-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
To C3 δεν πάει οσο λεει η διαφημιση, εκτός και αμα θες 70 αλογα και αδειο εξοπλιστικά (νομιζω ουτε A/C). Αν μου εβαζες το πιστολι στον κρόταφο και μου ελεγες να διαλέξω Μpanda Diesel η C3 Diesel 70αρι, θα σου ελεγα Mpanda γιατι τουλάχιστον αυτο κινείται ποιο ευκολα απο τον 75αρι του. Το C3 καλο χρυσό αλλα μάλλον επιτάφιος. Θελει τον 90αρι... οπερ σημαινει more money...
μια χαρά εξοπλισμό έχει το C3 +esp
η πεζώ στο 207 με 300 ευρώ αναβαθμίζει τον κινητήρα με περισσότερους ίππους. υποθέτω κ η σιτροεν. όχι ότι θα πετάει βέβαια μετά -
και τι μεταπωλητικη αξια δηλαδη εχει το φιατακι που ζητα την τιμη ενος γκολφ..
κατα την γνωμη μου το γεγονος οτι αυτονοητα πραγματα εχουν περιπεσει στα εξτρα οχι απλως προκαλει θυμηδια,αλλα εξοργιζει -
Το Φιατάκι, όπως υποτιμητικά το αποκαλείς, πιθανότατα ποσοστιαία να έχει πολύ καλύτερη μεταπώληση από το...πολύ Golf. Αυτό γιατί στην μικρή κατηγορία το όνομα Panda είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας και επίσης η απαξίωση είναι πολύ μικρότερη απ' ότι στα μεσαία.
-
ε δεν νομιζω...σταθερη μεταπωλητικη αξια εχουν οι γερμαναραδες με τα αμαξια τους...τα φιατακια δεν φημιζονται γι αυτο...
και ξαναλεω (χωρις να λεω πως δεν θα το αγορασω,μπορει) εχεις μια βιομηχανια που δεν μπορει να συγκριθει απο αποψη φημης,κυρους,ποιοτητας με τις αντιστοιχες γερμανικες...
με ποια λογικη κοστολογεις ενα αμαξι σε τιμη σχεδον ιδια με αμαξι γερμανικο αλλης κατηγοριας...
επισης τα εξτρα τους ποιος τα ορισε ο μπενινι;μηπως οπου να ναι θα περασει το ΔΝΤ και απο απεναντι(δυστυχως) και θα αρχισει να μιλαει για το ελλειμμα ανταγωνιστικοτητας κτλ;
-
**Eίστε τελείως [Mod] **
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
ε δεν νομιζω...σταθερη μεταπωλητικη αξια εχουν οι γερμαναραδες με τα αμαξια τους...τα φιατακια δεν φημιζονται γι αυτο...
και ξαναλεω (χωρις να λεω πως δεν θα το αγορασω,μπορει) εχεις μια βιομηχανια που δεν μπορει να συγκριθει απο αποψη φημης,κυρους,ποιοτητας με τις αντιστοιχες γερμανικες...
με ποια λογικη κοστολογεις ενα αμαξι σε τιμη σχεδον ιδια με αμαξι γερμανικο αλλης κατηγοριας...
επισης τα εξτρα τους ποιος τα ορισε ο μπενινι;μηπως οπου να ναι θα περασει το ΔΝΤ και απο απεναντι(δυστυχως) και θα αρχισει να μιλαει για το ελλειμμα ανταγωνιστικοτητας κτλ;
Επιεικώς ότι να 'ναι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν μου εβαζες το πιστολι στον κρόταφο και μου ελεγες να διαλέξω Μpanda Diesel η C3 Diesel 70αρι, θα σου ελεγα Mpanda γιατι τουλάχιστον αυτο κινείται ποιο ευκολα απο τον 75αρι του. Το C3 καλο χρυσό αλλα μάλλον επιτάφιος. Θελει τον 90αρι... οπερ σημαινει more money...Εγω θα την παταγα την σκανδαλη.Ο πειρασμος ειναι μεγαλος!
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
ε δεν νομιζω...σταθερη μεταπωλητικη αξια εχουν οι γερμαναραδες με τα αμαξια τους...τα φιατακια δεν φημιζονται γι αυτο...
και ξαναλεω (χωρις να λεω πως δεν θα το αγορασω,μπορει) εχεις μια βιομηχανια που δεν μπορει να συγκριθει απο αποψη φημης,κυρους,ποιοτητας με τις αντιστοιχες γερμανικες...
με ποια λογικη κοστολογεις ενα αμαξι σε τιμη σχεδον ιδια με αμαξι γερμανικο αλλης κατηγοριας...
επισης τα εξτρα τους ποιος τα ορισε ο μπενινι;μηπως οπου να ναι θα περασει το ΔΝΤ και απο απεναντι(δυστυχως) και θα αρχισει να μιλαει για το ελλειμμα ανταγωνιστικοτητας κτλ;
Πραγματικά άκυρο ποστ που αναπαράγει στερεότυπα περασμένων 10ετιών. Αν δεν πιστεύεις εμάς άνοιξε κάποιο από τα πολλά site αγγελιών και θα καταλάβεις πως και τι. Αν πάλι θεωρείς τόσο δεδομένη τη Γερμανική ανωτερότητα γιατί κάθεσαι και συζητάς για Φιατάκια και C3 κτλ?
Αν δεν σου φτάνουν τα λεφτά δεν πειράζει. Δεν είναι κακό. Κανενός δεν περισσεύουν. Μη προσπαθείς με το στανιό όμως να υποβαθμίσεις κάτι που (πιθανώς, για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις) δεν μπορείς να αποκτήσεις.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
ε δεν νομιζω...σταθερη μεταπωλητικη αξια εχουν οι γερμαναραδες με τα αμαξια τους...τα φιατακια δεν φημιζονται γι αυτο...Δεν εχουν σταθερη μεταπωλητική οι γερμαναραδες, ο ο ελληνας νομιζει πως το γερμανικο του αποκτημα του ηταν κατι το ιδιαιτερο και δεν κατεβαζει την τιμη.
-
δεν ειναι θεμα αν μπορω ή οχι(παρεπιπτοντως μπορω) αλλα υπαρχει αυτο που λενε αποδοση /τιμη
νομιζω διαβαζοντας την τιμη,αλλα και τα εξτρα που βαλανε και συ ο ιδιος θα απορεις...τουλαχιστον αυτη την αισθηση εδωσεςδεν εχω καμια διαθεση να γυρισει η κουβεντα στο οπαδικο στυλ ...επροκειτο για πολυεθνικες...ουτε σε μειωσα..και δεν καταλαβαινω γιατι νομιζεις πως λεγοντας οσα λες(δυο φορες εγραψες,δεν μπορεις να το αποκτησεις καια φησες το υπονοουμενο οτι γι αυτο το κατακρινω)με θιγεις...
απλα πιστευω πως ειναι πολλα λεφτα γι αυτο που προσφερει και στην συγκεκριμενη κατηγορια...τιποτα περισσοτερο...
τα 'ακυρα','οτι να ναι' και δεν ξερω τι ας τα βγαλουμε απο την κουβεντα μας...σε τι την βοηθανε; -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ε δεν νομιζω...σταθερη μεταπωλητικη αξια εχουν οι γερμαναραδες με τα αμαξια τους...τα φιατακια δεν φημιζονται γι αυτο...
Δεν εχουν σταθερη μεταπωλητική οι γερμαναραδες, ο ο ελληνας νομιζει πως το γερμανικο του αποκτημα του ηταν κατι το ιδιαιτερο και δεν κατεβαζει την τιμη.
εστω ετσι...και παλι παντως ολα σχεδον τα γερμανικα αμαξια εχουν τσιμπημενη τιμη(πλην της εκπληξης up!),κατα τεκμηριο θεωρουνται ποιοτικοτερα απ τα υπολοιπα αμαξια...εξαιρεσεις φυσικα μπολικες
-
Tελευταία προειδοποίηση για τα [Mod]
-
Διεγράφη 'τελευταίο' off-topic [Mod]
-
Mercedes A160 αυτοματη
Το αμαξι το ειχα για 3 μερες, νοικιασμενο στην avis.
Θελοντας να δω τι παιζει με τα καινουργια κιβωτια, μιας και το σκεφτομαι σοβαρα το επομενο αμαξι να ειναι αυτοματο ειχα ζητησει γλαστρα, αλλα προφανως δεν υπηρχε διαθεσιμο και με αναβαθμισαν σε πριμιουμ.
Να μαι λοιπον με ενα Α κλας με7 ταχυτο cvt με σειριακη λειτουργια? λοιπον, με μολις 2000 χλμ στο κοντερ. Απο εξοπλισμο το μονο που ειχε ηταν αυτοματος κλιματισμος και τις βασικες ηλεκτρικες ευκολιες.
Τα πρωτα χιλιομετρα εγιναν στην εγνατια πηγαινοντας προς Δραμα. Ο κινητηρας ηταν μαλλον σφιχτος ακομα, δεν ανεβασε πανω απο 170 ουτε σε κατηφορα. Ο θορυβος σε σχετικα χαμηλα επιπεδα και το αμαξι αρκετα ανετο, δεν πρεπει να εχει καμια σχεση με παλια Α. Το κιβωτιο αρχιμα το ειχα στο comfort. Αυτο που εντυπωσιαζει ειναι η ομαλη αλλαγη και σε ανεβασματα και σε κατεβασμα και η 7 σχεση που επιτρεπει το ταξιδι στον αυτοκινητοδρομο με πολυ χαμηλες στροφες. Το θεμα ειναι ομως οτι ο κινητηρας ειναι σχετικα αδυναμος και η 7 εχει νοημα αυστηρα και μονο σε πορεια σε ισωμα. Ακομα και με 2 ατομα και αποσκευες αδυνατουσε να κρατησει την ταχυτητα μολις υπηρχε υποψια ανηφορας. Μαλιστα το αυτοματο σε πολλες περιπτωσεις δεν εβαζε απο μονο του 7η προφανως εκτιμωντας οτι δεν μπορει να την κρατησει.
Τελειωνοντας την εγνατια με σχετικα χαμηλες ταχυτητες τελικα, η καταναλωση δεν ηταν καθολου χαμηλη. 11 λιτρα/100 εγραψε αν θυμαμαι καλα, σιγουρα το γεγονος οτι δεν ηξερα το αμαξι και οδηγουσα αρκετα νευρικα για να δοκιμασω το κιβωτιο επαιξε το ρολο του, αλλα και παλι...
Στις καμπες με μεγαλες ταχυτητες δεν μπορω να πω οτι ενιωθα και πολυ ανετα, λιγο η αποκομμενη αισθηση απ το τιμονι, λιγο η θεση οδηγησης? λιγο το μεταξονιο, παντως με την ευα και καινουργια αμορτισερ πιο γρηγορα πηγαιναΓεμιζουμε στη δραμα και αρχιζουμε την ανηφορα για σιδηρονερο και καρα ντερε. Γυρναω το κιβώτιο στο σειριακο και αρχιζω το ντου στα στροφιλικια. Οι αλλαγες γινονται γρηγορα, και πιανω τον εαυτο μου να χρησιμοποιει το κιβωτιο πολυ περισσοτερο απο αναλογη περιπτωση με χειροκινητο. Το αρνητικο ειναι οτι σε καποια κατεβασματα που θα εφερναν τις στροφες πολυ κοντα στον κοφτη αρνειται να κατεβασει και στο οτι δεν κραταει την σχεση που εχεις επιλεξει οταν κοφτιαζει. Επισης ειναι ενοχλητικη η ελλειψη αυτιων για να αλλαζεις χωρις να παιρνεις τα χερια σου απ το τιμονι.
Το ισοζυγιο παντως, για τα γουστα μου ειναι θετικοτατο για το κιβωτιο που ειναι ισως το μονο αξιολογο στοιχειο του αυτοκινητου, ειδικα αν σκεφτεις ποσο κοστιζει.
Την πρακτικοτητα του αυτοματου την βιωσα οταν πιασαμε τους δασικους δρομους και τα ζικζακ αναμεσα σε πετρες-λακουβες-νεροφαγωματα. Απορω οσοι κανουν off road πως παλευουν με συμπλεκτες σε πολυ χειροτερες περιπτωσεις.
Μεχρι να πιασουμε τους δασικους δρομους, πιεσα το αμαξι αρκετα σε κλειστες διαδρομες. Η προσφυση του ηταν πολυ καλη, το esp που δεν απενεργοποιειται δεν ενοχλεισε με την παρουσια του ιδιαιτερα, μιας η μαλλον μονοκομματη υπσοτροφικη συμπεριφορα του στα γλιστερα κομματια χρειαζονταν την βοηθεια του για να μην αγορασουμε κανα οικοπεδο Ταρζανιες ιδιαιτερες δεν εκανα, αλλα δε μου φανηκε οτι το μοιρογνωμονιο εχει θεση σε αυτο το αμαξι.
Τα φρενα του ηταν ικανοποιητικοτατα, σε συνδιασμο. Ε την σειριακη λειτουργια του κιβωτιου δεν φανηκαν να κουραζονται, αλλα δεν ειμαι και του φρενου, οποτε σιγουρα δεν τα εφερα στα ορια τους
Μ αυτα και μ αυτα εγραψε ενα 12αρι μεχρι να πατησουμε τους δασικους δρομους, οπου εδειξε εξαιρετικες ικανοτητες, μεχρι να βρει το καρτερ.Ο κινητηρας χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο, ειναι αρκετα ελαστικος, αλλα ειναι ξεκαθαρη η ελλειψη δυναμης, ελπιζω να μη το βγαζουν ακομα με 1.4 γιατι θα ειναι ταφος.
Overall ενα οκ αυτοκινητο το οποιο θα αγοραζα μονο αν ειχα csl και εψαχνα κατι για τη γυναικα μουΥγ. Ο λεβιες σε παρατεταμενη χρηση στο χειροκινητο εμφανισε σημαδια χαλαρωσης-τζογου. Μετα απο επικοινωνια με τον ειδικο στους λεβιεδες cavallino, η αιτια εντοπιστηκε στα balls-joints του λεβιε, πιθανολογω οτι στις βοριες χωρες δεν το δουλευουν πολυ το εργαλειο οποτε και τα balls φθειρονται πιο γρηγορα σε αντρικες καταστασεις
-
7τάχυτο CVT να προσθέσω.
-
CVT σκέτο, πες καλύτερα.
-
Το κιβώτιο της A Class στην αυτόματη λειτουργία δεν χρησιμοποιεί τις προκαθορισμένες 7 σχέσεις αλλά δουλεύει σαν κλασσικό CVT. Όπως γράφω και εδώ
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν χρησιμοποιούν τη λογική των 7 προκαθορισμένων σχέσεων και στην πλήρως αυτόματη λειτουργία.
Μόνο στην πόλη δουλεύει σωστά σαν αυτόματο... Εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι σε επίπεδο λογισμικού-διαχείρισης και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
....Γεμιζουμε στη δραμα και αρχιζουμε την ανηφορα για σιδηρονερο και καρα ντερε.... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
....Γεμιζουμε στη δραμα και αρχιζουμε την ανηφορα για σιδηρονερο και καρα ντερε....
αυτό ακριβώς
στην αυτόματη λειτουργία ήταν αδύνατο να το οδηγήσω στρωτά εκτός πόλης, αλλά πίστευα ότι είνα κάτι που θέλει εξοικείωση, τώρα αν μου λες ότι εσύ που το οδηγείς καιρό δεν την παλεύεις
Μες στην πόλη όντως είναι μια χαρά
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Το κιβώτιο της A Class στην αυτόματη λειτουργία δεν χρησιμοποιεί τις προκαθορισμένες 7 σχέσεις αλλά δουλεύει σαν κλασσικό CVT.
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν χρησιμοποιούν τη λογική των 7 προκαθορισμένων σχέσεων και στην πλήρως αυτόματη λειτουργία.Το βλέπεις το πράμα λάθος για αυτό. Είναι επειδή έχουμε μάθει με προκαθορισμένες σχέσεις. Το CVT λειτουργεί πιο σωστά κρατώντας τις στροφές στο ιδανικό για οικονομία όταν χαλαρά ή για επιτάχυνση και ισχύ όταν γκαζωτά. Πχ θέλεις χαλαρά σε πάει με όσο λιγότερες στροφές χρειάζονται. Πατάς μέτριο γκάζι σε πάει στις στροφές μέγιστης ροπής ώστε να έχεις την καλύτερη απόδοση ως προς την κατανάλωση. Πατάς τέρμα σε πάει τέρμα και σε κρατάει εκεί επιταχύνοντας. Με το να χρησιμοποιούσε τις προκαθορισμένες θα αναιρούσε το βασικό του πλεονέκτημα, τις άπειρες σχέσεις. Όλα αυτά βέβαια θεωρητικά και επειδή στην πράξη δεν γίνεται πάντα ακριβώς έτσι υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία. Η χειροκίνητη χρήση μειονεκτεί στις άπειρες σχέσεις αλλά πλεονεκτεί και για αυτό βασικά υπάρχει στο ότι εσύ ο οδηγός μπορείς να εκτιμήσεις κάποιες καταστάσεις ή να προβλέψεις με τρόπο που δεν φτάνει να κάνει το υπολογιστής. Και υπάρχουν 7 σχέσεις για να είναι αρκετές αλλά και επειδή έχουμε μάθει με σχέσεις. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα ποτενσιόμετρο ώστε να μπορώ να βάζω οποιαδήποτε δυνατή σχέση από πχ 5 μέχρι 0,5 και όχι μόνο τις 7.
Οδήγησα....