Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Bilstein μαυρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Bilstein μαυρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    41
    6263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsardas last edited by

      Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsardas last edited by

        Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsardas last edited by

          Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Μαλακά, φθηνά, άνετα. Αρκετά ανθεκτικά για λογική χρήση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • J
              jazzouras last edited by

              Κι'εγώ Bilstein.

              Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                η συμβουλή μου: stay away. είναι φτηνότερα μεν από τα εργοστασιακά, αλλά πρόκειται για μία από τις περιπτώσεις που ισχύει το περίφημο 'ό,τι πληρώσεις παίρνεις'. εν προκειμένω, πληρώνεις μόνο για το λογοτυπάκι της bilstein και παίρνεις μόνο αυτό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  interland-gr last edited by

                  Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
                  Κι'εγώ Bilstein.

                  Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!

                  Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jazzouras last edited by

                    Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                    Κι'εγώ Bilstein.

                    Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!

                    Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?

                    Ούπς, τώρα το είδα!

                    Κάκιστη, από Punto 1ης γενιάς. Άλλαξα τα μαμά και τα Monroe ήταν μαλακότερα!! Και όχι μόνο αυτό, το αμάξι δεν είχε προβλεπόμενη συμπεριφορά. Εκεί που περίμενες να αντιδράσει 'έτσι' αυτό αντιδρούσε 'αλλιώς'!

                    Πήγα μετά στον αποκλειστικό της Bilstein (εσύ ο ίδιος είχες δώσει και το link, νομίζω) όπου είχε βάλει ο αδελφός μου και έμεινε ικανοποιημένος και μου είπε (το έγραψα και αλλού): '...τα Monroe βγαίνουν σε γραμμή παραγωγής χωρίς απαραίτητα να δοκιμάζονται τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου για το οποίο προορίζονται. Απλά να ταιριάζουν.
                    Πέραν αυτού είναι και υπερβολικά μαλακά και χωρίς ιδιαίτερη αντοχή και ουσιαστικά περιορίζονται για διαδρομές στην πόλη.'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      interland-gr last edited by

                      Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:

                      Κι'εγώ Bilstein.

                      Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!

                      Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?

                      Ούπς, τώρα το είδα!

                      Κάκιστη, από Punto 1ης γενιάς. Άλλαξα τα μαμά και τα Monroe ήταν μαλακότερα!! Και όχι μόνο αυτό, το αμάξι δεν είχε προβλεπόμενη συμπεριφορά. Εκεί που περίμενες να αντιδράσει 'έτσι' αυτό αντιδρούσε 'αλλιώς'!

                      Πήγα μετά στον αποκλειστικό της Bilstein (εσύ ο ίδιος είχες δώσει και το link, νομίζω) όπου είχε βάλει ο αδελφός μου και έμεινε ικανοποιημένος και μου είπε (το έγραψα και αλλού): '...τα Monroe βγαίνουν σε γραμμή παραγωγής χωρίς απαραίτητα να δοκιμάζονται τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου για το οποίο προορίζονται. Απλά να ταιριάζουν.
                      Πέραν αυτού είναι και υπερβολικά μαλακά και χωρίς ιδιαίτερη αντοχή και ουσιαστικά περιορίζονται για διαδρομές στην πόλη.'

                      Τι λές βρε παιδί μου. Και τα είχα και σε εκτίμηση απο τα φτηνά αμορτισέρ. Καλά μου bilstein

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cliodriver last edited by

                        Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.

                        Αν και κάποιες φορές κοπανάει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          panark last edited by

                          Ξεχασέ τα! Τα έβαλα στο Golf μου, και ησύχασα μόνο όταν τα πέταξα. Ένα ένα άρχισαν να χτυπάνε, τα άλλαξα στην εγγύηση, αλλά μετά απο λίγο καιρό πάλι τα ίδια. Τελικά έβαλα bilstein κίτρινα, τα πλήρωσα λίγο παραπάνω (λαλακία που δεν τα είχα βάλει εξ' αρχής) αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως. Άρχισε να στρίβει, άσε που δεν είναι τόσο σκληρά όσο λένε, και δεν κοπανάνε στις λακκούβες.

                          Τα μαύρα φτιάχνονται στην Τσεχία, ενώ τα κίτρινα στην Γερμανία. Θα έπρεπε να ήξερα καλύτερα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            ΜΑΚΡΥΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Q
                              qu3ndil last edited by

                              Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                              Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.

                              Αν και κάποιες φορές κοπανάει...

                              Egw exw to Clio II kai thelw na alla3w amortiser. Ta proteineis dhladh anti gia ta mamisia?
                              Poio einai peripou to kostos tous?
                              Euxaristw

                              YG:Sorry gia ta greeklish...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jackques last edited by

                                Εγώ είμαι ικανοποιημένος από τα Monroe reflex για την ώρα..Τα έχω βάλει εδώ και 3000km σε punto II και σε σχέση με τα εργοστασιακά κοπανάνε λιγότερο και ελέγχουν καλύτερα το αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Τα μαυρα τα ειχα σε Πουντο 75. Μαλακα, και χωρις μεγαλη αντοχη! Ψαξε κατι αλλο καλυτερα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    cliodriver last edited by

                                    Ο χρήστης Qu3ndil έγραψε:

                                    Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.

                                    Αν και κάποιες φορές κοπανάει...

                                    Egw exw to Clio II kai thelw na alla3w amortiser. Ta proteineis dhladh anti gia ta mamisia?
                                    Poio einai peripou to kostos tous?
                                    Euxaristw

                                    YG:Sorry gia ta greeklish...

                                    Φίλε Qu3ndil, τα προτείνω ανεπιφύλακτα! Καμία σχέση σε κλίσεις στις στροφές / έλεγχο του αμαξώματος / αίσθηση.. ιδίως στις στροφές με πολλά, το αυτοκίνητο γίνεται τραπέζι! Το μόνο μείον, επιρεάζεται η άνεση μέσα στην πόλη.. αλλά μπρος στα κάλλη τι' ναι ο πόνος!!

                                    Για κόστος υπολόγιζε κάνα 500άρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      Εχω οδηγησει clio 1,4 16v με bilstein και εργοστασιακα ελατηρια και clio 1,6 16v με koni κιτρινα(στην μαλακη ρυθμιση) και εργοστασιακα ελατηρια...
                                      Και τα 2 πολυ καλα αν και μου αρεσαν τα koni περισσοτερο...
                                      Στο δικο μου clio φοραω ελατηρια eibach κ αμορτισερ ανακατασκευασμενα Osrav...Παροτι εχει χαμηλωσει(3 εκατοστα),δεν κοπαναει και η διαφορα στο κρατημα αλλα κ γενικα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου ειναι μεγαλη...
                                      Ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimline last edited by

                                        Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
                                        Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;

                                        Τα MONROE REFLEX είναι σαφώς πιο συμφέρουσα λύση τόσο απο πλευράς κόστους όσο και απόδοσης σε σχέση με τα ΒILSTEIN NORMAL

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • T
                                          teo_3 last edited by

                                          Γειά χαρά,
                                          μια που βλέπω πως έχει αναπτυχθεί θέμα παρόμοιο με την δική μου περίπτωση θα κάνω μία νύξη εδώ.

                                          Θέλω να βάλω και εγώ ένα σετ αμορτισέρ σε ένα Peugeot 106 1.4 μοντέλο 1996.
                                          Πήγα σε έναν τύπο και μου λέει βάλε **Bilstein B4 μαύρο με €280 (με τοποθέτηση φυσικά).
                                          Ένας άλλος μου λέει πως το
                                          Monroe Reflex **είναι λέει καλύτερο μιά που είναι γαλλικό και η γεωμετρία του ταιριάζει περισσότερο στα γαλλικά.
                                          Επίσης λέει πως το Bilstein θα μου 'τελειώσει' ποιό γρήγορα (40-50000 Χμ).
                                          Αυτός έχει και Monroe και Bilstein με €280.
                                          Ήμουν έτοιμος να βάλω τα Bilstein αλλά ομολογουμένος με έβαλε σε σκέψεις.

                                          Τι πιστεύετε εσείς?

                                          Η τιμή που βρήκα είναι καλή ή παίζουν και καλύτερες? Αν έχετε καμιά πρόταση για μαγαζί σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα ευπρόσδεκτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            takisb last edited by

                                            Είχα 106 1.4 με Bilstein κίτρινα Sport και ήταν μια χαρά όταν το πούλησα στα 140.000 χλμ ( τα Bilstein είχαν 90.000 χλμ), και το αυτοκίνητο ήταν απόλαυση, με τα 'μαμά' ελατήρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr