Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 121
    • 122
    • 56 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    2431
    6679
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης j.marr έγραψε:
        να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο

        περίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...

        έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...

        θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης j.marr έγραψε:

          215/45/17 τα λαστιχά του...

          είναι και πισωκίνητο ...

          έχεις στοιχεία που να το βασίζεις αυτό ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            όνειρο ήταν και πάει
            άκου κει 38k

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              j-marr last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο

              περίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...

              έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...

              θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?

              αν θελει ή οχι δεν μπορώ να ξέρω

              αυτοί ομως που αποφάσισαν σίγουρα το έχουν οδηγήσει πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί

              αμα έχεις βεβαια το χαρισμα και ξέρεις γιατί μπήκε τι και πως πίσω απο κλειστές πόρτες καλό είναι να ανοίξεις καμιά γραμμη με προβλέψεις κλπ

              θα χεστείς στο χρήμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                Πρωτη επαφη, αποστολη στο εξωτερικο (πιστα Jarama, Mαδριτη) απο τους 4τροχους:

                http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14224

                Στο τελος γινεται λογος για ελευση στην χωρα, απο τον Ιουνιο, με τιμη 37-38κ ευρω...
                Να ευχηθω καλη τυχη στους πωλητες της Toyota-Subaru στην Ελλαδα. Θα...την χρειαστουν...

                P.S Σε ολη την υπολοιπη Ευρωπη τιμολογιακη πολιτικη οριακα στα 30κ, και εδω 25% υπερτιμολογηση?
                Αν εχει τοσο, καλα κρασια.

                Αν και είναι πρόβλεψη απλά, συμφωνεί με την δική μου που έχω εκφράσει εδώ και μήνες. Λίγο κάτω από 40 έλεγα. Μένει απλα να επιβεβαιωθεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  40 χιλιάδες για τον πλαστικό τάφο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Μπορεί και να κάνω λάθος και να με συγχωρείς γι' αυτό... γιατί όμως εχω την εντύπωση ότι αν ο πανάκριβος πλαστικός τάφος ήταν made in Italy και είχε το φιδακι στη μάσκα, δε θα ήταν ούτε πανάκριβος, ούτε πλαστικός, ούτε τάφος;

                    Πασίγνωστος ο διακαής πόθος των αλφίστι εξάλλου για μια επαναφορά των μεσαίων πισωκινητων κουπέ στην γκάμα της εταιρείας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad-max-13 last edited by

                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                      40 χιλιάδες για τον πλαστικό τάφο?

                      τουλαχιστον
                      δεν σκουριαζει...
                      δεν παιρνει φωτια μονος του
                      δεν φτυνει λαδια οταν το παρκαρεις
                      δεν πετσικαρει
                      δεν μπαινει αερας απο τα πλαισια των θυρων και των παραθυρων
                      δεν δεν δεν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astanapan last edited by

                        Πιστευα και πιστεύω οτι μια έκδοση θα κάνει 35Κ για λόγους μάρκετινγκ. Το θεμα ειναι να δουμε ποια εκδοση θα είναι αυτή, μια επαρκώς εξοπλισμένη ή μια γυμνή που θα σε αναγκάζει να πας στα 37-38Κ για να το πάρεις με τα 'βασικα'.

                        Απο την άλλη (και για να μην μπουμε σε συγκρισεις με ευρωπαικά, που παίζουν 'αλλα κολπα' λογω ενιαιας αγορας βλέπε audi limited και τιμολογηση golf gti) τα ετερα γιαπωνέζικα MX5 2.0 Σπορτ και Type R έχουν καπου 35 και 32 χιλιάρικα (περαν προσφορών μιλάμε πάντα) και έχουν και μικρότερες εκδόσεις για να βγάζουν κέρδος. Εδω μιλάμε για νεο σασι με νεο μοτερ, νεο αμαξωμα, πολλά λεφτα στο στήσιμο και επιπλέον 1ον δεν έχει άλλη μικρότερη έκδοση 2ον δεν εχει ανταγωνισμό... εντάξει, τι περιμένατε, τσαμπα να το πάρετε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astanapan last edited by

                          Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            syzo last edited by

                            Ο χρήστης astanapan έγραψε:
                            Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα

                            ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                              να υποθέσω οτι έχεις πρόσβαση στα δεδομένα που έχουν οι μηχανικοί των εταιριών και ξέρεις οτι τα λάστιχα μπαίνουν απο καγκουριά και μόνο

                              περίμενα τετοιου μήκους κύμματος απάντηση ...

                              έχω οδηγήσει πολλάκις το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικού μεγάθους ζάντες ...

                              θέλει π.χ. το α3 1,6 225 πέλμα... ?

                              αν θελει ή οχι δεν μπορώ να ξέρω

                              αυτοί ομως που αποφάσισαν σίγουρα το έχουν οδηγήσει πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί

                              αμα έχεις βεβαια το χαρισμα και ξέρεις γιατί μπήκε τι και πως πίσω απο κλειστές πόρτες καλό είναι να ανοίξεις καμιά γραμμη με προβλέψεις κλπ

                              θα χεστείς στο χρήμα.

                              +diffuser, απαραίτητο αξεσουαρ, που έχει δοκιμάστεί πολλές περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                να τος κι άλλος με το χάρισμα

                                on topic:
                                μακάρι να κάνει την εκπληξη η subaru και να το τιμολογήσει πιο λογικά -αν και δεν νομίζω (37k )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης SYZo έγραψε:

                                  Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα

                                  ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις

                                  Αυτό είναι το βασικότερο σε ένα σπορ αυτοκίνητο;

                                  @__j.marr:__ Από ότι έχω διαβάσει, το Σουμπαρού θα είναι παντού ακριβότερο από το Τογιότα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    μάλλον δε με κατάλαβες, κι εγώ μαζί σου είμαι, αν είναι δυνατόν να σχολιαζεις επιλογές έχουν δοκιμάστεί πολύ περισσοτερες φορες απο εσένα, σε ποιο απαιτητικές συνθήκες, με εξοπλισμο μετρήσεων και προσβαση σε δεδομένα που ουτε τα έχεις φανταστεί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      syzo last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα

                                      ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις

                                      Αυτό είναι το βασικότερο σε ένα σπορ αυτοκίνητο;

                                      @__j.marr:__ Από ότι έχω διαβάσει, το Σουμπαρού θα είναι παντού ακριβότερο από το Τογιότα.

                                      δεν ειναι στην ιδια κατηγορια. τα μεν ειναι roadster το δε κουπε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Μονο το Copen και η Veyron έχουν μείνει εκτός σύγκρισης!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          j-marr last edited by

                                          http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... anned.html

                                          Μπουρτζος Sti

                                          in other news

                                          μια εταιρία ετοιμαζει rally car, η Subaru λέει οτι έχει πολλές περισσοτερες παραγγελίες στην γιαπωνία απ' οτι περιμένανε (x4), και δυο αντιπροσωπίες που ρώτησα στο ελλαδιστάν δεν ξέραν τιποτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Η τιμή φαίνεται υπερβολική μεν αλλά δυστυχώς με κάποιον τρόπο θα πρέπει να καλυφτεί η επένδυση. Από εκεί και πέρα, με μία τιμή που βαρύνεται με φόρο πολυτελείας, Ε.Τ.Τ. και 23% ΦΠΑ δεν θα περίμενα κάτι που να απείχε πολύ από τις Luxury εκδόσεις του RAV4.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 56 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr