Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    144
    377
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Από στάση δίνει το 0-1000μ Γκρεγκ. Έχεις ένα δίκιο σε αυτό που λες, αλλά από την άλλη μου φαίνεται τρελό να είναι η τούρμπο πίσω στο χιλιόμετρα και στο 0-180 να είναι 4 δεύτερα ταχύτερη της τρίλιτρης. Μήπως ο Άλμπα έκανε κάποιο λάθος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

        Για τα δυο αυτα:
        http://www.zeperfs.com/en/match22-1234.htm
        Κατω κατω εχει ενα υπομνημα (graph legend) με επεξηγησεις χρωματων κλπ

        αυτός ο πίνακας είναι αρκετά πληρέστερος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Από στάση δίνει το 0-1000μ Γκρεγκ. Έχεις ένα δίκιο σε αυτό που λες, αλλά από την άλλη μου φαίνεται τρελό να είναι η τούρμπο πίσω στο χιλιόμετρα και στο 0-180 να είναι 4 δεύτερα ταχύτερη της τρίλιτρης. Μήπως ο Άλμπα έκανε κάποιο λάθος;

          το 0-180 με 16,2' αφορά την evoluzione (το ανέφερα), που μολονότι στα χαρτιά έχει την ίδια ιπποδύναμη με την απλή turbo, στην πραγματικότητα είναι tutta un altra musica....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            servmx last edited by

            Sierra ανεξαρτήτως χρώματος καπακιού κινητήρα!!!!

            Giannis

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanos last edited by

              Βρε βε βρε!
              Που ειχες χαθεί εσύ;!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orestisren last edited by

                Εγώ δεν λέω τη ψήφισα.
                Το ξέρετε πριν το κάνω
                Ο κύριος Παναγώτης δεν έχει δει το τοπικο ακόμα πιθανότατα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Ανοιξα το τοπικο μονο και μονο για να επιβεβαιωσω οτι εχω ψηφισει ΤΟ αυτοκινητο!

                  Και το ξαναλεω...

                  Δωστε μου μια Delta Integrale και δεν ξαναλεω κακο λογο για το Up!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    servmx last edited by

                    Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                    Βρε βε βρε!
                    Που ειχες χαθεί εσύ;!

                    Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη σε όλους παλαιότερους και νεότερους.

                    Μπαίνω που και που και διαβάζω κανένα topic!
                    Απλά αρκετή δουλειά, ελάχιστος ελεύθερος χρόνος.

                    Giannis

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Χριστος Ανεστη, και χρονια πολλα σε ολους, ψηφισα το ιντεγκραλε γιατι ετυχε και το ειχα οδηγησει σε μια επισκεψη μου στην Ιταλια το 92, ηταν βαμμενο ασπρο με τα αυτοκολλητα τοτε της Μαρτινι... με μαυρο εσωτερικο δερματινο.... καταπληκτικο... και τιδι η αισθηση που σου εδινε.. τι να λεμε.... ακομα και για καθημερινο οχημα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panosft last edited by

                        Lancia Integrale και από εμένα. Εμφάνιση διαχρονική, γκάζι άφθονο, διακρίσεις στο wrc πολλές. Το Golf II Gti ή το G60 είναι ακόμη ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε αλλά δεν είναι στη λίστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Τονίστηκε απο την αρχή πως στη δημοσκοπιση υπάρχουν απο μικρομεσαία μέχρι μεγαλομεσαία. H υπεροχή της 'δ' στην σημοσκοπιση απλώς απορρίπτει ... όλα τα μεσαία!

                          Από μενα ψήφο στο 405 με την υπέροχη εμφάνιση και τα πολύ καλά τεχνικά της χαρακτηριστικά, αν και η καρδιά μου λεει 190Ε 2,5 που την έχω 'ζήσει' σε μια γρήγορη βόλτα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bab2112 last edited by

                            βασικα υπαρχουν γρηγορες εκδοσεις μεσαιων, και μια δελτα.
                            αλλα εδω που τα λεμε ποια να εβαζε; τη dedra;
                            κ εδω που τα ξαναλεμε μπορουσε να μην εβαζε καθολου λαντσια αλλα θαφτανε δεν θαφτανε 3 σελιδες το θεμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Η Integrale 16v 217ps δεν είχε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vlassists last edited by

                                200ps

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rallyaddicted last edited by

                                  integrale δαγκωτό... !!!! αυτό το τόπικ πρέπει να το δουν όλα τα μ@λακισμένα από το σχολείο μου που με κορόιδευαν επειδή γέμιζα τα θρανία μου με : LANCIA DELTA INTEGRALE WRC 6 CHAMPIONSHIPS κτλ... πόσο με τσάντιζαν...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ευτυχώς που δεν είσαι μαθητής τώρα όμως γιατί θα έγραφες στο θρανίο LANCIA YPSILON και θα σε πέρναγαν για ντιγκιντάγκα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                      Η Integrale 16v 217ps δεν είχε;

                                      Η Integrale 16v οπως σωστα αναφερθηκε ειχε 200ps. Η μετεπειτα αναβαθμισμενη και επονομαζομενη συνηθως ως 'Deltona', (Evoluzzione I & II) με τις ρετρο αγωνιστικες ζαντες, λιγο πριν το τελος της στην αγορα, απεδιδε 210ps η EVO I και 215ps η ΕVO II.

                                      Καποιες περαιτερω πληροφοριες στα Ελληνικα, βρηκα εδω:
                                      http://www.scoobyland-forum.com/t60-topic

                                      Η delta integrale 16V παρηχθει μεταξυ 1989-1991

                                      Η αντιστοιχη 8V που εμφανιστηκε λιγο νωριτερα (1987-1988 αν θυμαμαι καλα) εμφανισιακα διαφερει στο καπω.
                                      Της 16V ηταν ελαφρως φουσκωμενο, της 8V ηταν επιπεδο, αλλα ειχε τις αντιστοιχες γριλιες...

                                      H 'Deltona' ή κατα κοσμον Ιntegrale Evoluzzione:

                                      Xωρις να ειμαι και απολυτως σιγουρος, εμφανισιακα τουλαχιστον, βλεποντας την απ' εξω, νομιζω οτι μεταξυ EVO I και EVO II (περα απο καποιες περιορισμενες εκδοσεις της Martini) δεν υπηρχαν καποιες χτυπητες διαφορες. Καποιος Ιταλοφιλος που να γνωριζει καλυτερα, ας αναφερθει περαιτερω εαν θελει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanragouss last edited by

                                        Η EVO II εχει αλουμινενια ταπα βενζινης, διαφορετικες ζαντες 16'' αντι για 15'', βαμμενη ραγα της οροφης γυρω απο τα παραθυρα στο χρωμα του αμαξωματος, αλλο τιμονι, νεα καθισματα και καπακι μηχανης βαμμενο κοκινο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rallyaddicted last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                          Ευτυχώς που δεν είσαι μαθητής τώρα όμως γιατί θα έγραφες στο θρανίο LANCIA YPSILON και θα σε πέρναγαν για ντιγκιντάγκα

                                           ντάξει δεν νομίζω να έγραφα ποτέ lancia ypsilon...
                                          

                                          πάντως και τώρα στο Πολυτεχνείο γράφω LANCIA INTEGRALE WRC και από κάτω SUZUKI SWIFT SPORT N2...
                                          τι να κάνουμε, κολλήματα είναι αυτά... Πάντρεμα Ιταλίας και Ιαπωνίας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-a3 last edited by

                                            Oσο και αν μου αρεσει η integrale θα διαλεγα την παρακατω χωρις κανενα δισταγμο....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr