Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 121
    • 122
    • 60 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    2431
    8401
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
      Γερμανικά δίλιτρα ή γαλλικά, ιταλικά, ιαπωνικά κλπ

      Τα τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος είναι στο θεό. Πόσο κάνει πχ μια 318 εδώ και πόσο Γερμανία, Βέλγιο?? Αντίστοιχα πόσο κάνει ένα 2.0 MX-5 η ένα EVO??

      Πχ, Audi A4 2.0 tfsi 211ps, στην Ελλαδα, απο 39,200ευρω. Γερμανια το ιδιο, με Multitronic -το ανανεωμενο Α4, δεν ξερω εαν εχει ερθει εδω ακομα...- τιμη καταλογου 39,300ευρω. Ενταξυ το Multitronic πρεπει να κοστιζει γυρω στα 2κ...
      Η νεα 3αρα ακομα δεν εχει ερθει. Τιμες για 118i (ενταξει στα 1600 βεβαια, αλλα ειναι μια ενδειξη...)
      στην Γερμανια, απο 26,750ευρω. Στην Ελλαδα απο 26,950ευρω.
      Η 120i coupe πχ ΕΧΕΙ σημαντικη διαφορα. Στην Ελλαδα απο 34,750ευρω. Στην Γερμανια απο 28,700ευρω.
      Απ'οτι βεβαια γνωριζω με τις μεχρι στιγμης τροπολογιες-νομους για φορο πολυτελειας, στις premium μαρκες, χοντρικα, λιγο πανω απο τα 34κ ευρω λιανικης, μπαινει και φορος πολυτελειας. Μπορει δηλαδη η 120i να εχει τετοια τιμη cif που αυτοματως
      να υπολογιζεται με φορο πολυτελειας. Τωρα εαν το συγκεκριμενο Toyota θεωρηθει premium, και προκυπτει το 37αρι, μαζι με τον φορο πολυτελειας, θα ειναι ΠΟΛΥ μ@λ@κες οι τυποι που 'μαγειρευουν' τις τιμες για εκτελωνισμο...
      Αλλιως δεν θεωρω οτι δικαιολογειται υπεραξια μεγαλυτερη του 8-10% σε σχεση με την λιανικη τιμη στις περισσοτερες Ευρωπαικες χωρες. Η φημολογουμενη υπεραξια 25% ειναι κακογουστο ανεκδοτο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
        To αυτοκινητο, σε οδηγικα χαρακτηριστικα, και οχι μονο, ειναι κουκλα...Η φημολογουμενη τιμη του στην χωρα ομως, ειναι
        πανουκλα...

        P.S Η 'φαση', θυμιζει εποχες που πρωτοηρθε το RX-8 στην 'καλη' εκδοση cosmo, με τα 231ps με κοστος 39,500ευρω (Τιμες-Ιανουαριος 2004).
        Ποσα τετοια πουληθηκαν με αυτη την τιμη? Μερικες δεκαδες?
        Επρεπε να ερθει η 'σωστη' τιμολογιακα εκδοση challenge με 192ps αλλα λιγο καλυτερη ροπη, απο 28,900ευρω, στα τελη του 2004.
        Τωρα, τετοια εποχη ειδικα, σχιστοματης με 200ps με φημολογουμενη τιμη κοντα στα 40κ ειναι κακογουστο αστειο, ειδικα οταν στις περισσοτερες Ευρωπαικες χωρες, τιμολογειται στα 30-32κ, οπου παραλληλα και το κατα κεφαλην εισοδημα ειναι σχεδον...διπλασιο απο αυτο που ισχυει στην χωρα μας απο 2012 και επειτα...

        και θα γίνει η γνωστή σταδιακή μείωση τιμής του Mazda όπου με τον καιρό που θα κάνει τους πρώτους να νιώσουν μέγιστοι μαλθάκες....

        συμφωνώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
          Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vellerefontis last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
            Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους.

            είναι πάραυτα οικονομικό... είναι δίλιτρο... δεν καίει όσο ας πούμε το 370Ζ... ή άλλα παιχνιδιάρικα...
            Εμένα η τιμή του θα μου ακουγόταν λογική στα 30κ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

              Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
              Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους.

              είναι πάραυτα οικονομικό... είναι δίλιτρο... δεν καίει όσο ας πούμε το 370Ζ... ή άλλα παιχνιδιάρικα...
              Εμένα η τιμή του θα μου ακουγόταν λογική στα 30κ...

              Για να δούμε..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  roulis21 last edited by

                  τωρα που οδευει προς καταργηση ο φορος πολυτελειας πιστευω πως δε θα περασει τα 30-31

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                    τωρα που οδευει προς καταργηση ο φορος πολυτελειας πιστευω πως δε θα περασει τα 30-31

                    Το ιδιο πιστευω και εγω...Mακαρι να καταργηθει...Για να δουμε.

                    Edit: Φαινεται οτι οι ευχες των περισσοτερων απο εμας (φανταζομαι), εισακουστηκαν...Να δουμε και στα νουμερα πως θα
                    'μεταφραστει' αυτο...

                    http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14263

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vlasis-b last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Youtube Video

                      βλεπωντας το βιντεο παρατηρησα οτι ειναι λιγο ασχημο πισω αλλα νομιζω με μια καλη αεροτομη θα στρωση (οχι ομως την αεροτομη στυλ impreza που φοραει το σουμπαρου (google- εικονεσ- το μπλε με την απλωστρα)
                      τωρα το σοβαρο θεμα που παρατηρησα: αν προσεξετε καλα σστο βιντεο στα πρωτα 10-12 δευτερα οταν παει για την πρωτη στροφη το αμαξι πεταει εντονα την μουρη του το ιδιο κανει και στις αλλες στροφες αλλα ο οδηγος ειναι καλος και το μαζευει, θα ηθελα να ρωτησω ειναι φυσιλογικο αυτο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by

                        Δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Είναι πως το έχουν ρυθμίσει. Αλλά από έξω δεν είναι εύκολο να κριθεί η συμπεριφορά. Οι mainstream bmw υποστρέφουν αρχικά. Εδώ μιλάμε για ζμπορ κατασκευή βέβαια. Είτε ο δημοσιογράφος που θα το οδηγήσει θα περιγράψει είτε όποιος κάνει τεστ δραιβ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Στο συγκεκριμένο βίντεο πάντως ο οδηγός το στρίβει και ταυτοχρόνως το φρενάρει. Όντως σε κάποια σημεία φαίνεται έντονα η υποστροφή αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στην κατάσταση της αλάνας αλλά και στο ότι τα λάστιχα είναι κρύα.
                          Σε οριακές καταστάσεις πάντως υποστροφή υπάρχει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                            Στο συγκεκριμένο βίντεο πάντως ο οδηγός το στρίβει και ταυτοχρόνως το φρενάρει. Όντως σε κάποια σημεία φαίνεται έντονα η υποστροφή αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στην κατάσταση της αλάνας αλλά και στο ότι τα λάστιχα είναι κρύα.
                            Σε οριακές καταστάσεις πάντως υποστροφή υπάρχει.

                            Σαν να φαινεται οτι παει να στριψει λιγο, αφου εχει κουμπωσει 3η απο τερματισμενη 2α, και ξαφνικα πεφτει στα φρενα για να στριψει δεξια στις κορινες. Δινει δηλαδη την εντυπωση (σε εμενα τουλαχιστον) οτι προς στιγμην μπερδευτηκε, (ή δοκιμαζε μια αποτομη δεξια τιμονια τελοσπαντων... ) πηγε σχεδον να στριψει δεξια αφου κουμπωσε την 3η, οπως ηταν, (χωρις φρενα) αλλα ανεβηκε πρωτα στα φρενα, κατεβασε 2α και εστριψε πιο κατω στις κορινες, δεξια...
                            Αυτα που λες παντως γενικως ισχυουν, φυσικα ακομα και σε πισωκινητα, και με drift διαθεση οπως το συγκεκριμενο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Δοκιμη απο τον Steve Sutcliffe του Αγγλικου Autocar:

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Τα σχετικά με το 'στήσιμο' των μοντέρων αυτοκινήτων μετακινήθηκαν στο Περί 'στησίματος' [Mod]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Σε σκέψεις η Νισσάν για μικρό 370Ζ για να αντιμετωπίσει την τρίδυμη κουπεδιά της Τουότα. Γουστάρω να μπουν και άλλοι στο παιχνίδι.

                                  http://www.autoblog.com/2012/04/09/nissan-renews-talk-of-sub-370z-sports-car-to-take-on-subaru-brz/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Μακαρι να το κανει, και βασικα μ@λ@κια της που δεν το εχει κανει τοσο καιρο.
                                    Τα 200SX / 240SX , Sylvia, ειχαν αφησει εποχη, και για αρκετα χρονια, δεν υπαρχει κατι σε χαμηλοτερα κυβικα-ιπποδυναμη
                                    απο τα Ζ για να καλυψει το κενο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Υπάρχουν αντίστοιχα σχέδια για Supro-ποίηση του GT86 με κανα Turbo μοτέρ 300 αλόγων πχ. ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Υπάρχουν αντίστοιχα σχέδια για Supro-ποίηση του GT86 με κανα Turbo μοτέρ 300 αλόγων πχ. ?

                                        Υπαρχουν απο την TRD της Τοyota και την αντιστοιχη της Subaru, σχεδια για...συμπιεσμενη δυναμη, με κομπρεσσορα και Turbo
                                        στην καθε περιπτωση, με την ιπποδυναμη να φημολογειται στα 250-270αλογα.
                                        Αυτα βεβαια, οπως εχουν ειπωθει, με τον ιδιο τροπο, εχουν αναιρεθει (τωρα αν ηταν απο επισημες ή οχι πηγες, αυτο δεν το θυμαμαι ακριβως... ) με την προφαση οτι 'χανεται η ομοιογενεια-ρυθμισιμοτητα γκαζιου' , και αλλα τετοια σχολια, πιο πολυ νομιζω απο την πλευρα της Subaru...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          @nass
                                          Απο την πλευρα της Toyota τουλαχιστον, φαινεται να ειναι εφικτο το σεναριο περαιτερω δυναμης...

                                          http://www.autocar.co.uk/www.autocar.co ... rs/260343/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d1ff last edited by

                                            Δυναμομέτρηση του αδελφού Scion FR-S :
                                            173 στους τροχούς έβγαλε
                                            http://blogs.insideline.com/straightlin ... -fr-s.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 60 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr