-
να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνοπερίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...
έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...
θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
215/45/17 τα λαστιχά του...
είναι και πισωκίνητο ...
έχεις στοιχεία που να το βασίζεις αυτό ??
-
όνειρο ήταν και πάει
άκου κει 38k -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο
περίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...
έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...
θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?
αν θελει ή οχι δεν μπορώ να ξέρω
αυτοί ομως που αποφάσισαν σίγουρα το έχουν οδηγήσει πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί
αμα έχεις βεβαια το χαρισμα και ξέρεις γιατί μπήκε τι και πως πίσω απο κλειστές πόρτες καλό είναι να ανοίξεις καμιά γραμμη με προβλέψεις κλπ
θα χεστείς στο χρήμα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πρωτη επαφη, αποστολη στο εξωτερικο (πιστα Jarama, Mαδριτη) απο τους 4τροχους:http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14224
Στο τελος γινεται λογος για ελευση στην χωρα, απο τον Ιουνιο, με τιμη 37-38κ ευρω...
Να ευχηθω καλη τυχη στους πωλητες της Toyota-Subaru στην Ελλαδα. Θα...την χρειαστουν...P.S Σε ολη την υπολοιπη Ευρωπη τιμολογιακη πολιτικη οριακα στα 30κ, και εδω 25% υπερτιμολογηση?
Αν εχει τοσο, καλα κρασια.Αν και είναι πρόβλεψη απλά, συμφωνεί με την δική μου που έχω εκφράσει εδώ και μήνες. Λίγο κάτω από 40 έλεγα. Μένει απλα να επιβεβαιωθεί.
-
40 χιλιάδες για τον πλαστικό τάφο?
-
Μπορεί και να κάνω λάθος και να με συγχωρείς γι' αυτό... γιατί όμως εχω την εντύπωση ότι αν ο πανάκριβος πλαστικός τάφος ήταν made in Italy και είχε το φιδακι στη μάσκα, δε θα ήταν ούτε πανάκριβος, ούτε πλαστικός, ούτε τάφος;
Πασίγνωστος ο διακαής πόθος των αλφίστι εξάλλου για μια επαναφορά των μεσαίων πισωκινητων κουπέ στην γκάμα της εταιρείας...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
40 χιλιάδες για τον πλαστικό τάφο?τουλαχιστον
δεν σκουριαζει...
δεν παιρνει φωτια μονος του
δεν φτυνει λαδια οταν το παρκαρεις
δεν πετσικαρει
δεν μπαινει αερας απο τα πλαισια των θυρων και των παραθυρων
δεν δεν δεν -
Πιστευα και πιστεύω οτι μια έκδοση θα κάνει 35Κ για λόγους μάρκετινγκ. Το θεμα ειναι να δουμε ποια εκδοση θα είναι αυτή, μια επαρκώς εξοπλισμένη ή μια γυμνή που θα σε αναγκάζει να πας στα 37-38Κ για να το πάρεις με τα 'βασικα'.
Απο την άλλη (και για να μην μπουμε σε συγκρισεις με ευρωπαικά, που παίζουν 'αλλα κολπα' λογω ενιαιας αγορας βλέπε audi limited και τιμολογηση golf gti) τα ετερα γιαπωνέζικα MX5 2.0 Σπορτ και Type R έχουν καπου 35 και 32 χιλιάρικα (περαν προσφορών μιλάμε πάντα) και έχουν και μικρότερες εκδόσεις για να βγάζουν κέρδος. Εδω μιλάμε για νεο σασι με νεο μοτερ, νεο αμαξωμα, πολλά λεφτα στο στήσιμο και επιπλέον 1ον δεν έχει άλλη μικρότερη έκδοση 2ον δεν εχει ανταγωνισμό... εντάξει, τι περιμένατε, τσαμπα να το πάρετε;
-
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικαξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο
περίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...
έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...
θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?
αν θελει ή οχι δεν μπορώ να ξέρω
αυτοί ομως που αποφάσισαν σίγουρα το έχουν οδηγήσει πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί
αμα έχεις βεβαια το χαρισμα και ξέρεις γιατί μπήκε τι και πως πίσω απο κλειστές πόρτες καλό είναι να ανοίξεις καμιά γραμμη με προβλέψεις κλπ
θα χεστείς στο χρήμα.
+diffuser, απαραίτητο αξεσουαρ, που έχει δοκιμάστεί πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί
-
να τος κι άλλος με το χάρισμα
on topic:
μακάρι να κάνει την εκπληξη η subaru και να το τιμολογήσει πιο λογικά -αν και δεν νομίζω (37k ) -
Ο χρήστης SYZo έγραψε:
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα
ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις
Αυτό είναι το βασικότερο σε ένα σπορ αυτοκίνητο;
@__j.marr:__ Από ότι έχω διαβάσει, το Σουμπαρού θα είναι παντού ακριβότερο από το Τογιότα.
-
μάλλον δε με κατάλαβες, κι εγώ μαζί σου είμαι, αν είναι δυνατόν να σχολιαζεις επιλογές έχουν δοκιμάστεί πολύ περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα
ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις
Αυτό είναι το βασικότερο σε ένα σπορ αυτοκίνητο;
@__j.marr:__ Από ότι έχω διαβάσει, το Σουμπαρού θα είναι παντού ακριβότερο από το Τογιότα.
δεν ειναι στην ιδια κατηγορια. τα μεν ειναι roadster το δε κουπε.
-
Μονο το Copen και η Veyron έχουν μείνει εκτός σύγκρισης!!!!
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... anned.html
Μπουρτζος Sti
in other news
μια εταιρία ετοιμαζει rally car, η Subaru λέει οτι έχει πολλές περισσοτερες παραγγελίες στην γιαπωνία απ' οτι περιμένανε (x4), και δυο αντιπροσωπίες που ρώτησα στο ελλαδιστάν δεν ξέραν τιποτα
-
Η τιμή φαίνεται υπερβολική μεν αλλά δυστυχώς με κάποιον τρόπο θα πρέπει να καλυφτεί η επένδυση. Από εκεί και πέρα, με μία τιμή που βαρύνεται με φόρο πολυτελείας, Ε.Τ.Τ. και 23% ΦΠΑ δεν θα περίμενα κάτι που να απείχε πολύ από τις Luxury εκδόσεις του RAV4.
Toyota GT-86 / Subaru BRZ