-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Corolla TS
ΤΕΙΝ Superstreet με Electronic Damping Force Controller
DASTEK Unichip
C-ONE WRC Gear kit .....Corolla TS
Κρατάς τον κινητήρα, πετάς το υπόλοιπο, αγοράζεις μία Ελίζ προηγούμενης γενιάς με σπασμένο κινητήρα Ρόβερ, τον φοράς πάνω και ...έφυγες για την πίστα! -
Μην τη κοροϊδεύετε την TS αφού είπαμε:
...Κρίμα που οι μηχανικοί της Toyota στην προσπάθειά τους να την κάνουν λιγότερο καλή από την Celica ΤS, την έκαναν τελικά λιγότερo καλή από τον ανταγωνισμό.
Πάντως παίζει καμμιά πατέντα για το VDC? Δεν έχει δική του ασφάλεια ώστε να είναι δυνατή η παράκαψή του με ένα διακόπτη??
-
Epeidi exo to Corolla TS facelift edo kai 1 mina peripou tha ithela na po tis ediposeis mou.
O kinitiras einai molis stromenos (3.000 xiliometra) kai ta teleftea 500 to exo paeime minimum 5.000 strofes .
Loipon to stisimo den einai toso kalo oso se alla aftokinita (vlepe type-r px) alla poli kalitero apo to pre-facelift modelo. Episis exei apistefti anesi i anartisi, se epipedo pou den nomizo oti boroun oute kata diania na plisiasoun ta alla pou tha kopanane me tis 17ares kai to teza stisimo. Opos adistoixa kai i corolla den borei na ta akolouthisei stis strofes ston idio rythmo...
Afta ta 2 einai mia i alli....dialegeis kai pairneis. Ama theleis dineis 1.500 euro kai vazeis tin Kilowatt Variante2 anartisi kai striveis kai esi teleia, alla bye-bye anesi...O kinitiras pados einai apisteftos, kai stin eftheia vazeis kato ta perissotera psorogaziarika pou sou kounioudai (vlepe kati leon, kati A3, mini cooperS klp) min koitatai ta 8.4s pou dinei i Toyota, kapou sto 7.3s einai i pragmatikotita.
Episis apo exoplismo einai poli kalo, 8 aerosakoi, klimatismos, ta pada mesa, kai pedaporto ama thes, mono ta dermatina kathismata leipoun apo to vasiko exoplismo an ta thelei kapoios.Gia to VDC pou diamartireste oloi, apoti exo diavasei fisika kai boreis na to apenergopoiiseis kovodas mia asfaleia. Alla gnomi mou einai oti ama thes na 'paizeis' me asfaleia kalitera na einai energopoiimeno. Isos giati einai allos o orismos tou 'paixnidiou' gia emena. Pados otan beno sti strofi me polla, protimo na min matho to orio tou aftikinitou me ti methodo 'trial and error' alla na me kopsei to VDC. Kai gnostos mou me type-r pou stoukare se vroxines sinthikes, ek ton isteron parakalouse eixe kai to type-r tou afta ta 'diavolika' sistimata.
Gnomi mou? An thes anesi kai taxytita se kali timi kai axiopistia einai i proti epilogi.
An thes na striveis teza tote mallon prepei na tin apofygeis ektos an eisai apofasismenos na kaneis metatropes (an kai mazi me to kostos ton metatropon pali ftinotera apo ena type-r sou vgenei kai exeis kai kalitero exoplismo mesa).Telika? Kata ti gnomi mou einai kelepouri gia ta lefta tis, alla akoma pio kelepouri einai to RX-8 challenge.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Corolla TS
ΤΕΙΝ Superstreet με Electronic Damping Force Controller
DASTEK Unichip
C-ONE WRC Gear kit ........ άντε , να προσθέσω και Νο 40 fuse out
....και 35000 Ευρώ!
Άριστη,φοβερή και τρομερή επιλογή,μαζί σου!! (βάλε γελάκια εδώ)Βασίλη,θα με πηγαίνει βόλτες μετά από αυτό?
