Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
Περιένω νεότερα!!!!!!Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....
Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )
Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )
Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??Σας ευχαριστω
το αυτοκινητο μια χαρα ειναι κατασκευαστικα,το προβλημα ειναι στην εγκατασταση υγραεριου ισως ελαττωματικο 2ο μπεκ αεριου,ισως και το μειγμα
απο καυσαερια πως ηταν οταν λειτουργουσε με αεριο,οι πραγματικες τιμες που βγαζει το μηχανημαΚαλημέρα, επειδή δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης της μηχανής , το πήγαινα με την κάθε ευκαρία να το ελέξουνε και για αυτό πρψπικά πιστεύω ότι ήτανε εντάξει και να μην είχε πρόβλημα ή έτσι θέλω να πιστεύω.....
Επανέρχοντας στο θέμα μου, τελικά άλλαξα τα ωστήρια και στους 4 κύλινδρους οπότε το αυτοκίντο λειτουργεί κανονικά . Ίσως δεν φταίγανε οι βαλβίδες και να τις άλλαξα άδικα τέλος πάντων. Ευτυχώς βρεθήκε ένα συνεργείο στην καβάλα ( δεν θέλω να κάνω διαφήμηση ) που τα παιδιά ασχοληθήκανε και είναι γνώστες του αντικειμένου και βρήκανε λύσεις για το αυτοκίνητο. Πιστεύω όλα να πανε καλά πάντως όποτε έχω νεότερα θα σας πω.
να ρωτησω κατι....
αυτη τη λιστα την εχεις υποψη σου???
http://www.autogastanken24.de/documents ... t_Juli.pdfή αυτη..????
http://www.brc.gr/problem.pdfκαι στις 2 εχει μερσεντες σειρας Β...
Σίγουρα τις έχω υπόψιν και για αυτό δεν πριτίμησα την συγκεκριμένη μάρκα, οι οποίοι αντιπρόσωποι της εταιρείας με απέτρεψαν για την τοποθέτηση. Αυτό είναι ο λόγος που επέλεξα την συγκεκριμένη εταιρεία μετά βέβαια από τις διαβεβαιώσεις των αντιπροσώπων της τόσο στην Ελλάδα όσο και της Ιταλίας.