-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οπου 'σ' βαζουμε 'ζ' ?ΝΑΙΑΙΑΙΑΙ!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σταματήστε λοιπών τήν θεοποίηση τού μολύβδου πού αλλού ή σσωή τόν πήγαινε κι'αλλού εσείς τόν πάτε καί θά δείτε πώς οί βαλβίδες τού σήμερα (άμεσος ψεκασμός) λιπαίνωνται μέ αέρα κοπανιστό .....καί λίγο λάδι(φίλμ λαδιού από τά τσιμουχάκια όπως όλες οί καθώς πρέπει βαλβίδες)
Κατ'αρχήν ψυχραιμία.
-
Κανένας δεν θεοποιεί τον μόλυβδο. Να επισημάνω ότι το λάδι της λαδιέρας δεν περιέχει μόλυβδο.
-
Επιμένεις για τα άμεσου ψεκασμού. Ο άμεσος ψεκασμός ή μη, αφορά μόνο τις βαλβίδες εισαγωγής. Οι εξαγωγής τα ίδια ζόρια έχουν και στις δύο περιπτώσεις. Δεν αποδεικνύεις τίποτα έτσι.
-
Το ζητούμενο από τη λαδιέρα δεν είναι το λάδι να λιπάνει τα στελέχη και τους οδηγούς, αλλά το κατάλοιπο της καύσης του λαδιού να λιπάνει τις έδρες και τις αντίστοιχες επιφάνειες των βαλβίδων εξαγωγής. Δεν βλέπω τίποτα εξόφθαλμα παράλογο σ'αυτό.
Μή μού αποδίδεις κάτι πού δέν έχω.Ενοώ έλειψη ψυχραιμίας.
Δέν θεοποιήται ό μόλυβδος όταν τού αποδίδεται βασικότατος ρόλος στήν λίπανση τών βαλβίδων?
Μέ υποτιμάς ή δέν σού έδωσα νά καταλάβεις.Καί βέβαια ή λαδιέρα δέν περιέχει μόλυβδο.Δέν αντικαθιστά(κατά τήν εκτίμηση πολλών,όχι εμού)τήν ''λιπαντική'' ικανότητα τής βενσίνης (κάτι πού δέν υφήσταται στήν αμόλυβδη αλλά τό επικαλούνται οί θιασώτες τής λαδιέρας)καί έτσι έχουμε τήν αντικατάσταση τών ικανοτήτων τού μολύβδου μέ τήν λαδιέρα σέ μία καταλυτική μηχανή.¨Ενα αλλαλούμ ''τεχνικών'' επιχειρημάτων πού πέφτει στό πρώτο λογικό επιχείρημα.
Καί γιά νά τελειώνουμε .Πιάσε τήν δεύτερη παράγραφό σου.Νά δεχθώ ότι τά κατάλοιπα καύσης λιπαίνουν τήν έδρα τής βαλβίδας εξαγωγής.¨Η καπνιά πού λένε μερικοί.(πού ακούστηκε λίπανση μέ υπέρθερμα καυσαέρια 700 800 βαθμών)¨Η έδρα τής εισαγωγής πώς λιπαίνεται ή φουκαριάρα?Κάί μή μού πεις από τίς αναθυμιάσεις ! -
-
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.
Και ποιά είναι αυτή?
Επίσης θα ήθελα την άποψή σας για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε σχέση με την τόσο μησητή προς εσάς, λαδιέρα.
Όπου έχω ρωτήσει μου λένε ότι επειδή το αυτοκίνητό μου είναι Ιαπωνικό, έχει ευαίσθητες βαλβίδες και έδρες οπότε η χρήση της λαδιέρας είναι επιτακτική!
Εσείς τι λέτε?Επίσης στα διάφορά forum με αποτρέπουν στο να εγκαταστήσω κάποιο σύστημα υγραεριοκίννησης, συγκεκριμένα της BRC, λόγω ευαίσθητου μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητό μου συμπεριλαμβάνεται στις blacklist.
Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό?Αγαπητέ μου δέν είναι θέμα μίσους ή έρωτος.
Είναι θέμα λογικής,τεκμηριωμένου τεχνικού λόγου ,πολύχρονων εφαρμογών (30 χρόνια)αφάνταστων χιλιομέτρων τών συγκεριμένων εφαρμογών μέ κινητήρες όλων τών τεχνολογιών.Καί κάτι μή αμελιταίο.ΕΧΩ κάθε συμφέρον νά βάσω λαδιέρα.Από τήν λογική τού ''κάλιο γαιδουρόδενε''μέχρι τού νά κερδίσω(δέν είναι μή θεμιτό)από τήν λαδιέρα καί μετά από τό λαδάκι πού θά πουλώ στόν κάθε πελάτη .Τί έχω νά φοβηθώ ακολουθώντας όλα όσα οί ''φιλοι τής λαδιέρας''εκφράσουν?Τίποτε σέ πληροφωρώ.Θά κερδίσω κιόλας.Αλλά θά χάσω κάτι γιά εμένα πολύτιμο.Τήν προσωπική μου αξιοπρέποια πού ενώ γνωρίσω κάτι σέ βάθος χρόνου κάνω τό αντίθετο γιατί δέν έχω τό σθένος νά τό υπερασπισθώ λόγω τού ότι εάν τό κάνω θά χάσω κάποιο ποσό.Γιά άλλους αυτή ή λογική είναι εκτός τόπου καί χρόνου.Είπαμε τό περίεργο είναι πώς είχε αυτοκίνητα καί προτού γεννηθώ εγώ.....
Πολλά HONDA έχουν ρυθμησώμενες βαλβίδες (μέ τό χέρι)καί άλλα αυτορυθμησόμενες .Καί στίς δύο περιπτώσεις βάλε ανεπιφύλακτα συσκευή. -
Γνώμη για τα συστηματα ΑΕΒ έχει κανείς ; Θεωρούνται απο τα καλα ; ένας φίλος μου ζητά τη γνώμη μου για ένα fiat stillo με τιμη στα 1000 ευρω με ΦΠΑ
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.
Και ποιά είναι αυτή?
Επίσης θα ήθελα την άποψή σας για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε σχέση με την τόσο μησητή προς εσάς, λαδιέρα.
Όπου έχω ρωτήσει μου λένε ότι επειδή το αυτοκίνητό μου είναι Ιαπωνικό, έχει ευαίσθητες βαλβίδες και έδρες οπότε η χρήση της λαδιέρας είναι επιτακτική!
Εσείς τι λέτε?Επίσης στα διάφορά forum με αποτρέπουν στο να εγκαταστήσω κάποιο σύστημα υγραεριοκίννησης, συγκεκριμένα της BRC, λόγω ευαίσθητου μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητό μου συμπεριλαμβάνεται στις blacklist.
Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό?Αγαπητέ μου δέν είναι θέμα μίσους ή έρωτος.
Είναι θέμα λογικής,τεκμηριωμένου τεχνικού λόγου ,πολύχρονων εφαρμογών (30 χρόνια)αφάνταστων χιλιομέτρων τών συγκεριμένων εφαρμογών μέ κινητήρες όλων τών τεχνολογιών.Καί κάτι μή αμελιταίο.ΕΧΩ κάθε συμφέρον νά βάσω λαδιέρα.Από τήν λογική τού ''κάλιο γαιδουρόδενε''μέχρι τού νά κερδίσω(δέν είναι μή θεμιτό)από τήν λαδιέρα καί μετά από τό λαδάκι πού θά πουλώ στόν κάθε πελάτη .Τί έχω νά φοβηθώ ακολουθώντας όλα όσα οί ''φιλοι τής λαδιέρας''εκφράσουν?Τίποτε σέ πληροφωρώ.Θά κερδίσω κιόλας.Αλλά θά χάσω κάτι γιά εμένα πολύτιμο.Τήν προσωπική μου αξιοπρέποια πού ενώ γνωρίσω κάτι σέ βάθος χρόνου κάνω τό αντίθετο γιατί δέν έχω τό σθένος νά τό υπερασπισθώ λόγω τού ότι εάν τό κάνω θά χάσω κάποιο ποσό.Γιά άλλους αυτή ή λογική είναι εκτός τόπου καί χρόνου.Είπαμε τό περίεργο είναι πώς είχε αυτοκίνητα καί προτού γεννηθώ εγώ.....
