Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα μικρά GTi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα μικρά GTi
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 28 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    607
    2732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Άλλο Peugeot έχω, μπορώ όμως να αποκτήσω πρόσβαση και να τσεκάρω τι γίνεται. Θα επανέλθω, δεν θυμάμαι αν έχουμε θέμα για εισαγωγές κλπ.

      Sent from my GNex using smoke signals.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
        Εγώ προτιμώ το δικό μου. Κι ας του ρίχνουν τα σύγχρονα τούρμπα 3 Τ.Κ.

        Πριν κάνα μήνα, κατά σύμπτωση, στο ίδιο μέρος:

        Το έχω γράψει και πιο πάνω... όλοι όσοι έχουμε τρέλα με την οδήγηση κρύβουμε κάπου έναν πεζάκια μέσα μας. Η πλάκα είναι ότι πάντα βγάζαμε γούστα με τα μικρά Πεζό, και σκέψου ότι ΚΑΘΕ γενιά που έβγαινε άκουγε μπινελίκι ότι είναι... αδερφίστικη σε σχέση με την προηγούμενη. Θυμηθείτε τα στάδια: 205 --> 106 --> 206 --> 207.

        Παρά τα επιμέρους χαρακτηριστικά, ήταν όλα σπουδαία αυτοκίνητα και πέρασες καλά με ΟΛΑ τους. Πάω ένα μικρό πάσο με το 205, η μόνη μου εμπειρία ήταν κάτι παράνομες βόλτες σε (πολύ) νεαρή ηλικία και όχι με GTi έκδοση. Το τελευταίο μικρή σημασία έχει πάντως. Όποιος θέλει και ξέρει, γλεντάει και με τη βασική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          slide last edited by

          το opc και τα vag είναι τα ποιο γρήγορα (με τα vag να σκυλιάζουν ποιο πολύ όμως ;)) Προσωπικά cupra αλλά εδώ το θέμα είναι και τον καθένα τι τον ελκύει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            billopoulos last edited by

            Ο χρήστης Slide έγραψε:
            το opc και τα vag είναι τα ποιο γρήγορα (με τα vag να σκυλιάζουν ποιο πολύ όμως ;)) Προσωπικά cupra αλλά εδώ το θέμα είναι και τον καθένα τι τον ελκύει...

            Εμπεριστατωμενο συμπερασμα. Που το ειδες αυτο που λες;

            Εγω λεω οτι το Lada Aquarius ειναι πιο γρηγορο απο ολα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Σε ευθεία γραμμή φαντάζομαι εννοεί ο φίλος και ΕΚΕΙ Αδιαμφισβήτητα είναι ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                Σε ευθεία γραμμή φαντάζομαι εννοεί ο φίλος και ΕΚΕΙ Αδιαμφισβήτητα είναι ...

                με τους ecoboost, thp, tsi νομίζω δεν έχει νόημα να ψάχνεις πιος είναι ο πιο γρήγορος-οικονομικός
                το κορσαν νίρμπουρινγκ εντίσιον νομίζω έχει κ άλλη τουρμπινα, ενώ ακουει από χαμηλά (από το τεστ του ντραιβ αυτά)

                Εγω λεω οτι το Lada Aquarius ειναι πιο γρηγορο απο ολα.

                υπάρχει λόγος να ειρωνεύεσαι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Η ψήφος μου πήγε στην QV.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                    Εγω λεω οτι το Lada Aquarius ειναι πιο γρηγορο απο ολα.

                    υπάρχει λόγος να ειρωνεύεσαι?

                    Γιατι ειρωνευομαι παλι; Πας καλα;
                    Ο αλλος χρηστης βγηκε κι ειπε οτι το OPC και τα VAG ειναι τα πιο γρηγορα. Ετσι γενικως κι αοριστως.
                    Ε, εγω λεω οτι ειναι το Lada, ετσι γενικως κι αοριστως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                      Σε ευθεία γραμμή φαντάζομαι εννοεί ο φίλος και ΕΚΕΙ Αδιαμφισβήτητα είναι ...

                      με τους ecoboost, thp, tsi νομίζω δεν έχει νόημα να ψάχνεις πιος είναι ο πιο γρήγορος-οικονομικός
                      το κορσαν νίρμπουρινγκ εντίσιον νομίζω έχει κ άλλη τουρμπινα, ενώ ακουει από χαμηλά (από το τεστ του ντραιβ αυτά)

                      Εγω λεω οτι το Lada Aquarius ειναι πιο γρηγορο απο ολα.

                      υπάρχει λόγος να ειρωνεύεσαι?

                      σε ευθεία γραμμή ο εκομπουστ και ο συνδυασμός ντιστζι και τσι σκοτώνουν , ξεκάθαρα πράγματα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                          δεν ξέρω για του φοκους , αλλά ο 1600αρης στο οπς κλέινει σπίτια... δοκιμασμένο πολλάκις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                            Γιατί κοιτάτε μόνο την ιπποδύναμη? ΟΙ σχέσεις του κιβωτίου δεν σας απασχολούν? Το βάρος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                              Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                              Γιατί κοιτάτε μόνο την ιπποδύναμη? ΟΙ σχέσεις του κιβωτίου δεν σας απασχολούν? Το βάρος?

                              Αυτά είναι δικά τους προβλήματα, όχι δικά μας! Εμείς βλέπουμε το τελικό αποτέλεσμα! Αν και το βάρος και οι σχέσεις δεν διαφέρουν δραματικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                                Γιατί κοιτάτε μόνο την ιπποδύναμη? ΟΙ σχέσεις του κιβωτίου δεν σας απασχολούν? Το βάρος?

                                Στο μυαλό μου ήσουν
                                Οχι αγαπητέ,αυτά περνάνε σε δεύτερη μοίρα,ο καταναλωτής κοιτάει του γκούπ της πόρτας,τα ΑΛΟΓΑ,χαιδεύει τα πλαστικά κι αν του αφήσουν καλή εντύπωση-σε συνδυασμό πάντα με το σήμα βεβαίως βεβαίως,μην ξεχνιόμαστε-το ψώνισε.
                                Ανεση,στρίψιμο,άνεση σαλονιού,φρένα κλπ είναι όροι ανύπαρκτοι.
                                Οποιοι κατασκευαστές έπιασαν το νόημα απλά.....θησαυρίζουν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                  Για τον έκομπουστ δεν θα το λεγα. Δε μου άρεσε αυτό το μοτέρ και ο 180άρης στο Φόκους έγραψε παρόμοια νούμερα με την Giulietta 170 που είναι και 200 κυβικά μικρότερη.

                                  Γιατί κοιτάτε μόνο την ιπποδύναμη? ΟΙ σχέσεις του κιβωτίου δεν σας απασχολούν? Το βάρος?

                                  Στο μυαλό μου ήσουν
                                  Οχι αγαπητέ,αυτά περνάνε σε δεύτερη μοίρα,ο καταναλωτής κοιτάει του γκούπ της πόρτας,τα ΑΛΟΓΑ,χαιδεύει τα πλαστικά κι αν του αφήσουν καλή εντύπωση-σε συνδυασμό πάντα με το σήμα βεβαίως βεβαίως,μην ξεχνιόμαστε-το ψώνισε.
                                  Ανεση,στρίψιμο,άνεση σαλονιού,φρένα κλπ είναι όροι ανύπαρκτοι.
                                  Οποιοι κατασκευαστές έπιασαν το νόημα απλά.....θησαυρίζουν

                                  Δε συμφωνώ. Όλοι εδώ μέσα μιλάμε από οδηγικής απόψεως. Τι να το κάνω εγώ το Focus μου που στρίβει υπέροχα όταν δεν παίρνει τα πόδια του στο ισιάδι; Μεγάλη ευθύνη φέρει και το κιβώτιο... μοτοσυκλέτας! Δεν θα του χαριστώ για αυτό όμως. Πρόβλημά δικό τους είναι και για αυτό και θα το θάβω! Βέβαια το πήρα εν γνώσει μου για διαφόρους λόγους αλλά τα μειονεκτήματα τα αναγνωρίζω και τα λέω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Εμείς εδώ μέσα όμως δεν καθορίζουμε την αγορά γιατί οι πωλήσεις και οι τάσεις ης αγοράς άλλα λένε.
                                    Πχ ένα πανάλαφρο τιμόνι είναι must για το μέσο οδηγό κι ας μην έχει καμία πληροφορία κι αίσθηση με το δρόμο το οποίο σε μια κατάσταση πανικού ή σε μια υπερεκτιμημένη στροφή μπορεί να αποβεί και μοιραία.
                                    Οσο αναφορά το παράδειγμα με το focus το οποίο όντως όχι μόνο στρίβει αλλά έχει τιμόνι για σεμινάριο σε επίπεδο επιδόσεων πρέπει να αναλογιστούμε και τα kg τα οποία προσθέτονται στις καρότσες ανά.....εξέλιξη.
                                    Αρα μήπως πρέπει να ξαλαφρώσουμε τα αυτοκίνητα για είναι εμφανής οι πραγματικές τεχνολογικές καινοτομίες όπως οι εποδόσεις ανά λίτρο,τα εξελιγμένα συστήματα ψεκασμού κοκ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                      Αρα μήπως πρέπει να ξαλαφρώσουμε τα αυτοκίνητα

                                      Αμήν και πότε!

                                      Για το Focus πάντως μιλάω για το πρώτης γενιάς (1600-100 άλογα). Το δεύτερης γενιάς ήταν πολύ πιο γρήγορο και λόγω μοτέρ (ο Ti-VCT είχε ψυχή σε αντίθεση με το ψοφίμι Zetec του δικού μου) αλλά και κοντύτερου κιβωτίου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Απο που προκύπτει πως τα μοντέλα με την μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχουν χειρότερα ταιριασμένες σχέσεις μετάδοσης? Από πουθενά. Δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις για να δείτε ποιο είναι πιο γρήγορο και που, αν το αποτέλεσμα οφείλεται στην ισχύ ή στην σωστή εκμετάλλευση αυτής απο τις σχέσεις του κιβωτίου δεν έχει σημασία τελικά.

                                        Οι 'επιδόσεις ανα λίτρο' με ποια λογική (από μονο του σαν μέγεθος) έχει την παραμικρή σημασία? Σε αυτή την βλακεία βασίζεται η αποδοχή του αισχρού φορολογικού συστήματος του αυτοκιμνήτου από τους Έλληνες πολίτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Αρα μήπως πρέπει να ξαλαφρώσουμε τα αυτοκίνητα

                                          Αμήν και πότε!

                                          Με τις ισχύουσες τάσεις της αγοράς μην περιμένουμε κάτι τέτοιο,τουλάχιστον σύντομα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            δεν υπαρχει τροπος να ελαφρωσουν αισθητα τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης χωρις εκτοξευση του κοστους.

                                            η μειωση εξοπλισμου ειναι εκτος συζητησης γιατι κανενας (το 99%) δε θα αγοραζε αυτοκινητο χωρις τις σημερινες δεδομενες ευκολιες. Οποιος μπορει να ζησει χωρις αυτα, μπορει να αγορασει καποιο 15ετιας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 28 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr