-
Εδω μιλάμε για το τι κάνουν οι Ιάπωνες αυτή τη στιγμή στο τομέα της αυτοκίνησης.. Δεν νομίζω οτι μας απασχολεί το τι ίσως κάνουν στο μέλλον ή το τι θα μπορούσαν να κάνουν και γιατι δεν το κάνουν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε νε ακρίβια μιλώντας υποθετικά.
Μπορεί όπως αναφέρθηκε να είναι πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας (ρομποτική, ηλεκτρονικά, τρένα κτλ) αλλά απο αυτοκίνητα τι γίνεται? Έχει κατασκευαστεί ποτέ Ιαπωνικό αυτοκίνητο ισάξιο με μια Ferrari μια Porche, lampo, mazerati, BMW, Mercedes, Pontiac, Saab, Audi και ένα σωρό άλλων???Και μιλάω συνολικά ανα μάρκα . Το οτι η Supra ήταν καλύτερη απο την 316 δεν λέει τίποτα. Ας γίνει κατα κατηγορία η σύγκριση. Πάρτε την ναυαρχίδα της Honda (κορυφαία Ιαπωνέζικη φίρμα) πχ, και κάντε σύγκριση με την ναυαρχίδα της Jaguar πχ.
Όταν και αν ποτε φτιάξουν τέτοια αυτοκίνητα θα μπώ στον κόπο έστω και να τα συγκρίνω.Προς το παρόν τα αγνοώ επιδεκτικά και τα περιφρονώ.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εδω μιλάμε για το τι κάνουν οι Ιάπωνες αυτή τη στιγμή στο τομέα της αυτοκίνησης.. Δεν νομίζω οτι μας απασχολεί το τι ίσως κάνουν στο μέλλον ή το τι θα μπορούσαν να κάνουν και γιατι δεν το κάνουν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε νε ακρίβια μιλώντας υποθετικά.
Μπορεί όπως αναφέρθηκε να είναι πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας (ρομποτική, ηλεκτρονικά, τρένα κτλ) αλλά απο αυτοκίνητα τι γίνεται? Έχει κατασκευαστεί ποτέ Ιαπωνικό αυτοκίνητο ισάξιο με μια Ferrari μια Porche, lampo, mazerati, BMW, Mercedes, Pontiac, Saab, Audi και ένα σωρό άλλων???Και μιλάω συνολικά ανα μάρκα . Το οτι η Supra ήταν καλύτερη απο την 316 δεν λέει τίποτα. Ας γίνει κατα κατηγορία η σύγκριση. Πάρτε την ναυαρχίδα της Honda (κορυφαία Ιαπωνέζικη φίρμα) πχ, και κάντε σύγκριση με την ναυαρχίδα της Jaguar πχ.
Όταν και αν ποτε φτιάξουν τέτοια αυτοκίνητα θα μπώ στον κόπο έστω και να τα συγκρίνω.Προς το παρόν τα αγνοώ επιδεκτικά και τα περιφρονώ.
Honda NSX?
Nissan Skyline? -
Οι ευρωπαίοι έχουν φτιάξει αντίστοιχο του παπιού C50 ?
Τα 'ευκολα' είναι τα πιο δύσκολα καμια φορά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι ευρωπαίοι έχουν φτιάξει αντίστοιχο του παπιού C50 ?Ευτυχώς όχι! Μιλάμε για ένα όχημα που στις παλαιότερες εκδόσεις του ήταν η προσωποποίηση της οδικής ανασφάλειας! Δεν κράταγε, δεν φρέναρε και σε ανωμαλίες λαστιχάριζε ολόκληρο το σασί του. Το μόνο που πρόσφερε ήταν η 'πρακτικότητα' σε ανθρώπους άσχετους με τα μοτοσικλετιστικά και η αξιοπιστία των μηχανικών μερών του, γι'αυτό και έγινε εμπορική επιτυχία. Μάλλον θα πρέπει να βρεις καλύτερο παράδειγμα από αυτό.
Βέβαια 'τότε' οι ιάπωνες έκαναν ακριβώς το ίδιο και με τα αυτοκίνητα.
Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου: Ξέρεις από Βέσπα;
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εδω μιλάμε για το τι κάνουν οι Ιάπωνες αυτή τη στιγμή στο τομέα της αυτοκίνησης.. Δεν νομίζω οτι μας απασχολεί το τι ίσως κάνουν στο μέλλον ή το τι θα μπορούσαν να κάνουν και γιατι δεν το κάνουν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε νε ακρίβια μιλώντας υποθετικά.
Μπορεί όπως αναφέρθηκε να είναι πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας (ρομποτική, ηλεκτρονικά, τρένα κτλ) αλλά απο αυτοκίνητα τι γίνεται? Έχει κατασκευαστεί ποτέ Ιαπωνικό αυτοκίνητο ισάξιο με μια Ferrari μια Porche, lampo, mazerati, BMW, Mercedes, Pontiac, Saab, Audi και ένα σωρό άλλων???Και μιλάω συνολικά ανα μάρκα . Το οτι η Supra ήταν καλύτερη απο την 316 δεν λέει τίποτα. Ας γίνει κατα κατηγορία η σύγκριση. Πάρτε την ναυαρχίδα της Honda (κορυφαία Ιαπωνέζικη φίρμα) πχ, και κάντε σύγκριση με την ναυαρχίδα της Jaguar πχ.
Όταν και αν ποτε φτιάξουν τέτοια αυτοκίνητα θα μπώ στον κόπο έστω και να τα συγκρίνω.Προς το παρόν τα αγνοώ επιδεκτικά και τα περιφρονώ.
Μόνο και μόνο η σύγκριση Supra με 316 είναι προσβλητική για τη νοημοσύνη μας, φίλε xristos69 Για να μην πω για τα Pontiac
Σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες οι Ιάπωνες έχουν αυτοκίνητα που συγκρίνονται με τα κορυφαία της κατηγορίας τους. Δεν έχει σημασία αν είναι καλύτερα ή όχι, μια και οι διαφορές μπορεί να είναι μικρές και άρα υποκειμενικές, αλλά το γεγονός πως συγκρίνονται επί ίσοις όροις δείχνει πόσο προκατειλημένος είσαι με αυτά που λες
Για δες τα ακόλουθα ενδεικτικά:
Το Yaris δεν είναι άριστο mini ?
Το 3 δεν είναι άριστο μικρότερο οικογενειακό ?
Το 6 δεν είναι άριστο μεγαλύτερο οικογενειακό ?
Το Type-R δεν είναι άριστο hot hatch ?
Το MR2 και το MX5 δεν είναι άριστα roadster ?
Το 350Ζ δεν παίζει με Μ3 ?
Το Land Cruiser δεν είναι άριστο μεγάλο 4x4 ?
To NSX δεν είναι άριστο supercar ?
To Lexus IS200 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των σπορ BMW και των Saab ?
Το Lexus 400 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των Mercedes ?Χώρια που υπάρχουν γιαπωνέζικα αυτοκίνητα πραγματικά μοναδικά, που δείχνουν ότι οι Ιάπωνες ξέρουν από αυτοκίνητα:
Daihatsu Terios / Suzuki Jimny
Honda S2000
Subaru WRX STi / Mitsubishi Evo
Nissan SkylineΣε κάποιες από αυτές τις κατηγορίες ίσως η επιλογή μου να ήταν Ευρωπαϊκή, αλλά σε βεβαιώνω πως αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρω θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και στα τέτοια μου αν έρχονται από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, είμαι μεγάλο παιδί πια για να με απασχολούν τέτοιες προκαταλήψεις
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε κάποιες από αυτές τις κατηγορίες ίσως η επιλογή μου να ήταν Ευρωπαϊκή, αλλά σε βεβαιώνω πως αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρω θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και στα τέτοια μου αν έρχονται από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, είμαι μεγάλο παιδί πια για να με απασχολούν τέτοιες προκαταλήψεις
Αν έχουν McPherson ή διπλά ψαλίδια σ'απασχολεί;
Edit: είσαι κι ασυγχώρητος, ξέχασες τα RX-8 και Forester
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εδω μιλάμε για το τι κάνουν οι Ιάπωνες αυτή τη στιγμή στο τομέα της αυτοκίνησης.. Δεν νομίζω οτι μας απασχολεί το τι ίσως κάνουν στο μέλλον ή το τι θα μπορούσαν να κάνουν και γιατι δεν το κάνουν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε νε ακρίβια μιλώντας υποθετικά.
