Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 117
    • 118
    • 112 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Α ΟΚ τότε. Ζητώ συγγνώμη για την παρανόηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Πάντως ο 1.0 turbo των 125 αλόγων της Ford είναι ισχυρό χαρτί έναντι των diesel. Δοκίμασαν το Focus με δαύτον ο Τρακουσέλης σε ενότητα του F1 στον Alpha και έλεγε σε μικτές ότι έκαιγε 6,3λ/100 ενώ σε πιο οικογενειακούς ρυθμούς έκαψε 4,6λ/100 (!!!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης mousatos έγραψε:
          passat με φυσικό αέριο 4Τ Ιούλιος 2011
          'Από πλευράς αυτονομίας, οι κυλινδρικές δεξαμενές υψηλής πίεσης συνολικής χωρητικότητας 22 κιλών αρκούν κατά μέσο όρο για 350 χλμ. (με ήπιους ρυθμούς καταναλώνονται 5,1 κιλά/100 χλμ., τιμή που ανεβαίνει στα 6,5 κιλά/100 χλμ. σε πιο γρήγορους ρυθμούς), ενώ το ντεπόζιτο της βενζίνης των 31 λίτρων (σε αντίθεση με το 70άρι που υπάρχει στις βενζινοκίνητες εκδόσεις) επαρκεί για περίπου 300 χλμ. επιπλέον (μέση κατανάλωση 9,6 λίτρα/100 χλμ.)'
          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13396
          Volkswagen Passat 1.4 TSI CNG , εργοστασιακό με φυσικό αέριο.

          22 κιλά δεξαμενή είναι τεράστια = 150 λίτρα κύλινδρος (με περιθώριο ασφαλείας).
          Επειδή είναι εργοστασιακή κατασκευή μπορούν και την σφηνώνουν βαθιά στο αμάξι.

          Αν πάρουμε τις αντίστοιχες σε μέγεθος από μετατροπή σε υγραέριο που χωράνε στα αμάξια χωρίς να χάνεις όλο το πορτμπαγκάζ, θα παίρνουν 40 λίτρα, δηλαδή 100 χιλιόμετρα με ιδανική κατανάλωση (70 πραγματικά χιλιόμετρα).
          Κάθε πότε πρέπει να γεμίζεις για να μη μένεις από αέριο;

          Βέβαια με τόσο μικρό κόστος ανά χλμ το φυσικό αέριο είναι με διαφορά το φθηνότερο καύσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Πάντως ο 1.0 turbo των 125 αλόγων της Ford είναι ισχυρό χαρτί έναντι των diesel. Δοκίμασαν το Focus με δαύτον ο Τρακουσέλης σε ενότητα του F1 στον Alpha και έλεγε σε μικτές ότι έκαιγε 6,3λ/100 ενώ σε πιο οικογενειακούς ρυθμούς έκαψε 4,6λ/100 (!!!)

            στην ιδια εκπομπη ειπωθηκαν τοσες παπαρες που δεν εχω κανενα λογο να πιστεψω οτι και αυτη δεν ηταν μια απο αυτες
            (αν και μακαρι να ειναι ετσι)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Πάντως του πετάς και ένα υγραέριο και να πάνε να κουρευτούνε τα πετρέλαια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefanos147 last edited by

                Ένα πλεονέκτημα, που συχνά ξεχνιέται, του πετρελαίου είναι ότι η διαφορά στην κατανάλωση με την βενζίνη ανεβαίνει όσο πιο ζωηρά οδηγείται το αυτοκίνητο.

                Τείνουμε να συγκρίνουμε καταναλώσεις με οικονομική οδήγηση, όπου ένας σύγχρονος βενζινοκινητήρας δε τα πάει κι άσχημα. Όσο όμως αυξάνει η ταχύτητα κίνησης τόσο πιο οικονομικό είναι το πετρέλαιο. Πχ στα 100χαω μπορεί η διαφορά να είναι 1 λίτρο /100χλμ, αλλά στα 140χαω μπορεί να έχει ανέβει στα 3-4 λίτρα άνετα, όπου ο πετρελαιοκινητήρας μπορεί και να δουλεύει στις 2.5k rpm, ενώ ο βενζινοκινητήρας στις 3.5-4k...

