Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ με 120 άλογα και κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα για τα 100 ξεμένω από δύναμη στην έξοδο της στροφής;
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο;
εαν κανεις drift μπορει..
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ με 120 άλογα και κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα για τα 100 ξεμένω από δύναμη στην έξοδο της στροφής;
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο;
εαν κανεις drift μπορει..
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα
ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις
Αυτό είναι το βασικότερο σε ένα σπορ αυτοκίνητο;
@__j.marr:__ Από ότι έχω διαβάσει, το Σουμπαρού θα είναι παντού ακριβότερο από το Τογιότα.
δεν ειναι στην ιδια κατηγορια. τα μεν ειναι roadster το δε κουπε.
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Και συμπληρώνω την απο πανω σκεψη ρωτώντας ποσοι πήραν αυτοκίνητα σαν το... Audi TT ή ακόμα σαν την SLK και τη Ζ4. Που οδηγικά ήταν όλα κουτσουρεμένα σε σχεση με τον ιάπωνα και ούτε παραπάνω άλογα έφεραν ποτέ παρόλο που είχαν μοτερ που χρησιμοποιούνταν σε αλλα 10 μοντέλα. Βέβαια είχαν ακριβά υλικά, δερματα και μαλακά πλαστικά ο'τι πρέπει για τοποθετηση πρώτη μουρη στα ξενυχτάδικα
ξεχνας και το βασικοτερο. κανενα απο αυτα δεν ειχε 4 θεσεις
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλες οι Μ3 έβγαιναν και χειροκίνητες. Μόνο οι Μ5 δεν έβγαιναν από την Ε60 και μετά στην Ευρώπη. Στην Αμερική όμως η Ε60 έβγαινε και χειροκίνητη. Άσχετο με το παρών τοπικό βέβαια όλα αυτά.
δεν το γνωριζα..ευχαριστω πολυ.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Μ3 βγαίνει και χειροκίνητη.
η e92? δεν το ηξερα. η e46 που ειχα στο μυαλο μου δεν νομιζω να εβγαινε
Η αποψη μου ειναι πως το αυτοματο κιβωτιο ταιριαζει πιο πολυ σε suv caravan, και γενικα αυτοκινητα που δεν εχουν σπορ προδιαγραφες. ειναι λιγο ατοπο το να συζηταμε για ανεση σε μια σπορ κατασκευη οπως το gt86, ο μονος λογος που θα επελεγα αυτοματο αυτοκινητο ειναι αν δεν ειχα την επιλογη του χειροκινητου πχ m3 η gtr. την ελευθερια που σου προσφερει το χειροκινητο, δεν μπορει να σου την προσφερει ενα αυτοματο (σε λογικη τιμη) επισεις το κοστος επισκευης του αυτοματου κιβωτιου ειναι διπλασιο, μπορει και τριπλασιο σε σχεση με το χειροκινητο.
φιλικα παντα
Γιαννης
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Η γνωμη μου:τα αυτοκινητα που τα χρησιμοποιεις για να κανεις τα παραπανω ας ειναι αυτοματα.Αλλα δεν πιστευω να παρει κανεις το gt86 για να παει για ψωνια η την πεθερα στην εκκλησια.Μπορει να ειναι γρηγοροτερο ενα αυτοματο αλλα τα εκατοστα του δευτερολεπτου δεν ειναι το παν
Δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να εχουν πολλα αμαξια.Επισης το τογιομπαρου ειναι για πιστα ή οχι;Γιατι δεν νομιζω σε πιστα να μην σε ενδιαφερει εστω και το ενα εκατοστο του δευτερολεπτου .
Αν δεν εχουν την ανεση να εχουν πολλα αμαξια οπως λες ας παρουν καποιο αλλο αυτοκινητο.Ας παρουν φιατ παντα
+1000
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Θες να πεις δλδ ότι οι κάτοχοι τάπερ στο 99% κάνουν όλα αυτά στην καθημερινότητά τους...
προφανως και οχι, απλα οτι ειπες οτι κανει το 99% των ανθρωπων εμενα με αφηνει αδιαφορο. ουτε κινηση εχω ουτε να πηγαινω αποδω και αποκει λες και ειμαι ταριφας. και στην τελικη αν θελω ενα αυτοκινητο υπηρετρια, θα ειναι καποιο πολυμορφικο, οποτε εκει δεν υπαρχει λογος να τριξει κανεις τα λαστηχα. το σχολιο που εκενα για τα αυτοματα κιβωτια ηταν απνω σε αυτα που διαβασα απο του φιλους λιγο παραπανω, δεν ενεφερε κανεις οτι θα κανει τον βεγγο με το αυτοκινητο του, αναφερθηκαν σε σπορ καταστασεις και εκει απαντησα. σαφως και το αυτοματο ειναι πιο ανετο και αξυπηρετει, δεν μπορεις να πεις ομως οτι εχεις την ιδια αισθηση
Προφανώς για σένα δεν έχει την ίδια αίσθηση και στο λέω αυτό γιατί αυτά είναι γούστα. Εγώ π.χ γουστάρω την αδιάκοπη επιτάχυνση ενώ καλού διπλοσύμπλεκτου και θα με κάνει πιο 'μάγκα' στο φανάρι (αν βάλουμε και τον παράγοντα κόντρα στο παιχνίδι) και την δουλειά του θα κάνει σε ένα βουνό με κερασάκι στην τούρτα να είναι η άνεση και η ευκολία στο 99% του χρόνου χρήσης του αυτοκινήτου για έναν μέσο οδηγό που ζει στην πόλη.
μαγκας αν γινεσαι με το να με περασεις στο φαναρι μπραβο. αν κανεις οσα ειπες πριν και στο 1% γινεσαι μαγκας, τσαμπα εχεις διπλοσυμπλεκτο. αδιακοπη επιταχυνση θα νιωσεις και με ενα κανονικο αυτοκινητο αν μαθεις να αλλαζεις τις ταχυτητες σωστα. το αυτοματο κιβωτιο, για να σου δωσει αυτη την αισθηση απο καπου την αντεγραψε. αυτο που θελω να πω ειναι πως ολα γινονται και με τα δυο, ισως το αυτοματο να σε περιοριζει σε καποια θεματα, ομως αν εχεις καλο δεξι ποδι πας μια χαρα, στο χειροκινητο θελεις καλο δεξι ποδι αμεσο αριστερο, και χερι λεπιδα.
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Θες να πεις δλδ ότι οι κάτοχοι τάπερ στο 99% κάνουν όλα αυτά στην καθημερινότητά τους...
προφανως και οχι, απλα οτι ειπες οτι κανει το 99% των ανθρωπων εμενα με αφηνει αδιαφορο. ουτε κινηση εχω ουτε να πηγαινω αποδω και αποκει λες και ειμαι ταριφας. και στην τελικη αν θελω ενα αυτοκινητο υπηρετρια, θα ειναι καποιο πολυμορφικο, οποτε εκει δεν υπαρχει λογος να τριξει κανεις τα λαστηχα. το σχολιο που εκενα για τα αυτοματα κιβωτια ηταν απνω σε αυτα που διαβασα απο του φιλους λιγο παραπανω, δεν ενεφερε κανεις οτι θα κανει τον βεγγο με το αυτοκινητο του, αναφερθηκαν σε σπορ καταστασεις και εκει απαντησα. σαφως και το αυτοματο ειναι πιο ανετο και αξυπηρετει, δεν μπορεις να πεις ομως οτι εχεις την ιδια αισθηση
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Μα δε το ξέρετε... το 99% των οδηγών τέτοιων αυτοκινήτων καθημερινές και Σαββατοκύριακα, ξυπνάει μπαίνει στο αμάξι και θέλει να καρφώνει στους κόφτες τις ταχύτητες για:να πάει στην δουλειά του(90% πιθανότητα κίνησης)
να πάει super market (1km από το σπίτι του;) και να γυρίσει με μια έτοιμη ομελέτα μετά από 45 μοιρών ντριφταρίσματα
να πάει την γυναίκα κομμωτήριο
να πάει την πεθερά στην εκκλησία
να πάει τα παιδιά φροντιστήριο
να πάει με την γκόμενα βόλτα στην παραλιακή καλοκαίρι (100% πιθανότητα κίνησης)και το χειμώνα Κεφαλάρι (100% πιθανότητα κίνησης)
να πάει να πάρει σουβλάκια/πίτσα γιατί έχουν και προσφορά στο take away
να πάρει όλους τους από πάνω για μια εκδρομήτο υπόλοιπο 1% των οδηγών τα παραπάνω θέλει να τα κάνει με ευκολία, άνεση και οικονομία και ΑΝ του μείνει χρόνος και βρει το κατάλληλο μέρος να ανοίξει και λίγο το αμαξάκι να ξεμπουκώσει. Ίσως τρίξει και λίγο τα λάστιχα σε καμιά χαζο στροφούλα με πολύ καλή ορατότητα και γλιστερό οδόστρωμα (γιατί το φρέσκο θέλει δύναμη, χέρια και @@) τα οποία κατέχουν αυτοί στο 99%.
αν μιλαμε για type r πχ στα ποσοστα εχεις απολυτο δικιο