Μπορεί όπως αναφέρθηκε να είναι πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας (ρομποτική, ηλεκτρονικά, τρένα κτλ) αλλά απο αυτοκίνητα τι γίνεται? Έχει κατασκευαστεί ποτέ Ιαπωνικό αυτοκίνητο ισάξιο με μια Ferrari μια Porche, lampo, mazerati, BMW, Mercedes, Pontiac, Saab, Audi και ένα σωρό άλλων???Και μιλάω συνολικά ανα μάρκα . Το οτι η Supra ήταν καλύτερη απο την 316 δεν λέει τίποτα. Ας γίνει κατα κατηγορία η σύγκριση. Πάρτε την ναυαρχίδα της Honda (κορυφαία Ιαπωνέζικη φίρμα) πχ, και κάντε σύγκριση με την ναυαρχίδα της Jaguar πχ.
Όταν και αν ποτε φτιάξουν τέτοια αυτοκίνητα θα μπώ στον κόπο έστω και να τα συγκρίνω.Προς το παρόν τα αγνοώ επιδεκτικά και τα περιφρονώ.
Μόνο και μόνο η σύγκριση Supra με 316 είναι προσβλητική για τη νοημοσύνη μας, φίλε xristos69 Για να μην πω για τα Pontiac
Σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες οι Ιάπωνες έχουν αυτοκίνητα που συγκρίνονται με τα κορυφαία της κατηγορίας τους. Δεν έχει σημασία αν είναι καλύτερα ή όχι, μια και οι διαφορές μπορεί να είναι μικρές και άρα υποκειμενικές, αλλά το γεγονός πως συγκρίνονται επί ίσοις όροις δείχνει πόσο προκατειλημένος είσαι με αυτά που λες
Για δες τα ακόλουθα ενδεικτικά:
Το Yaris δεν είναι άριστο mini ?
Το 3 δεν είναι άριστο μικρότερο οικογενειακό ?
Το 6 δεν είναι άριστο μεγαλύτερο οικογενειακό ?
Το Type-R δεν είναι άριστο hot hatch ?
Το MR2 και το MX5 δεν είναι άριστα roadster ?
Το 350Ζ δεν παίζει με Μ3 ?
Το Land Cruiser δεν είναι άριστο μεγάλο 4x4 ?
To NSX δεν είναι άριστο supercar ?
To Lexus IS200 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των σπορ BMW και των Saab ?
Το Lexus 400 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των Mercedes ?Χώρια που υπάρχουν γιαπωνέζικα αυτοκίνητα πραγματικά μοναδικά, που δείχνουν ότι οι Ιάπωνες ξέρουν από αυτοκίνητα:
Daihatsu Terios / Suzuki Jimny
Honda S2000
Subaru WRX STi / Mitsubishi Evo
Nissan SkylineΣε κάποιες από αυτές τις κατηγορίες ίσως η επιλογή μου να ήταν Ευρωπαϊκή, αλλά σε βεβαιώνω πως αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρω θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και στα τέτοια μου αν έρχονται από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, είμαι μεγάλο παιδί πια για να με απασχολούν τέτοιες προκαταλήψεις
100% σύμφωνος!
Skyline, 350, RX7, s2000-typeR και φτερούγες πίνουν νερό στο όνομά τους οι 'ανήσυχοι' οδηγοί!
Pajero, Land Cruiser πίνουν νερό στο όνομά τους οι 'εκτός δρόμου'..!ΜΧ5 από τα καλύτερα ροουντστερ που έχουν βγει!
Και βέβαια να συμπληρώσω την λίστα του nass στα αυτοκίνητα που δημιούργησαν μία κατηγορία, το Toyota RAV4....το GTi των SUV!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες οι Ιάπωνες έχουν αυτοκίνητα που συγκρίνονται με τα κορυφαία της κατηγορίας τους. Δεν έχει σημασία αν είναι καλύτερα ή όχι, μια και οι διαφορές μπορεί να είναι μικρές και άρα υποκειμενικές, αλλά το γεγονός πως συγκρίνονται επί ίσοις όροις δείχνει πόσο προκατειλημένος είσαι με αυτά που λες
Για δες τα ακόλουθα ενδεικτικά:
Το Yaris δεν είναι άριστο mini ?
Το 3 δεν είναι άριστο μικρότερο οικογενειακό ?
Το 6 δεν είναι άριστο μεγαλύτερο οικογενειακό ?
Το Type-R δεν είναι άριστο hot hatch ?
Το MR2 και το MX5 δεν είναι άριστα roadster ?
Το 350Ζ δεν παίζει με Μ3 ?
Το Land Cruiser δεν είναι άριστο μεγάλο 4x4 ?
To NSX δεν είναι άριστο supercar ?
To Lexus IS200 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των σπορ BMW και των Saab ?
Το Lexus 400 δεν παίζει με αξιώσεις στην κατηγορία των Mercedes ?Μά όλα αυτά τα μοντέλα που αναφέρεις είναι πράγματι πολύ καλά αλλα παρ΄όλα αυτά αρκετοί αντίπαλοι τους απο Ευρώπη υπερτερούν.
Δεν είπαμε βεβαίως οτι τα Ιαπωνέζικα είναι για πέταμα και οτι υστερούν παντού. Αλλα απέχουν ακόμα απο το να χαρακτηριστούν καλύτερα.Μπορείε εσύ που δεν είσαι προκατειλημένος να χαρακτηρίσεις τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα συνολικά καλύτερα απο τα Ευρωπαικά? Εγω δεν μπορώ. Μπορώ να πω οτι έχουν κάνει μεγάλα βήματα προόδου αλλα όχι οτι ειναι και καλύτερα.
Βέβαια η τεχνογνωσία κάθε εταιρίας φαίνεται ξεκάθαρα στα δύσκολα!Ας αλλάξουμε λοιπόν κατηγορία. Το οτι υπάρχουν τα πράγματι αξιόλογα Honda NSX Nissan Skyline (2 μόλις μοντέλα) σημαίνει οτι οι Ιάπωνες υπερτερούν στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων έναντι των Ευρωπαίων κατασκευαστών? Εγω νομίζω το αντίθετο. Για δες την λίστα των supercars και βγάλε συμπεράσματα. Αλλα εδω που τα λέμε νιώθω και λίγο περίεργα που προσπαθώ να πέισω για το αυτονόητο και μάλιστα σε φορουμ που οι μετέχοντες ασχολούνται με την αυτοκίνηση.
Δεν θα ήταν αστείο να υποστηρίξει κάποιος οτι τα Honda NSX και Nissan Skyline είναι καλύτερα αυτοκίνητα απο Ferrari, lamborgini, bugati, porche κτλ??? Εντάξει, φιλότιμες οι προσπάθειες των Ιάπωνων αλλά κάπου υπάρχουν και όρια λογικής.Έτσι δεν είναι?Και με βάση την απλή αυτή λογική που αντικατροπτίζει την πραγματικότητα λέω οτι είναι μακριά ακόμα οι Ιάπωνες. Και όχι με βάση κάποια προκατάληψη ονόματος όπως λές. Τώρα αν θεωρούμαι προκατειλημένος επειδή θεωρώ την Ferrari καλύτερη απο Honda και Nissan.....ονόμασέ με και έτσι...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι ευρωπαίοι έχουν φτιάξει αντίστοιχο του παπιού C50 ?
Ευτυχώς όχι! Μιλάμε για ένα όχημα που στις παλαιότερες εκδόσεις του ήταν η προσωποποίηση της οδικής ανασφάλειας! Δεν κράταγε, δεν φρέναρε και σε ανωμαλίες λαστιχάριζε ολόκληρο το σασί του. Το μόνο που πρόσφερε ήταν η 'πρακτικότητα' σε ανθρώπους άσχετους με τα μοτοσικλετιστικά και η αξιοπιστία των μηχανικών μερών του, γι'αυτό και έγινε εμπορική επιτυχία. Μάλλον θα πρέπει να βρεις καλύτερο παράδειγμα από αυτό.
Βέβαια 'τότε' οι ιάπωνες έκαναν ακριβώς το ίδιο και με τα αυτοκίνητα.
Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου: Ξέρεις από Βέσπα;
θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
σαν όχημα αποκλειστικής μετακίνησης σε πόλη, το 'στρογγυλοφάναρο' παπί ήταν πολύ καλό για την εποχή του. Τι είχε να αντιπαρατάξει η Ευρώπη? Τα Benelli των 50 κυβικών ήταν αρκετά χειρότερα σε όλα τα σημεία, τα Garelli το ίδιο, οι Vespa (Βες-Πι-Αρ ) με τα ροδάκια των 8 και 10 ιντσών τουλάχιστον επικίνδυνες...
αν αγόραζα μηχανάκι αυτής της κατηγορίας, αναμφίβολα η επιλογή μου θα ήταν 'Βες-Πι-Άρ', για συναισθηματικούς και μόνο λόγους όμως. Το παπί ήταν πρωτοπορία, όπως και να το κάνεις.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
... Τώρα αν θεωρούμαι προκατειλημένος επειδή θεωρώ την Ferrari καλύτερη απο Honda και Nissan.....ονόμασέ με και έτσι...Μπορεί η Ferrari να φτιάξει αυτά που φτιάχνει η Honda και με το αντίστοιχο κόστος; Όχι
Μπορεί η Honda να φτιάξει αυτοκίνητα επιπέδου Ferrari; ναι και με το μισό κόστος (το χει κάνει ήδη)
Ξανά: Το να φτιάξεις ένα υπεραυτοκίνητο χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου το κόστος είναι εύκολο. Καμία διαφορά δεν θα 'χε αν η Enzo κόστιζε 600 ή 700Κ, οι ίδιοι 349 θα την αγόραζαν
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Μα, δεν υπάρχει 'Enzo' με 300κ....
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
Και η Daewoo κατασκευάζει φούρνους μικροκυμάτων.
Λές στο μέλλον να δίνει έναν δώρο για κάθε αγορά ΙΧ ? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
... Τώρα αν θεωρούμαι προκατειλημένος επειδή θεωρώ την Ferrari καλύτερη απο Honda και Nissan.....ονόμασέ με και έτσι...
Μπορεί η Ferrari να φτιάξει αυτά που φτιάχνει η Honda και με το αντίστοιχο κόστος; Όχι
Μπορεί η Honda να φτιάξει αυτοκίνητα επιπέδου Ferrari; ναι και με το μισό κόστος (το χει κάνει ήδη)
Ξανά: Το να φτιάξεις ένα υπεραυτοκίνητο χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου το κόστος είναι εύκολο. Καμία διαφορά δεν θα 'χε αν η Enzo κόστιζε 600 ή 700Κ, οι ίδιοι 349 θα την αγόραζαν
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
Οποτε συμπέρασμα: Η honda φτιάχνει τόσο καλά αυτοκίνητα όσο και η Ferrari. Αυτό εγω θα το δημοσίευα εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5075 ή ακόμα καλύτερα εδω http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6451
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Μα, δεν υπάρχει 'Enzo' με 300κ....
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
Και η Daewoo κατασκευάζει φούρνους μικροκυμάτων.
Λές στο μέλλον να δίνει έναν δώρο για κάθε αγορά ΙΧ ?Κι ούτε πρόκειται να υπάρξει Enzo με 300Κ (κλέφτες θα γίνουν; )
Ακριβώς αυτή είναι η διαφορά, η μία εταιρεία είναι περιορισμένης παραγωγής πανάκριβων αυτοκινήτων και η άλλη μαζικής παραγωγής πολύ μεγάλης γκάμας, οπότε δεν υπάρχει σύγκριση. Εσύ το κατάλαβες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
... Τώρα αν θεωρούμαι προκατειλημένος επειδή θεωρώ την Ferrari καλύτερη απο Honda και Nissan.....ονόμασέ με και έτσι...
Μπορεί η Ferrari να φτιάξει αυτά που φτιάχνει η Honda και με το αντίστοιχο κόστος; Όχι
Μπορεί η Honda να φτιάξει αυτοκίνητα επιπέδου Ferrari; ναι και με το μισό κόστος (το χει κάνει ήδη)
Ξανά: Το να φτιάξεις ένα υπεραυτοκίνητο χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου το κόστος είναι εύκολο. Καμία διαφορά δεν θα 'χε αν η Enzo κόστιζε 600 ή 700Κ, οι ίδιοι 349 θα την αγόραζαν
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
Τώρα καράφλιασα τελείως !!!!!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
... Τώρα αν θεωρούμαι προκατειλημένος επειδή θεωρώ την Ferrari καλύτερη απο Honda και Nissan.....ονόμασέ με και έτσι...
Μπορεί η Ferrari να φτιάξει αυτά που φτιάχνει η Honda και με το αντίστοιχο κόστος; Όχι
Μπορεί η Honda να φτιάξει αυτοκίνητα επιπέδου Ferrari; ναι και με το μισό κόστος (το χει κάνει ήδη)
Ξανά: Το να φτιάξεις ένα υπεραυτοκίνητο χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου το κόστος είναι εύκολο. Καμία διαφορά δεν θα 'χε αν η Enzo κόστιζε 600 ή 700Κ, οι ίδιοι 349 θα την αγόραζαν
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις Enzo που να κοστίζουν 300Κ
Η Ferrari κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό 3-4 μοντέλα. Η Honda από παπιά μέχρι NSX
Τώρα καράφλιασα τελείως !!!!!
Καράφλιασμα....'περιστροφικό'
-
Συνεχίζοντας τον συλλογισμό του Ikar, τον οποίο (συλλογισμό) θεωρώ αρκετά λογικό αν και 'αιρετικό', θα κάνω την εξής ερώτηση:
Μπορεί η Hyundai να φτιάξει Accent με την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα πχ ενός Golf ή (για να μην γκρινιάξουν οι VAGίτες) ενός Mazda 3, αν το πουλάει (και το αγοράζουν) στα διπλά λεφτά; Δηλαδή 9.000 το 1350άρι με τους 84 ίππους Accent, 18.000 το αντίστοιχο Golf/Mazda 3 με τους 75 ίππους, δώσε τη διαφορά στους Κορεάτες και βλέπουμε τι θα κάνουν. Μόνο που δεν θα το πουλάνε 18.000 αλλά γύρω στα 15 χιλιάρικα! ΧΟΧΟΧΟ! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Συνεχίζοντας τον συλλογισμό του Ikar, τον οποίο (συλλογισμό) θεωρώ αρκετά λογικό αν και 'αιρετικό', θα κάνω την εξής ερώτηση:
Μπορεί η Hyundai να φτιάξει Accent με την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα πχ ενός Golf ή (για να μην γκρινιάξουν οι VAGίτες) ενός Mazda 3, αν το πουλάει (και το αγοράζουν) στα διπλά λεφτά; Δηλαδή 9.000 το 1350άρι με τους 84 ίππους Accent, 18.000 το αντίστοιχο Golf/Mazda 3 με τους 75 ίππους, δώσε τη διαφορά στους Κορεάτες και βλέπουμε τι θα κάνουν. Μόνο που δεν θα το πουλάνε 18.000 αλλά γύρω στα 15 χιλιάρικα! ΧΟΧΟΧΟ!Το θέμα είναι ποιός θα το αγοράσει
-
Και πάλι τα ίδια και τα ίδια...
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι Ιάπωνες υπερτερούν σε οργάνωση παραγωγής, ποιοτικό έλεγχο και ενίοτε μάρκετινγκ. Σε ορισμένες περιπτώσεις και απόδοση (Type R, RX-8) για τα χρήματα που ζητούν (αφήστε τις Ελληνικές τιμές...).Και μην λέτε υπερβολές... Άκου είναι μπροστά παντού... Αλήθεια, όσοι το λέτε, έχετε προσωπική ενασχόληση με το αντικείμενο ή απλά φαντάζεστε πράγματα; Λίγη εγκράτεια δεν βλάπτει.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Συνεχίζοντας τον συλλογισμό του Ikar, τον οποίο (συλλογισμό) θεωρώ αρκετά λογικό αν και 'αιρετικό', θα κάνω την εξής ερώτηση:
Μπορεί η Hyundai να φτιάξει Accent με την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα πχ ενός Golf ή (για να μην γκρινιάξουν οι VAGίτες) ενός Mazda 3, αν το πουλάει (και το αγοράζουν) στα διπλά λεφτά; Δηλαδή 9.000 το 1350άρι με τους 84 ίππους Accent, 18.000 το αντίστοιχο Golf/Mazda 3 με τους 75 ίππους, δώσε τη διαφορά στους Κορεάτες και βλέπουμε τι θα κάνουν. Μόνο που δεν θα το πουλάνε 18.000 αλλά γύρω στα 15 χιλιάρικα! ΧΟΧΟΧΟ!Το θέμα είναι ποιός θα το αγοράσει
Αυτος που τον ενδιαφερει το συμφερον του και οχι να κανει φιγουρα στους γνωστους του. Στην Ελλαδα δυστυχως δεν θα βρεις πολλους, οσο υπαρχουν ατομα που αγοραζουν αυτοκινητα με βαση το τι πηρε ο γειτονας τους...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Συνεχίζοντας τον συλλογισμό του Ikar, τον οποίο (συλλογισμό) θεωρώ αρκετά λογικό αν και 'αιρετικό', θα κάνω την εξής ερώτηση:
Μπορεί η Hyundai να φτιάξει Accent με την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα πχ ενός Golf ή (για να μην γκρινιάξουν οι VAGίτες) ενός Mazda 3, αν το πουλάει (και το αγοράζουν) στα διπλά λεφτά; Δηλαδή 9.000 το 1350άρι με τους 84 ίππους Accent, 18.000 το αντίστοιχο Golf/Mazda 3 με τους 75 ίππους, δώσε τη διαφορά στους Κορεάτες και βλέπουμε τι θα κάνουν. Μόνο που δεν θα το πουλάνε 18.000 αλλά γύρω στα 15 χιλιάρικα! ΧΟΧΟΧΟ!Το θέμα είναι ποιός θα το αγοράσει
Αυτος που τον ενδιαφερει το συμφερον του και οχι να κανει φιγουρα στους γνωστους του. Στην Ελλαδα δυστυχως δεν θα βρεις πολλους, οσο υπαρχουν ατομα που αγοραζουν αυτοκινητα με βαση το τι πηρε ο γειτονας τους...
Μα έτσι είναι.... στην Ελλάδα μας ενδιαφέρει το έμβλημα και δεν πα να είναι 'χάρος' το αμάξι εμάς μας ενδιαφέρει να πουν ότι 'ταξιδέψαμε' με το έμβλημα αγκαλιά Με τέτοια νοοτροπία πού να κοιτάξουμε το συμφέρον μας τόσο οικονομικά όσο και σε άλλους τομείς?
Περί Ιαπωνικών κινητήρων