-
βρε γρηγορη και στην μίτο καπως έτσι το έλεγε και αυτο που σου είπα εννοούσε
-
@ Γρηγόρης
Eλπίζω να μην με αμφισβητήσεις και με αναγκάσεις να βρω δημοσιεύσεις σου οι οποίες έδιναν την εντύπωση ότι τα πίσω καθίσματα ήταν σταθερά αν δεν πλήρωνες...Αυτό είχαμε καταλάβει όλοι...και το κατακρίναμε όλοι...
Το πακέτο είναι αυτό και περιλαμβάνει όλα όσα είχα γράψει το μεσημέρι:
Σαφώς και δεν σε είπα ψεύτη (όπως θα έχεις καταλάβει, δεν κάνω χαρακτηρισμούς), απλά μάλλον ήθελες να πιστέψεις ότι ένα αυτοκίνητο 2 όγκων μπορεί να έχει ανακλινώμενο κάθισμα επι πληρωμή. Εγώ που δεν το έβρισκα λογικό κάτι τέτοιο να πληρώνεται εξτρα, τους ζόρισα και έτσι το κατάλαβα καλύτερα...
@sakaflias Στην έκθεση σου φαίνεται ότι δεν έχεις αυτοκίνητο με μονοκόμματο ανακλινώμενο...άρα, έχω καλύτερη φωτογραφία:
@ Όλοι
Αυτή είναι η τιμή του συγκεκριμένου twinair 85 Lounge:
Να ή χαριτωμένη μουρίτσα:
Και μία το ταμπλό (πραγματικά εμπνευσμένο)
-
@ red monster...Είδες που χρειάζονται και οι φωτογραφίες???
-
στον σφακιανάκη το είδες? ο πωλητής που καθεται στην ευθεία αριστερα όπως μπαίνεις μου πούλησε το δικό μου ... πολύ ωραιος τύπος
-
Έχει καταντήσει τραγικό να μιλάμε για τα αυτονόητα.
Το Panda που είχα, μοντέλο 2005 έκδοση Dymanic, είχε πίσω μονοκόμματο ανακλινόμενο κάθισμα.
Το 500 που έχω, μοντέλο 2008, lounge έχει ανακλινόμενο κάθισμα άλλα όχι μονοκόμματο, 50-50 όμως. -
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ είχα καταλάβει ότι ισχύει αυτό που λέει ο Κίκιζας. Βέβαια είναι τέτοια η πλύση εγκεφάλου που μας υποβάλει που δεν μου κάνει εντύπωση που έπεσα στη λούμπα της ημιμάθειάς του. Anyway...έχοντας μπροστά μου τον κατάλογο του Panda που πήρα μετά το test drive αντιγράφω:
στανταρ σε όλες τις εκδόσεις:
- αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος
κατόπιν παραγγελίας:
- πίσω κάθισμα πλήρως αναδιπλώμενο με 5θεσια εγκριση τύπου fix&fold (κωδ. 273+965...100€ αν θυμάμαι καλά)
- πίσω κάθισμα διαιρούμενο 60/40 με 5θεσια εγκριση τύπου fix&fold (κωδ. 273+195...250€ αν θυμάμαι καλά)
- πακέτο 5θεσεων flex (κωδ. 6H9...όπως έδειξε πάνω ο φίλτατος tsargy)
-
@ tsargy
Είχα τραβήξει από την έκθεση το μονοκόματο.Θεώρησα καλύτερο να ανεβάσω αυτή από το φυλλάδιο, όπου έχει το διαιρούμενο ανακλινόμενο, και τράβηξα και από το Bravo της έκθεσης(μιας και δεν είχα Panda με αναδιπλούμενο) το διαιρούμενο αναδιπλούμενο, να φανεί η διαφορά.
-
Αυτό αποδείχθηκε εύκολα. Πας μέχρι τον κοντινότερο αντιπρόσωπο και το βλέπεις. Αλλά σε άλλο τόπικ κάποιοι παραλίγο να πάνε μέχρι το Ring για να φωτογραφίσουν τα ανύπαρκτα λάδια.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
στον σφακιανάκη το είδες? ο πωλητής που καθεται στην ευθεία αριστερα όπως μπαίνεις μου πούλησε το δικό μου ... πολύ ωραιος τύποςΝαι στον Σφακιανάκη. Ήταν ένα αδύνατο παιδίστην ευθεία απο την πόρτα και το γραφείο του ήταν στα αριστερά...Μάλλον τον ίδιο λέμε. Το θέμα είναι ότι πήρα μία κάρτα απο Σύμβουλο πωλήσεων και από Υπεύθυνο πωλήσεων και δεν θυμάμαι ποιός είναι ποιός?
Θυμάσαι το μικρό του? Σταμάτης?Πάντως θα κάνω μία αναφορά για τον τρόπο που με αντιμετώπισε εξ αρχής. Και γνώστης και σίγουρος (γιατί η αλήθεια είναι ότι για το κάθισμα τον ζόρισα) και ευγενικός...
Επίσης μου άρεσε ο τρόπος που δουλεύει ο Σφακιανάκης στο εμπορικό κομμάτι...χρειάστηκαν 3 λεπτά και μου έδωσαν ημ/νία διαθεσης αυτοκινήτου για Σ/Κ ...χωρίς γκρίνια. Βέβαια ανεφέρθει ότι ο σκοπός είναι να γίνει td μακρύ και σε διαδρομές γνώριμες για μένα, για λογαριασμό του κλαμπ, ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης...
Το άσχημο είναι ότι δεν είχε διαθέσιμο twinair, αλλά μόνο mjet. Από ότι μου είπε χιουμοριστικά, τον ίδιο θόρυβο κάνουν -
Καλύτερα να έπαιρνες το mjet. Εκτός κι αν δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ το 2κύλινδρο και θες να δεις πως είναι.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλύτερα να έπαιρνες το mjet. Εκτός κι αν δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ το 2κύλινδρο και θες να δεις πως είναι.Μα το mjet θα πάρω...αυτό έχει διαθέσιμο...
Απλά του είπα ότι ήθελα και ένα δικίλυνδρο για να δω πως ακούγεται και μου είπε ότι και τα δύο ακούγονται το ίδιο (χαριτολογώντας...μην διαβάσω ότι είπε κάποιος ότι κάνει σαν ντιζελ... )ΥΓ Έχω κλείσει και την κάμερα ενός φίλου για να τραβήξω και βιντεάκια...Μόνο που θα πρέπει να μου πει κάποιος πως ανεβαίνουν στο youtube...
-
@Sakisalfa
Λοιπον αφου εβαλες φωτο, οτι υπαρχει αναδιπλομενο πισω καθισμα (λες και εγω ειπα οτι ΔΕΝ μπορει να υπαρχει σε καποιο εκθεσιακο... ) ε, με αποστομωσες, δεν εχω να πω κατι αλλο.@Tsargy
Εσυ βαζεις μια φωτο, με ΠΑΚΕΤΑ. Τα πακετα αυτα ΔΕΝ ειναι στανταρ. Τωρα εαν ο Σφακιανακης 'κερναει' καποιο πακετο, αυτο ειναι αλλο θεμα.Επειδη λοιπον κουραστηκε γενικως το θεμα, και κουραστηκα και εγω να καθομαι να ασχολουμαι με ολους αυτους που περιμενουν στην γωνια να μου την πουνε, παρτε σκαναρισμενο
αναλυτικα το φυλλαδιο, μηπως και καταλαβετε τελικα τι γινεται...Αυτα ισχυαν στα φυλλαδια της FGAH που εκτυπωθηκαν τον Φεβρουαριο του 2012. ΕΑΝ εχει αλλαξει κατι απο τοτε, ή η FGAH αλλαξε τον ΣΤΑΝΤΑΡ προσφερομενο εξοπλισμο, δεν ειναι δικη μου ευθυνη.
Το ΠΑΡΟΝ φυλλαδιο ειναι επισημο αναφερει ξεκαθαρα τι ισχυει και πως...Περα απο τις διευκρινησεις ΔΥΟ πωλητων, στην AutoOne στο Μαρουσι. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
στανταρ σε όλες τις εκδόσεις:
- αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος
κατόπιν παραγγελίας:
- πίσω κάθισμα πλήρως αναδιπλώμενο με 5θεσια εγκριση τύπου fix&fold (κωδ. 273+965...100€ αν θυμάμαι καλά)
- πίσω κάθισμα διαιρούμενο 60/40 με 5θεσια εγκριση τύπου fix&fold (κωδ. 273+195...250€ αν θυμάμαι καλά)
- πακέτο 5θεσεων flex (κωδ. 6H9...όπως έδειξε πάνω ο φίλτατος tsargy)
Φυλλάδιο από Λάμδα στην Καλυφτάκη, ημερομηνία 5/3/2012, φώτο βαριέμαι τώρα
-
Άλλο πράγμα το ανακλινόμενο κάθισμα και άλλο το αναδιπλούμενο.
Δηλαδή έλεος πια. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Άλλο πράγμα το ανακλινόμενο κάθισμα και άλλο το αναδιπλούμενο.
Δηλαδή έλεος πια.Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο. Φυσικα και ειναι αλλο πραγμα. Για αυτο το αναδιπλομενο εχει 250ευρω, (κωδικοι 965 και υποχρεωτικα 273) ενω το διαιρουμενο
εχει 350ευρω (κωδικοι 195 και υποχρεωτικα 273)...Καληνυχτα, και καλη τυχη... -
Τα πακέτα που φωτογράφησα είναι απο τον κατάλογο που πήρα σήμερα το μεσημέρι. Αν είχε βγει άλλος προηγουμένως δεν το γνωρίζω. Απέχω και καμμιά 60αριά χλμ απο τον Σφακιανάκη και δεν θα πάω απο εκεί. ίσως την Δευτέρα που θα ξανακατέβω Αθήνα...
Επειδή γράφτηκαν πολλά για την τιμή...εμένα αυτή η τιμή μου φαίνεται απολύτως λογική και το αυτοκίνητο δείχνει να τα αξίζει τα λεφτά του.
Ματαξαναπαραθέτω τον κατάλογο του twinair Lounge 85 hp:Έχω συγκεντρώσει τις απορίες μου και για τα διάφορα πακέτα και θα τις ικανοποιήσω και αυτές.
Βέβαια περισσότερα θα είμαι σε θέση να πω μετά την διήμερη δοκιμή, η οποία θα γίνει σε δρόμους που ξέρω...περιλαμβάνει όλα τα στιλ διαδρομών (Εθνική, στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες) τις οποίες είχα κάνει με το 100άρι μου για 30-35κ χλμ, με την 155 για 25κ χλμ, και με άπειρα αυτοκίνητα (δικά μου ή ξένα) απο το 1979. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Άλλο πράγμα το ανακλινόμενο κάθισμα και άλλο το αναδιπλούμενο.
Δηλαδή έλεος πια.Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο. Φυσικα και ειναι αλλο πραγμα. Για αυτο το αναδιπλομενο εχει 250ευρω, (κωδικοι 965 και υποχρεωτικα 273) ενω το διαιρουμενο
εχει 350ευρω (κωδικοι 195 και υποχρεωτικα 273)...Καληνυχτα, και καλη τυχη...Όχι το είπες και το παραείπες. Άσε τις υπεκφυγές.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας. 'Ολα τα Panda έχουν φυσικά ανακλινόμενο ενιαίο πίσω κάθισμα.
Ενώ εσύ μας τα έπρηξες αμέτρητες σελίδες ότι η πλάτη είναι σταθερή. Οι αστειότητες σου είναι δημοσιευμένες στο τόπικ του κουβά VW Up.
Οι έξτρα επιλογές μετά είναι 2. Η διαλέγεις την σπαστή πλάτη καθισμάτων, δηλαδή στα κανονικά ελληνικά διαιρούμενη ή τα κάνεις πλήρως αναδιπλούμενα που σηκώνεται και η βάση των καθισμάτων και μπαίνει πίσω από τις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων.Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν.
Έσπευσες να κατηγορήσεις την εργονομία του Panda. Το έκανες, είναι πραγματικό γεγονός, δηλώνοντας ότι όλα έχουν σταθερά πλατοκαθίσματα πίσω, και πληρώνεις λεφτά για να τα βάλεις ως έξτρα.Καληνύχτα. Πριν κοιμηθείς κάνε όμως μια αυτοκριτική.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Άλλο πράγμα το ανακλινόμενο κάθισμα και άλλο το αναδιπλούμενο.
Δηλαδή έλεος πια.Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο. Φυσικα και ειναι αλλο πραγμα. Για αυτο το αναδιπλομενο εχει 250ευρω, (κωδικοι 965 και υποχρεωτικα 273) ενω το διαιρουμενο
εχει 350ευρω (κωδικοι 195 και υποχρεωτικα 273)...Καληνυχτα, και καλη τυχη...Όχι το είπες και το παραείπες. Άσε τις υπεκφυγές.
Οτι το αναδιπλουμενο με το διαιρουμενο ειναι ιδιο?
Πλακα μου κανεις?Για την αποκατάσταση της αλήθειας. 'Ολα τα Panda έχουν φυσικά ανακλινόμενο ενιαίο πίσω κάθισμα.
Ενώ εσύ μας τα έπρηξες αμέτρητες σελίδες ότι η πλάτη είναι σταθερή. Οι αστειότητες σου είναι δημοσιευμένες στο τόπικ του κουβά VW Up.Ετσι μου ειπαν στο AutoOne Aμαρουσιου, και ετσι γραφει στο φυλλαδιο.
Αφου το ανεβασα, καντο save ζουμαρε το και θα δεις τους κωδικους...Οι έξτρα επιλογές μετά είναι 2. Η διαλέγεις την σπαστή πλάτη καθισμάτων, δηλαδή στα κανονικά ελληνικά διαιρούμενη ή τα κάνεις πλήρως αναδιπλούμενα που σηκώνεται και η βάση των καθισμάτων και μπαίνει πίσω από τις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν.
Έσπευσες να κατηγορήσεις την εργονομία του Panda. Το έκανες, είναι πραγματικό γεγονός, δηλώνοντας ότι όλα έχουν σταθερά πλατοκαθίσματα πίσω, και πληρώνεις λεφτά για να τα βάλεις ως έξτρα.Καληνύχτα. Πριν κοιμηθείς κάνε όμως μια αυτοκριτική.
Κατηγορησα την τακτικη με τις ελλειψεις απο αντιστοιχο εξοπλισμο ο οποιος ειναι ΒΑΣΙΚΟΣ στον ανταγωνισμο.
Καθομαστε εδω περα και παιζουμε τις κουμπαρες για το εαν ειναι σκετο αναδιπλουμνεο στανταρ ή καθολου.
Ε, λοιπον τα κ@λοφυλλαδια FGAH αυτο λενε, αυτο σου μεταφερω. Οτι και το αναδιπλομενο το πληρωνεις!
Χ@στηκα εγω στην τελικη, για το εαν εχει ή οχι, λες και το κανω επιτηδες για να μειωσω το νεο Panda.
Αυτο μου ειπαν, αυτο γραφει στα φυλλαδια, ΑΥΤΟ λεω!
Μπηκα απλα στην διαδικασια να το συγκρινω με αντιστοιχο εξοπλισμο του up!
Δεν ειναι μονο τα πλατο-καθισματα. Καταρχας στο Up! πχ στην αντιστοιχη εκδοση ειναι στανταρ ΚΑΙ διαιρουμενα.
Βαλε και το ESP, βαλε και την ρυθμιση καθισματος οδηγου σε υψος, μιλαμε για 800ευρω με το καλημερα. Και παλι οι χωροι πισω ειναι ελαφρως υποδυεστεροι. Μονο με το συρομενο (+350ευρω) γινεται ανταγωνιστικο και οριακα καλυτερο απο το up! στους χωρους.
Αμα δεν το καταλαβαινεις αυτο, προβλημα σου.
Το ειχα ξαναπει, και το λεω και παλι. Εαν η εισαγωγικη κανει περαιτερω προσφορα-εκπτωση, και παρεχει στανταρ αυτα που λειπουν απο το Panda, σε σχεση με τον ανταγωνισμο, τοτε και για εμενα θα αποτελουσε την καλυτερη επιλογη σε σχεση με το Up! -
Σκοπευεις να κουβαλησεις πτωματα στο πισω μερος και να οδηγας γαμιωντας για να μην σε πιασουν οι μπατσοι και θα σε σωσει το ESP ας πουμε;
-
Σε αυτά τα 800€ που λεει ο Γρηγόρης και δεν έχει άδικο,θα πρέπει να προσθέσουμε τους πλευρικούς αερόσακους που είναι επίσης έξτρα,τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες που είναι επίσης έξτρα και σε δεύτερη φάση το πακέτο με τις 15άρες ζάντες+προβολάκια,όπως και το δερμάτινο τιμόνι που όλα αυτά είναι στάνταρ στο up 75ps στην έκδοση high up με τα 11730.Αν τα βάλουμε όλα αυτά λοιπόν η διαφορά τους σε τιμή πάει στο 2χίλιαρο .Κανείς δεν αμφέβαλε για την αξία του panda,ίσα ίσα είναι ένα εκ των κορυφαίων μίνι,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια στις εξοπλιστικές ελλείψεις του-τσιγκουνιά της fiat hellas .
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)