                Οπότε, η απόσβεση εξαρτάται και από τον τρόπο χρήσης, και το είδος του οχήματος. Σε ένα σύγχρονο, μικρό αυτοκίνητο πόλης μάλλον δεν έχει και τόση διαφορά, αλλά σε ένα μεγαλύτερο, βαρύτερο που ταξιδεύει με μεγαλύτερες ταχύτητες ή ανεβοκατεβαίνει βουνά σβέλτα, η απόσβεση μάλλον γίνεται πολύ πιο γρήγορα από τα 100k χιλιόμετρα.

                Δηλαδή η βενζίνη θέλει οικονομική οδήγηση για να κάψει (σχετικά) λίγο, ενώ το πετρέλαιο 'αντέχει' αρκετά περισσότερη πίεση πριν αρχίζει να αναβάσει δυσανάλογα κατάνάλωση.

                Π.χ. Giulietta 170ps, 6,5λτ/100χλμ σε πετρέλαιο, περίπου 10λτ/100χλμ σε βενζίνη υπό παρόμοιες συνθήκες κίνησης, (αρκετά σβέλτης) οδήγησης. Σε χαλαρό ταξίδι η αντίστοιχη διαφορά είναι 5,5 με 7 χοντρικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris07 last edited by

                  Καρκίνο προκαλούν τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ

                  http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112879911

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
                    Ένα πλεονέκτημα, που συχνά ξεχνιέται, του πετρελαίου είναι ότι η διαφορά στην κατανάλωση με την βενζίνη ανεβαίνει όσο πιο ζωηρά οδηγείται το αυτοκίνητο.

                    Τείνουμε να συγκρίνουμε καταναλώσεις με οικονομική οδήγηση, όπου ένας σύγχρονος βενζινοκινητήρας δε τα πάει κι άσχημα. Όσο όμως αυξάνει η ταχύτητα κίνησης τόσο πιο οικονομικό είναι το πετρέλαιο. Πχ στα 100χαω μπορεί η διαφορά να είναι 1 λίτρο /100χλμ, αλλά στα 140χαω μπορεί να έχει ανέβει στα 3-4 λίτρα άνετα, όπου ο πετρελαιοκινητήρας μπορεί και να δουλεύει στις 2.5k rpm, ενώ ο βενζινοκινητήρας στις 3.5-4k...

                    Οπότε, η απόσβεση εξαρτάται και από τον τρόπο χρήσης, και το είδος του οχήματος. Σε ένα σύγχρονο, μικρό αυτοκίνητο πόλης μάλλον δεν έχει και τόση διαφορά, αλλά σε ένα μεγαλύτερο, βαρύτερο που ταξιδεύει με μεγαλύτερες ταχύτητες ή ανεβοκατεβαίνει βουνά σβέλτα, η απόσβεση μάλλον γίνεται πολύ πιο γρήγορα από τα 100k χιλιόμετρα.

                    Δηλαδή η βενζίνη θέλει οικονομική οδήγηση για να κάψει (σχετικά) λίγο, ενώ το πετρέλαιο 'αντέχει' αρκετά περισσότερη πίεση πριν αρχίζει να αναβάσει δυσανάλογα κατάνάλωση.

                    Π.χ. Giulietta 170ps, 6,5λτ/100χλμ σε πετρέλαιο, περίπου 10λτ/100χλμ σε βενζίνη υπό παρόμοιες συνθήκες κίνησης, (αρκετά σβέλτης) οδήγησης. Σε χαλαρό ταξίδι η αντίστοιχη διαφορά είναι 5,5 με 7 χοντρικά.

                    Ναι όχι ακριβώς έτσι. Ο βενζινοκινητήρας έχει την μέγιστη απόδοση του με πλήρως ανοιχτό το γκάζι. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι αποδοτικός σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος όσον αφορά τη θέση του γκαζιού κ.λπ. Από εκεί και πέρα δεν έχω παρατηρήσει κανείς να δηλώνει τίποτα εξωφρενικά διαφορετικό από αυτό που αναμένεται ως συνέπεια της αύξησης της ταχύτητας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      δεν ειναι ετσι, τα ντιζελ εχουν πολυ μικροτερη διακυμανση σε συνθηκες πιεσης. Ποσοστιαια παντα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης aris07 έγραψε:
                        Καρκίνο προκαλούν τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ

                        http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112879911

                        Γνωστό χρόνια τώρα αγαπητέ Άρη. Εκεί είχε βασιστεί η απαγόρευση που ίσχυε και η οποία ήταν σωστή. Το ότι εξυπηρετούσε και άλλα συμφέροντα είναι επίσης γνωστό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          δεν ειναι ετσι, τα ντιζελ εχουν πολυ μικροτερη διακυμανση σε συνθηκες πιεσης. Ποσοστιαια παντα.

                          το ίδιο λέμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostakis last edited by

                            Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Γκολφ πετρέλαιο 1600 κ.εκ. μοντέλο 92. Τι πρέπει να προσέξω? Περισσότερο ρωτάω για τον κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης kostakis έγραψε:
                              Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Γκολφ πετρέλαιο 1600 κ.εκ. μοντέλο 92. Τι πρέπει να προσέξω? Περισσότερο ρωτάω για τον κινητήρα.

                              20 χρονων αμαξι θα εχει κανει το Γη Ηλιος καμποσες φορες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostakis last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Γκολφ πετρέλαιο 1600 κ.εκ. μοντέλο 92. Τι πρέπει να προσέξω? Περισσότερο ρωτάω για τον κινητήρα.

                                20 χρονων αμαξι θα εχει κανει το Γη Ηλιος καμποσες φορες!

                                150.000 χμ (λέει). Όσο να πείς έχω ένα κόλλημα με παλιά αυτοκίνητα. Εχω ένα Ουνο τουρμπο του 91 με 160.000 χμ και πριν ένα αντίστοιχο με 450.000! Με πετρελαιοκίνητα δεν έχω ασχοληθεί οπότε θέλω να ξέρω τι πρέπει να προσέξω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Εκείνα τα Γκολφ μηδένιζαν στις 300.000 χλμ.

                                  Δηλαδή έχει 450.000 χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Εκείνα τα Γκολφ μηδένιζαν στις 300.000 χλμ.

                                    Δηλαδή έχει 450.000 χλμ.

                                    Πριν το €.Μετα εκανε αλλα τοσα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      Ο χρήστης kostakis έγραψε:
                                      Εχω ένα Ουνο τουρμπο του 91 με 160.000 χμ και πριν ένα αντίστοιχο με 450.000!

                                      τι ειπες τωρα ρε φιλε..!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostakis last edited by

                                        Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                        Εχω ένα Ουνο τουρμπο του 91 με 160.000 χμ και πριν ένα αντίστοιχο με 450.000!

                                        τι ειπες τωρα ρε φιλε..!!

                                        Kι αν η γυναίκα μου δεν στουκάριζε αυτό με τα 450.000 ακόμα θα το είχα. Ένα απο τα καλύτερα, η έκπληξη στις φάτσες των οδηγών την ώρα που τους προσπερνάς, ιδίως στον ανήφορο! (Δερβένι, εξωτερική περιφερειακή)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster Banned last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Καρκίνο προκαλούν τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ

                                          http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112879911

                                          Γνωστό χρόνια τώρα αγαπητέ Άρη. Εκεί είχε βασιστεί η απαγόρευση που ίσχυε και η οποία ήταν σωστή. Το ότι εξυπηρετούσε και άλλα συμφέροντα είναι επίσης γνωστό.

                                          σκέτος καρκίνος είναι , τι να λέμε τώρα...

                                          με τα δεδομενα ειδικά της αθήνας μας βλέπω να ψοφάμε σαν τα κοτόπουλα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagnar last edited by

                                            Ενώ οι βενζινοκινητήρες με χαλασμένο καταλύτη βγάζουν από πίσω λουλούδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 112 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr