-
Μένουν τα ετοιμοπαράδοτα του Θεοχαράκη. QQ 1.6 DCi/Juke 1.6 T 190 4x4
-
Ο χρήστης Yianni_TSI έγραψε:
Το αυτοκίνητο θα είναι εταιρικό, αλλά θα είναι στο όνομά μου. Απλά θα το αγοράσει η εταιρία. Όλα τα έξοδα θα είναι δικά μου πια. Στο τέλος της 4ετίας, ή το δίνω πίσω (αν είμαι ακόμα εκεί) ή το πουλάω και πάω για άλλο. Να σημειώσω πως δεν θα μπορώ να το πουλήσω άμεσα γιατί θα έχει παρακράτηση από τη τράπεζα καθώς θα αγοραστεί με δόσεις. Κατι το οποίο θα ανεβάσει κι άλλο τη τιμή με τους τόκους που θα προκύψουν. Είναι λίγο περίεργο το σενάριο.
Το θέμα παίρνω κάτι πιο φτηνό και κρατάω τα χρήματα, δεν παίζει. Έχει ερωτηθεί από συναδέλφους.
C 180 και Volvo δεν νομίζω πως μου ταιριάζουν. Αντιπαθώ και τα 3 όγκων γενικά. Το Country πήγα και το είδα το πρωί αλλά κάπου στράβωσα. Δεν ξέρω, δεν το περίμενα έτσι. Χώρους για 4 έχει πάντως.
Το Tiguan έχει 3+ μήνες παράδοση εκτός αν βρεις κάποιο απο ακύρωση. δύσκολο γιατί πλέον τα πιο πολλά που κλείνονται είναι 4χ2.
Τι μένει λοιπόν;Πρώτη φορά το ακούω αυτο!
Το αγοράζει η εταιρεία και βγαίνει η άδεια στο όνομα σου με παρακράτηση ή στην επιχείρηση
Αν βγαίνει στο όνομα σου είναι περιουσιακό σου στοιχείο το οποίο στο πληρώνει η επιχείρηση?
Και στη τράπεζα χρωστάει η επιχείρηση ή εσυ?
Φορολογικά δεν είναι σωστή η διαδικασία. Μου ακούγεται σαν να σου χαρίζει το αμάξι και τα λεφτά αυτα δεν έχουν φορολογηθει!
Δεν ξέρω μήπως η εταιρεία είναι στο όνομα σου, οπότε αλλάζει το πράγμα. -
Φαντάζομαι πως αν η εταιρία είναι στο όνομά του δεν θα υπήρχαν οι ανωτέρω περιορισμοί!
-
Φυσικά και θα υπήρχαν .
Δεν είναι καιρός για σπατάλες . -
Καλά δεν είπα ότι θα έπαιρνε και Range Rover Vogue Supercharged. Θα υπήρχε τέλος πάντως περισσότερο flexibility στη όλη φάση...
-
Για 4x4, μπορείς να κάνεις test drive και στο ASX 1.6 (με πανοραμική ηλιοροφή, GPS κτλ σύμφωνα με τα προαπαιτούμενα) vs QQ, τσεκάροντας πάντα τους χρόνους παράδοσης!
-
Μα μόνο ως 1.8 έχει τετρακίνηση το ASX.
-
Γιατί όχι ds4 200hp ή bmw 118 sport με το 8άρι αυτόματο? Merc B200 CGI avantgarde?
-
Θα προτείνω κάτι που διέφυγε απο όλους.SUBARU XV 1.6 AWD.Φρέσκο φρέσκο λογικά αν δεν είναι στις εκθέσεις θα είναι απο μέρα σε μέρα.Πηγαίνεις το βλέπεις το οδήγεις και αποφασίζεις.Για κίνηση εκτός..... με 220 χιλ απόστασης απο το έδαφος και κοντές σχέσεις απλά πας παντού!!!
-
Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
Θα προτείνω κάτι που διέφυγε απο όλους.SUBARU XV 1.6 AWD.Φρέσκο φρέσκο λογικά αν δεν είναι στις εκθέσεις θα είναι απο μέρα σε μέρα.Πηγαίνεις το βλέπεις το οδήγεις και αποφασίζεις.Για κίνηση εκτός..... με 220 χιλ απόστασης απο το έδαφος και κοντές σχέσεις απλά πας παντού!!!Καλή ιδέα καθώς μιλάμε για ολοκαίνουριο μοντέλο που για κάποιον λόγο δεν έχει ακουστεί πολύ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έχοντας αναλάβει αντίστοιχο project σε εταιρία με 40+ εταιρικά ξέρω ότι αυτό ήταν το πιο συμφέρον σενάριο...απλά κανείς δεν ήθελε να αποχωρηστεί τα Α4-Ε200 κτλ και μιλάμε και για 3 χρόνια πριν αυτό, που ήταν ακόμα παχιές οι αγελάδες...πχ
assistant manager---> C4 1.4
manager---> Leon 1.4 tsi
director---> Giulietta 1.4 multiair, Golf 160tsiΠφφφ... ταξικές διαφορές!
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
@Yianni_TSI tomearxhs se gnwsth trapeza eisai?
P.S.Sorry gia ta greeklish alla mas efagan oi paraeisagwges.Καμία σχέση. Διαφημιστική είναι.
Θα προτείνω κάτι που διέφυγε απο όλους.SUBARU XV 1.6 AWD.Φρέσκο φρέσκο λογικά αν δεν είναι στις εκθέσεις θα είναι απο μέρα σε μέρα.Πηγαίνεις το βλέπεις το οδήγεις και αποφασίζεις.Για κίνηση εκτός..... με 220 χιλ απόστασης απο το έδαφος και κοντές σχέσεις απλά πας παντού!!!
Αυτό δεν το έχω ξαναδεί, αλλά πίσω μου θυμίζει το αμερικάνικο το 1,8 δεν θυμάμαι το όνομά του. Έχουμε στοιχεία περισσότερα;
-
Ο χρήστης Yianni_TSI έγραψε:
@Yianni_TSI tomearxhs se gnwsth trapeza eisai?
P.S.Sorry gia ta greeklish alla mas efagan oi paraeisagwges.Καμία σχέση. Διαφημιστική είναι.
Θα προτείνω κάτι που διέφυγε απο όλους.SUBARU XV 1.6 AWD.Φρέσκο φρέσκο λογικά αν δεν είναι στις εκθέσεις θα είναι απο μέρα σε μέρα.Πηγαίνεις το βλέπεις το οδήγεις και αποφασίζεις.Για κίνηση εκτός..... με 220 χιλ απόστασης απο το έδαφος και κοντές σχέσεις απλά πας παντού!!!
Αυτό δεν το έχω ξαναδεί, αλλά πίσω μου θυμίζει το αμερικάνικο το 1,8 δεν θυμάμαι το όνομά του. Έχουμε στοιχεία περισσότερα;
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... rive_type= Δες εδώ
-
Σαν 1,6 θα είναι πολύ οριακό. Η εμφάνιση δε, κλασική Subaru.
Πήγα στη BMW σήμερα να ρωτήσω για τη Χ1 σε 1,6Τ. Τους εξήγησα τη περίπτωση αλλά δεν ξέρανε κάτι. Δεν έχουν ακόμα ενημέρωση.
Η σειρά 1 που είδα μου φάνηκε κάπως στενή, πίσω. Πήρα και μια προσφορά για την 118 με πολλά καλούδια επάνω και έφτασε στα 34550 με το 8άρι δέρματα κλπ. Δεν είναι αυτό που θέλω όμως.Αν έβγαζε το QQ με το κινητήρα 1,6Τ του Juke......
-
μα το QQ είναι πολύ πιο ταιριαστό με τον 1,6 dCi.
έχεις κάποιο πρόβλημα με το πετρέλαιο?επίσης υπάρχουν και τα Hyundai ix35 και ΚΙΑ Sportage με 1,6 αλλά χωρίς τούρμπο και μόνο ως 4χ2.
-
Είναι πιο ταιριαστό με 130, παρά με 190 άλογα; Why?
-
ροπή, κατανάλωση.
-
Ροπή; Δε νομίζω να θέλει να σέρνει βάρκα αλλά και η ροπή του τουρμποβενζίνης θα του αρέσει. Ειδικά μετά το GTi, είναι φανερό ότι ο άνθρωπος ψάχνει σχετικά σβέλτο αυτοκίνητο.
-
είναι λίγο διχασμένος.
έχει σβέλτο αυτοκίνητο και ψάχνει SUV.
εκ των πραγμάτων θα αναγκαστεί να πισωγυρίσει, και ο κινητήρας θα είναι το μικρότερο πισωγύρισμα συγκριτικά.
η διαφορά στη κατανάλωση είναι τραγική και απο τη στιγμή που θα την πληρώνει ο ίδιος, καθόλου αμελητέα. -
Όταν έπαιρνα το GTI, το έλεγα πως την επόμενη φορά, θα δυσκολευτώ πολύ. Δεν θέλω να πέσω πολύ σε δύναμη, αλλά δεν γίνεται.
Αυτό που κατά 90% θα γίνει, είναι να ξεχάσω το SUV και να στραφώ σε κάτι πιο fun to drive. Δεν το κρύβω πως πίσω από το τιμόνι, μου άρεσε η BMW.
Πρώτη φορά το σκέφτομαι τόσο για ένα αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα, αυτό που μου έκανε κλικ, το έπαιρνα και το χαιρόμουν.
Αλλαγή εταιρικού αυτοκινήτου