-
Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;
-
Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;
-
Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;
-
Μαλακά, φθηνά, άνετα. Αρκετά ανθεκτικά για λογική χρήση.
-
Κι'εγώ Bilstein.
Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!
-
η συμβουλή μου: stay away. είναι φτηνότερα μεν από τα εργοστασιακά, αλλά πρόκειται για μία από τις περιπτώσεις που ισχύει το περίφημο 'ό,τι πληρώσεις παίρνεις'. εν προκειμένω, πληρώνεις μόνο για το λογοτυπάκι της bilstein και παίρνεις μόνο αυτό...
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Κι'εγώ Bilstein.Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!
Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Κι'εγώ Bilstein.
Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!
Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?
Ούπς, τώρα το είδα!
Κάκιστη, από Punto 1ης γενιάς. Άλλαξα τα μαμά και τα Monroe ήταν μαλακότερα!! Και όχι μόνο αυτό, το αμάξι δεν είχε προβλεπόμενη συμπεριφορά. Εκεί που περίμενες να αντιδράσει 'έτσι' αυτό αντιδρούσε 'αλλιώς'!
Πήγα μετά στον αποκλειστικό της Bilstein (εσύ ο ίδιος είχες δώσει και το link, νομίζω) όπου είχε βάλει ο αδελφός μου και έμεινε ικανοποιημένος και μου είπε (το έγραψα και αλλού): '...τα Monroe βγαίνουν σε γραμμή παραγωγής χωρίς απαραίτητα να δοκιμάζονται τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου για το οποίο προορίζονται. Απλά να ταιριάζουν.
Πέραν αυτού είναι και υπερβολικά μαλακά και χωρίς ιδιαίτερη αντοχή και ουσιαστικά περιορίζονται για διαδρομές στην πόλη.' -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Κι'εγώ Bilstein.
Και θα σου πρότεινα να μείνεις (πολύ) μακριά από τα Monroe και βάλε ό,τι θές!
Γιατί το λές αυτό? Έχεις κακή εμπειρία?
Ούπς, τώρα το είδα!
Κάκιστη, από Punto 1ης γενιάς. Άλλαξα τα μαμά και τα Monroe ήταν μαλακότερα!! Και όχι μόνο αυτό, το αμάξι δεν είχε προβλεπόμενη συμπεριφορά. Εκεί που περίμενες να αντιδράσει 'έτσι' αυτό αντιδρούσε 'αλλιώς'!
Πήγα μετά στον αποκλειστικό της Bilstein (εσύ ο ίδιος είχες δώσει και το link, νομίζω) όπου είχε βάλει ο αδελφός μου και έμεινε ικανοποιημένος και μου είπε (το έγραψα και αλλού): '...τα Monroe βγαίνουν σε γραμμή παραγωγής χωρίς απαραίτητα να δοκιμάζονται τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου για το οποίο προορίζονται. Απλά να ταιριάζουν.
Πέραν αυτού είναι και υπερβολικά μαλακά και χωρίς ιδιαίτερη αντοχή και ουσιαστικά περιορίζονται για διαδρομές στην πόλη.'Τι λές βρε παιδί μου. Και τα είχα και σε εκτίμηση απο τα φτηνά αμορτισέρ. Καλά μου bilstein
-
Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.
Αν και κάποιες φορές κοπανάει...
-
Ξεχασέ τα! Τα έβαλα στο Golf μου, και ησύχασα μόνο όταν τα πέταξα. Ένα ένα άρχισαν να χτυπάνε, τα άλλαξα στην εγγύηση, αλλά μετά απο λίγο καιρό πάλι τα ίδια. Τελικά έβαλα bilstein κίτρινα, τα πλήρωσα λίγο παραπάνω (λαλακία που δεν τα είχα βάλει εξ' αρχής) αλλά το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως. Άρχισε να στρίβει, άσε που δεν είναι τόσο σκληρά όσο λένε, και δεν κοπανάνε στις λακκούβες.
Τα μαύρα φτιάχνονται στην Τσεχία, ενώ τα κίτρινα στην Γερμανία. Θα έπρεπε να ήξερα καλύτερα...
-
ΜΑΚΡΥΑ
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.Αν και κάποιες φορές κοπανάει...
Egw exw to Clio II kai thelw na alla3w amortiser. Ta proteineis dhladh anti gia ta mamisia?
Poio einai peripou to kostos tous?
EuxaristwYG:Sorry gia ta greeklish...
-
Εγώ είμαι ικανοποιημένος από τα Monroe reflex για την ώρα..Τα έχω βάλει εδώ και 3000km σε punto II και σε σχέση με τα εργοστασιακά κοπανάνε λιγότερο και ελέγχουν καλύτερα το αυτοκίνητο.
-
Τα μαυρα τα ειχα σε Πουντο 75. Μαλακα, και χωρις μεγαλη αντοχη! Ψαξε κατι αλλο καλυτερα!
-
Ο χρήστης Qu3ndil έγραψε:
Τα Bilstein τα κίτρινα (Sport) που έχω βάλει εγώ στο Κλιό μου πάντως.. κεντάνε!! Και με τα εργοστασιακά ελατήρια.
Αν και κάποιες φορές κοπανάει...
Egw exw to Clio II kai thelw na alla3w amortiser. Ta proteineis dhladh anti gia ta mamisia?
Poio einai peripou to kostos tous?
EuxaristwYG:Sorry gia ta greeklish...
Φίλε Qu3ndil, τα προτείνω ανεπιφύλακτα! Καμία σχέση σε κλίσεις στις στροφές / έλεγχο του αμαξώματος / αίσθηση.. ιδίως στις στροφές με πολλά, το αυτοκίνητο γίνεται τραπέζι! Το μόνο μείον, επιρεάζεται η άνεση μέσα στην πόλη.. αλλά μπρος στα κάλλη τι' ναι ο πόνος!!
Για κόστος υπολόγιζε κάνα 500άρι.
-
Εχω οδηγησει clio 1,4 16v με bilstein και εργοστασιακα ελατηρια και clio 1,6 16v με koni κιτρινα(στην μαλακη ρυθμιση) και εργοστασιακα ελατηρια...
Και τα 2 πολυ καλα αν και μου αρεσαν τα koni περισσοτερο...
Στο δικο μου clio φοραω ελατηρια eibach κ αμορτισερ ανακατασκευασμενα Osrav...Παροτι εχει χαμηλωσει(3 εκατοστα),δεν κοπαναει και η διαφορα στο κρατημα αλλα κ γενικα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου ειναι μεγαλη...
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος. -
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Τι γνωμη εχετε για τα Bilstein τα μαυρα; ειναι χαλια για απλη αλλαγη η να δω κατι αλλο;Μιλαμε για corsa b. Α και για τα monroe reflex; τι λετε;Τα MONROE REFLEX είναι σαφώς πιο συμφέρουσα λύση τόσο απο πλευράς κόστους όσο και απόδοσης σε σχέση με τα ΒILSTEIN NORMAL
-
Γειά χαρά,
μια που βλέπω πως έχει αναπτυχθεί θέμα παρόμοιο με την δική μου περίπτωση θα κάνω μία νύξη εδώ.Θέλω να βάλω και εγώ ένα σετ αμορτισέρ σε ένα Peugeot 106 1.4 μοντέλο 1996.
Πήγα σε έναν τύπο και μου λέει βάλε **Bilstein B4 μαύρο με €280 (με τοποθέτηση φυσικά).
Ένας άλλος μου λέει πως το Monroe Reflex **είναι λέει καλύτερο μιά που είναι γαλλικό και η γεωμετρία του ταιριάζει περισσότερο στα γαλλικά.
Επίσης λέει πως το Bilstein θα μου 'τελειώσει' ποιό γρήγορα (40-50000 Χμ).
Αυτός έχει και Monroe και Bilstein με €280.
Ήμουν έτοιμος να βάλω τα Bilstein αλλά ομολογουμένος με έβαλε σε σκέψεις.Τι πιστεύετε εσείς?
Η τιμή που βρήκα είναι καλή ή παίζουν και καλύτερες? Αν έχετε καμιά πρόταση για μαγαζί σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα ευπρόσδεκτη.
-
Είχα 106 1.4 με Bilstein κίτρινα Sport και ήταν μια χαρά όταν το πούλησα στα 140.000 χλμ ( τα Bilstein είχαν 90.000 χλμ), και το αυτοκίνητο ήταν απόλαυση, με τα 'μαμά' ελατήρια.
Bilstein μαυρα