-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το κειμενο που σωστα παρεθεσε ο gerodimos ειναι πολυ προσεκτικο και δεν αναφερει καμμια υπονοια περι προωθησης διαφημιστικου προιοντος.
Απο που λοιπον βγαλατε το συμπερασμα οτι ετσι ειναι?
Το λινκ που παρεθεσε ο BILL33 εχει ολο το κειμενο που φυσικα ειναι και διαφημιστικο (εκτος του ενημερωτικου)!
Κατι που δεν χρειαζομαστε και δεν ηταν αναγκη να παρατεθει γιατι ετσι θεωρειται προωθητικο προιοντος.
Εγω που δεν ειχα υπ'οψιν μου το λινκ, οπως πιστευω και οι περισσοτεροι, δεν μας ενδιαφερει τιποτα αλλο παρα αυτο που παρεθεσε πραγματικα πολυ προσεκτικα και χωρις να δινει ολο το λινκ ο gerodimos.Γιατι αρπαζεστε ετσι ευκολα και χωρις λογο?
Το κειμενο που παρεθεσε ειναι απο την διαφημιση.Απλα το εκοψε κατα την μεταφορα πριν την αναφορα στο προιον.Αμα θελετε να εθελοτυφλείτε be my guest.Απλα θα περιμενα να ειστε πιο υποψιασμενοι.
To κειμενο που παρεθεσε λεει πουθενα για καμμια διαφημιση?
Λεει για καποιο προιον που προωθει?
Το οτι το εκοψε ειναι υπερ του (γιατι ετσι δεν παραθετει την διαφημιση) και οχι εναντιον του.
Το οτι ειναι απο διαφημιση το καταλαβαμε εκ των υστερων και αφου παρεθεσες το λινκ, αλλα πες μου ακριβως ποιο κομματι του παρεπεμπε σε διαφημιση για να καταλαβω και εγω και οι αλλοι που διαβαζουμε και να μην 'εθελοτυφλουμε'?
Διαφορετικα θα πρεπει να αναιρεσεις τους χαρακτηρισμους περι εθελοτυφλιας που ετσι ευκολα και χωρις βαση πετας.
Το οτι εισαι moderator θα επρεπε να σε κανει πιο προσεκτικο και φειδωλο με τους χαρακτηρισμους, οταν μαλιστα ειναι ανυποστατοι.Ας το ξαναγραψω λιγο διαφορετικα μπας και γινει πιο κατανοητη η αντιρρηση μου :το κειμενο ειναι γραμμενο ετσι ωστε να βολευει την πωληση ενος προιοντος.Μας λεει οτι μονο οι κινητηρες μεταξυ 1991 και 1993 εχουν σκληρες εδρες .Ολα τα αλλα τα επομενα εχουν μαλακες εδρες οποτε χρειαζονται το προιον που πουλανε.Ξεχναει ομως οτι η αμολυβδη κυκλοφορει πολυ πριν το 1991,οπως και οτι ηδη ειχαν προετοιμαστει οι εταιριες και προσφεραν ετοιμους κινητηρες για καταναλωση αμολυβδης(θυμαστε το 'καιω και αμολυβδη ').Φυσικα και μετα το 1993 δεν αλλαξαν παλι προς το μαλακοτερο οι εδρες,για ποιο λογο αλλωστε;Αν εχει καποιος στοιχεια οτι αλλαξαν ας μας τα δειξει.
Με την κατάργηση της βεζίνης με μόλυβδο και την έλευση της αμόλυβδης βενζίνης στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποχρεώθηκαν να σχεδιάσουν για τους κινητήρες τους νέες βαλβίδες και έδρες που τις χαρακτηρίζουμε ως σκληρές δηλαδή ανθεκτικότερες απο εκείνες που εφοδίαζαν μέχρι τότε τους κινητήρες τους.
Αυτή η αντικατάσταση ήταν επιτακτική γιατί ο μόλυβδος , που μέχρι τότε έπαιζε το ρόλο του λιπαντικού των βαλβίδων και των εδρών τους και δρούσε επίσης ως αντικροτικό στην καύση , δεν υπήρχε πλέον. Χωρίς το μόλυβδο να τις λιπάνει οι μαλακές βαλβίδες υπερθερμαίνονταν, το ίδιο και οι έδρες τους και με τον καιρό άρχιζε η καθίζηση των εδρών που οδηγούσε τελικά στη καταστροφή της βαλβίδας και της έδρας. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό ώς VSR (Valve Seat Recession).
Με την πάροδο των ετών οι αμόλυβδες βενζίνες εξελίχθηκαν σε τέτοιο σημείο με την προσθήκη ειδικών βελτιωτικών και χημικών πρόσθετων που η ανάγκη για τις ακριβές στην κατασκευή βαλβίδες και έδρες δεν ήταν πλέον επιτακτική και έτσι μερικοί κατασκευαστές αποφάσισαν να γυρίσουν ξανά στις μαλακές βαλβίδες και έδρες λόγω μείωσης του κόστους κατασκευής, άλλοι πάλι κατασκευαστές τις διατηρούν ακόμη.Επειδη την τρελα δεν την γλυτωνω, σου παραθετω το κειμενο μπας και με βοηθησεις να ανακαλυψω αυτα που λες!
Βρεσ μου λοιπον αυτα που ισχυριζεσαι, εκτος και αν εγω δεν μπορω να διαβασω ελληνικα , ειτε το κειμενο ειναι γραμμενο με καποιο μυστικο κωδικα και δεν εχω τα κλειδια.
Μην παρασυρεσαι απο την ιδιοτητα του mod και δεν θελεις να κανεις πισω σε μια λαθος θεση που πηρες. Δεν ηρθε δα και το τελος του κοσμου με αυτο.
Φιλικα στο λεω και (μαλλον) σαν μεγαλυτερος σου. -
Εχω στην κατοχη μου ενα επαγγελματικο peugeot 504 pick up. Σκεφτηκα πως παλαιοτερα σε καρμπυλατερ εβαζαν υγραεριο και μαλιστα δουλευα και αρκετα αξιοπιστα τα αυτοκινητα. Γνωριζει λοιπον κανεις τι μπορω να κανω στην δικη μου περιπτωση διοτι το αυτοκινητο ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση και το πετρελαιο δεν ειναι οικονομικη λυση τελικα.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Μην παρασυρεσαι απο την ιδιοτητα του mod και δεν θελεις να κανεις πισω σε μια λαθος θεση που πηρες. Δεν ηρθε δα και το τελος του κοσμου με αυτο.
Φιλικα στο λεω και (μαλλον) σαν μεγαλυτερος σου. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Το κειμενο που σωστα παρεθεσε ο gerodimos ειναι πολυ προσεκτικο και δεν αναφερει καμμια υπονοια περι προωθησης διαφημιστικου προιοντος.
Απο που λοιπον βγαλατε το συμπερασμα οτι ετσι ειναι?
Το λινκ που παρεθεσε ο BILL33 εχει ολο το κειμενο που φυσικα ειναι και διαφημιστικο (εκτος του ενημερωτικου)!
Κατι που δεν χρειαζομαστε και δεν ηταν αναγκη να παρατεθει γιατι ετσι θεωρειται προωθητικο προιοντος.
Εγω που δεν ειχα υπ'οψιν μου το λινκ, οπως πιστευω και οι περισσοτεροι, δεν μας ενδιαφερει τιποτα αλλο παρα αυτο που παρεθεσε πραγματικα πολυ προσεκτικα και χωρις να δινει ολο το λινκ ο gerodimos.Γιατι αρπαζεστε ετσι ευκολα και χωρις λογο?
Το κειμενο που παρεθεσε ειναι απο την διαφημιση.Απλα το εκοψε κατα την μεταφορα πριν την αναφορα στο προιον.Αμα θελετε να εθελοτυφλείτε be my guest.Απλα θα περιμενα να ειστε πιο υποψιασμενοι.
To κειμενο που παρεθεσε λεει πουθενα για καμμια διαφημιση?
Λεει για καποιο προιον που προωθει?
Το οτι το εκοψε ειναι υπερ του (γιατι ετσι δεν παραθετει την διαφημιση) και οχι εναντιον του.
Το οτι ειναι απο διαφημιση το καταλαβαμε εκ των υστερων και αφου παρεθεσες το λινκ, αλλα πες μου ακριβως ποιο κομματι του παρεπεμπε σε διαφημιση για να καταλαβω και εγω και οι αλλοι που διαβαζουμε και να μην 'εθελοτυφλουμε'?
Διαφορετικα θα πρεπει να αναιρεσεις τους χαρακτηρισμους περι εθελοτυφλιας που ετσι ευκολα και χωρις βαση πετας.
Το οτι εισαι moderator θα επρεπε να σε κανει πιο προσεκτικο και φειδωλο με τους χαρακτηρισμους, οταν μαλιστα ειναι ανυποστατοι.Ας το ξαναγραψω λιγο διαφορετικα μπας και γινει πιο κατανοητη η αντιρρηση μου :το κειμενο ειναι γραμμενο ετσι ωστε να βολευει την πωληση ενος προιοντος.Μας λεει οτι μονο οι κινητηρες μεταξυ 1991 και 1993 εχουν σκληρες εδρες .Ολα τα αλλα τα επομενα εχουν μαλακες εδρες οποτε χρειαζονται το προιον που πουλανε.Ξεχναει ομως οτι η αμολυβδη κυκλοφορει πολυ πριν το 1991,οπως και οτι ηδη ειχαν προετοιμαστει οι εταιριες και προσφεραν ετοιμους κινητηρες για καταναλωση αμολυβδης(θυμαστε το 'καιω και αμολυβδη ').Φυσικα και μετα το 1993 δεν αλλαξαν παλι προς το μαλακοτερο οι εδρες,για ποιο λογο αλλωστε;Αν εχει καποιος στοιχεια οτι αλλαξαν ας μας τα δειξει.
Με την κατάργηση της βεζίνης με μόλυβδο και την έλευση της αμόλυβδης βενζίνης στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποχρεώθηκαν να σχεδιάσουν για τους κινητήρες τους νέες βαλβίδες και έδρες που τις χαρακτηρίζουμε ως σκληρές δηλαδή ανθεκτικότερες απο εκείνες που εφοδίαζαν μέχρι τότε τους κινητήρες τους.
Αυτή η αντικατάσταση ήταν επιτακτική γιατί ο μόλυβδος , που μέχρι τότε έπαιζε το ρόλο του λιπαντικού των βαλβίδων και των εδρών τους και δρούσε επίσης ως αντικροτικό στην καύση , δεν υπήρχε πλέον. Χωρίς το μόλυβδο να τις λιπάνει οι μαλακές βαλβίδες υπερθερμαίνονταν, το ίδιο και οι έδρες τους και με τον καιρό άρχιζε η καθίζηση των εδρών που οδηγούσε τελικά στη καταστροφή της βαλβίδας και της έδρας. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό ώς VSR (Valve Seat Recession).
Με την πάροδο των ετών οι αμόλυβδες βενζίνες εξελίχθηκαν σε τέτοιο σημείο με την προσθήκη ειδικών βελτιωτικών και χημικών πρόσθετων που η ανάγκη για τις ακριβές στην κατασκευή βαλβίδες και έδρες δεν ήταν πλέον επιτακτική και έτσι μερικοί κατασκευαστές αποφάσισαν να γυρίσουν ξανά στις μαλακές βαλβίδες και έδρες λόγω μείωσης του κόστους κατασκευής, άλλοι πάλι κατασκευαστές τις διατηρούν ακόμη.Επειδη την τρελα δεν την γλυτωνω, σου παραθετω το κειμενο μπας και με βοηθησεις να ανακαλυψω αυτα που λες!
Βρεσ μου λοιπον αυτα που ισχυριζεσαι, εκτος και αν εγω δεν μπορω να διαβασω ελληνικα , ειτε το κειμενο ειναι γραμμενο με καποιο μυστικο κωδικα και δεν εχω τα κλειδια.
Μην παρασυρεσαι απο την ιδιοτητα του mod και δεν θελεις να κανεις πισω σε μια λαθος θεση που πηρες. Δεν ηρθε δα και το τελος του κοσμου με αυτο.
Φιλικα στο λεω και (μαλλον) σαν μεγαλυτερος σου.Αν κοιτάξεις μια αρχαία κυλινδροκεφαλή θα δεις ότι οι έδρες των βαλβίδων είναι το μέταλλο της κεφαλής.
Από το 1974 που κυκλοφορούν μαζικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αμόλυβδη βενζίνη, οι έδρες των βαλβίδων είναι ένθετα μέταλλα πολύ σκληρότερα από το μέταλλο της κυλινδροκεφαλής.
Αν υπήρχαν πρόσθετα στις βενζίνες που να καλύπτουν και να προστατεύουν τις έδρες των βαλβίδων όπως τις προστάτευε ο μόλυβδος, οι κατασκευαστές δεν θα χρειαζόταν να βάζουν ένθετες έδρες (τουλάχιστον) στις σιδερένιες κυλινδροκεφαλές.
Ότι υπάρχουν διαφορετικής σκληρότητας, αντοχής και κόστους έδρες και βαλβίδες είναι προφανές και δεν χρειάζεται να βάζεις stellite βαλβίδες και έδρες για να κάψεις αμόλυβδη βενζίνη σε κινητήρες παραγωγής. -
Παπαπα τι γίνεται εδώ ωρέ?
Δεν ξαναμιλάω, μόνο θα διαβάζω!!!
Στα 50000 χιλ θα ανοίξω ξανά το στόμα μου χαχαχαχαχαΑλεξιπτωτιστής?
Από που και ως που ωρέ mod?
Πιάστε και μένα μια καρέκλα να κάτσω εδώ στην ομήγυρη.
Μαλακά φίλε μου πιο μαλακά.....
http://www.youtube.com/watch?v=v58e0Z7bHbw
Έχω πάνω από ένα χρόνο που σας διαβάζω και είναι προς τιμήν σας.
Μέσα από αυτό το θέμα που το έχω ψάξει ολόκληρο, πήρα άποψη για να μπω στην υγραεριοκίνηση.Ευχαριστώ τον φίλο Καψαλάκη που πήρε θέση υποστήριξης!!!
Σε διαβάζω λόγω καθαρής σκέψης και άποψης. -
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Παπαπα τι γίνεται εδώ ωρέ?
Δεν ξαναμιλάω, μόνο θα διαβάζω!!!
Στα 50000 χιλ θα ανοίξω ξανά το στόμα μου χαχαχαχαχαΑλεξιπτωτιστής?
Από που και ως που ωρέ mod?
Πιάστε και μένα μια καρέκλα να κάτσω εδώ στην ομήγυρη.
Μαλακά φίλε μου πιο μαλακά.....
http://www.youtube.com/watch?v=v58e0Z7bHbw
Έχω πάνω από ένα χρόνο που σας διαβάζω και είναι προς τιμήν σας.
Μέσα από αυτό το θέμα που το έχω ψάξει ολόκληρο, πήρα άποψη για να μπω στην υγραεριοκίνηση.Ευχαριστώ τον φίλο Καψαλάκη που πήρε θέση υποστήριξης!!!
Σε διαβάζω λόγω καθαρής σκέψης και άποψης.Φερε την μυγα πισω!!!
Δεν σε χαρακτηρισα αλεξιπτωτιστη.Στο θεμα αυτο ομως εχει μπει κοσμος και κοσμακης προωθώντας την πραματεια του,το οτι εσεις δεν τους εχετε δει δεν σημαινει και οτι δεν υπηρχουν. -
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Και στην black list να βρίσκονται, με κόστος περίπου 600ε, φτιάχνετε κατάλληλο το καπάκι σου!. μέχρι 1600cc, 8 βαλβίδες.
Βεβαία ο εγκαταστάτης, είναι το α & ω στην περίπτωση.
Α.Όπως φαίνεται στην υπογραφή μου, το δικό μου είναι 1.800cc.
Δηλαδή, τι μετατροπή γίνεται στο καπάκι?
Ότι κάνουμε και στα αγωνιστικά!. Άλλες έδρες, άλλες βαλβίδες άλλοι οδηγοί.
Σίγουρα το αυτοκίνητο σου, είναι στην black list. Με τον τρόπο που σου περιέγραψα…. Ασπρίζει η λίστα!.
Μα ο ρεκτιφιαντζής μου, μου είπε ότι δεν χρειάζεται, (πριν από δυο λεπτά!).
Με μια ημερήσια εκδρομή στο Κιάτο πχ, και 1150ε στην τσέπη, πας με βενζίνα και γυρίζεις με αέριο.
Με την λαδιέρα.
Α.Θέλεις να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες?
καλημερα.δεν ξερω αν θα σε βοηθησω η θα σε μπερδεψω αλλα ο μοναδικος που ξερω με αυτοκινητο σαν το δικο σου sedan 2007 140hp εχει βαλει συστημα της icom και εχει κανει ως τωρα 35.000 περιπου χλμ.φυσικα το κοστος ειναι παραπανω απο αυτο που εχεις να διαθεσεις αλλα ειναι ο μονος που ξερω με civic σαν το δικο σου.δεν εχει προβλημα ως τωρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα παρουσιασει κιολας.αν κανει 100.000 τοτε μπορουμε να μιλαμε για σχετικη αξιοπιστια.το αμαξι παντως το βλεπω καθημερινα γιατι τυγχανει να ειναι συναδελφος μου.
Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου, ίδιο κινητήρα φοράμε έτσι κι αλλιώς με τον συνάδελφό σου.
Μπορείς, σε παρακαλώ, να τον ρωτήσεις, ποιό σύστημα της icom φοράει και αν ο εγκαταστάτης του του έβαλε 'λαδιέρα'?
Επίσης αν του έχει παρουσιάσει το παραμικρό από τότε που το έβαλε?
Ευχαριστώ και πάλι...η icom απο οσο ξερω ενα συστημα εχει.αυτο που αλλαζει ειναι τα μπεκ αναλογα με την ιπποδυναμη ,οι καλιμπρατοροι στα μπεκ (αν χρειαστει) και η αντλια υγραεριου(και παλι αναλογα με την ιπποδυναμη).λαδιερα δεν εχει βαλει.(απο οσο ξερω δεν το προτεινει η εταιρια).μεχρι στιγμης δεν εχει κανενα προβλημα.εχω μπει και εγω στο αυτοκινητο.δουλευει υποδειγματικα.ειναι και ενας αλλος συναδελφος με honda jazz και συστημα brc με λαδιερα ο οποιος επισης δεν εχει προβλημα αλλα ειναι αλλος κινητηρας οποτε δεν το θεωρω μετρο συγκρισης
-
Πόσα χλμ έχει κάνει το jazz, μήπως ξέρουμε;
-
Η διυλιστηριακή τιμή βρίσκεται στα επίπεδα που είχε στις 15 Ιανουαρίου 2012. Τότε η τιμή στο πρατήριο της Μεταμόρφωσης ήταν 0,86 ευρώ/λίτρο. Τώρα, (χθες), είναι / ήταν 0,92 ευρώ/λίτρο...
