-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Γερμανικά δίλιτρα ή γαλλικά, ιταλικά, ιαπωνικά κλπΤα τέλη ταξινόμησης στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος είναι στο θεό. Πόσο κάνει πχ μια 318 εδώ και πόσο Γερμανία, Βέλγιο?? Αντίστοιχα πόσο κάνει ένα 2.0 MX-5 η ένα EVO??
Πχ, Audi A4 2.0 tfsi 211ps, στην Ελλαδα, απο 39,200ευρω. Γερμανια το ιδιο, με Multitronic -το ανανεωμενο Α4, δεν ξερω εαν εχει ερθει εδω ακομα...- τιμη καταλογου 39,300ευρω. Ενταξυ το Multitronic πρεπει να κοστιζει γυρω στα 2κ...
Η νεα 3αρα ακομα δεν εχει ερθει. Τιμες για 118i (ενταξει στα 1600 βεβαια, αλλα ειναι μια ενδειξη...)
στην Γερμανια, απο 26,750ευρω. Στην Ελλαδα απο 26,950ευρω.
Η 120i coupe πχ ΕΧΕΙ σημαντικη διαφορα. Στην Ελλαδα απο 34,750ευρω. Στην Γερμανια απο 28,700ευρω.
Απ'οτι βεβαια γνωριζω με τις μεχρι στιγμης τροπολογιες-νομους για φορο πολυτελειας, στις premium μαρκες, χοντρικα, λιγο πανω απο τα 34κ ευρω λιανικης, μπαινει και φορος πολυτελειας. Μπορει δηλαδη η 120i να εχει τετοια τιμη cif που αυτοματως
να υπολογιζεται με φορο πολυτελειας. Τωρα εαν το συγκεκριμενο Toyota θεωρηθει premium, και προκυπτει το 37αρι, μαζι με τον φορο πολυτελειας, θα ειναι ΠΟΛΥ μ@λ@κες οι τυποι που 'μαγειρευουν' τις τιμες για εκτελωνισμο...
Αλλιως δεν θεωρω οτι δικαιολογειται υπεραξια μεγαλυτερη του 8-10% σε σχεση με την λιανικη τιμη στις περισσοτερες Ευρωπαικες χωρες. Η φημολογουμενη υπεραξια 25% ειναι κακογουστο ανεκδοτο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To αυτοκινητο, σε οδηγικα χαρακτηριστικα, και οχι μονο, ειναι κουκλα...Η φημολογουμενη τιμη του στην χωρα ομως, ειναι
πανουκλα...P.S Η 'φαση', θυμιζει εποχες που πρωτοηρθε το RX-8 στην 'καλη' εκδοση cosmo, με τα 231ps με κοστος 39,500ευρω (Τιμες-Ιανουαριος 2004).
Ποσα τετοια πουληθηκαν με αυτη την τιμη? Μερικες δεκαδες?
Επρεπε να ερθει η 'σωστη' τιμολογιακα εκδοση challenge με 192ps αλλα λιγο καλυτερη ροπη, απο 28,900ευρω, στα τελη του 2004.
Τωρα, τετοια εποχη ειδικα, σχιστοματης με 200ps με φημολογουμενη τιμη κοντα στα 40κ ειναι κακογουστο αστειο, ειδικα οταν στις περισσοτερες Ευρωπαικες χωρες, τιμολογειται στα 30-32κ, οπου παραλληλα και το κατα κεφαλην εισοδημα ειναι σχεδον...διπλασιο απο αυτο που ισχυει στην χωρα μας απο 2012 και επειτα...και θα γίνει η γνωστή σταδιακή μείωση τιμής του Mazda όπου με τον καιρό που θα κάνει τους πρώτους να νιώσουν μέγιστοι μαλθάκες....
συμφωνώ
-
Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους.είναι πάραυτα οικονομικό... είναι δίλιτρο... δεν καίει όσο ας πούμε το 370Ζ... ή άλλα παιχνιδιάρικα...
Εμένα η τιμή του θα μου ακουγόταν λογική στα 30κ... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Aν αυτό είναι το πρόβλημα, υπάρχει λύση. Να μην το αγοράσει κανένας στην αρχή για να αναγκαστούν να κατέβουν γλήγορα στην τιμή και να μην νιώσει κανένας πελάτης μακάκας.
Το θέμα όμως είναι αλλού. Το αμάξι είναι για παίγνια, και η περίοδος είναι περίοδος ισχνότατων αγελάδων. Γι αυτό δεν θα πιάσει και ας κατέβει και στα 35 σε 6 μήνους.είναι πάραυτα οικονομικό... είναι δίλιτρο... δεν καίει όσο ας πούμε το 370Ζ... ή άλλα παιχνιδιάρικα...
Εμένα η τιμή του θα μου ακουγόταν λογική στα 30κ...Για να δούμε..
-
-
τωρα που οδευει προς καταργηση ο φορος πολυτελειας πιστευω πως δε θα περασει τα 30-31
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
τωρα που οδευει προς καταργηση ο φορος πολυτελειας πιστευω πως δε θα περασει τα 30-31Το ιδιο πιστευω και εγω...Mακαρι να καταργηθει...Για να δουμε.
Edit: Φαινεται οτι οι ευχες των περισσοτερων απο εμας (φανταζομαι), εισακουστηκαν...Να δουμε και στα νουμερα πως θα
'μεταφραστει' αυτο...http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14263
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
βλεπωντας το βιντεο παρατηρησα οτι ειναι λιγο ασχημο πισω αλλα νομιζω με μια καλη αεροτομη θα στρωση (οχι ομως την αεροτομη στυλ impreza που φοραει το σουμπαρου (google- εικονεσ- το μπλε με την απλωστρα)
τωρα το σοβαρο θεμα που παρατηρησα: αν προσεξετε καλα σστο βιντεο στα πρωτα 10-12 δευτερα οταν παει για την πρωτη στροφη το αμαξι πεταει εντονα την μουρη του το ιδιο κανει και στις αλλες στροφες αλλα ο οδηγος ειναι καλος και το μαζευει, θα ηθελα να ρωτησω ειναι φυσιλογικο αυτο? -
Δεν υπάρχει 'φυσιολογικό'. Είναι πως το έχουν ρυθμίσει. Αλλά από έξω δεν είναι εύκολο να κριθεί η συμπεριφορά. Οι mainstream bmw υποστρέφουν αρχικά. Εδώ μιλάμε για ζμπορ κατασκευή βέβαια. Είτε ο δημοσιογράφος που θα το οδηγήσει θα περιγράψει είτε όποιος κάνει τεστ δραιβ.
-
Στο συγκεκριμένο βίντεο πάντως ο οδηγός το στρίβει και ταυτοχρόνως το φρενάρει. Όντως σε κάποια σημεία φαίνεται έντονα η υποστροφή αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στην κατάσταση της αλάνας αλλά και στο ότι τα λάστιχα είναι κρύα.
Σε οριακές καταστάσεις πάντως υποστροφή υπάρχει. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Στο συγκεκριμένο βίντεο πάντως ο οδηγός το στρίβει και ταυτοχρόνως το φρενάρει. Όντως σε κάποια σημεία φαίνεται έντονα η υποστροφή αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται και στην κατάσταση της αλάνας αλλά και στο ότι τα λάστιχα είναι κρύα.
Σε οριακές καταστάσεις πάντως υποστροφή υπάρχει.Σαν να φαινεται οτι παει να στριψει λιγο, αφου εχει κουμπωσει 3η απο τερματισμενη 2α, και ξαφνικα πεφτει στα φρενα για να στριψει δεξια στις κορινες. Δινει δηλαδη την εντυπωση (σε εμενα τουλαχιστον) οτι προς στιγμην μπερδευτηκε, (ή δοκιμαζε μια αποτομη δεξια τιμονια τελοσπαντων... ) πηγε σχεδον να στριψει δεξια αφου κουμπωσε την 3η, οπως ηταν, (χωρις φρενα) αλλα ανεβηκε πρωτα στα φρενα, κατεβασε 2α και εστριψε πιο κατω στις κορινες, δεξια...
Αυτα που λες παντως γενικως ισχυουν, φυσικα ακομα και σε πισωκινητα, και με drift διαθεση οπως το συγκεκριμενο... -
-
Τα σχετικά με το 'στήσιμο' των μοντέρων αυτοκινήτων μετακινήθηκαν στο Περί 'στησίματος' [Mod]
-
Σε σκέψεις η Νισσάν για μικρό 370Ζ για να αντιμετωπίσει την τρίδυμη κουπεδιά της Τουότα. Γουστάρω να μπουν και άλλοι στο παιχνίδι.
http://www.autoblog.com/2012/04/09/nissan-renews-talk-of-sub-370z-sports-car-to-take-on-subaru-brz/
-
Μακαρι να το κανει, και βασικα μ@λ@κια της που δεν το εχει κανει τοσο καιρο.
Τα 200SX / 240SX , Sylvia, ειχαν αφησει εποχη, και για αρκετα χρονια, δεν υπαρχει κατι σε χαμηλοτερα κυβικα-ιπποδυναμη
απο τα Ζ για να καλυψει το κενο... -
Υπάρχουν αντίστοιχα σχέδια για Supro-ποίηση του GT86 με κανα Turbo μοτέρ 300 αλόγων πχ. ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχουν αντίστοιχα σχέδια για Supro-ποίηση του GT86 με κανα Turbo μοτέρ 300 αλόγων πχ. ?Υπαρχουν απο την TRD της Τοyota και την αντιστοιχη της Subaru, σχεδια για...συμπιεσμενη δυναμη, με κομπρεσσορα και Turbo
στην καθε περιπτωση, με την ιπποδυναμη να φημολογειται στα 250-270αλογα.
Αυτα βεβαια, οπως εχουν ειπωθει, με τον ιδιο τροπο, εχουν αναιρεθει (τωρα αν ηταν απο επισημες ή οχι πηγες, αυτο δεν το θυμαμαι ακριβως... ) με την προφαση οτι 'χανεται η ομοιογενεια-ρυθμισιμοτητα γκαζιου' , και αλλα τετοια σχολια, πιο πολυ νομιζω απο την πλευρα της Subaru... -
@nass
Απο την πλευρα της Toyota τουλαχιστον, φαινεται να ειναι εφικτο το σεναριο περαιτερω δυναμης...http://www.autocar.co.uk/www.autocar.co ... rs/260343/
-
Δυναμομέτρηση του αδελφού Scion FR-S :
173 στους τροχούς έβγαλε
http://blogs.insideline.com/straightlin ... -fr-s.html
Toyota GT-86 / Subaru BRZ