Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατάσχεση αυτοκινήτου για +140km/h;;;Είμαστε σοβαροί;;;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κατάσχεση αυτοκινήτου για +140km/h;;;Είμαστε σοβαροί;;;
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 8 / 12
    Περί αυτοκίνησης
    60
    223
    693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με τα όρια ταχύτητας... Η γνώμη μου είναι ότι διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων έπρεπε να έχουν διαφορετικά όρια. Σήμερα πήγαινα με 100χαω στην εθνική (όριο 100, μην αρχίσετε να φωνάζετε) και με προσπέρασε φορτηγό με ανοιχτή καρότσα και κουβούκλιο, ξέρετε τι λέω, χαλαρά με 120-130... Τώρα, αν θέλαμε να σταματήσουμε, λέτε ότι την ίδια απόσταση θα χρειαζόμασταν; Οπότε, που είναι η λογική του ορίου ταχύτητας για επαγγελματικά/φορτωμένα/αρχαία/κακοσυντηρημένα οχήματα;;; Εκτός αν πιστεύουν ορισμένοι ότι πρέπει να κάνουμε όλα τα όρια 40χαω για να είμαστε όλοι ασφαλείς...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kacey last edited by

        Nasos79 αυτο που λες ισχυει για τα φορτηγα που εχουν δικα τους ανωτατα ορια ταχυτητας, και για αυτο χρησιμοποιειται ταχογραφος σε αυτα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης kacey έγραψε:
          Nasos79 αυτο που λες ισχυει για τα φορτηγα που εχουν δικα τους ανωτατα ορια ταχυτητας, και για αυτο χρησιμοποιειται ταχογραφος σε αυτα

          Ταχογράφος χρησιμοποιείται στα μεγάλα επαγγελματικά φορτηγά και αυτός συχνά 'κλέβει', το λέω γιατί έχω συγγενή αυτοκινητιστή. Και αυτό τα τελευταία μόνο χρόνια. Όμως τα μεγάλα φορτηγά τα οδηγούν (συνήθως) σοβαροί οδηγοί, επαγγελματίες, που προσέχουν και το εργαλείο που χρησιμοποιούν και τους δρόμους. Το πρόβλημα είναι από τα αγροτικά και άλλα ημιφορτηγά που κυκλοφορούν γεμάτα με κάθε λογής εμπορεύματα, συχνά ελεύθερα, με ότι ταχύτητες μπορείτε να φανταστείτε. Και γι' αυτά ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας που ισχύουν και για εμάς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gskarmou last edited by

            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

            Nasos79 áõôï ðïõ ëåò éó÷õåé ãéá ôá öïñôçãá ðïõ å÷ïõí äéêá ôïõò áíùôáôá ïñéá ôá÷õôçôáò, êáé ãéá áõôï ÷ñçóéìïðïéåéôáé ôá÷ïãñáöïò óå áõôá

            Ôá÷ïãñÜöïò ÷ñçóéìïðïéåßôáé óôá ìåãÜëá åðáããåëìáôéêÜ öïñôçãÜ êáé áõôüò óõ÷íÜ 'êëÝâåé', ôï ëÝù ãéáôß Ý÷ù óõããåíÞ áõôïêéíçôéóôÞ. Êáé áõôü ôá ôåëåõôáßá ìüíï ÷ñüíéá. ¼ìùò ôá ìåãÜëá öïñôçãÜ ôá ïäçãïýí (óõíÞèùò) óïâáñïß ïäçãïß, åðáããåëìáôßåò, ðïõ ðñïóÝ÷ïõí êáé ôï åñãáëåßï ðïõ ÷ñçóéìïðïéïýí êáé ôïõò äñüìïõò. Ôï ðñüâëçìá åßíáé áðü ôá áãñïôéêÜ êáé Üëëá çìéöïñôçãÜ ðïõ êõêëïöïñïýí ãåìÜôá ìå êÜèå ëïãÞò åìðïñåýìáôá, óõ÷íÜ åëåýèåñá, ìå üôé ôá÷ýôçôåò ìðïñåßôå íá öáíôáóôåßôå. Êáé ãé' áõôÜ éó÷ýïõí ôá ßäéá üñéá ôá÷ýôçôáò ðïõ éó÷ýïõí êáé ãéá åìÜò.

            Ãéá áõôÜ ôï üñéï åßíáé ïñéóìÝíï áðï Ýíäåéîç ðïõ áíáãñÜöåôáé óôï ðßóù äåîß ìÝñïò 80 ÷ëì ......áëëÜ ðïôÝ êáíÝíáò äåí ðÜåé ôüóï

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luck last edited by

              Ταξίδι από Θεσσαλονίκη στην Ελάτη. Τρία με τέσσερα οχήματα της αστυνομίας με τους φάρους σε λειτουργία. Ένα όχημα να κάνει ελέγχους στα Τέμπη.
              Επιστροφή από Ελάτη στη Θεσσαλονίκη. Έβρεχε συνεχώς, τέσσερα περιπολικά με φάρους σε λειτουργία και σταματημένα κάπου δεξία.
              Το συμπέρασμα μου είναι, πως ότι μέτρα και να εφαρμόζουν, τα εφαρμόζουν μόνο, χωρίς βροχή και δυνατό αέρα. Εάν βρέχει μην περιμένετε να σας σταματήσει κανένας. Σύμμαχος μας ο καιρός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Σημερα το πρωι ειχε στο Mega τον Ιαβερη...Μηπως ειδε κανενας τι ειπωθηκε γιατι επρεπε να φυγω και δεν παρακολουθησα την συζητηση...Εκανε τηλεφωνικη παρεμβαση ο Σταθακης εκεινη τη στιγμη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  Διάβασα και τις 10 σελίδες......αυτή τη στιγμή δεν έχω κουράγιο να κάνω μεγάλο ποστ

                  Το μόνο που θέλω να πω για το θέμα με τον συγκεκριμένο 'λειτουργό'

                  Είναι ότι υπάρχουν κάποιες ηλικίες που

                  Ο αυνανισμός επιβάλλεται, κάποιες άλλες που επιτρέπεται και κάποιες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!

                  Κοινώς πρέπει να κόψει την βραδυνή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Ο χρήστης luck έγραψε:
                    Ταξίδι από Θεσσαλονίκη στην Ελάτη. Τρία με τέσσερα οχήματα της αστυνομίας με τους φάρους σε λειτουργία. Ένα όχημα να κάνει ελέγχους στα Τέμπη.
                    Επιστροφή από Ελάτη στη Θεσσαλονίκη. Έβρεχε συνεχώς, τέσσερα περιπολικά με φάρους σε λειτουργία και σταματημένα κάπου δεξία.
                    Το συμπέρασμα μου είναι, πως ότι μέτρα και να εφαρμόζουν, τα εφαρμόζουν μόνο, χωρίς βροχή και δυνατό αέρα. Εάν βρέχει μην περιμένετε να σας σταματήσει κανένας. Σύμμαχος μας ο καιρός.

                    Ωραια, τοτε οταν βρεχει να πηγαινετε με 140+ γιατι δεν μπορουνε να σας πιασουνε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      luck last edited by

                      Ακριβώς αυτό θέλω να πω, την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού, να κάνουν τους προληπτικούς ελέγχους, απλά για να μην βραχούν. Είδατε τροχονομο να κάνει έλεγχο κατά την διάρκεια βροχόπτωσης; Εάν ναι, που και πότε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yandr last edited by

                        Ο χρήστης luck έγραψε:
                        Ακριβώς αυτό θέλω να πω, την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού, να κάνουν τους προληπτικούς ελέγχους, απλά για να μην βραχούν. Είδατε τροχονομο να κάνει έλεγχο κατά την διάρκεια βροχόπτωσης; Εάν ναι, που και πότε;

                        Έχει κανένα νόημα αυτό που λες;

                        Μακάρι όποτε γινόταν η παράβαση να σου τηλεμεταφέρανε αυτόματα το αυτοκίνητο στην τροχαία και εσένα στο κελί.

                        Το γεγονός ότι υπάρχει εμφανές πρόβλημα στον ελεγκτικό μηχανισμό ισοδυναμεί με καταστράτήγησή του σε όλες τις περιπτώσεις κατά την άποψή σου;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          luck last edited by

                          Όταν κάποιος ενδιαφέρεται για την οδική ασφάλεια, δεν κάνει ελέγχους, και κατάσχει οχήματα με καλοκαιρία. Αυτό που θέλω να δω εγώ, είναι να βγει όλη η τροχαία στους δρόμους, όταν βρέχει, όταν έχει ομίχλη, όταν χιονίζει, να μου δώσουν την αίσθηση, ότι το κάνουν γιατί ενδιαφέρονται για την ασφάλεια μου και όχι για να μου αδειάσουν το πορτοφόλι μου.
                          Και στο κάτω, κάτω ας κατασχέσουν και αυτοκίνητο που ανήκει σε αστυνομικό. Δείχνουν την ταυτότητα τους και φεύγουν και ας έτρεχαν με 180, και ας μην είχαν πινακίδα πίσω, και ας οδηγούσαν μεθυσμένοι. Για να καταλάβεις τι εννοώ, είναι ότι εγώ προσωπικά αισθάνομαι μαλάκας όταν με γράφουν, γιατί τυχαία πέρασα από ένα σημείο κάνοντας κάποια παράβαση, και όταν φεύγει η τροχαία γιατί γέμισε το μπλοκάκι, κάνει ο καθένας ότι γουστάρει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            Οταν στο δημοτικο αντιγραφεις, και σε πιανουν και λες Μα ολοι το ιδιο κανουνε θυμασαι τι σου λενε???
                            Σου λενε οτι αν λεγανε και οι κλεφτες το ιδιο, τι θα γινονταν... Αφου δεν γινεται να τους πιασεις ολους, καποιοι την πληρωνουν... Επισης δε θα επρεπε να κυνηγανε ουτε 1 κλεφτη, πριν πιασουν οσους ειναι δολοφονοι... Ωραια λογικη ε?
                            Ε το αυτο και εδω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              224-v last edited by

                              Εγώ παρακολούθησα τν εκπομπή του mega σημερα με την παρεμβαση του Σταθάκη. Τελικά Σταθάκης και Ιαβέρης ηταν υπέρ αυστηρών ποινών μεν αλλά οχι κατασχέσεις κ.λ.π. λέγοντας οτι επικύνδηνες ταχύτητες ειναι και μικρώτερες, εφόσον οι συνθήκες ειναι διαφορετικές. Επίσης ειπαν οτι πρώτα πρέπει να καθορισθούν σωστά ορια, σήμανση, κατάσταση δρόμων, και μετά ο νομοθέτης να ζητάει αυστηρή τήρηση των ορίων κ.λ.π. Προσωπικά συμφώνησα με τις απόψεις αυτές. Για το θέμα της μέθης ολοι ηταν σύμφωνοι να τιμωρείται αυστηρώτατα αλλά όχι με κατάσχεση διότι τότε υπάρχει άνιση μεταχείρηση μιάς και τα αυτοκίνητα δεν έχουν όλα ιδια αξία. Επίσης ο Ιαβέρης ανέφερε το εξής στατιστικό στοιχείο '' οτι το 86% των θανατηφόρων ατυχημάτων γενικώς γίνονται με ταχύτητες κάτω των 80χλμ''. Αυτό με εβαλε σε σκέψεις διότι μπορεί στα κανάλια να ορίονται για τα ατυχήματα στις εθνικές οδούς αλλά δεν αναφέρουν πόσοι καθημερινά σκοτώνονται μέσα σε πόλεις απο παραβάσεις ασχετες με την ταχύτητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 9
                                993cc last edited by

                                Αυτό είναι πολύ γνωστό και όσες φορές έδωσε στατιστικά η τροχαία στην tv φαίνεται ότι οι περισσότεροι σκοτώνονται μέσα ή πολύ κοντά σε πόλεις (όχι δεν είναι στατιστκά του... Ιαβέρη αυτά!). Τα ΜΜΕ επιμένουν βέβαια να μας λένε πως οι εθνικές είναι οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                    Οταν στο δημοτικο αντιγραφεις, και σε πιανουν και λες Μα ολοι το ιδιο κανουνε θυμασαι τι σου λενε???
                                    Σου λενε οτι αν λεγανε και οι κλεφτες το ιδιο, τι θα γινονταν... Αφου δεν γινεται να τους πιασεις ολους, καποιοι την πληρωνουν... Επισης δε θα επρεπε να κυνηγανε ουτε 1 κλεφτη, πριν πιασουν οσους ειναι δολοφονοι... Ωραια λογικη ε?
                                    Ε το αυτο και εδω.

                                    Ναι, αλλα αλλο το 'δεν μπορουμε να τους πιασουμε ολους' και αλλο αυτο που γινεται, το 'πιανουμε οσους μπορουμε απο τους αλλους και τους 'δικους μας' (μπατσοι,βουλευτες,συναδελφοι εισαγγελεις...) τους αφηνουμε ΠΑΝΤΑ'...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yandr last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;

                                      Χθες σκοτώθηκε ο οδηγός ενός Σκαραβαίου στην Κηφισίας.

                                      Αναρωτιώμουν πως τα 'κατάφερε' και τελικά είδα πως έπεσε πάνω στην διαχωριστική μπαριέρα των δύο ρευμάτων στο σημείο ακριβώς που αυτή αρχίζει. Δηλαδή όχι από το πλάι αλλά την χτύπησε κατά μέτωπο.

                                      Και στην Κατεχάκη έχω δει ουκ ολίγα λουλούδια και λοιπά μνημεία, προφανώς για άτομα που κατέβαιναν με 180 και ήθελαν να περάσουν άλλους από πάνω (hint - hint).

                                      Πάντως αν εξαιρέσουμε τέτοιες περιπτώσεις, μου κάνει και εμένα εντύπωση ο αριθμός των θανατηφόρων εντός πόλεων. Αν ξέραμε πόσα αφορούν σε μηχανάκια, πεζούς και αυτοκίνητα πενηνταετίας θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cliodriver last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;

                                        Φίλε Μάνο, χωρίς ζώνη και τα 40χαω είναι θανατηφόρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης yandr έγραψε:
                                          Χθες σκοτώθηκε ο οδηγός ενός Σκαραβαίου στην Κηφισίας.

                                          Αναρωτιώμουν πως τα 'κατάφερε' και τελικά είδα πως έπεσε πάνω στην διαχωριστική μπαριέρα των δύο ρευμάτων στο σημείο ακριβώς που αυτή αρχίζει. Δηλαδή όχι από το πλάι αλλά την χτύπησε κατά μέτωπο.

                                          Και στην Κατεχάκη έχω δει ουκ ολίγα λουλούδια και λοιπά μνημεία, προφανώς για άτομα που κατέβαιναν με 180 και ήθελαν να περάσουν άλλους από πάνω (hint - hint).

                                          Πάντως αν εξαιρέσουμε τέτοιες περιπτώσεις, μου κάνει και εμένα εντύπωση ο αριθμός των θανατηφόρων εντός πόλεων. Αν ξέραμε πόσα αφορούν σε μηχανάκια, πεζούς και αυτοκίνητα πενηνταετίας θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.

                                          δύο σκοτώθηκαν στο σκαραβαίο που αποκλείεται να πήγαινε με 141. Αν ήταν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί και να μην πάθαιναν τίποτα και η ίδια ταχύτητα για το σκαραβαίο αποδείχθηκε θανατηφόρα, ενώ για κάποιο άλλο μόνο υλικές ζημιές. Άρα ποια είναι η υπερβολική ταχύτητα;

                                          Να μην σου κάνει καθόλου εντύπωση ο αριθμός, ακόμα και STOP να περάσει κάποιος με 30 και χωρίς ζώνη ο κίνδυνος σοβαρού/θανάσιμου τραυματισμού είναι μεγάλος.

                                          Βέβαια ΜΟΝΟ η ταχύτητα σκοτώνει, ειδικά από τα 140+

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Άργησε λίγο, αλλά πάλι καλά

                                            http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

                                            βέβαια συζητάει και για επέκταση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 8 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr