Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 31
    • Best 0
    • Groups 0

    xristos1973

    @xristos1973

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    31
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xristos1973 Unfollow Follow

    Latest posts made by xristos1973

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

      Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
      Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......

      Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
      Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
      Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
      Περιένω νεότερα!!!!!!

      Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....

      Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
      Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
      Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
      Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )

      Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )

      Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )

      Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
      Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
      και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??

      Σας ευχαριστω

      το αυτοκινητο μια χαρα ειναι κατασκευαστικα,το προβλημα ειναι στην εγκατασταση υγραεριου ισως ελαττωματικο 2ο μπεκ αεριου,ισως και το μειγμα
      απο καυσαερια πως ηταν οταν λειτουργουσε με αεριο,οι πραγματικες τιμες που βγαζει το μηχανημα

      Καλημέρα, επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης της μηχανής , το πήγαινα με την κάθε ευκαρία να το ελέξουνε και για αυτό πρψπικά πιστεύω ότι ήτανε εντάξει και να μην είχε πρόβλημα ή έτσι θέλω να πιστεύω.....

      Επανέρχοντας στο θέμα μου, τελικά άλλαξα τα ωστήρια και στους 4 κύλινδρους οπότε το αυτοκίντο λειτουργεί κανονικά . Ίσως δεν φταίγανε οι βαλβίδες και να τις άλλαξα άδικα τέλος πάντων. Ευτυχώς βρεθήκε ένα συνεργείο στην καβάλα ( δεν θέλω να κάνω διαφήμηση ) που τα παιδιά ασχοληθήκανε και είναι γνώστες του αντικειμένου και βρήκανε λύσεις για το αυτοκίνητο. Πιστεύω όλα να πανε καλά πάντως όποτε έχω νεότερα θα σας πω.

      να ρωτησω κατι....
      αυτη τη λιστα την εχεις υποψη σου???
      http://www.autogastanken24.de/documents ... t_Juli.pdf

      ή αυτη..????
      http://www.brc.gr/problem.pdf

      και στις 2 εχει μερσεντες σειρας Β...

      Σίγουρα τις έχω υπόψιν και για αυτό δεν πριτίμησα την συγκεκριμένη μάρκα, οι οποίοι αντιπρόσωποι της εταιρείας με απέτρεψαν για την τοποθέτηση. Αυτό είναι ο λόγος που επέλεξα την συγκεκριμένη εταιρεία μετά βέβαια από τις διαβεβαιώσεις των αντιπροσώπων της τόσο στην Ελλάδα όσο και της Ιταλίας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης xristos1973 έγραψε:

      Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
      Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......

      Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
      Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
      Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
      Περιένω νεότερα!!!!!!

      Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....

      Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
      Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
      Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
      Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )

      Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )

      Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )

      Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
      Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
      και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??

      Σας ευχαριστω

      το αυτοκινητο μια χαρα ειναι κατασκευαστικα,το προβλημα ειναι στην εγκατασταση υγραεριου ισως ελαττωματικο 2ο μπεκ αεριου,ισως και το μειγμα
      απο καυσαερια πως ηταν οταν λειτουργουσε με αεριο,οι πραγματικες τιμες που βγαζει το μηχανημα

      Καλημέρα, επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης της μηχανής , το πήγαινα με την κάθε ευκαρία να το ελέξουνε και για αυτό πρψπικά πιστεύω ότι ήτανε εντάξει και να μην είχε πρόβλημα ή έτσι θέλω να πιστεύω.....

      Επανέρχοντας στο θέμα μου, τελικά άλλαξα τα ωστήρια και στους 4 κύλινδρους οπότε το αυτοκίντο λειτουργεί κανονικά . Ίσως δεν φταίγανε οι βαλβίδες και να τις άλλαξα άδικα τέλος πάντων. Ευτυχώς βρεθήκε ένα συνεργείο στην καβάλα ( δεν θέλω να κάνω διαφήμηση ) που τα παιδιά ασχοληθήκανε και είναι γνώστες του αντικειμένου και βρήκανε λύσεις για το αυτοκίνητο. Πιστεύω όλα να πανε καλά πάντως όποτε έχω νεότερα θα σας πω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης r200 έγραψε:

      Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
      Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......

      Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
      Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
      Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
      Περιένω νεότερα!!!!!!

      Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....

      Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
      Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
      Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
      Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )

      Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )

      Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )

      Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
      Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
      και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??

      Σας ευχαριστω

      το αυτοκινητο μια χαρα ειναι κατασκευαστικα,το προβλημα ειναι στην εγκατασταση υγραεριου ισως ελαττωματικο 2ο μπεκ αεριου,ισως και το μειγμα
      απο καυσαερια πως ηταν οταν λειτουργουσε με αεριο,οι πραγματικες τιμες που βγαζει το μηχανημα

      Καλημέρα, επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης της μηχανής , το πήγαινα με την κάθε ευκαρία να το ελέξουνε και για αυτό πρψπικά πιστεύω ότι ήτανε εντάξει και να μην είχε πρόβλημα ή έτσι θέλω να πιστεύω.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dathens έγραψε:

      Σύμφωνα με την λίστα μίας εταιρείας όντως είναι στην black list και οι εξουσιδοτμένοι επισκευαστές από αυτούς μου είπανε ότι θα είναι με δική μου ευθύνη. στην ουσία δεν το αναλαμβάνανε.
      Η Icom όμως, τόσο σε email που είχα στείλει στην εταρεία στην Ιταλία όσο και ο επίσημος επισκευαστής με διαβεβαίωσανε ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο και έκανα την εγκατάσταση.

      Χμ και σου πλήρωσαν την επισκευή ; Αν πιστεψεις τους Ιταλούς και τον επισημο επισκευαστή το σύστημα μπορει να μπει και σε διαστημόπλοιο !!
      Ναι LPG σε όλα τα ...ατμοσφαιρικά τουρμπο αμεσου ψεκασμού κτλ όταν λέμε όλα εννουμε ΟΛΑ σε όλα παει το icom και κανένα άλλο δεν μπορει μόνο αυτο !! ΕΙΔΙΚΑ αν είναι μερσεντες όπως έλεγαν και σε μένα δεν μπαίνει άλλο σύστημα στο ΜL δεν γίνετε...... αλλα σήμερα έχω 55000 χιλιόμετρα με άλλο

      Αν δεν σου πληρώσει την επισκευή πάντως πάρε χαρτί απο την μερσεντες και βουρ στο δικηγόρο !!

      Ότι έγινε έγινε δεν θέλω να μπλέξω και με δικηγόρους γιατί στο τέλος θα διακαιωθώ εάν διακαιωθώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...... Το θέμα είναι να μου πει ένας υπεύθυνα εάν μπορώ να το ξανακάνω εγκατάσταση ?
      Αλήθεια εσύ τι μοντέλο έβαλες?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Σύμφωνα με την λίστα μίας εταιρείας όντως είναι στην black list και οι εξουσιδοτμένοι επισκευαστές από αυτούς μου είπανε ότι θα είναι με δική μου ευθύνη. στην ουσία δεν το αναλαμβάνανε.
      Η Icom όμως, τόσο σε email που είχα στείλει στην εταρεία στην Ιταλία όσο και ο επίσημος επισκευαστής με διαβεβαίωσανε ότι δεν έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο και έκανα την εγκατάσταση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ακόμη δεν το ξέρω, περιμένω πρώτα να δω πας παει και μετα θα βγει η λυπητηρή.... εάν και το συνεργείο θα κάνει οτι το καλύτερο μπορεί

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης xristos1973 έγραψε:

      Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
      Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......

      Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
      Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
      Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
      Περιένω νεότερα!!!!!!

      Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....

      Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
      Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
      Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
      Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )

      Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )

      Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )

      Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
      Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
      και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??

      Σας ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      ακριβώς, από είπε το ρεκτιφιέ οι εξαγωγής ήτανε σε καλη κατάσταση

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

      Από ότι ρώτησα ο 2ος κύλινδρος έχει μία μικρή αποσυμπίεση από τους άλλους. Δεν το δούλεψα καθόλου σε υγραέριο, προσπαθώ πρώτα να δουλέψει με βενζίνη και μετά βλέπουμε. Απλά όταν ζεστένεται η μηχανή και μετά από κανένα λετο δουλεύει κανονικά χωρίς να ρετάρει, με βενζίνη.

      Τροφοδοσια εχει ελεγχθει (ροη αντλιας βενζινης/μπεκ κλπ)? Μπουζι?
      Η μειωμενη συμπιεση τωρα εξακριβωθηκε η απο πριν?
      Πηγαινε το και αλλου παντως.

      Η τροφοδοσία προφανώς έχει ελεγθεί. Η μειωμένη συμπίεση είχε προκύψει από πριν ,που ήτανε μεγαλύτερη, και άλλαξα τις βαλβίδες εισαγωγής και μετά από αυτό δεν έχει επανέλθει πλήρως. Το αυτοκίνητο δούλευε με υγραέριο και κατέστρεψε από οτι με ενημερώσανε τις βαλβίδες εισαγωγής. Ίσως η βλάβη να έχει προσωρήσει παρακάτω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:

      Από ότι ρώτησα ο 2ος κύλινδρος έχει μία μικρή αποσυμπίεση από τους άλλους. Δεν το δούλεψα καθόλου σε υγραέριο, προσπαθώ πρώτα να δουλέψει με βενζίνη και μετά βλέπουμε. Απλά όταν ζεστένεται η μηχανή και μετά από κανένα λετο δουλεύει κανονικά χωρίς να ρετάρει, με βενζίνη.

      Έλεγξε τό 2ο μπέκ γιά τυχόν ''κατούρημα'' εν όσο βρήσκεται έν στάση ή μηχανή καί όταν παίρνει εμπρός τό πρωί μέχρι νά ξεμπουκώσει ό συγκεκριμένος κύλινδρος δουλεύει ρετάρωντας .Μετά φυσικά στρώνει...

      Καλημερα σας. Τα μπεκ τα μετρήσανε από την πρώτη στιγμή και μετά προχωρήσανε στην αλλαγή των βαλβίδων και από ότι με ενημερώσανε δεν υπήρχε καμία διαροή και στα 4 μπεκ της βνζίνης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xristos1973
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr