρητικότητα εκτοξεύεται. Ενδεικτικά κοίτα κι εδώ http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... res=EXPORT

      Παρεμπιπτόντως, εγώ καταλήγω(κατά πάσα πιθανότητα) se S-MaX 2.0 tdci αλλά μεταχειρισμένο από Γερμανία. Η διαφορά στα τέλη είναι 100 ευρώ αλλά πιστεύω ο κινητήρας πλέον θα είναι πιο ασφαλής για μια οικογένεια, ενώ και οι χώροι πιο άνετοι. Βέβαια ο κίνδυνος διάφορων έκτακτων εισφορών παραμένει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic

      Δεν θα αμφισβητήσω την αίσθησή σου από το ρενώ . Εγώ όμως θα σταθώ στο προσπέκτους της φορντ (μιας και είναι δύσκολο να βρεθεί test drive ντίζελ ή χρήστης κάποιου ) : 11.3' τα 50-100 για το ντίζελ και 9.4' για τη βενζίνα. Δεν αναφέρω καθόλου 0-100 ή τελική , γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι όταν χρειαστεί να κάνω προσπέραση με ασφάλεια. Η οικονομία βέβαια πρέπει να είναι μεγάλη στο ντίζελ.
      Γι αυτό όποιος μπορεί να πάει στο 2.0 ντίζελ πιστεύω ότι θα είναι η χρυσή τομή. Εγώ πάντως το κοιτάω για εισαγόμενο, γιατί όπως γράφεις 'μακριά από αυτοκίνητα με αξιοπρεπή κινητήρα'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic

      Συγνώμη αλλά είπες με 20.000 παίρνεις το C-MAX 1.6 titanium ; Αφαιρείς και την αξία του γκολφ ; Πριν από κάμποσο καιρό που το είχα δει δεν πήγαινε κάτω από 24.000 με την έκπτωση τριτέκνου .

      Το 1.6 πετρέλαιο σε ξένα σάιτ έχω διαβάσει ότι είναι αξιοπρεπές , ΑΛΛΑ τα τεστ γίνονταν με 1-2 άτομα. Για ταξίδι πενταμελούς οικογένειας με αποσκευές δεν ξέρω πόσο 'αξιοπρεπές' θα είναι . Για το πρόγραμμα που αναφέρθηκε δεν ξέρω πόσο επηρεάζεται η κατανάλωση και αν καλύπτει η εγγύηση.

      Πάντως ο δίλιτρος ντίζελ γνωρίζεις ότι έχει μεγαλύτερη έκπτωση στους τριτέκνους , λόγω υψηλότερων τ.τ. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα ίδια ή και χαμηλότερα (με ότι ισχύει σήμερα ) ενώ τα ασφάλιστρα έχουν μικρή διαφορά .

      Το γκραντ πάντως με την μεσαία θέση να 'εξαφανίζεται' δημιουργεί ωραίο 'σαλονάκι' . Οι δικές μου πάντως ξετρελάθηκαν με την τρίτη σειρά καθισμάτων .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Οικογένεια ψάχνει για μτχ μικρομεσαίο <5000€

      Χωρίς να γνωρίζω άλλες απαιτήσεις που μπορεί να έχεις , εγώ θα πρότεινα corolla για αξιοπιστία
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2270512/

      ή μάτριξ , τίμιο αυτοκίνητο και με φτηνά ανταλλακτικά

      ότι και να επιλέξεις πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις αναζήτηση μέχρι 5.500-5.800 . Στις μέρες μας οι τιμές είναι 'σχετικές' 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Αγορά πολυμορφικού

      nik , έχεις δίκιο το ξέρω . Είναι δύσχρηστο για καθημερινή χρήση στις ελληνικές πόλεις ( αλήθεια καμιά εμπειρία από οδηγό s-max? )

      πανο ,thx θα το πάρω , αλλά είναι παρουσίαση ή κανονικό τεστ με μετρήσεις? Γιατί πήρα πριν από 2 μήνες 2 περιοδικά του χώρου και εκτος του ότι είχαν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο άρθρο , δεν παρείχε καμιά ουσιαστική πληροφορία...

      Σάββατο θα πάω μάλλον να δω το τουραν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Αγορά πολυμορφικού

      Για 2.000κ.ε. , και μάλιστα βενζίνη δεν το συζητάω. Η αλήθεια είναι ότι το ψιλοσκέφτομαι για πετρέλαιο μια που η απαλλαγή ων τελών (τα 2.000 έχουν περισσότερα τέλη από τα 1.600) φέρνει τις τιμές αρκετά κοντά. Η διαφορά είναι στο 1 χιλιάρικο. Άρα από τη μια μπαίνει η χαμηλή κατανάλωση και ένας πιο αξιοπρεπής κινητήρας για τα κιλά των αυτοκινήτων από την άλλη δεν ξέρω αν συμφέρει μακροχρόνια , με δεδομένο ότι τα χλμ που θα διανύονται θα είναι γύρω στις 12.000 , ενώ και η ασφάλεια θα είναι ανεβασμένη .

      Η διαφορά μεγέθους s-max και grand c δεν είναι αμελητέα ... γύρω στους 24 πόντους , δηλ. χάνεις αρκετές θέσεις παρκιν.
      Εν αναμονή επίσκεψης για τουραν και ζαφιρα , δυστυχώς απομακρύνεται - λόγω όγκου - το αμάξι που μου αρέσει περισσότερο , το s-max . Εκτός κι αν νικήσει το συναίσθημα τη λογική

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Αγορά πολυμορφικού

      nikbib
      ναι στα 0-100 είναι σχετικά αργό . Αν οι ρεπρίζ του είναι αξιοπρεπείς βάζει σοβαρή υποψηφιότητα . Μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να βρω στοιχεία σε ελληνικό ή ξένο σάιτ.
      Όσο για τα 710λ , τα μετράει στην 5θέσια διάταξη . Μπορεί βέβαια απλώς να είναι λάθος (το S-MAX έχει 600κάτι και σίγουρα είναι μεγαλύτερος) , όπως το 8,4'' που δίνει για τα 0-100 στο S-MAX.

      Δαναε
      Γαλλικά , καλώς ή κακώς, δεν τα κοιτάω καθόλου .
      Το τουράν πάλι , είναι μια 'δύσκολη' περίπτωση. Αξιόλογο αυτοκίνητο σε άσχημο περιτύλιγμα . Εξωτερικά αλλά και εσωτερικά είναι Δεν το αποκλείω τελείως όμως , θα πάω να το δω από κοντά ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Αγορά πολυμορφικού

      Για κανα 2 χρόνια θα τα χρειαστώ τα καθίσματα . Το v60 έχει 460λ - ίσως και 430λ , αναλόγως το...σάιτ - ενδεχομένως το κιτ επισκευής ελαστικού να κάνει τη διαφορά .
      Περιμένω κάποιο τεστ περιοδικού ή σάιτ για να δω ρεπρίζ του Ζαφίρα . Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • RE: Αγορά πολυμορφικού

      Ο χρήστης panosbp13 έγραψε:
      Εγω θα ειμαι ο πρωτος που θα σου προτεινω το opel το καινουριο Zafira Tourer που πιστευω ειναι μια ιδανικη αγορα για αυτο που θες και ακομα πιστευω οτι θα παει και καλα στις πωλησεις αφου ειναι ενα αυτοκινητο με πολυ καλη τεχνολογια σε ολα τα κομματια απο τους χωρους και την ανεση στην τεχνολογια των φωτων και του πλαισιου.Ψαξε λιγο στο ιντερνετ πηγεναι και ακομα καλυτερα βολτα στην πληρεστερη αντιπροσωπεια της opel και δες το ,η μηχανη του ειναι και αυτη πολυ καλη με τεχνολογια ecoflex ειναι δυο κινητηρες και οι δυο 1.4λ με 140 ιππους εκαστως αλλα το ενα με χειροκινητο κιβωτιο και το αλλο αυτοματο κιβωτιο οι διαφορες που υπαρχουν μεταξυ τους στους αριθμους ειναι μικρη στην τελικη(200 χειρ.-197 α/τ),ελαχιστη στην επιταχυνση(ο-100χλμ)(10,8 χειρ.-10,9 α/τ) στην μεση καταναλωση (6,7 χειρ.-7,2 α/τ)στις εκπομπες ρυπων (158 χειρ.-169 α/τ C02)και κιλα 1571 χειρ. και 1582 α/τ,μηκος 4658 πλατος 1928 και υψος1685 ,μεταξονιο 2760 χιλ. και χωρος αποσκευων 710 λιτρα.η τιμη του παιζει η αρχικη 21.500 ευρω .

      Πράγματι έχει πολλά θετικά :
      -μεγαλύτερος -από γκραντ- και ΑΡΚΕΤΟΣ , για μένα , χώρος αποσκευών
      -πιο μαζεμένο από S-MAX
      -όμορφο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά
      -δυνατότητα επιλογής αυτόματου που έχω καλομάθει , όμως ποιος δίνει τώρα 2.000 παραπάνω

      αρνητικά ?
      -'βρεφικό' μοντέλο με κίνδυνο εμφάνισης 'παιδικών αρρωστειών'
      -χαμηλότερη τιμή από Grand , αλλά με ελαφρώς φτωχότερο εξοπλισμό (αισθητήρες παρκαρίσματος 500 ευρώ )
      -σαν νέο μοντέλο , οι πωλητές δεν φάνηκαν ιδιαίτερα πρόθυμοι για έκπτωση , και λυπάμαι αλλά αυτή τη φορά άμα δεν πάρω καλή έκπτωση ΔΕΝ αγοράζω
      -όπως ανέφερα ήδη έχω ήδη κακή εμπειρία από ΟΠΕΛ , τόσο από όχημα όσο και από σέρβις (είχαν πάει να μου χρεώσουν υαλοκαθαριστήρες που δεν άλλαξαν !)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      princo1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr