Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 16
    • Best 0
    • Groups 0

    chaos3x

    @chaos3x

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    16
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chaos3x Unfollow Follow

    Latest posts made by chaos3x

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

      Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.

      Και ποιά είναι αυτή?
      Επίσης θα ήθελα την άποψή σας για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε σχέση με την τόσο μησητή προς εσάς, λαδιέρα.
      Όπου έχω ρωτήσει μου λένε ότι επειδή το αυτοκίνητό μου είναι Ιαπωνικό, έχει ευαίσθητες βαλβίδες και έδρες οπότε η χρήση της λαδιέρας είναι επιτακτική!
      Εσείς τι λέτε?

      Επίσης στα διάφορά forum με αποτρέπουν στο να εγκαταστήσω κάποιο σύστημα υγραεριοκίννησης, συγκεκριμένα της BRC, λόγω ευαίσθητου μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητό μου συμπεριλαμβάνεται στις blacklist.
      Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό?

      Αγαπητέ μου δέν είναι θέμα μίσους ή έρωτος.
      Είναι θέμα λογικής,τεκμηριωμένου τεχνικού λόγου ,πολύχρονων εφαρμογών (30 χρόνια)αφάνταστων χιλιομέτρων τών συγκεριμένων εφαρμογών μέ κινητήρες όλων τών τεχνολογιών.Καί κάτι μή αμελιταίο.ΕΧΩ κάθε συμφέρον νά βάσω λαδιέρα.Από τήν λογική τού ''κάλιο γαιδουρόδενε''μέχρι τού νά κερδίσω(δέν είναι μή θεμιτό)από τήν λαδιέρα καί μετά από τό λαδάκι πού θά πουλώ στόν κάθε πελάτη .Τί έχω νά φοβηθώ ακολουθώντας όλα όσα οί ''φιλοι τής λαδιέρας''εκφράσουν?Τίποτε σέ πληροφωρώ.Θά κερδίσω κιόλας.Αλλά θά χάσω κάτι γιά εμένα πολύτιμο.Τήν προσωπική μου αξιοπρέποια πού ενώ γνωρίσω κάτι σέ βάθος χρόνου κάνω τό αντίθετο γιατί δέν έχω τό σθένος νά τό υπερασπισθώ λόγω τού ότι εάν τό κάνω θά χάσω κάποιο ποσό.Γιά άλλους αυτή ή λογική είναι εκτός τόπου καί χρόνου.Είπαμε τό περίεργο είναι πώς είχε αυτοκίνητα καί προτού γεννηθώ εγώ.....
      Πολλά HONDA έχουν ρυθμησώμενες βαλβίδες (μέ τό χέρι)καί άλλα αυτορυθμησόμενες .Καί στίς δύο περιπτώσεις βάλε ανεπιφύλακτα συσκευή.

      Σ'ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
      Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.

      Και ποιά είναι αυτή?
      Επίσης θα ήθελα την άποψή σας για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε σχέση με την τόσο μησητή προς εσάς, λαδιέρα.
      Όπου έχω ρωτήσει μου λένε ότι επειδή το αυτοκίνητό μου είναι Ιαπωνικό, έχει ευαίσθητες βαλβίδες και έδρες οπότε η χρήση της λαδιέρας είναι επιτακτική!
      Εσείς τι λέτε?

      Επίσης στα διάφορά forum με αποτρέπουν στο να εγκαταστήσω κάποιο σύστημα υγραεριοκίννησης, συγκεκριμένα της BRC, λόγω ευαίσθητου μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητό μου συμπεριλαμβάνεται στις blacklist.
      Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης jim4 έγραψε:

      Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
      Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
      Α.

      Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
      Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι?


      Ότι κάνουμε και στα αγωνιστικά!. Άλλες έδρες, άλλες βαλβίδες άλλοι οδηγοί.
      Σίγουρα το αυτοκίνητο σου, είναι στην black list. Με τον τρόπο που σου περιέγραψα…. Ασπρίζει η λίστα!.
      Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
      Με μια ημερήσια εκδρομή στο Κιάτο πχ, και 1150ε στην τσέπη, πας με βενζίνα και γυρίζεις με αέριο.
      Με την λαδιέρα.
      Α.

      Θέλεις να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες?

      καλημερα.δεν ξερω αν θα σε βοηθησω η θα σε μπερδεψω αλλα ο μοναδικος που ξερω με αυτοκινητο σαν το δικο σου sedan 2007 140hp εχει βαλει συστημα της icom και εχει κανει ως τωρα 35.000 περιπου χλμ.φυσικα το κοστος ειναι παραπανω απο αυτο που εχεις να διαθεσεις αλλα ειναι ο μονος που ξερω με civic σαν το δικο σου.δεν εχει προβλημα ως τωρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα παρουσιασει κιολας.αν κανει 100.000 τοτε μπορουμε να μιλαμε για σχετικη αξιοπιστια.το αμαξι παντως το βλεπω καθημερινα γιατι τυγχανει να ειναι συναδελφος μου.

      Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου, ίδιο κινητήρα φοράμε έτσι κι αλλιώς με τον συνάδελφό σου.
      Μπορείς, σε παρακαλώ, να τον ρωτήσεις, ποιό σύστημα της icom φοράει και αν ο εγκαταστάτης του του έβαλε 'λαδιέρα'?
      Επίσης αν του έχει παρουσιάσει το παραμικρό από τότε που το έβαλε?
      Ευχαριστώ και πάλι...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
      Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
      Α.

      Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
      Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι?


      Ότι κάνουμε και στα αγωνιστικά!. Άλλες έδρες, άλλες βαλβίδες άλλοι οδηγοί.
      Σίγουρα το αυτοκίνητο σου, είναι στην black list. Με τον τρόπο που σου περιέγραψα…. Ασπρίζει η λίστα!.
      Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
      Με μια ημερήσια εκδρομή στο Κιάτο πχ, και 1150ε στην τσέπη, πας με βενζίνα και γυρίζεις με αέριο.
      Με την λαδιέρα.
      Α.

      Θέλεις να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
      Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
      Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
      Α.

      Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
      Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
      Φιλέ 3Χ, νομίζω βρήκες αυτό που θέλεις!.
      «Οπότε τώρα η ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
      Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο σύστημα της BRC? Και γενικά τι άποψη επικρατεί για την BRC σαν εταιρία?
      Τι γνώμη έχετε για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη?

      Υ.Γ: Όλοι επιμένουν στην λαδιέρα!» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Πες μου την ευρύτερη περιοχή σου, θα βοηθήσω.
      Α.

      Μένω στον Αγ. Δημήτριο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Δηλαδή να μην βάλω?

      Και αν βάλω, τι θα πρέπει να προσέξω?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Μα δεν βρήκα πουθενά να λέει ότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι σε blacklist.

      http://www.brc-lpg.gr/wp-content/upload ... 1_2010.pdf

      Μόνο εδώ αναφέρει για φθορά αλλά είναι το ίδιο για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.

      http://www.autogas-umruesten.com/news/i ... en1207.pdf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Πήγα και το είδα από κοντά το Prins, όντως δείχνει πολύ ποιοτικό και η δουλειά αρκετά προσεγμένη αλλά η προσφορά με τα 1.400€ δεν μπορεί να μπεί σε δόσεις, ούτε καν έντοκες, μόνο 500€ μπροστά και τρείς άτοκες δόσεις μετά. Δυστυχώς δεν μπορώ να σκλαβώσω τόσα λεφτά. Οπότε κοιτούσα στο σύστημα της BRC, το plug & drive, από την LPGas που και εμπειρία μεγάλη φαίνεται να έχουν και κάνουν και 12 άτοκες δόσεις. Κρίμα όμως γιατί τελική τιμή βγαίνει γύρω στο 1.353€ μαζί με λαδιέρα, ελάχιστα δηλαδή παρακάτω από το Prins...
      Με το μάτι που είδα και τα δύο συστήματα, πιστεύω πως ποιοτικά δεν έχουν καμία σχέση. Τώρα στην πράξη δεν ξέρω τι κάνει το ένα και τι το άλλο. Καλά λόγια ακούγονται και για τα δύο.

      Οπότε τώρα η ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
      Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο σύστημα της BRC? Και γενικά τι άποψη επικρατεί για την BRC σαν εταιρία?
      Τι γνώμη έχετε για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη?

      Υ.Γ: Όλοι επιμένουν στην λαδιέρα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης neotoys έγραψε:

      Λοιπόν, είμαι ανάμεσα στα:
      Prins VSI 1 που είναι σε προσφορά στα 1.400€ συμπεριλαμβανόμενης λαδιέρας και έχει λέει Προσφορά μήνα με μπέκ keihin για τετρακύλινδρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες με λίπανση JML. Δεν αναλαμβάνει να τρέξει για τις διαδικασίες του ΚΤΕΟ...
      http://qgas.gr/products/vsi
      http://qgas.gr/prices

      και OMVL από την VIAGAS που βγαίνει στα 1.450€. Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται η λαδιέρα και τα έξοδα του ΚΤΕΟ. Επίσης κάνει και 24 άτοκες δόσεις...

      Εσείς τι λέτε? Ποιά είναι η άποψή σας?

      Επίσης, για τους δύο μάστορες / συνεργεία που ανέφερα πιο πάνω, ποιά είναι η γνώμη σας?

      Παιδιά με το να την λέτε ο ένας στον άλλον δεν βοηθάτε...
      Αν έχετε κάτι καλύτερο από αυτά που έχω ξεχωρήσει εγώ ευχαρίστως να σας ακούσω.
      Θελώ μέσα στην εβδομάδα να προχωρήσω στην εγκατάσταση αλλά ακόμα και μετά από ψάξιμο δύο εβδομάδων είμαι ακόμα στην αρχή.

      Φιλικά να σου γράψω οτι από το πρώτο μήνυμά σου φαίνεται πως είχες αποφασίσει. Λίγο ψυχολογικό μάρκετινγκ να ξέρει κάποιος κατάλαβε οτι θα πας σε μία 'μεγάλη' εταιρία μιας και για εσένα οι 'μικροί' είναι απατεώνες και οι 'μεγάλοι' κερδίζουν πολλά. Σεβαστή η άποψή σου όμως επιβεβαίωση θέλεις απλά, όπως πολλοί το κάνουμε.
      Μέτρα χρόνια εγκατάστασης σε δυο μου αυτοκίνητα: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012. Αυτό για μένα μετράει κι ας μη γνωρίζω περισσότερα. Πριν από 20 μέρες περάσαμε ξανά ΚΤΕΟ και αλλάξαμε πρώτη φορά ένα φίλτρο υγραερίου.
      Σίγουρα γνωρίζεις οτι είναι θέμα συγκυριών και μόνο να μη σου κάτσει στραβή και με το καλύτερο σύστημα. Αυτός είναι ο λόγος που απαιτούν από μεγάλους και μικρούς εγγυήσεις. Καμία εταιρία δεν έχει δικαίωμα να δηλώσει: ' εμείς είμαστε η μεγαλύτερη εταιρία του πλανήτη και δεν δίνουμε καμία εγγύηση'. Θα έφευγα τρέχοντας προσωπικά.
      Βάλε αυτό που αποφάσισες φίλε μου μετά από πολύ ψάξιμο, που πολύ καλά έκανες, για να νιώθεις και καλύτερα.
      Σέβομαι τις γνώσεις πολλών εδώ μέσα με ό,τι γράφουν για να μαθαίνω κάτι περισσότερο αλλά εσύ αποφάσισες. Πιστεύω πως πας καλά και εύχομαι όλα να σου πάνε καλά.
      Επίσης ιδεολογικά δεν αγοράζω προϊόντα από τις βόρειες χώρες που οι λαοί τους στην πλειοψηφία τους μας θεωρούν τεμπέληδες. Μπορώ και ζω ακόμη χωρίς τίποτα από αυτούς και τα πολυκαταστήματά τους!!!!

      Μου άρεσε πάρα πολύ η 'γλώσσα' και το ύφος που μίλησες φίλε μου.
      Δεν ξέρω τι είναι οι 'μεγάλοι' και τι 'μικροί' γι'αυτό και ρωτάω.
      Αν είχα βρεί αποδείξεις είτε για τους μεν είτε για τους δε, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πάω σε εκείνους. Γι αυτό πονοκεφαλιάζω...

      Επίσης από την πρώτη μέρα κιόλας πουάρχισα την έρευνα, ακόμα δεν έχω βρεί λύση στα ερωτήματά μου...

      1. Ποιό σύστημα?
      2. Ποιόν εγκαταστάτη? Τα αξίζει τα 1.500€? Γιατί ο 'μικρός' ζητάει λιγότερα, για τα ίδια συστήματα με τον 'μεγάλο?
      3. Τελικά, αυτή η 'λαδιέρα' ειναί περιτή ή όχι? Θα δημιουργήσει πρόβλημα ή θα έχω ξερές βαλβίδες? Σκεφτόμουν και για ηλεκτρονική αλλά νομίζω είναι ΠΟΛΥ μεγάλο έξοδο για κάτι το οποίο δεν ξέρω αν το χρειάζομαι ή όχι και αν θα προκαλέσει τελικά φθορά απ'το να προστετέψει...

      Αυτά είναι ερωτήματα που δυστυχώς ο καθένας δίνει διαφορετική ερμηνεία και με όσους μάστορες έχω μιλήσει, όπως είναι φυσικό, ΌΛΟΙ υποστιρίζουν τα δικά τους προΪόντα, γι αυτό κι εγώ ψάχνομαι τόσο πολύ μέσω διάφορων forum, για να βρώ πληροφορίες από ιδιώτες που έχουν προσωπική εμπειρία, κρίση και άποψη. Όμως με λύπη μου διαπιστώνω ότι πέφτω απ'την μία 'διαφήμηση' στην άλλη...

      Τέλος πάντων, σ'ευχαριστώ πάντως για την προσπάθειά σου να κατευνάσεις την σύγχησή μου από την, όπως φαίνεται ατελείωτη έρευνα αγοράς...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaos3x
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr