-
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με τα όρια ταχύτητας... Η γνώμη μου είναι ότι διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων έπρεπε να έχουν διαφορετικά όρια. Σήμερα πήγαινα με 100χαω στην εθνική (όριο 100, μην αρχίσετε να φωνάζετε) και με προσπέρασε φορτηγό με ανοιχτή καρότσα και κουβούκλιο, ξέρετε τι λέω, χαλαρά με 120-130... Τώρα, αν θέλαμε να σταματήσουμε, λέτε ότι την ίδια απόσταση θα χρειαζόμασταν; Οπότε, που είναι η λογική του ορίου ταχύτητας για επαγγελματικά/φορτωμένα/αρχαία/κακοσυντηρημένα οχήματα;;; Εκτός αν πιστεύουν ορισμένοι ότι πρέπει να κάνουμε όλα τα όρια 40χαω για να είμαστε όλοι ασφαλείς...
-
Nasos79 αυτο που λες ισχυει για τα φορτηγα που εχουν δικα τους ανωτατα ορια ταχυτητας, και για αυτο χρησιμοποιειται ταχογραφος σε αυτα
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nasos79 αυτο που λες ισχυει για τα φορτηγα που εχουν δικα τους ανωτατα ορια ταχυτητας, και για αυτο χρησιμοποιειται ταχογραφος σε αυταΤαχογράφος χρησιμοποιείται στα μεγάλα επαγγελματικά φορτηγά και αυτός συχνά 'κλέβει', το λέω γιατί έχω συγγενή αυτοκινητιστή. Και αυτό τα τελευταία μόνο χρόνια. Όμως τα μεγάλα φορτηγά τα οδηγούν (συνήθως) σοβαροί οδηγοί, επαγγελματίες, που προσέχουν και το εργαλείο που χρησιμοποιούν και τους δρόμους. Το πρόβλημα είναι από τα αγροτικά και άλλα ημιφορτηγά που κυκλοφορούν γεμάτα με κάθε λογής εμπορεύματα, συχνά ελεύθερα, με ότι ταχύτητες μπορείτε να φανταστείτε. Και γι' αυτά ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας που ισχύουν και για εμάς.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Nasos79 áõôï ðïõ ëåò éó÷õåé ãéá ôá öïñôçãá ðïõ å÷ïõí äéêá ôïõò áíùôáôá ïñéá ôá÷õôçôáò, êáé ãéá áõôï ÷ñçóéìïðïéåéôáé ôá÷ïãñáöïò óå áõôá
Ôá÷ïãñÜöïò ÷ñçóéìïðïéåßôáé óôá ìåãÜëá åðáããåëìáôéêÜ öïñôçãÜ êáé áõôüò óõ÷íÜ 'êëÝâåé', ôï ëÝù ãéáôß Ý÷ù óõããåíÞ áõôïêéíçôéóôÞ. Êáé áõôü ôá ôåëåõôáßá ìüíï ÷ñüíéá. ¼ìùò ôá ìåãÜëá öïñôçãÜ ôá ïäçãïýí (óõíÞèùò) óïâáñïß ïäçãïß, åðáããåëìáôßåò, ðïõ ðñïóÝ÷ïõí êáé ôï åñãáëåßï ðïõ ÷ñçóéìïðïéïýí êáé ôïõò äñüìïõò. Ôï ðñüâëçìá åßíáé áðü ôá áãñïôéêÜ êáé Üëëá çìéöïñôçãÜ ðïõ êõêëïöïñïýí ãåìÜôá ìå êÜèå ëïãÞò åìðïñåýìáôá, óõ÷íÜ åëåýèåñá, ìå üôé ôá÷ýôçôåò ìðïñåßôå íá öáíôáóôåßôå. Êáé ãé' áõôÜ éó÷ýïõí ôá ßäéá üñéá ôá÷ýôçôáò ðïõ éó÷ýïõí êáé ãéá åìÜò.
Ãéá áõôÜ ôï üñéï åßíáé ïñéóìÝíï áðï Ýíäåéîç ðïõ áíáãñÜöåôáé óôï ðßóù äåîß ìÝñïò 80 ÷ëì ......áëëÜ ðïôÝ êáíÝíáò äåí ðÜåé ôüóï
-
Ταξίδι από Θεσσαλονίκη στην Ελάτη. Τρία με τέσσερα οχήματα της αστυνομίας με τους φάρους σε λειτουργία. Ένα όχημα να κάνει ελέγχους στα Τέμπη.
Επιστροφή από Ελάτη στη Θεσσαλονίκη. Έβρεχε συνεχώς, τέσσερα περιπολικά με φάρους σε λειτουργία και σταματημένα κάπου δεξία.
Το συμπέρασμα μου είναι, πως ότι μέτρα και να εφαρμόζουν, τα εφαρμόζουν μόνο, χωρίς βροχή και δυνατό αέρα. Εάν βρέχει μην περιμένετε να σας σταματήσει κανένας. Σύμμαχος μας ο καιρός. -
Σημερα το πρωι ειχε στο Mega τον Ιαβερη...Μηπως ειδε κανενας τι ειπωθηκε γιατι επρεπε να φυγω και δεν παρακολουθησα την συζητηση...Εκανε τηλεφωνικη παρεμβαση ο Σταθακης εκεινη τη στιγμη...
-
Διάβασα και τις 10 σελίδες......αυτή τη στιγμή δεν έχω κουράγιο να κάνω μεγάλο ποστ
Το μόνο που θέλω να πω για το θέμα με τον συγκεκριμένο 'λειτουργό'
Είναι ότι υπάρχουν κάποιες ηλικίες που
Ο αυνανισμός επιβάλλεται, κάποιες άλλες που επιτρέπεται και κάποιες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!
Κοινώς πρέπει να κόψει την βραδυνή!
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Ταξίδι από Θεσσαλονίκη στην Ελάτη. Τρία με τέσσερα οχήματα της αστυνομίας με τους φάρους σε λειτουργία. Ένα όχημα να κάνει ελέγχους στα Τέμπη.
Επιστροφή από Ελάτη στη Θεσσαλονίκη. Έβρεχε συνεχώς, τέσσερα περιπολικά με φάρους σε λειτουργία και σταματημένα κάπου δεξία.
Το συμπέρασμα μου είναι, πως ότι μέτρα και να εφαρμόζουν, τα εφαρμόζουν μόνο, χωρίς βροχή και δυνατό αέρα. Εάν βρέχει μην περιμένετε να σας σταματήσει κανένας. Σύμμαχος μας ο καιρός.Ωραια, τοτε οταν βρεχει να πηγαινετε με 140+ γιατι δεν μπορουνε να σας πιασουνε.
-
Ακριβώς αυτό θέλω να πω, την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού, να κάνουν τους προληπτικούς ελέγχους, απλά για να μην βραχούν. Είδατε τροχονομο να κάνει έλεγχο κατά την διάρκεια βροχόπτωσης; Εάν ναι, που και πότε;
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Ακριβώς αυτό θέλω να πω, την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού, να κάνουν τους προληπτικούς ελέγχους, απλά για να μην βραχούν. Είδατε τροχονομο να κάνει έλεγχο κατά την διάρκεια βροχόπτωσης; Εάν ναι, που και πότε;Έχει κανένα νόημα αυτό που λες;
Μακάρι όποτε γινόταν η παράβαση να σου τηλεμεταφέρανε αυτόματα το αυτοκίνητο στην τροχαία και εσένα στο κελί.
Το γεγονός ότι υπάρχει εμφανές πρόβλημα στον ελεγκτικό μηχανισμό ισοδυναμεί με καταστράτήγησή του σε όλες τις περιπτώσεις κατά την άποψή σου;
-
Όταν κάποιος ενδιαφέρεται για την οδική ασφάλεια, δεν κάνει ελέγχους, και κατάσχει οχήματα με καλοκαιρία. Αυτό που θέλω να δω εγώ, είναι να βγει όλη η τροχαία στους δρόμους, όταν βρέχει, όταν έχει ομίχλη, όταν χιονίζει, να μου δώσουν την αίσθηση, ότι το κάνουν γιατί ενδιαφέρονται για την ασφάλεια μου και όχι για να μου αδειάσουν το πορτοφόλι μου.
Και στο κάτω, κάτω ας κατασχέσουν και αυτοκίνητο που ανήκει σε αστυνομικό. Δείχνουν την ταυτότητα τους και φεύγουν και ας έτρεχαν με 180, και ας μην είχαν πινακίδα πίσω, και ας οδηγούσαν μεθυσμένοι. Για να καταλάβεις τι εννοώ, είναι ότι εγώ προσωπικά αισθάνομαι μαλάκας όταν με γράφουν, γιατί τυχαία πέρασα από ένα σημείο κάνοντας κάποια παράβαση, και όταν φεύγει η τροχαία γιατί γέμισε το μπλοκάκι, κάνει ο καθένας ότι γουστάρει! -
Οταν στο δημοτικο αντιγραφεις, και σε πιανουν και λες Μα ολοι το ιδιο κανουνε θυμασαι τι σου λενε???
Σου λενε οτι αν λεγανε και οι κλεφτες το ιδιο, τι θα γινονταν... Αφου δεν γινεται να τους πιασεις ολους, καποιοι την πληρωνουν... Επισης δε θα επρεπε να κυνηγανε ουτε 1 κλεφτη, πριν πιασουν οσους ειναι δολοφονοι... Ωραια λογικη ε?
Ε το αυτο και εδω. -
Εγώ παρακολούθησα τν εκπομπή του mega σημερα με την παρεμβαση του Σταθάκη. Τελικά Σταθάκης και Ιαβέρης ηταν υπέρ αυστηρών ποινών μεν αλλά οχι κατασχέσεις κ.λ.π. λέγοντας οτι επικύνδηνες ταχύτητες ειναι και μικρώτερες, εφόσον οι συνθήκες ειναι διαφορετικές. Επίσης ειπαν οτι πρώτα πρέπει να καθορισθούν σωστά ορια, σήμανση, κατάσταση δρόμων, και μετά ο νομοθέτης να ζητάει αυστηρή τήρηση των ορίων κ.λ.π. Προσωπικά συμφώνησα με τις απόψεις αυτές. Για το θέμα της μέθης ολοι ηταν σύμφωνοι να τιμωρείται αυστηρώτατα αλλά όχι με κατάσχεση διότι τότε υπάρχει άνιση μεταχείρηση μιάς και τα αυτοκίνητα δεν έχουν όλα ιδια αξία. Επίσης ο Ιαβέρης ανέφερε το εξής στατιστικό στοιχείο '' οτι το 86% των θανατηφόρων ατυχημάτων γενικώς γίνονται με ταχύτητες κάτω των 80χλμ''. Αυτό με εβαλε σε σκέψεις διότι μπορεί στα κανάλια να ορίονται για τα ατυχήματα στις εθνικές οδούς αλλά δεν αναφέρουν πόσοι καθημερινά σκοτώνονται μέσα σε πόλεις απο παραβάσεις ασχετες με την ταχύτητα.
-
Αυτό είναι πολύ γνωστό και όσες φορές έδωσε στατιστικά η τροχαία στην tv φαίνεται ότι οι περισσότεροι σκοτώνονται μέσα ή πολύ κοντά σε πόλεις (όχι δεν είναι στατιστκά του... Ιαβέρη αυτά!). Τα ΜΜΕ επιμένουν βέβαια να μας λένε πως οι εθνικές είναι οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι.
-
Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Οταν στο δημοτικο αντιγραφεις, και σε πιανουν και λες Μα ολοι το ιδιο κανουνε θυμασαι τι σου λενε???
Σου λενε οτι αν λεγανε και οι κλεφτες το ιδιο, τι θα γινονταν... Αφου δεν γινεται να τους πιασεις ολους, καποιοι την πληρωνουν... Επισης δε θα επρεπε να κυνηγανε ουτε 1 κλεφτη, πριν πιασουν οσους ειναι δολοφονοι... Ωραια λογικη ε?
Ε το αυτο και εδω.Ναι, αλλα αλλο το 'δεν μπορουμε να τους πιασουμε ολους' και αλλο αυτο που γινεται, το 'πιανουμε οσους μπορουμε απο τους αλλους και τους 'δικους μας' (μπατσοι,βουλευτες,συναδελφοι εισαγγελεις...) τους αφηνουμε ΠΑΝΤΑ'...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;Χθες σκοτώθηκε ο οδηγός ενός Σκαραβαίου στην Κηφισίας.
Αναρωτιώμουν πως τα 'κατάφερε' και τελικά είδα πως έπεσε πάνω στην διαχωριστική μπαριέρα των δύο ρευμάτων στο σημείο ακριβώς που αυτή αρχίζει. Δηλαδή όχι από το πλάι αλλά την χτύπησε κατά μέτωπο.
Και στην Κατεχάκη έχω δει ουκ ολίγα λουλούδια και λοιπά μνημεία, προφανώς για άτομα που κατέβαιναν με 180 και ήθελαν να περάσουν άλλους από πάνω (hint - hint).
Πάντως αν εξαιρέσουμε τέτοιες περιπτώσεις, μου κάνει και εμένα εντύπωση ο αριθμός των θανατηφόρων εντός πόλεων. Αν ξέραμε πόσα αφορούν σε μηχανάκια, πεζούς και αυτοκίνητα πενηνταετίας θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή, αν εξαιρέσουμε τους πεζούς που παρασύρονται από διάφορα οχήματα (σκούτερ έως...τραμ), πιστεύετε ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα στις πόλεις προκαλούνται από οχήματα που κινούνται με 50 χλμ (έστω με το σύνηθες +10 ως 20), το οποίο είναι το καθορισμένο όριο για αστική περιοχή πλην των περιπτώσεων όπου αναγράφεται κάτι διαφορετικό;Φίλε Μάνο, χωρίς ζώνη και τα 40χαω είναι θανατηφόρα...
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Χθες σκοτώθηκε ο οδηγός ενός Σκαραβαίου στην Κηφισίας.Αναρωτιώμουν πως τα 'κατάφερε' και τελικά είδα πως έπεσε πάνω στην διαχωριστική μπαριέρα των δύο ρευμάτων στο σημείο ακριβώς που αυτή αρχίζει. Δηλαδή όχι από το πλάι αλλά την χτύπησε κατά μέτωπο.
Και στην Κατεχάκη έχω δει ουκ ολίγα λουλούδια και λοιπά μνημεία, προφανώς για άτομα που κατέβαιναν με 180 και ήθελαν να περάσουν άλλους από πάνω (hint - hint).
Πάντως αν εξαιρέσουμε τέτοιες περιπτώσεις, μου κάνει και εμένα εντύπωση ο αριθμός των θανατηφόρων εντός πόλεων. Αν ξέραμε πόσα αφορούν σε μηχανάκια, πεζούς και αυτοκίνητα πενηνταετίας θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.
δύο σκοτώθηκαν στο σκαραβαίο που αποκλείεται να πήγαινε με 141. Αν ήταν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί και να μην πάθαιναν τίποτα και η ίδια ταχύτητα για το σκαραβαίο αποδείχθηκε θανατηφόρα, ενώ για κάποιο άλλο μόνο υλικές ζημιές. Άρα ποια είναι η υπερβολική ταχύτητα;
Να μην σου κάνει καθόλου εντύπωση ο αριθμός, ακόμα και STOP να περάσει κάποιος με 30 και χωρίς ζώνη ο κίνδυνος σοβαρού/θανάσιμου τραυματισμού είναι μεγάλος.
Βέβαια ΜΟΝΟ η ταχύτητα σκοτώνει, ειδικά από τα 140+
-
Άργησε λίγο, αλλά πάλι καλά
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
βέβαια συζητάει και για επέκταση
Κατάσχεση αυτοκινήτου για +140km/h;;;Είμαστε σοβαροί;;;