-
Δείτε τα εδω. http://www.bosch.com.au/content/languag ... 090324.pdf
Τα περισσότερα τα έχει η qgas στο Φάληρο www.qgas.gr αν όχι τα παραγγελνει www.qgas.gr
-
για διάβασμα δείτε κ εδώ, εγώ έβαλα τα silver με 50 ευρώ
http://www.brisk.gr/
http://www.brisk.gr/proionta/mpoyzi/ayto/silver/ -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πιο πολυ ειναι η ιδεα.
Για να εβλεπες διαφορα θα επρεπε να μην δουλευαν τα προηγουμενα καλα, δηλ να ειχες καποια δυσλειτουργια που ομως θα ηταν εμφανης.
Αν το αυτοκινητο δουλευε στρωτα πριν τοτε κατα 99.99% τα καινουργια μπουζι δεν εκαναν καμμια διαφορα.
Εκει που μπορει ισως να υπαρχει διαφορα ειναι στην μαλλον μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τους και ισως σε βελτιωμενη αξιοπιστια λογω, παλι θεωρητικα, καλυτερης κατασκευης.
Ολα τα μπουζι παραγουν τον ιδιο σπινθηρα για να γινει η καυση (δηλ η εκρηξη). Δεν υπαρχουν μπουζι με καλυτερο/οικονομικοτερο σπινθηρα.
Τωρα σχετικα με τους πολλαπλασιαστες/λαμπακια μπορει και το ευχομαι να ισχυει αλλα σε θεμα οικονομιας ειναι σχεδον αδυνατο (οταν, επαναλαμβανω, υποτιθεται οτι το αυτοκινητο δουλευε στρωτα και κανονικα και πριν την τοποθετηση των καινουργιων μπουζι).Σαφώ και όλα τα μπουζί ΔΕΝ παράγουν τον ίδιο σπινθήρα, ούτε συγκεντρώνεται με τον ίδιο τρόπο το καύσιμο μίγμα γύρω τους.
Αλλά η τόση μεγάλη διαφορά, κι εμένα περίεργη μου φαίνεται. Μάλλον προϋπήρχε πρόβλημα.
Mπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις τι εννοεις με το οτι τα μπουζι ΔΕΝ παραγουν τον ιδιο σπινθηρα?
Δηλαδη αλλα μπουζι παραγουν πχ γεφυρα 30000 Κ στο διακενο και αλλα 60000 Κ που ειναι και το συνηθες για να δοθει, για να το πω απλα, η απαιτουμενη γεφυρα θερμοτητας και να γινει η εκρηξη στο μειγμα που ειναι στο θαλαμο?
Μην ξεχναμε οτι μιλαμε και για συγκεκριμενο συμβατικο κινητηρα.
Επιπλεον δεν καταλαβα τι εννοεις με το οτι δεν συγκεντρωνεται με τον ιδιο τροπο το μειγμα γυρω τους, αν και το σωστο ειναι η ροη του μειγματος απο το διακενο και οχι γυρω τους. Δηλαδη για συγκεκριμενο κινητηρα υπαρχουν διαφορετικα ειδη μπουζι που λογω κατασκευης επηρεαζουν και τον ιονισμο του μειγματος με τα υπερ η τα κατα? Το μειγμα μεσα στον θαλαμο κατα την εισαγωγη προς καυση (εκρηξη) βρισκεται σε φαση περιδυνησης και οχι στατικη.Μηπως εννοεις κατι αλλο και καταλαβα κατι λαθος?
-
-
Τα διαφόρων ειδών μπουζί δεν παράγουν τον ίδιο σπινθήρα. Δες εδώ http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html
-
Υπάρχουν κινητήρες (πχ lean burn) που συγκεντρώνουν πλουσιότερο μίγμα γύρω από το μπουζί. Δεν θυμάμαι ακριβώς, κάπου το είχα διαβάσει. Κράτα λίγο μικρό καλάθι γι'αυτό.
-
-
Aυτο βασικα υποστηριζει την καλυτερη ποιοτητα μπουζι ιριδιου απο τα υπολοιπα, κατι το οποιο ειναι εν γενει γνωστο γι'αυτο και ειναι και πιο ακριβα. Αρκετα μοντελα οπως το δικο μου Santa Fe τα εχουν στανταρ.
Αν δεις ομως τις διαφορες που εχουν απο τα κοινα μπουζι ειναι μονο της ταξης του 1-2% παντα συμφωνα με τα λεγομενα τους που βασικα ειναι μαρκετινιστικα και παντα υπερ τους αφου προωθουν το προιον τους. Εχω μαθει να μην δεχομαι ανεπιφυλακτα τα καθε λογης διαγραματα που αραδιαζουν εστω και αν αυτο μπορει να αδικει τελικα εν μερει το προιον.
Παντως μιλαμε για πολυ μικρες διαφορες που ακομα και να δεχτουμε ειναι ανεπαισθητες στην καθημερινοτητα.
Φυσικα παλι δεν λεει για διαφορετικο τοξο εκκενωσης που να διαφερει απο αυτο που προβλεπεται, γιατι πολυ απλα αν γινοταν αυτο θα ειχαμε εξ'αρχης δυσλειτουργια.
Επαναλαμβανω οτι τα 'βελτιωτικα' μπουζι πχ ιριδιου, εφοσον δεν προβλεπονται σαν αρχικη εγκατασταση κατασκευαστη, δεν προσφερουν κατι αισθητα καλυτερο εκτος φυσικα των καλυτερων υλικων (ηλεκτροδιου) αλλα και μονωσεων που βασικα εχει σαν αποτελεσμα την σταθερη λειτουργια τους σε βαθος χρονου σε σχεση με τα απλα που μπορει να δειξουν σημαδια κοπωσης νωριτερα. Και παλι ομως μπαινουμε σε αλλη κουνβεντα και δεν ειναι σωστο να γενικευω ετσι αοριστα. Ας το αφησουμε για αλλη ενοτητα. -
Το τόξο εκκένωσης είναι διαφορετικό, μόνο και μόνο λόγω του λεπτού κεντρικού ηλεκτροδίου και του κοίλου κατά την εσωτερική του επιφάνεια ηλεκτροδίου γείωσης.
Επίσης, διαφορά στο υγραέριο υπάρχει και είναι αισθητή, τουλάχιστον σε βάθος χρόνου.
-
exw hyndai exel tou 92 28000xilades xil k ebala ygraerio min to skeftese kan t amaksi einai lykos den pernei xamparei apo balbides k malakies pou akous edw mesa ekana 80000 xil me ygraerio k einai opos itan katanalosei 7 me 8 litra ygraerio
Καλώς ήλθες στο 4T Forum αλλά δεν ξεκίνησες σωστά: (1) τα Greeklish απαγορεύονται (2) γιατί κατευθείαν πρόκληση για 'μαλακίες που ακους εδώ μέσα' ξέρεις μπορεί και άλλοι να έχουν τεκμηριωμένη άποψη, δε λες εσύ τα σωστά και οι άλλοι μαλακίες. Οπότε πάρτο αλλιώς [Mod]'
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αν και ακριβή διάγνωση δε μπορώ να κάνω εξ αποστάσεως, θα σταθώ στα εξής:- Το καλοριφέρ σου που δεν ζεσταίνει. Από το κύκλωμα του καλοριφέρ ζεσταίνεται και ο πνεύμονας. Ίσως θέλεις εξαέρωση.
- Το ότι δεν δουλέυει σωστά στη βενζίνη. Αν δε δουλέψει σωστά εκεί, μην περιμένεις να δουλέψει σωστά στο αέριο.
- Φαίνεται ότι τα καλύτερα μπουζί βοηθάνε. Αν όμως έχεις άλλα προβλήματα, μην περιμένεις να λυθούν από τα μπουζί.
Βενζίνη θα χρησιμοποιήσεις ούτως ή άλλως. Δεν το γλιτώνεις αυτό.
Σημερα με το χιονακι, μια χαρα κρατουσε το ρελαντι σε βενζινη, ολα καλα, ουτε μπουκωμα . Τις υπολοιπες μερες τα ιδια . Με βενζινη δεν προχωρα και κανει σαν μπουκωμενο. Αναγκαζομαι να βαζω βενζινη ,και να παιζω με το πενταλ του γκαζιου ,με ακινητοποιημενο το αυτοκινητο, για να ζεστανω τη μηχανη πριν ξεκινησω με αεριο.
-
Για κάποιο λόγο έχεις πολύ πλούσιο μίγμα με κρύο κινητήρα. Δοκίμασες να κάνεις reset τον εγκέφαλο της βενζίνης;
Σε πολλά αυτοκίνητα αυτό γίνεται βγάζοντας έναν πόλο από τη μπαταρία για λίγα λεπτά. -
Το έχω ξαναπεί. Υποερβολικά φτωχό μίγμα σε υγραέριο, μπερδεύει και τα long fuel trim maps της βενζίνης και τα αναγκάζει να πηγαίνουν σε πολύ υψηλές τιμές, και να ψεκάζει πολύ παραπάνω όταν γυρνάει σε βενζίνη. Ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι και προστίθεται και ο κρυος εμπλουτισμός. Με το reset θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά μόνο μέχρι τα long trim fuel maps ξαναγεμίσουν από ψηλές τιμές, λόγω λάθους μίγματος του LPG.
-
Ακριβώς αυτό προσπαθώ να δω.
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
φιλος μου εχει Toyoyta Starlet 1.3 (75 hp) μοντελο 1994 ψεκασμου πολλαπλων σημειων. Εχει πανω 230000 χλμ και το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση με σερβις και συντηρηση οπως μα οπως πρεπει. Θελει να βαλει υγραεριο. Ειναι απο Θεσσαλονικη. Ρωτησε εμενα αλλα εγω του προτεινα το δικο μου συστημα ICOM JTG 5ης γεννιας, αλλα του φανηκε ακριβο και δεν θελει να διαθεσει τετοιο ποσο. Τι του προτεινετε;Στο ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια χρόνια και 147.000 χλμ έχω βάλει εδώ και 8 μήνες ένα σύστημα NLP (Τούρκικο-TOYOTA Αλεξανδρίδης Θεσ/νίκη).Αρχικά τοποθετήθηκε Landi Renzo αλλά ήταν αδύνατο να ρυθμιστεί και μετά από 6-7 επισκέψεις στο συνεργείο και πολύ ταλαιπωρία και εκνευρισμό μου το αλλάξανε με το Τούρκικο,(ευτυχώς η συμπεριφορά του Αλεξανδρίδη ήταν άψογη).Μετά από 29.000 χλμ το αυτοκίνητο πηγαίνει μια χαρά χωρίς προβλήματα με το υγραέριο, με 38% οικονομία χρημάτων για καύσιμο με ήπιο γκάζι και χωρίς καμιά επίσκεψη στο συνεργείο.Αναφέρω όμως ότι μου έκαψε φλάντζα κεφαλής 2 φορές το καλοκαίρι.Λόγω του ότι το αυτοκίνητο το είχε η γυναίκα μου και ήταν εντελώς ασυντήρητο (τα τελευταία 70.000χλμ ούτε τα service δεν έκανα)δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν αυτό προέρχεται από την μετατροπή.Απλά πιστεύω ότι οπωσδήποτε έπρεπε να γίνουν κάποια πράγματα πρίν την τοποθέτηση (μου το επισήμαναν στον Αλεξανδρίδη αμέσως μετα την τοποθέτηση).Κόστος τότε 1.200 ευρώ συν 50 ΚΤΕΟ σε 6 άτοκες δόσεις.Απλά παραθέτω την 8μηνη και με 29.000χλμ εμπειρία μου.Εύχομαι να βοηθώ με την αναφορά μου.
-
Να θέσω ένα θέμα που το παρακολουθούσα μέχρι και πριν 1 χρόνο . Η υγραεριοκίνηση στα πετρελαιοκίνητα που βρίσκεται σήμερα τεχνολογικά; Είναι στα σπάργανα ακόμα η έχουμε νέες τεχνολογίες εξελίξεις . Η Ι.C.Ο.Μ l.p.g Systems σε Email που μού έστειλε τον Σεπτέμβρη του 2011 , μου αναφέρει πώς ετοιμάζει kit που θα το έβγαζε στης αρχές του χρόνου με ποσοστό μετατροπής πάνω από 80% σε σύγκριση με τα σημερινά που ίσος να αγγίζουν με το ζόρι το 20 με 25% . Γνωρίζει κάποιος περισσότερα περί αυτού;
-
Με σκέτο υγραέριο δεν δουλεύει πετρελαιοκινητήρας - χτυπάει πιράκια και καταστρέφεται.
Μπορείς να προσθέσεις υγραέριο μαζί με το πετρέλαιο για περισσότερη δύναμη (μέχρι να τον σπάσεις)Δεν νομίζω ότι αυτά τα κιτ τα βάζεις για οικονομία αλλά για περισσότερη δύναμη χωρίς να επέμβεις στην πανάκριβη αντλία πετρελαίου.
-
Λάθος,δεν δουλεύει ο ντίζελ με υγραεριο σκέτο,δεν υπάρχει ανάφλεξη οπότε ειναι αναγκαίο να υπάρχει πετρέλαιο στον θάλαμο καύσης.Ουτε το βάζεις για ιπποδυναμη ούτε με σπάσιμο.Απλα αυτή τη στιγμή μπορούν αν θυμάμαι καλα να δουλεύουν με αναλογία 50/50 οπότε πετυχαινεις πλέον σχεδόν πλήρη καύση του πετρελαίου.Αρα μεγαλύτερη απόδοση,απλά δεν συμφέρει ακόμα στα επιβατηγά ,πρέπει η αναλογία πετρέλαιο/υγραεριο να γίνει καλύτερη απο 30/70.σε φορτηγά στο εξωτερικό το χρησιμοποιούν
-
Ο χρήστης Παλιόφιλος έγραψε:
Αν και ακριβή διάγνωση δε μπορώ να κάνω εξ αποστάσεως, θα σταθώ στα εξής:
- Το καλοριφέρ σου που δεν ζεσταίνει. Από το κύκλωμα του καλοριφέρ ζεσταίνεται και ο πνεύμονας. Ίσως θέλεις εξαέρωση.
- Το ότι δεν δουλέυει σωστά στη βενζίνη. Αν δε δουλέψει σωστά εκεί, μην περιμένεις να δουλέψει σωστά στο αέριο.
- Φαίνεται ότι τα καλύτερα μπουζί βοηθάνε. Αν όμως έχεις άλλα προβλήματα, μην περιμένεις να λυθούν από τα μπουζί.
Βενζίνη θα χρησιμοποιήσεις ούτως ή άλλως. Δεν το γλιτώνεις αυτό.
Σημερα με το χιονακι, μια χαρα κρατουσε το ρελαντι σε βενζινη, ολα καλα, ουτε μπουκωμα . Τις υπολοιπες μερες τα ιδια . Με βενζινη δεν προχωρα και κανει σαν μπουκωμενο. Αναγκαζομαι να βαζω βενζινη ,και να παιζω με το πενταλ του γκαζιου ,με ακινητοποιημενο το αυτοκινητο, για να ζεστανω τη μηχανη πριν ξεκινησω με αεριο.
Άλλαξε τόν αισθητήρα θερμοκρασίας (πρός τόν εγκέφαλο) καί μετά κοίταξε γιά καθαρισμό μπέκ βενσίνης.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Το έχω ξαναπεί. Υποερβολικά φτωχό μίγμα σε υγραέριο, μπερδεύει και τα long fuel trim maps της βενζίνης και τα αναγκάζει να πηγαίνουν σε πολύ υψηλές τιμές, και να ψεκάζει πολύ παραπάνω όταν γυρνάει σε βενζίνη. Ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι και προστίθεται και ο κρυος εμπλουτισμός. Με το reset θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά μόνο μέχρι τα long trim fuel maps ξαναγεμίσουν από ψηλές τιμές, λόγω λάθους μίγματος του LPG.Σωστό τό σκεπτικό αλλά παρόμοια συμπτώματα έχουμε καί μέ μειομένο ψεκασμό λόγω αισθητήρος ή μπέκ βενσίνης .
Δέν έχει αναφέρει μαύρο καύσαέρια κατά τήν προθέρμανση παρά παίξιμο τού πεντάλ.
Πιθανότητες..... -
Άμα κάνει reset τον εγκέφαλο και το αμάξι διορθωθεί στην βενζίνη, δεν είναι από αισθητήρα/μπεκάκια. Αν το πρόβλημα παραμείνει, πολύ πιθανόν να είναι...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Άμα κάνει reset τον εγκέφαλο και το αμάξι διορθωθεί στην βενζίνη, δεν είναι από αισθητήρα/μπεκάκια. Αν το πρόβλημα παραμείνει, πολύ πιθανόν να είναι...Θα κανω ρισετ βγαζοντας τους πολους της μπαταριας και θα σας ενημερωσω.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Το έχω ξαναπεί. Υποερβολικά φτωχό μίγμα σε υγραέριο, μπερδεύει και τα long fuel trim maps της βενζίνης και τα αναγκάζει να πηγαίνουν σε πολύ υψηλές τιμές, και να ψεκάζει πολύ παραπάνω όταν γυρνάει σε βενζίνη. Ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι και προστίθεται και ο κρυος εμπλουτισμός. Με το reset θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά μόνο μέχρι τα long trim fuel maps ξαναγεμίσουν από ψηλές τιμές, λόγω λάθους μίγματος του LPG.να θυμισω οτι εχω ενα παλιο σεατ κορντομπα με μονο ψεκασμο στο οποιο το συστημα υγραεριου που τοποθετηθηκε ειναι της εμμε γκας και δεν εχει εγκεφαλο. Και επισης αυτο το μπουκωμα σε βενζινη ειναι παρον ανεξαρτητως θερμοκρασιας της μηχανης.
Υγραεριοκίνηση!