Πολλά HONDA έχουν ρυθμησώμενες βαλβίδες (μέ τό χέρι)καί άλλα αυτορυθμησόμενες .Καί στίς δύο περιπτώσεις βάλε ανεπιφύλακτα συσκευή.Σ'ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά.
-
Kαλησπερα.Εχω ενα Mazda Mx-5 μοντελο 2003,εκδοση sporty δηλαδη με το μοτερ των 1840 κυβικων.Για να μην γραφω τα τετριμμενα οτι ανεβηκε η βενζινη κ οτι τα τελευταια 2 χρονια βαζω καυσιμα στα Σκοπια-Μακεδονια που ειναι 9 χιλομετρα απο το χωριο μου,μπαινω απευθειας στο θεμα.Το πορτ μπαγκαζ μου ειναι 150 λιτρα ολο κ ολο,αλλα ω του θαυματος εχει κανονικη ρεζερβα κ οχι κιτ επισκευης.Ρωτησα κατι παληκαρακια στα Σκοπια που εμπιστευομαι κ μου ειπαν 500 ευρω περασμενο,δηλωμενο,νομιμοτατο κ 1 μερα τρεξιμο για το ΤUV επειδη δεν ειναι Ευρωπη.Το τρεξιμο μεταφραζεται σε 1 μερα τρεξιμο απο εμενα 'η 3 χιλιαρικα(δηναρια)=50 ευρω χαρτζιλικι να το κανουνε αυτοι!Το θεμα ειναι οτι τα παιδια αυτα τα εμπιστευομαι,αλλα δεν εμπιστευομαι συνολικα τη μετατροπη.Κ ρωταω εσας εδω:Katarxhn,ginetai to Mαζδα; ΜΧ-5 να μετατραπει σε υγραεριο???Κ αν ναι,θα ηθελα να μου προτεινετε δημοσια ποιας εταιριας κιτ να τοποθετησω,επισης θα ηθελα να μου προτεινετε με προσωπικο μηνυμα σε ποιον να παω να το βαλω.Μην μου πειτε δημοσια,δεν κονομαω απο κανενα συνεργειο για να του κανω αβαντα.Περιοχη Θεσσαλονικη ειμαι,αλλα 5 μερες τον μηνα ειμαι Αθηνα για δουλειες οποτε παω παντου.
ΥΓ 1:Αδιαφορω για την αποψη των διαφωνουντων με τη μετατροπη.Δεν ζηταω αποψεις επι του θεματος γενικα κ αοριστα,επι του πρακταιου ζηταω αποψεις.Που να παω κ τι κιτ να βαλω
ΥΓ 2:Aυριο εδω Σαλονικη ξεκιναει 5ημερη εκθεση στο Λιμανι με ολες τις εταιριες του χωρου.Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας,παρακαλω οχι διαφημισεις καταστηματων αφου δεν μου δινουνε κανενα ψιλο
-
Προχθές ρώτησα στο ΚΤΕΟ της express service και μου είπαν ότι δεν θα περνάει χωρίς χαρτιά από Έλληνα εγκαταστάτη (νόμιζα ότι είχε αλλάξει ο νόμος).
Στη Σόφια περνάνε 420 ένα βουλγάρικο κιτ και πάνω από 600 για ιταλικό (έχει και πιο ακριβά ιταλικά κιτ). Είναι όμως πολύ μακριά για σέρβις κλπ.
Πάντως ο Βούλγαρος γείτονας έκαψε τον καταλύτη στο Γκραν Βιτάρα και ο μάστορας στη Σόφια του είπε ότι το υγραέριο καίει τους καταλύτες. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Προχθές ρώτησα στο ΚΤΕΟ της express service και μου είπαν ότι δεν θα περνάει χωρίς χαρτιά από Έλληνα εγκαταστάτη (νόμιζα ότι είχε αλλάξει ο νόμος).Στη Σόφια περνάνε 420 ένα βουλγάρικο κιτ και πάνω από 600 για ιταλικό (έχει και πιο ακριβά ιταλικά κιτ). Είναι όμως πολύ μακριά για σέρβις κλπ.
Πάντως ο Βούλγαρος γείτονας έκαψε τον καταλύτη στο Γκραν Βιτάρα και ο μάστορας στη Σόφια του είπε ότι το υγραέριο καίει τους καταλύτες.Αρα δεν έπρεπε ο βούλγαρος μάστορας να περνάει υγραέριο σε αμάξια αφού ξέρει ότι καταστρεφει τον καταλύτη. Η μήπως εννοουσε σε ορισμένα αμάξια και κυρίως ιαπωνικά (ΠΧ NISSAN QASQAI) το οποίο το ξέραμε ήδη...............
-
Τον καταλύτη τον καίνε οι υψηλές θερμοκρασίες, όχι το υγραέριο. Τον συγκεκριμένο μάστορα και βενζίνα να του δώσετε να κάνει χάρτη, πάλι κάτι θα κάψει...
-
Ο χρήστης geo_thess_86 έγραψε:
... βαζω καυσιμα στα Σκοπια-Μακεδονια που ειναι 9 χιλομετρα απο το χωριο μου...Φίλε σε παρακαλώ πρόσεχε λίγο...
-
Όπως λένε οι φίλοι μου στην Φλωρινα αυτός μαγκες αυτονομιστης είναι του ουρανίου τόξου με τους 600 ψήφους σε ολο το νομό..... μήπως είσαι απο το Μελιτη μάστορα ;
Απεχει 8-9 χιλιόμετρα απο την πρώην γουγκοσλαβικη Δημοκρατία της ψευτομσκεδονιας του Τιτο...
-
Θα το γυρισουμε στο πολιτικο ;Πως την βλεπετε την δουλεια; [mod]
-
Aσε τις υποδειξεις και τις εξυπναδες για αλλου.Ok? εδω εισαι εκτος θεματος.[mod]
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Προχθές ρώτησα στο ΚΤΕΟ της express service και μου είπαν ότι δεν θα περνάει χωρίς χαρτιά από Έλληνα εγκαταστάτη (νόμιζα ότι είχε αλλάξει ο νόμος).Στη Σόφια περνάνε 420 ένα βουλγάρικο κιτ και πάνω από 600 για ιταλικό (έχει και πιο ακριβά ιταλικά κιτ). Είναι όμως πολύ μακριά για σέρβις κλπ.
Πάντως ο Βούλγαρος γείτονας έκαψε τον καταλύτη στο Γκραν Βιτάρα και ο μάστορας στη Σόφια του είπε ότι το υγραέριο καίει τους καταλύτες.Κοιτα φιλαρακι,Βαλκανια γενικα ταξιδευω συχνα-πυκνα κ για χαβαλε φαση-εκδρομη κ για υποχρεωσεις.Σοφια σε οσους ρωτησα μου ειπανε κανενα χιλιαρικο λεβα να υπολογιζω(500 ευρω) ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ τρεξιμο-δηλωση-χαρτια-αλλαγη αδειας-ΚΤΕΟ.Δεν ασχολουνται με το αθλημα γιατι οι Ελληνες συναδελφοι τους τους κυνηγανε για διαφυγοντα κερδη-χασουρες κτλ.Στο τοποθετουνε κ κανε ο,τι θελεις μετα.Κ στο Plovdiv που ρωτησα ενα τσακαλι 1000 λεβα ζητουσε με το πρωτο γεμισμα δωρο,αλλα ο τυπος ηταν εργατης σε ρουχαδικο κ ξαφνικα εκανε γυρισια η ζωη του κ τωρα τοποθετει αεριο.
Οποτε καταλαβαινεις... -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Προχθές ρώτησα στο ΚΤΕΟ της express service και μου είπαν ότι δεν θα περνάει χωρίς χαρτιά από Έλληνα εγκαταστάτη (νόμιζα ότι είχε αλλάξει ο νόμος).
Στη Σόφια περνάνε 420 ένα βουλγάρικο κιτ και πάνω από 600 για ιταλικό (έχει και πιο ακριβά ιταλικά κιτ). Είναι όμως πολύ μακριά για σέρβις κλπ.
Πάντως ο Βούλγαρος γείτονας έκαψε τον καταλύτη στο Γκραν Βιτάρα και ο μάστορας στη Σόφια του είπε ότι το υγραέριο καίει τους καταλύτες.Αρα δεν έπρεπε ο βούλγαρος μάστορας να περνάει υγραέριο σε αμάξια αφού ξέρει ότι καταστρεφει τον καταλύτη. Η μήπως εννοουσε σε ορισμένα αμάξια και κυρίως ιαπωνικά (ΠΧ NISSAN QASQAI) το οποίο το ξέραμε ήδη...............
Παληκαρε ο Βουλγαρος ο μαστορας αν δει ζεστα λεβα κ πυρηνικος φυσικος αυτοκινητου σου δηλωνει οτι ειναι.
Τωρα αν τα ιαπωνικα ειναι παθιαρικα,τα Ιταλικα καινε λαδια κ δεν συμμαζευεται δεν εχω αποψη.
Εμενα το Mazda μου με παει κ με φερνει παντου ομορφα κ ωραια.Χεστηκα για τα λοιπα! -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Τον καταλύτη τον καίνε οι υψηλές θερμοκρασίες, όχι το υγραέριο. Τον συγκεκριμένο μάστορα και βενζίνα να του δώσετε να κάνει χάρτη, πάλι κάτι θα κάψει...Πολλοί από αυτούς κάτι καίνε.
Αν δουν Ελληνικές πινακίδες με Έλληνα οδηγό, τα υλικά θα είναι ευτελή και τα εργατικά θα πάρουν την ανηφόρα. Δεν είναι της φαντασίας μου, απλά δεν το φανταζόμουν οτι αν και αναγκάστηκα για να επιστρέψω Ελλάδα το έδωσα να επισκευάσουν κάποια πράγματα σε δύο μηχανικούς, μέσω γνωστού, γίνανε πολλά λάθος. Ανεύθυνες εργασίες και συνεπώς επικίνδυνες.
Πόσο μάλλον να εμπιστευθώ σαν Έλληνας μία εγκατάσταση υγραερίου που αν συμβεί κάτι δεν θα απολογηθεί κανείς και θα κινδυνεύω να κάνω κακό σε ανθρώπους. Ούτε με καμία εγγύηση κι ας έχουν όλοι όσοι διαβάζουν εδώ αντιρρήσεις.
Πηγαινοέρχομαι Βουλγαρία αλλά να πληρώσω για να νιώθω ανασφαλής εξυπνάκιας και μόνο για 3 ή 4 κατοστάρικα που σίγουρα θα υπάρξουν κακές συνέπειες....
Όλα εδώ για να πέφτουν υπογραφές για κάθε στραβή που θα τύχει παιδιά. -
Επιστρεφω στο θεμα,γιατι μερικοι βγαζανε τα εσωψυχα τους online
Ποιο κιτ μετατροπης προτεινετε κ προτεινεται ως το πιο ενδεδειγμενο για το σαραβαλακι μου??
Μazda MX-5 1840 κυβικα μοντελο 2003 με 101,000 ταξιδιωτικα χλμ.
Κ αν θελει καποιος με ΠΜ ας μου προτεινει κανενα συνεργειο να παω να μιλησω.Θεσσαλονικη ειμαι,αλλα ερχομαι κ Αθηνα 5 μερες τον μηνα για δουλειες οποτε παω παντου.
Να προσεξω κατι??
Να βαλω λαδιερα??
Δεν ξερω τη τυφλα μου,ειμαι ασχετος.Ζητω τα φωτα σας,παρακαλω ξεκοψτε με τη πολιτικη. -
Κατ'αρχην να πας σε ελληνικο συνεργειο για εμφανεις λογους οπως θα εχεις καταλαβει που δεν εχουν να κανουν μονο με το οικονομικο..
Να μην δινεις ουτε ενα ευρω εξω απο Ελλαδα. Η ελληνικη οικονομια χρειαζεται την υποστηριξη μας και οχι αυτοι που κατα πρωτο λογο μας επιβουλευονται και μας κοροιδευουν μολις γυρισουμε την πλατη μας και αφου εχουν τσεπωσει το ζεστο χρημα μας.
Στο δια ταυτα, καλο θα ηταν να μπεις σε φορουμ για το αυτοκινητο σου και να δεις αν υπαρχει αναλογη μετατροπη.
Επειδη ειμαι της αποψης των δοκιμασμενων λυσεων και οχι των πειραματισμων καλο θα ειναι να αρχισεις απο εκει και συγχρονως να κανεις μια ερευνα σε εδω γνωστες εταιριες (Vialle, Icom, BRC, κλπ).
Επειδη οπως λες εισαι ασχετος μονο ετσι θα παρεις καποια ιδεα για το τι και πως.
Οπως ειπες θα υπαρχει αναλογη εκθεση στη Θεσσαλονικη, οποτε εχεις το πλεονεκτημα να τα δεις ολα πηγαινοντας εκει και ετσι να εχεις μια σφαιρικη γνωμη.
Το να σου προτεινει καποιος κατι απο εδω, χωρις να υπαρχει προηγουμενη εμπειρια για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και κινητηρα, θα ηταν τουλαχιστον υποκειμενικο και οχι αυτο που ακριβως θελεις.
Αν βεβαια υπαρχει καποιος με αναλογη εμπειρια τοτε συμφωνος. -
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Καλησπέρα στο φόρουμ,
ψάχνοντας πληροφορίες για υγραέριο κατέληξα στο πολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα.
Είμαι Θεσσαλονίκη και ψάχνω εγκαταστάτη.Ρωτώντας σχετικό Αθηναίο φίλο πήρε και αυτός φιλική απάντηση από έναν από τους τρεις παλαιότερους και έμπιστους εγκαταστάτες (το λέτε και εσείς εδώ) στην Αθήνα, την εξής απάντηση:
**Πες τον φίλο σου αφού πρόκειται για το NISSAN QASHQAI (1600cc του 2008μον.) έχουν προβλήματα και δεν μπορώ να του συστήσω κάποιον στην Θεσσαλονίκη, πες του να έρθει εδώ.
**
Κουράστηκα να διαβάζω γιατί ομολογώ δεν με ενδιαφέρουν αλλά και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα τεχνικά θέματα που διάφοροι αναλύουν.Πρακτική απάντηση υπάρχει;
Να αποφύγω την εγκατάσταση υγραερίου ή όχι;
Υπάρχει κάποιος με το ίδιο αυτοκίνητο που το λειτουργεί με υγραέριο για πάνω
από πχ 40.000χλμ;....
Με ένα σύστημα της BRC και με λαδικό όπως μου τόνισε ο αντιπρόσωπος, γίνετε. Τώρα εάν είχαμε και την γνώμη του κ. Βάτσου δεν θα ήταν άσκημα.
ΑΑγαπητέ μου ,κατ'αρχήν ευχαριστώ γιά τήν εκτίμηση.
Έχω περάσει αρκετά ίδια σάν τό δικό σου αυτοκίνητα ,μέ αρκετά γιά τό διάστημα πού κυκλοφορούν, χιλιόμετρα ,**χωρίς
φυσικά...λαδιέρα καί χωρίς προβληματα.**Τό ξαναλέω μήπως εμπεδωθεί από κάποιους,
** Σωστά μίγματα,ούτε πλούσια ,ούτε φτωχά καί τακτικό ΕΛΕΓΧΟ βαλβίδων καί ρύθμηση όταν χρειάσεται.****Τό αυτοκίνητό σου έχει μηχανικά ωστήρια καί εκεί έγκειται καί ή ''ευαισθησία''του ,καθώς καί στόν καταλύτη πού είναι ακριβώς
έξω από τίς βαλβίδες εξαγωγής ,τίποτε άλλο.**Ούτε οί ''μαλακές'' βαλβίδες φταίνε **ούτε ό κεραμικός καταλύτης φταίει.**Εξασφάλησε τά παραπάνω καί δέν έχεις πρόβλημα.
Πώς?
Μέ έναν σωστό τεχνικό,Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση για το Qashkai.
Μεταξύ άλλον κρατάω απο KostasVatsos τα:
- χωρίς φυσικά...λαδιέρα.
- Σωστά μίγματα,ούτε πλούσια ,ούτε φτωχά καί τακτικό ΕΛΕΓΧΟ βαλβίδων καί ρύθμηση όταν χρειάσεται.
- Τό αυτοκίνητό σου έχει μηχανικά ωστήρια καί εκεί έγκειται καί ή ''ευαισθησία''του ,
καθώς καί στόν καταλύτη πού είναι ακριβώς έξω από τίς βαλβίδες εξαγωγής ,τίποτε άλλο. - ούτε ό κεραμικός καταλύτης φταίει.
Ρώτησα και τον ίσως περισσότερο «έμπειρο» της Θεσσαλονίκης.
Η πρόταση για το Nissan Qashkai είναι:
1.
Πρώτα από όλα αλλαγή του προ-καταλύτη (έτσι μου το είπε), λόγω υλικού (κεραμικό) και κακής θέσης (για το lpg) αναπτύσσει μεγάλη θερμοκρασία και θα δημιουργήσει πρόβλημα.
Με χαμηλό κόστος (συνεργάτης του) κόβει το κομμάτι και βάζει συρμάτινο καταλύτη.
Είναι λέει η οδηγία από τους Ιταλούς (προμηθευτές του) για qashkai και x-trail.
(Μάλιστα την αλλαγή αυτή μου την πρότεινε είτε βάλω υγραέριο είτε όχι!)
2.
τοποθέτηση αυτών των εξαρτημάτων με λαδιέρα. Ο λόγος που ανέφερε είναι για θέμα ψύξης. Να πω ότι ανέφερε για Fiat Panda (που επίσης έχω) ότι εκεί δεν χρειάζεται λαδιέρα.
3. Συντήρηση σωστή του αυτοκινήτου στο συνεργείο.
Έλεγχος των βαλβίδων γιατί είναι μηχανικές (ή κάπως έτσι) και θέλει μεγαλύτερη προσοχή για lpg.
4. Έλεγχο από τον ίδιο ανα 20.000χλμΝα αναφέρω επίσης ότι:
- Έχει περάσει καμιά 15ρια ίδια αυτοκίνητα χωρίς προβλήματα με ένα από αυτά να έχει κάνει 60.000χλμ.
Με την παραπάνω όμως διαδικασία γιατί παλαιότερα είχε ένα θέμα με qashkai αλλά θεωρεί ότι πρόβλημα είχε από καταλύτη και ήταν άσχετο με το υγραέριο. - Επίσης αναφέρθηκα εγώ σε σύστημα υγρού ψεκασμού που μου πρότεινε ο Αθηναίος αλλά λέει πριν ενα χρόνο που πήγε να ασχοληθεί έκρινε ότι αυτά δεν έχουν εξελιχθεί ακόμα και προς το παρόν θεωρεί περισσότερο αξιόπιστα τα δικά του με την διαδικασία που ανέφερα.
Τώρα εγώ αν μπερδεύτηκα έχω άδικο;
Κάποιο σχόλιο;Επαναφέρω το θέμα μήπως και έχει κάποιος περισσότερες πληροφορίες
Σήμερα Θεσσαλονίκη έχει και την έκθεση,
θα πάω να μιλήσω κυρίως με τον Μπίρμπο όπου και μάλλον καταλήγω... -
Σήμερα Θεσσαλονίκη έχει και την έκθεση,
θα πάω να μιλήσω κυρίως με τον Μπίρμπο όπου και μάλλον καταλήγω......και δεν θα το μετανιώσεις.
Υγραεριοκίνηση!