-
Τότε να σηκώσετε την πίεση του αερίου, για να γίνει πιό πλούσιο το μίγμα και να έρθει εκεί που πρέπει, ώστε να σταματήσει να διορθώνει η μαμά ηλεκτρονική...
-
Ο χρήστης Παλιόφιλος έγραψε:
Το έχω ξαναπεί. Υποερβολικά φτωχό μίγμα σε υγραέριο, μπερδεύει και τα long fuel trim maps της βενζίνης και τα αναγκάζει να πηγαίνουν σε πολύ υψηλές τιμές, και να ψεκάζει πολύ παραπάνω όταν γυρνάει σε βενζίνη. Ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι και προστίθεται και ο κρυος εμπλουτισμός. Με το reset θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά μόνο μέχρι τα long trim fuel maps ξαναγεμίσουν από ψηλές τιμές, λόγω λάθους μίγματος του LPG.
να θυμισω οτι εχω ενα παλιο σεατ κορντομπα με μονο ψεκασμο στο οποιο το συστημα υγραεριου που τοποθετηθηκε ειναι της εμμε γκας και δεν εχει εγκεφαλο. Και επισης αυτο το μπουκωμα σε βενζινη ειναι παρον ανεξαρτητως θερμοκρασιας της μηχανης.
Μάλιστα. Αυτό δεν μας το είχες πει.
Σκέφτηκα και άλλο τρόπο να λύσεις το πρόβλημά σου, αν τελικά φέρει αποτέλεσμα το reset του εγκεφάλου.
Να αποσυνδέσεις τελείως τον αισθητήρα λάμδα. Έτσι ο εγκέφαλος δεν θα βλέπει τα (κατά τη γνώμη μου) μονίμως λάθος μίγματα που θα έχεις με αυτό το σύστημα και δεν θα ξαναέχεις πρόβλημα. Θα έχεις βέβαια μονίμως αναμμένο το λαμπάκι της μηχανής.
-
-
Γιατί τρομάζεις;
Όταν είναι κρύο που δουλεύει με βενζίνη, ο λάμδα δεν δουλεύει.
Όταν είναι ζεστό με υγραέριο, λόγω του συστήματος υγραερίου που έχει, ο εγκέφαλος της βενζίνης και τα συμπαραμαρτούντα εξαρτήματα δεν παίζουν κανένα ρόλο.
Αν θελήσει να κινηθεί με βενζίνη, σταματάει, σβήνει μηχανή συνδέει τον λάμδα και φεύγει.Το μόνο που με φοβίζει είναι πιθανές συνέπειες στον καταλύτη λόγω λανθασμένων μιγμάτων, αλλά νομίζω ότι αυτό θα έστρωνε μόνο αν άλλαζε σύστημα υγραερίου.
Γνώμες;
-
ποιον απο τους δυο θα ξεσυνεδεες; τον πανω η τον κατω;;;
σε αυτοκινητα με safemode στον εγκεφαλο τι θα κανεις;;
μηπως θα κουβαλας εργαλεια και ξαπλωστρα(για τον κατω λαμδα....) -
Καλησπέρα σας,
Θα ηθελα να ρωτήσω, γνωρίζει κανείς κάποιον ΣΟΒΑΡΟ τεχνικό που να ασχολείται με συστήματα LOVATO στη Θεσσαλονίκη?
Μετά από τόσα που έχω ακούσει και διαβάσει στο forum αυτό, ομολογώ ότι έχω θορυβηθεί από το ενδεχόμενο το σύστημα EASYFAST που φοράει το αυτοκίνητό μου να μην είναι ρυθμισμένο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Δεν έχω κάποιο σημάδι κακής ρύθμισης (λ.χ λαμπάκι check engine, ρεταρίσματα, σβησίματα, μυρωδιές) αλλά θα ήθελα να γνωρίζω εάν έγινε σωστή ρύθμιση πλούσιου/φτωχού μίγματος κλπ. κλπ. με σκοπό να αποφύγω -το δυνατόν- ταλαιπωρίες στο μέλλον.......Θελω απλά να γινει ενας έλεγχος σωστής ρύθμισης-λειτουργίας στο σύστημά μου.
Κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη, και εαν δεν θέλετε να θεωρηθεί διαφήμιση, παρακαλώ στείλτε μου pm.
Ευχαριστώ.
-
[quote='alexeft']Γιατί τρομάζεις;
Το μόνο που με φοβίζει είναι πιθανές συνέπειες στον καταλύτη λόγω λανθασμένων μιγμάτων, αλλά νομίζω ότι αυτό θα έστρωνε μόνο αν άλλαζε σύστημα υγραερίου.
-
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
ποιον απο τους δυο θα ξεσυνεδεες; τον πανω η τον κατω;;;
σε αυτοκινητα με safemode στον εγκεφαλο τι θα κανεις;;
μηπως θα κουβαλας εργαλεια και ξαπλωστρα(για τον κατω λαμδα....) -
Ένας ένας, έρχομαι!!!
-
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
ποιον απο τους δυο θα ξεσυνεδεες; τον πανω η τον κατω;;;
σε αυτοκινητα με safemode στον εγκεφαλο τι θα κανεις;;
μηπως θα κουβαλας εργαλεια και ξαπλωστρα(για τον κατω λαμδα....)Τον πάνω φυσικά. Ο κάτω δε με νοιάζει. Εκτός αυτού, δε νομίζω σε αμάξι με ψεκασμό μονού σημείου να υπάρχει και δεύτερος λάμδα, οπότε άκυρη η ερώτηση.
Όσο για τα εργαλεία και την ξαπλώστρα, δεν ξέρω που έχει την επαφή. Σ'εμένα είναι φάτσα κάρτα μόλις σηκωθεί το καπώ. Εργαλεία δεν χρειάζονται, βγαίνει με τα χέρια.
Όσο για το safe mode, το μόνο πρόβλημα θα είναι η αυξημένη κατανάλωση βενζίνης αν κάνει ταξίδι έτσι.
Κανένα άλλο πρόβλημα;
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Γιατί τρομάζεις;
Το μόνο που με φοβίζει είναι πιθανές συνέπειες στον καταλύτη λόγω λανθασμένων μιγμάτων, αλλά νομίζω ότι αυτό θα έστρωνε μόνο αν άλλαζε σύστημα υγραερίου.
Βιάζεσαι πολύ. Ακόμα και τώρα με τον λάμδα συνδεμένο, ο εγκέφαλος θα προσπαθεί να ρυθμίσει γιατί θα βλέπει λάθος μίγμα, αλλά δεν θα καταφέρνει τίποτα γιατί απλούστατα το σύστημα που έχει ο φίλος είναι ούτε λίγο, ούτε πολύ ένα καρμπυρατέρ.
Οπότε, είτε είναι συνδεμένος ο λάμδα, είτε όχι, ο καταλύτης κινδυνεύει (ή δεν κινδυνεύει, δεν ξέρω) το ίδιο.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
ποιον απο τους δυο θα ξεσυνεδεες; τον πανω η τον κατω;;;
σε αυτοκινητα με safemode στον εγκεφαλο τι θα κανεις;;
μηπως θα κουβαλας εργαλεια και ξαπλωστρα(για τον κατω λαμδα....)Υπερβολές!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσο για το safe mode, το μόνο πρόβλημα θα είναι η αυξημένη κατανάλωση βενζίνης αν κάνει ταξίδι έτσι.Χωρίς λ ο εγκέφαλος υπολογίζει την βενζίνη από το άνοιγμα του γκαζιού και την υποπίεση (Speed Density mode). Μέσα στη πόλη μπορεί να δουλεύει έτσι ο κινητήρας για πάντα αλλά σε ταξίδι με γρήγορους ρυθμούς μπορεί να κάψεις τον καταλύτη.
-
Αν είναι έτσι και η φισέτα του λάμδα είναι σε δύσβατο σημείο, θα μπορούσε ένας ηλεκτρολόγος να φτιάξει μια προέκταση και την κάνει πιο προσβάσιμη.
-
Σχετικά με τις καταναλώσεις ενδιαφέρον έχουν οι μετρήσεις από το Sprintmonitor πχ. για Corsa D.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Τα πετρελαιοκίνητα έχουν μέγιστη κατανάλωση 7,31λ όσο η μέση των βενζινοκίνητων και η ελάχιστη των lpg.
Eπιπλέον να μη ξεχνάμε ότι ανά λίτρο το lpg έχει το 65,1% των θερμίδων της βενζίνης ενώ το diesel to 113,6%. http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_gallon_equivalent
Σίγουρα τα περισσότερα οκτάνια του lpg επιτρέπουν καλύτερη καύση άρα μεγαλύτερη θερμική απόδοση του μοτέρ από ότι αν το ίδιο μοτέρ έκαιγε βενζίνη, όμως η θερμική απόδοση των πετρελαιοκίνητων είναι σαφώς μεγαλύτερη.Tελικά νομίζω ότι για τιμή lpg 90 λεπτά και πετρελαίου 1,5 ευρώ, το κόστος στο 'βενζινάδικο' είναι παρόμοιο.
-
Έχω ένα mercedes b 150 έβαλα υγραέριο 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ...... -
[quote='alexeft']Αν είναι έτσι και η φισέτα του λάμδα είναι σε δύσβατο σημείο, θα μπορούσε ένας ηλεκτρολόγος να φτιάξει μια προέκταση και την κάνει πιο προσβάσιμη.[/quo
Τό αυτοκίνητο είναι μονού ψεκασμού .Κάποιος τού τοποθέτησε καρμπιρατεράτο σύστημα χωρίς lamdagas(βηματικό,ή ηλεκτρομαγνητικό) καί βέβαια χωρίς emulator.
Ότι καί νά του κάνεις αυτού τού αυτοκινήτου θά έχει πάντα προβληματική συμπεριφορά ΄Καυσαέρια ,ρελαντί σέ βενσίνη ή υγραέριο ,λαμπάκι,ρεταρίσματα,κρεμάσματα,κάποια από αυτά ή λίγο απόλα.
¨Η λύση είναι μασί μέ τό καρμπιρατεράτο πού έχει ή ένα lamdagas μέ emulator ή κατευθείαν stag 100 καί δουλεύει σέ όλα τά επίπεδα σωστά. -
Ο χρήστης xristos1973 έγραψε:
Έχω ένα mercedes b 150 έβαλα υγραέριο 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......Προφανώς πρωτού φτάσεις εκεί είχες λαμπάκι πόλλές φορές ,κρεμάσματα σέ επιταχύνσεις,απόλεια σπινθήρος καί κόψιμο κυλίνδρων (ρετάρισμα).Πιθανώς καί γκρέμισμα καταλύτη πού τόν έχει κοντά στίς βαλβίδες εξαγωγής.
Είχες φτωχά μίγματα καί αμέσως μετά τήν επισκευή νά πάς στόν εγκαταστάτη σου νά ογκομετρήσει καλά τά μπέκ.
Εκτός καί εάν τό νούμερο 2 μπέκ είχε πρόβλημα. -
Ο χρήστης snahmi έγραψε:
Καλησπέρα σας,Θα ηθελα να ρωτήσω, γνωρίζει κανείς κάποιον ΣΟΒΑΡΟ τεχνικό που να ασχολείται με συστήματα LOVATO στη Θεσσαλονίκη?
Μετά από τόσα που έχω ακούσει και διαβάσει στο forum αυτό, ομολογώ ότι έχω θορυβηθεί από το ενδεχόμενο το σύστημα EASYFAST που φοράει το αυτοκίνητό μου να μην είναι ρυθμισμένο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Δεν έχω κάποιο σημάδι κακής ρύθμισης (λ.χ λαμπάκι check engine, ρεταρίσματα, σβησίματα, μυρωδιές) αλλά θα ήθελα να γνωρίζω εάν έγινε σωστή ρύθμιση πλούσιου/φτωχού μίγματος κλπ. κλπ. με σκοπό να αποφύγω -το δυνατόν- ταλαιπωρίες στο μέλλον.......Θελω απλά να γινει ενας έλεγχος σωστής ρύθμισης-λειτουργίας στο σύστημά μου.
Κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη, και εαν δεν θέλετε να θεωρηθεί διαφήμιση, παρακαλώ στείλτε μου pm.
Ευχαριστώ.
Αφού δέν έχεις πρόβλημα τί ψάχνεσαι?
Είναι σάν νά είσαι καλά καί νά τρέχεις σέ γιατρούς γιά νά σού τό βεβαιώσουν.
Εάν τό κάνεις γιά εσένα ,έ τότε κάνε το καί γιά τό αυτοκίνητό σου. -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Ότι καί νά του κάνεις αυτού τού αυτοκινήτου θά έχει πάντα προβληματική συμπεριφορά ΄Καυσαέρια ,ρελαντί σέ βενσίνη ή υγραέριο ,λαμπάκι,ρεταρίσματα,κρεμάσματα,κάποια από αυτά ή λίγο απόλα.
¨Η λύση είναι μασί μέ τό καρμπιρατεράτο πού έχει ή ένα lamdagas μέ emulator ή κατευθείαν stag 100 καί δουλεύει σέ όλα τά επίπεδα σωστά.Συμφωνούμε στα προβλήματα. Σίγουρα θα έχει.
Το σύστημα που προτείνεις δεν το ξέρω, αλλά για να το λες, μάλλον έτσι θα έιναι.
Υγραεριοκίνηση!