Για 1-2 λεπτά δεν συζητάμε, αλλά για 6 λεπτά μάλλον πρέπει να το ψάξουμε...Γνωστός πρατηριουχος Αθηνών αγόρασε σήμερα 78 λεπτα με το ΦΠΑ σε ερώτηση μου γιατι δε το κατεβάζει απάντησε οτι έχασε πολλα λεφτα με τη τεράστια αύξηση που είχε και πρέπει να ρεφαρει και άκουσον άκουσον είδες που είναι η βενζίνη ; 178 -180 άρα καλα είμαστε !!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πόσα χλμ έχει κάνει το jazz, μήπως ξέρουμε;πολυ λιγα για συμπερασματα, περιπου 12.000.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το κειμενο που σωστα παρεθεσε ο gerodimos ειναι πολυ προσεκτικο και δεν αναφερει καμμια υπονοια περι προωθησης διαφημιστικου προιοντος.
Απο που λοιπον βγαλατε το συμπερασμα οτι ετσι ειναι?
Το λινκ που παρεθεσε ο BILL33 εχει ολο το κειμενο που φυσικα ειναι και διαφημιστικο (εκτος του ενημερωτικου)!
Κατι που δεν χρειαζομαστε και δεν ηταν αναγκη να παρατεθει γιατι ετσι θεωρειται προωθητικο προιοντος.
Εγω που δεν ειχα υπ'οψιν μου το λινκ, οπως πιστευω και οι περισσοτεροι, δεν μας ενδιαφερει τιποτα αλλο παρα αυτο που παρεθεσε πραγματικα πολυ προσεκτικα και χωρις να δινει ολο το λινκ ο gerodimos.Γιατι αρπαζεστε ετσι ευκολα και χωρις λογο?
Το κειμενο που παρεθεσε ειναι απο την διαφημιση.Απλα το εκοψε κατα την μεταφορα πριν την αναφορα στο προιον.Αμα θελετε να εθελοτυφλείτε be my guest.Απλα θα περιμενα να ειστε πιο υποψιασμενοι.
To κειμενο που παρεθεσε λεει πουθενα για καμμια διαφημιση?
Λεει για καποιο προιον που προωθει?
Το οτι το εκοψε ειναι υπερ του (γιατι ετσι δεν παραθετει την διαφημιση) και οχι εναντιον του.
Το οτι ειναι απο διαφημιση το καταλαβαμε εκ των υστερων και αφου παρεθεσες το λινκ, αλλα πες μου ακριβως ποιο κομματι του παρεπεμπε σε διαφημιση για να καταλαβω και εγω και οι αλλοι που διαβαζουμε και να μην 'εθελοτυφλουμε'?
Διαφορετικα θα πρεπει να αναιρεσεις τους χαρακτηρισμους περι εθελοτυφλιας που ετσι ευκολα και χωρις βαση πετας.
Το οτι εισαι moderator θα επρεπε να σε κανει πιο προσεκτικο και φειδωλο με τους χαρακτηρισμους, οταν μαλιστα ειναι ανυποστατοι.Ας το ξαναγραψω λιγο διαφορετικα μπας και γινει πιο κατανοητη η αντιρρηση μου :το κειμενο ειναι γραμμενο ετσι ωστε να βολευει την πωληση ενος προιοντος.Μας λεει οτι μονο οι κινητηρες μεταξυ 1991 και 1993 εχουν σκληρες εδρες .Ολα τα αλλα τα επομενα εχουν μαλακες εδρες οποτε χρειαζονται το προιον που πουλανε.Ξεχναει ομως οτι η αμολυβδη κυκλοφορει πολυ πριν το 1991,οπως και οτι ηδη ειχαν προετοιμαστει οι εταιριες και προσφεραν ετοιμους κινητηρες για καταναλωση αμολυβδης(θυμαστε το 'καιω και αμολυβδη ').Φυσικα και μετα το 1993 δεν αλλαξαν παλι προς το μαλακοτερο οι εδρες,για ποιο λογο αλλωστε;Αν εχει καποιος στοιχεια οτι αλλαξαν ας μας τα δειξει.
Με την κατάργηση της βεζίνης με μόλυβδο και την έλευση της αμόλυβδης βενζίνης στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποχρεώθηκαν να σχεδιάσουν για τους κινητήρες τους νέες βαλβίδες και έδρες που τις χαρακτηρίζουμε ως σκληρές δηλαδή ανθεκτικότερες απο εκείνες που εφοδίαζαν μέχρι τότε τους κινητήρες τους.
Αυτή η αντικατάσταση ήταν επιτακτική γιατί ο μόλυβδος , που μέχρι τότε έπαιζε το ρόλο του λιπαντικού των βαλβίδων και των εδρών τους και δρούσε επίσης ως αντικροτικό στην καύση , δεν υπήρχε πλέον. Χωρίς το μόλυβδο να τις λιπάνει οι μαλακές βαλβίδες υπερθερμαίνονταν, το ίδιο και οι έδρες τους και με τον καιρό άρχιζε η καθίζηση των εδρών που οδηγούσε τελικά στη καταστροφή της βαλβίδας και της έδρας. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό ώς VSR (Valve Seat Recession).
Με την πάροδο των ετών οι αμόλυβδες βενζίνες εξελίχθηκαν σε τέτοιο σημείο με την προσθήκη ειδικών βελτιωτικών και χημικών πρόσθετων που η ανάγκη για τις ακριβές στην κατασκευή βαλβίδες και έδρες δεν ήταν πλέον επιτακτική και έτσι μερικοί κατασκευαστές αποφάσισαν να γυρίσουν ξανά στις μαλακές βαλβίδες και έδρες λόγω μείωσης του κόστους κατασκευής, άλλοι πάλι κατασκευαστές τις διατηρούν ακόμη.Επειδη την τρελα δεν την γλυτωνω, σου παραθετω το κειμενο μπας και με βοηθησεις να ανακαλυψω αυτα που λες!
Βρεσ μου λοιπον αυτα που ισχυριζεσαι, εκτος και αν εγω δεν μπορω να διαβασω ελληνικα , ειτε το κειμενο ειναι γραμμενο με καποιο μυστικο κωδικα και δεν εχω τα κλειδια.
Μην παρασυρεσαι απο την ιδιοτητα του mod και δεν θελεις να κανεις πισω σε μια λαθος θεση που πηρες. Δεν ηρθε δα και το τελος του κοσμου με αυτο.
Φιλικα στο λεω και (μαλλον) σαν μεγαλυτερος σου.Αν κοιτάξεις μια αρχαία κυλινδροκεφαλή θα δεις ότι οι έδρες των βαλβίδων είναι το μέταλλο της κεφαλής.
Από το 1974 που κυκλοφορούν μαζικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αμόλυβδη βενζίνη, οι έδρες των βαλβίδων είναι ένθετα μέταλλα πολύ σκληρότερα από το μέταλλο της κυλινδροκεφαλής.
Αν υπήρχαν πρόσθετα στις βενζίνες που να καλύπτουν και να προστατεύουν τις έδρες των βαλβίδων όπως τις προστάτευε ο μόλυβδος, οι κατασκευαστές δεν θα χρειαζόταν να βάζουν ένθετες έδρες (τουλάχιστον) στις σιδερένιες κυλινδροκεφαλές.
Ότι υπάρχουν διαφορετικής σκληρότητας, αντοχής και κόστους έδρες και βαλβίδες είναι προφανές και δεν χρειάζεται να βάζεις stellite βαλβίδες και έδρες για να κάψεις αμόλυβδη βενζίνη σε κινητήρες παραγωγής.Γιά νά πάρουμε λίγο τά πράγματα από τήν αρχή .
Οί κινητήρες όπως όλα τά πράγματα έχουν δεχθεί εξελήξεις πού οδήγησαν στήν κατάργηση τού μολύβδου λόγω τής χρήσης τού καταλύτη καί τού Λ τόσο γιά νά επιτευχθεί ή βέλτιστη στοιχιομετρική αναλογία καυσίμου πράγμα πού μέ τήν σειρά του οδήγησε στήν συνολική βελτίωση μιάς σειράς παραμέτρων(ηπποδύναμη, ροπή,κατανάλωση ,διάρκεια σωής κινητήρος ,διάρκεια σωής λιπαντικών,εξατμήσεων από λιγότερες θειηκές προσμίξεις,κραδασμούς,θορίβους,καί τέλευταίο(στά Ελληνικά μας ενδιαφέρωντα)λιγότερους ρύπους.Γιά νά επιτευχθεί αυτό έπρεπε νά καταργηθεί ό μόλυβδος πού θά δυλιτηρίασε τόν καταλύτη καί Λ πού στόχο είχε κατά τό παρελθόν νά αυξήσει τήν ατικροτική ικανότητα τού καυσίμου.Ή προσθήκη τού μολύβδου έγινε στά μάσα τής δεκαετίας τού 60.Μέχρι τότε (ναί κύριοι υπήρχαν αυτοκίνητα καί προτού νά γεννηθήτε εσείς,αλλά τό πιό παράξενο,άκουσον άκουσον,υπήρχαν καί προτού γεννηθώ εγώ...)ή βενσίνη λεγώτανε απλά...βενσίνη.
Όταν προστέθηκε ό μόλυβδος γιά τόν λόγο πού είπαμε έγινε αυτή απλή καί ή νέα ...σούπερ.
Ερώτημα.Μέχρι τότε οί βαλβίδες ελλείψη τού θαυματουργού μολύβδου πώς λιπαινόντουσαν οί φουκαριάρες?
Πάρα κάτω.Οί βαλβίδες προκειμένου νά αντιμετωπισθεί ή ροπή αδρανίας στίς πολές στροφές μοίωσαν τήν μάσσα (όπου σ είναι σσσσ) τους,τό μέγεθός τους δηλαδή,γίνανε περισότερες γιά καλήτερη προσρόφηση καί αποβολή καί άλλαξε καί τό υλικό τους μέ διάφορα κράματα μέ περίεργες ονομασίες γιά νά αντέχουν στίς πολλαπλάσιες καταπονήσεις πού υπόκεινται σέ σχέση μέ τίς πρόγονές τους.Σέ ΚΑΜΙΑ περίπτωση ή ποιότητα τών βαλβίδων καί έδρών τού παρελθόντος μέ τά μεγέθη πού απαιτεί ή πολυβάλβιδη τεχνολογία δέν μπωρούν νά εργασθούν καί νά σσήσουν όχι μόνο μέ αμόλυβδη αλλά καί μέ διπλή χρήση μολύβδου.
Σταματήστε λοιπών τήν θεοποίηση τού μολύβδου πού αλλού ή σσωή τόν πήγαινε κι'αλλού εσείς τόν πάτε καί θά δείτε πώς οί βαλβίδες τού σήμερα (άμεσος ψεκασμός) λιπαίνωνται μέ αέρα κοπανιστό .....καί λίγο λάδι(φίλμ λαδιού από τά τσιμουχάκια όπως όλες οί καθώς πρέπει βαλβίδες) -
Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.
-
Οπου 'σ' βαζουμε 'ζ' ?
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώση.Και ποιά είναι αυτή?
Επίσης θα ήθελα την άποψή σας για τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα σε σχέση με την τόσο μησητή προς εσάς, λαδιέρα.
Όπου έχω ρωτήσει μου λένε ότι επειδή το αυτοκίνητό μου είναι Ιαπωνικό, έχει ευαίσθητες βαλβίδες και έδρες οπότε η χρήση της λαδιέρας είναι επιτακτική!
Εσείς τι λέτε?Επίσης στα διάφορά forum με αποτρέπουν στο να εγκαταστήσω κάποιο σύστημα υγραεριοκίννησης, συγκεκριμένα της BRC, λόγω ευαίσθητου μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητό μου συμπεριλαμβάνεται στις blacklist.
Ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτό? -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Σταματήστε λοιπών τήν θεοποίηση τού μολύβδου πού αλλού ή σσωή τόν πήγαινε κι'αλλού εσείς τόν πάτε καί θά δείτε πώς οί βαλβίδες τού σήμερα (άμεσος ψεκασμός) λιπαίνωνται μέ αέρα κοπανιστό .....καί λίγο λάδι(φίλμ λαδιού από τά τσιμουχάκια όπως όλες οί καθώς πρέπει βαλβίδες)
Κατ'αρχήν ψυχραιμία.
-
Κανένας δεν θεοποιεί τον μόλυβδο. Να επισημάνω ότι το λάδι της λαδιέρας δεν περιέχει μόλυβδο.
-
Επιμένεις για τα άμεσου ψεκασμού. Ο άμεσος ψεκασμός ή μη, αφορά μόνο τις βαλβίδες εισαγωγής. Οι εξαγωγής τα ίδια ζόρια έχουν και στις δύο περιπτώσεις. Δεν αποδεικνύεις τίποτα έτσι.
-
Το ζητούμενο από τη λαδιέρα δεν είναι το λάδι να λιπάνει τα στελέχη και τους οδηγούς, αλλά το κατάλοιπο της καύσης του λαδιού να λιπάνει τις έδρες και τις αντίστοιχες επιφάνειες των βαλβίδων εξαγωγής. Δεν βλέπω τίποτα εξόφθαλμα παράλογο σ'αυτό.
-
-
Από την λίγη γνώση που έχω και με την λογική μου φιλε alexeft πιστεύω πως η λαδιέρα έχει λόγο ύπαρξης μόνο για τις βαλβίδες εισαγωγής.Μετά,το λαδάκι καίγεται μαζί με το μείγμα και το προϊόν της καύσης δεν φαντάζομαι να έχει καμιά λιπαντική ιδιότητα πλέον.Φαντάζομαι για αυτό ο Κώστας Βάτσος αναφέρεται στις βαλβίδες εισαγωγής και κάνει την παράθεσή του στα άμεσου ψεκασμού.Και υπό αυτήν την έννοια φαντάζομαι έχει δίκιο.
-
Επίσης υποθέτω πως και με λειτουργία βενζίνης,κατά την οποία δεν παρουσιάζεται κανένα πρόβλημα στις βαλβίδες,δεν υπάρχει τίποτα λιπαντικό στα καυσαέρια.Για εμένα αν χαλάει κάτι τις έδρες αυτό είναι η υψηλή θερμοκρασία,και αυτό δεν σώνεται με τη λαδιέρα,αλλα μάλλον με σωστή ρύθμιση και όχι σκίσιμο ψηλά όπου είναι τέρμα λάθος τα αβάνς.Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος.
-
Εγώ πάλι έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχουν υψηλότερες θερμοκρασίες στην εξαγωγή σε σχέση με τη βενζίνη. Μερικές μετρήσεις που έχω δει, αυτό λένε. Φυσικά, αν το πρόβλημα είναι αυτό, δεν σώνεται με λαδιέρα, όπως ακριβώς λες.
Το λάδι αυτό, από ότι έχω αντιληφθεί και πάλι, πρέπει να περιέχει κάλιο ή και νάτριο, οξείδιο των των οποίων πάει και κάθεται πάνω στις έδρες και τις προστατεύει. Το κάλιο και το νάτριο είναι γνωστό ότι προστατεύουν τις βαλβίδες.
-
από KostasVatsos » 24/03/12 11:12
Γιά νά πάρουμε λίγο τά πράγματα από τήν αρχή .
Οί κινητήρες όπως όλα τά πράγματα έχουν δεχθεί εξελήξεις πού οδήγησαν στήν κατάργηση τού μολύβδου λόγω τής χρήσης τού καταλύτη καί τού Λ τόσο γιά νά επιτευχθεί ή βέλτιστη στοιχιομετρική αναλογία καυσίμου πράγμα πού μέ τήν σειρά του οδήγησε στήν συνολική βελτίωση μιάς σειράς παραμέτρων(ηπποδύναμη, ροπή,κατανάλωση ,διάρκεια σωής κινητήρος ,διάρκεια σωής λιπαντικών,εξατμήσεων από λιγότερες θειηκές προσμίξεις,κραδασμούς,θορίβους,καί τέλευταίο(στά Ελληνικά μας ενδιαφέρωντα)λιγότερους ρύπους.Γιά νά επιτευχθεί αυτό έπρεπε νά καταργηθεί ό μόλυβδος πού θά δυλιτηρίασε τόν καταλύτη καί Λ πού στόχο είχε κατά τό παρελθόν νά αυξήσει τήν ατικροτική ικανότητα τού καυσίμου.Ή προσθήκη τού μολύβδου έγινε στά μάσα τής δεκαετίας τού 60.Μέχρι τότε (ναί κύριοι υπήρχαν αυτοκίνητα καί προτού νά γεννηθήτε εσείς,αλλά τό πιό παράξενο,άκουσον άκουσον,υπήρχαν καί προτού γεννηθώ εγώ...)ή βενσίνη λεγώτανε απλά...βενσίνη.
Όταν προστέθηκε ό μόλυβδος γιά τόν λόγο πού είπαμε έγινε αυτή απλή καί ή νέα ...σούπερ.
Ερώτημα.Μέχρι τότε οί βαλβίδες ελλείψη τού θαυματουργού μολύβδου πώς λιπαινόντουσαν οί φουκαριάρες?
Πάρα κάτω.Οί βαλβίδες προκειμένου νά αντιμετωπισθεί ή ροπή αδρανίας στίς πολές στροφές μοίωσαν τήν μάσσα (όπου σ είναι σσσσ) τους,τό μέγεθός τους δηλαδή,γίνανε περισότερες γιά καλήτερη προσρόφηση καί αποβολή καί άλλαξε καί τό υλικό τους μέ διάφορα κράματα μέ περίεργες ονομασίες γιά νά αντέχουν στίς πολλαπλάσιες καταπονήσεις πού υπόκεινται σέ σχέση μέ τίς πρόγονές τους.Σέ ΚΑΜΙΑ περίπτωση ή ποιότητα τών βαλβίδων καί έδρών τού παρελθόντος μέ τά μεγέθη πού απαιτεί ή πολυβάλβιδη τεχνολογία δέν μπωρούν νά εργασθούν καί νά σσήσουν όχι μόνο μέ αμόλυβδη αλλά καί μέ διπλή χρήση μολύβδου.
Σταματήστε λοιπών τήν θεοποίηση τού μολύβδου πού αλλού ή σσωή τόν πήγαινε κι'αλλού εσείς τόν πάτε καί θά δείτε πώς οί βαλβίδες τού σήμερα (άμεσος ψεκασμός) λιπαίνωνται μέ αέρα κοπανιστό .....καί λίγο λάδι(φίλμ λαδιού από τά τσιμουχάκια όπως όλες οί καθώς πρέπει βαλβίδες)από KostasVatsos » 24/03/12 11:41
Καί βέβαια ή πολυθρύλητη λαδιέρα παίρνει ,μέ γνώμωνα τήν λογική, τήν θέση πού τής ανοίκει.Μέ γνώμωνα τήν λογική είπαμε,εε! Καί λίγη γνώσηΟ κινητήρας είναι μαμά δεν έχει πειραχτεί τίποτα ,εκτός από αλλαγή φλάντζας καπακιού των βαλβίδων πριν από 3 χρόνια
-
Τιμη υγραεριου Διαφορά απο 0,85 μέχρι 0,96 τι θα γίνει τελικά ; Όταν η τιμη απο τα διυλιστήρια έπεσε 70 ευρω ο μετρικος τόνος ;
Υγραεριοκίνηση!