Ξεπερνά ελάχιστα τα 30Κ ...... αλλά με τέτοια που γράφεις ούτε μέχρι τα Μέγαρα !!!
Αν μου επιτρέπετε...
Με το κλειδί στο χέρι 26215
ΤΕΙΝ Superstreet 1500
DASTEK Unichip 600
C-ONE Gear kit + κάτι ψηλά από Celica (ε, όχι και το WRC ρε Βασίλη ) 1500Σύνολο 29815 Ευρώ! Just perfect! E, αν θες βάζεις και το Electronic Damping Force Controller με 300, έτσι για το γμτ
Φέρτε μετά το CTR και το GTI και ελάτε μαζί μου βόλτα στην Παύλιανη να σας δούμεFactory Technical Bulletin #1.989.034
'#40 fuse is welded on its base.If removed,will cause the engine to stop or operate eratically or get in warp drive and leave this planet'
Ε, τα κατάφερες να πεις και κάτι πετυχημένο
ΥΓ: Μην παρεξηγηθείτε μερικοί τώρα, πλάκα κάνουμε
-
Και για να σοβαρευτούμε λίγο.
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Epeidi exo to Corolla TS facelift edo kai 1 mina peripou tha ithela na po tis ediposeis mou.O kinitiras einai molis stromenos (3.000 xiliometra) kai ta teleftea 500 to exo paeime minimum 5.000 strofes .
Ωραία! Φαντάζομαι ο ήχος εκεί στις 6200+ να είναι το κάτι άλλο. Μέχρι τα πόσα χλμ το κράτησες εκεί γύρω στις 4000;
Απ' όσο έχω διαβάσει και αλλού μάλλον όσο περνάει ο καιρός θα ανοίγει κι άλλο ο κινητήραςLoipon to stisimo den einai toso kalo oso se alla aftokinita (vlepe type-r px) alla poli kalitero apo to pre-facelift modelo. Episis exei apistefti anesi i anartisi, se epipedo pou den nomizo oti boroun oute kata diania na plisiasoun ta alla pou tha kopanane me tis 17ares kai to teza stisimo. Opos adistoixa kai i corolla den borei na ta akolouthisei stis strofes ston idio rythmo...
Afta ta 2 einai mia i alli....dialegeis kai pairneis. Ama theleis dineis 1.500 euro kai vazeis tin Kilowatt Variante2 anartisi kai striveis kai esi teleia, alla bye-bye anesi...Έτσι είναι. Παίρνεις ένα γρήγορο GT γιατί δίνεις αλλού προτεραιότητα. Πάντως, αν πάλι θέλεις και στροφιλίκι στο όριο, με σχετικά λίγα χρήματα (που στο σύνολό τους δεν ξεπερνούν τις τιμές των ανταγωνιστών) τα καταφέρνεις μια χαρά
O kinitiras pados einai apisteftos, kai stin eftheia vazeis kato ta perissotera psorogaziarika pou sou kounioudai (vlepe kati leon, kati A3, mini cooperS klp) min koitatai ta 8.4s pou dinei i Toyota, kapou sto 7.3s einai i pragmatikotita.
Όντως αυτό το 8,4 είναι πολύ χλωμό (Politics βλέπεις). Πάντως με άλλη κλιμάκωση στο κιβώτιο και καλύτερη πρόσφυση στην εκκίνηση θα ήταν ακόμα καλύτερα
Episis apo exoplismo einai poli kalo, 8 aerosakoi, klimatismos, ta pada mesa, kai pedaporto ama thes, mono ta dermatina kathismata leipoun apo to vasiko exoplismo an ta thelei kapoios.
Έχεις βάλει την ηλιοροφή; (Με ενδιαφέρει σχετικά με τους αερόσακους κεφαλής)
-
Μπα, 'Ηρθε κι αίτιος....?8)
Λοιπόν ΤS δαγκωτό!
Λόγω τιμής και λόγω αγύριστου κεφαλιού . Είπατε πουθενά ότι οι alfisti είναι κολλημένοι? Λάθος! Υπάρχουν και κορολλάκηδες!Σοβαρά τώρα:
Λάστιχα οποσδήποτε αλλαγή, εδώ έρχεται το Α3 με τους 102 με 225/17 και η ΤS με 192, 195/16 -
Ο χρήστης syele έγραψε:
C-ONE Gear kit + κάτι ψηλά από Celica (ε, όχι και το WRC ρε Βασίλη )Εβαλα και λίγο WRC για να ψαρώνουνε μερικοί
-
πραγματικά δεν έχει νόημα να πάρεις την κορόλα και να μην περιμένεις το γκολφ! Σχεδόν τα ίδια λεφτά (άντε, με κανά πολύμπριζο λιγότερο) και τουλάχιστον δυο κλικ πάνω στα μικρότερα κυβικά! Άλλωστε, σίγουρα καλό αμάξι, αλλά μάλλον δεν ενθουσίασε ποτέ και κανέναν
Πάντως, η κατηγορία έχει αρχηγό εδώ και καιρό:χόντα!απίστευτο κράτημα, με κινητήρα που μοιάζει με Μ3 έχοντας δύναμη παντού (θυμάστε την γνωριμία-διθύραμβο των 4 στην Ιταλία;).
Βέβαια, κουβέντα κάνουμε, για το τί να πάρουν οι άλλοι, αφού στα ίδια λεφτά υπάρχει το RX8. Άλλη κατηγορία, ίδια λεφτά, πανέμορφο, χώροι ΟΚ, μάλλον μπροστά σε κάθε διαδρομή. Aμάξι που θα σε κάνει να ξυπνάς με χαρά για να πας στη δουλειά, θα ερωτευτείς, πόσο μάλλον αφού θα ξέρεις πως είναι κάτω των30 (χιλιάδων), ακρίβώς όπως και οι μοιραίες γυναίκες κάτω των 30 (χρονών), έστω και αν φοβάσαι πως θα σου βγάλουν το λάδι, εσύ εκεί (που το μάζντα το ανάποδο δηλαδή, θα σου τρώει λίγο λάδι). Απλά, θα το βλέπεις μέσα από την κορόλα ΤS και θα λες 'ΤΣ ΤΣ' . Και μη στο πει και η συνοδηγός δηλαδή και χτυπάς το κεφάλι σου στον αερόσακο οροφής. -
Syele tin iliorofi den tin evala afou den me endiefere.
Ton kinitira ton piga tia 2.500 xiliometra mexri 4.000 strofes. Aposo exo akousei mexri ta 20.000 km tha anoigei sinexeia...alla kai tora to niotheis afto to xepetagma stis 6.250 strofes, kai o porotikos ixos .....pou mono ena type-r borei na ftasei.Sxetika me to golf, ofeilo na omologiso oti exoun kanei poli kali douleia afti ti fora oi mixanikoi tis VW, kai me tin anartisi pollaplon sindesmon adigrafi tou focus to amaxi einai pragmatika kalo sto dromo. Kai ston exoplismo einai plires opos i TS, alla einai 5.000 parapano stin timi.
Kai genika ego to golf de tha to eperna me tipota giati to fovamai se pragmata pou den fenodai distixos se reviews periodikon kai dokimes....
Apo ebeiria me 6 golf mexri stigmis (katoxoi gnostoi mou) ipirxan kai sta 6 polla provlimata axiopistias kai poli kaki exipiretisi apo tin VW, giafto ego exo valei mavro stin VW kai den agorazo akoma kai 300 ippous me 20.000 euro na mou dosei. I axiopistia kai to after-sales service einai kai afta simadika stoixeia stin apofasi agoras aftokinitou (gia emena toulaxiston kai tous perissoterous fadazomai), kai kalos i kakos ekei i Toyota den xtypietai.Diladi gia na katalavenomaste pistevo oti to golf tha einai kalitero aftokinito sinolika sto dromo (me exeresi tin anesi) alla einai kai 5k euro parapano, kai ama einai na katariesai tin ora pou to pires otan tha trexeis sto sinergeio...
Pados to RX8 opos eipe kapoios parapano efstoxa....einai amaxi pou tha to vlepeis to proi kai tha beneis mesa kai tha sou ftiaxnei to kefi! Tha goustareis na kathese stin kinisi pigenodas sti douleia sou (gia tous anoiktous dromous den to sizitame me opoiodipote amaxi 200 ippon opos afta ). Ligo ton Wankel ton fovamai se axiopistia alla...
-
Φίλε OSFP χαίρομαι για σένα, έκανες πιστεύω μια πολύ καλή επιλογή και χαίρεσαι ένα αυτοκίνητο από τα καλύτερα στην κατηγορία του! Τρομερός κινητήρας, καλή συμπεριφορά, φοβερή ποιότητα, απίστευτη μεταπωλητική συμπεριφορά της εταιρίας.. εντάξει δεν στρίβει με την ακρίβεια και την αυτοπεποίθηση άλλων, αλλά αυτός ο τομέας δεν είναι και ο μόνος που υπάρχει βρε αδελφέ... άσε που αναρτησιακά οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να βελτιωθεί από λίγο έως θεαματικά, οπότε αν και εφόσον, μπορείς να κάνεις πολλά..
Να το χαίρεσαι!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Φίλε OSFP χαίρομαι για σένα, έκανες πιστεύω μια πολύ καλή επιλογή και χαίρεσαι ένα αυτοκίνητο από τα καλύτερα στην κατηγορία του! Τρομερός κινητήρας, καλή συμπεριφορά, φοβερή ποιότητα, απίστευτη μεταπωλητική συμπεριφορά της εταιρίας.. **εντάξει δεν στρίβει με την ακρίβεια και την αυτοπεποίθηση άλλων, αλλά αυτός ο τομέας δεν είναι και ο μόνος που υπάρχει βρε αδελφέ... **άσε που αναρτησιακά οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να βελτιωθεί από λίγο έως θεαματικά, οπότε αν και εφόσον, μπορείς να κάνεις πολλά..Να το χαίρεσαι!
Πέστα Χρυσόστομε
Αμάν πια, τον φάγατε τον άνθρωπο -
Σοβαρά τώρα, παρά τον τίτλο του θέματος.
Η λογική 'ναι το Χ αυτοκίνητο των 25000 ευρώ δεν είναι όσο καλό είναι το Υ των 30000, αλλά αν του βάλεις αναρτήσεις των 2000 ευρώ και κιτ τάδε των 1000 πάει 28000 και γίνεται καλύτερο και γλυτώνεις και 2 χιλιάρικα' δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο. Βασικά δε τη θεωρώ καν 'λογική'.
Καταρχήν διότι αυτό το 'παιχνίδι' δεν έχει τέλος. Λέει ο syele 'αν βάλω στην TS TEIN κτλ. κτλ. θα τα πατάω τα CTR', λέει ο droemmen (πχ.) 'αν βάλω στην 147 1.6 το Ti Pack και κομπρέσσορα θα πατάω τις TS και τα CTR', λέει ο nass 'αν βάλω στο CTR Quaife και Hondata θα πατάω τα Focus RS' (και εννοείται και τη 'βελτιωμένη' TS) κτλ. κτλ. Μα φυσικά, και αν φτιάξω ένα 106 αγωνιστικό group A θα τα πατάω όλα αυτά. Get my point ? Οι μόνοι που κερδίζουν από αυτά είναι οι βελτιωτές και οι κάθε λογής 'ειδικοί'. Εμείς χάνουμε χρήμα (πχ. πόσο θα πουλήσεις φίλε syele μετά από χρόνια την TS 'μαμά' και πόσο με την ΤΕΙΝ ? Ή θα βγεις στις 'Μικρές αγγελίες' και θα πουλάς μεταχειρισμένη ΤΕΙΝ ?) αλλά το κυριότερο χρόνο και 'peace of mind'.
Πόσο κοστίζουν άραγε ο χρόνος του ψαξίματος, ο χρόνος του συνταιριάσματος όλων αυτών (με πιθανές και ενδεχόμενες αποτυχίες), ο χρόνος της ρύθμισης (έχει ρυθμίσει ποτέ πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις ? Τι είναι καλύτερο ? 3 κλικ στο rebound και 2 στο bound ή αντίστροφα συν 1 πόντο χαμηλότερο ?) Εγώ λέω πως κοστίζουν ΠΟΛΥ περισσότερο από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς.
Και βέβαια παραμένει ως ερωτηματικό το πόσο ομοιογενές και 'ευρέως φάσματος λειτουργίας' είναι το αποτέλεσμα και πόσο κοντά είναι στον αρχικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διότι αν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με σκοπό να το βελτιώσεις (όχι αν εξαντλήσεις τις δυνατότητες του ή διαπιστώσεις ένα ελάττωμα, αλλά εξ΄ αρχής), τότε λέω πως δεν αγόρασες το σωστό αυτοκίνητο in the first place.
Ή διαφορετικά, αν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα ακριβότερα αυτοκίνητα, θα αγόραζαν όλοι Yugo και θα το έφτιαχναν CTR
-
Type R.
Οδηγήστε το και μετά πείτε μου για την Κορόλα, η οποία κατεμέ δεν είναι 'άνετη', είναι μαλακή με πολλά και μαλακά σάιλεντ μπλοκ. -
Αμαξάρα είναι το TSport. Άνετο, γρήγορο, εξοπλισμένο, ασφαλές, εύχρηστο, αξιόπιστο, με καλή αντιπροσωπεία και εγγύηση, καλοστημένο, σπορ και ταυτόχρονα οικογενειακό. Πόσοι εδώ μέσα έχουν πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο άραγε;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σοβαρά τώρα, παρά τον τίτλο του θέματος.Η λογική 'ναι το Χ αυτοκίνητο των 25000 ευρώ δεν είναι όσο καλό είναι το Υ των 30000, αλλά αν του βάλεις αναρτήσεις των 2000 ευρώ και κιτ τάδε των 1000 πάει 28000 και γίνεται καλύτερο και γλυτώνεις και 2 χιλιάρικα' δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο. Βασικά δε τη θεωρώ καν 'λογική'.
Καταρχήν διότι αυτό το 'παιχνίδι' δεν έχει τέλος. Λέει ο syele 'αν βάλω στην TS TEIN κτλ. κτλ. θα τα πατάω τα CTR', λέει ο droemmen (πχ.) 'αν βάλω στην 147 1.6 το Ti Pack και κομπρέσσορα θα πατάω τις TS και τα CTR', λέει ο nass 'αν βάλω στο CTR Quaife και Hondata θα πατάω τα Focus RS' (και εννοείται και τη 'βελτιωμένη' TS) κτλ. κτλ. Μα φυσικά, και αν φτιάξω ένα 106 αγωνιστικό group A θα τα πατάω όλα αυτά. Get my point ? Οι μόνοι που κερδίζουν από αυτά είναι οι βελτιωτές και οι κάθε λογής 'ειδικοί'. Εμείς χάνουμε χρήμα (πχ. πόσο θα πουλήσεις φίλε syele μετά από χρόνια την TS 'μαμά' και πόσο με την ΤΕΙΝ ? Ή θα βγεις στις 'Μικρές αγγελίες' και θα πουλάς μεταχειρισμένη ΤΕΙΝ ?) αλλά το κυριότερο χρόνο και 'peace of mind'.
Δε διαφωνώ καθόλου nass μ' αυτά που λες. Τα περισσότερα που γράφτηκαν (ιδίως ο τρόπος ) είχαν χιουμοριστική διάθεση.
Άλλωστε όλα τα αυτοκίνητα που είχα ήταν πάντα 'μαμά' με 0 προσθήκες ή βελτιώσεις.
Βέβαια όλα είναι θέμα φιλοσοφίας. Εγώ, σε γενικές γραμμές, έχω αυτή που υποστηρίζεις και εσύ. Άλλωστε οποιαδήποτε επέμβαση στην μηχανή σημαίνει πέρας εγγυήσεως.
Άλλοι, όμως διαφωνούν γιατί πολύ απλά τους αρέσει πολύ να επεμβαίνουν στο αυτοκίνητο με διάφορους τρόπους.
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.Πόσο κοστίζουν άραγε ο χρόνος του ψαξίματος, ο χρόνος του συνταιριάσματος όλων αυτών (με πιθανές και ενδεχόμενες αποτυχίες), ο χρόνος της ρύθμισης (έχει ρυθμίσει ποτέ πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις ? Τι είναι καλύτερο ? 3 κλικ στο rebound και 2 στο bound ή αντίστροφα συν 1 πόντο χαμηλότερο ?) Εγώ λέω πως κοστίζουν ΠΟΛΥ περισσότερο από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς.
Αυτό είναι πολύ σχετικό. Ο χρόνος ψαξίματος ή/και συνταιριάσματος που αφιερώνει κάποιος δε γίνεται επί τούτου. Γίνεται επειδή σου αρέσει η όλη διαδικασία και στο τέλος αν προκύψει κάτι καλό, ε, μπορείς να το βάλεις / κάνεις.
Μ' αυτό το σκεπτικό λοιπόν δεν κοστίζει καθόλου παραπάνω. Αν πας ανάποδα. Θέλω να βελτιώσω οπωσδήποτε και άρα ψάχνω επιμόνωσ και συνεχώς, τότε ναι κοστίζει πολύ. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σοβαρά τώρα, παρά τον τίτλο του θέματος.Η λογική 'ναι το Χ αυτοκίνητο των 25000 ευρώ δεν είναι όσο καλό είναι το Υ των 30000, αλλά αν του βάλεις αναρτήσεις των 2000 ευρώ και κιτ τάδε των 1000 πάει 28000 και γίνεται καλύτερο και γλυτώνεις και 2 χιλιάρικα' δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο. Βασικά δε τη θεωρώ καν 'λογική'.
Καταρχήν διότι αυτό το 'παιχνίδι' δεν έχει τέλος. Λέει ο syele 'αν βάλω στην TS TEIN κτλ. κτλ. θα τα πατάω τα CTR', λέει ο droemmen (πχ.) 'αν βάλω στην 147 1.6 το Ti Pack και κομπρέσσορα θα πατάω τις TS και τα CTR', λέει ο nass 'αν βάλω στο CTR Quaife και Hondata θα πατάω τα Focus RS' (και εννοείται και τη 'βελτιωμένη' TS) κτλ. κτλ. Μα φυσικά, και αν φτιάξω ένα 106 αγωνιστικό group A θα τα πατάω όλα αυτά. Get my point ? Οι μόνοι που κερδίζουν από αυτά είναι οι βελτιωτές και οι κάθε λογής 'ειδικοί'. Εμείς χάνουμε χρήμα (πχ. πόσο θα πουλήσεις φίλε syele μετά από χρόνια την TS 'μαμά' και πόσο με την ΤΕΙΝ ? Ή θα βγεις στις 'Μικρές αγγελίες' και θα πουλάς μεταχειρισμένη ΤΕΙΝ ?) αλλά το κυριότερο χρόνο και 'peace of mind'.
Πόσο κοστίζουν άραγε ο χρόνος του ψαξίματος, ο χρόνος του συνταιριάσματος όλων αυτών (με πιθανές και ενδεχόμενες αποτυχίες), ο χρόνος της ρύθμισης (έχει ρυθμίσει ποτέ πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις ? Τι είναι καλύτερο ? 3 κλικ στο rebound και 2 στο bound ή αντίστροφα συν 1 πόντο χαμηλότερο ?) Εγώ λέω πως κοστίζουν ΠΟΛΥ περισσότερο από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς.
Και βέβαια παραμένει ως ερωτηματικό το πόσο ομοιογενές και 'ευρέως φάσματος λειτουργίας' είναι το αποτέλεσμα και πόσο κοντά είναι στον αρχικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διότι αν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με σκοπό να το βελτιώσεις (όχι αν εξαντλήσεις τις δυνατότητες του ή διαπιστώσεις ένα ελάττωμα, αλλά εξ΄ αρχής), τότε λέω πως δεν αγόρασες το σωστό αυτοκίνητο in the first place.
Ή διαφορετικά, αν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης τα ακριβότερα αυτοκίνητα, θα αγόραζαν όλοι Yugo και θα το έφτιαχναν CTR
Για μένα είναι απολύτως λογικό να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που ήδη έχει αυτά που θέλεις και με τη λογική του 'ό,τι παλιώνει αντικαθίσταται με καλύτερο' να το κάνεις ακόμα καλύτερο. Π.χ. όταν τελειώσουν τα μαμά αμορτισέρ να βάλεις aftermarket. Έτσι δεν σου φαίνονται και τα έξοδα των επι μέρους βελτιώσεων.
Αν όμως αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που δεν σου αρέσει (όχι απαραίτητα 'μειονέκτημα') με σκοπό να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το αλλάξεις, αλλάζοντας στην ουσία το χαρακτήρα του αυτοκινήτου τότε η αρχική επιλογή ήταν λάθος.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Δε διαφωνώ καθόλου nass μ' αυτά που λες. Τα περισσότερα που γράφτηκαν (ιδίως ο τρόπος ) είχαν χιουμοριστική διάθεση.
Άλλωστε όλα τα αυτοκίνητα που είχα ήταν πάντα 'μαμά' με 0 προσθήκες ή βελτιώσεις.Αρα να μην κοιτάω των καθρέπτη μου όταν κυκλοφορώ στην Παύλιανη...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για μένα είναι απολύτως λογικό να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που ήδη έχει αυτά που θέλεις και με τη λογική του 'ό,τι παλιώνει αντικαθίσταται με καλύτερο' να το κάνεις ακόμα καλύτερο. Π.χ. όταν τελειώσουν τα μαμά αμορτισέρ να βάλεις aftermarket. Έτσι δεν σου φαίνονται και τα έξοδα των επι μέρους βελτιώσεων.Αν όμως αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που δεν σου αρέσει (όχι απαραίτητα 'μειονέκτημα') με σκοπό να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για να το αλλάξεις, αλλάζοντας στην ουσία το χαρακτήρα του αυτοκινήτου τότε η αρχική επιλογή ήταν λάθος.
Ναι έχεις δίκιο, αλλά υπάρχει και η άλλη άποψη που λέει ότι 'εμένα' μου αρέσει να το σκαλίζω και να ψάχνομαι και και και. Φυσικά χρειάζεται χρόνος και χρήμα για αυτό.
Πιστεύω όμως ότι όσοι ασχολούνται γενικώς με μετατροπές στο στήσιμο και όχι μόνο, είναι αυτοί που πραγματικά αγαπάνε το αυτοκίνητο και την αυτοκίνηση. (Δεν αναφέρομαι φυσικά σε αυτούς με μπουριά και αεροτομές και δυνατά στερεοφωνικά).
Ακόμα και εσύ έχεις μια Alfasud και την προσέχεις την φτιάχνεις κ.λ.π. το οποίο πιστεύω ότι σε τιμά. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε διαφωνώ καθόλου nass μ' αυτά που λες. Τα περισσότερα που γράφτηκαν (ιδίως ο τρόπος ) είχαν χιουμοριστική διάθεση.
Άλλωστε όλα τα αυτοκίνητα που είχα ήταν πάντα 'μαμά' με 0 προσθήκες ή βελτιώσεις.Αρα να μην κοιτάω των καθρέπτη μου όταν κυκλοφορώ στην Παύλιανη...
Με τον συγκεκριμένο...δεν χρειάζεται να ανησυχείς!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι έχεις δίκιο, αλλά υπάρχει και η άλλη άποψη που λέει ότι 'εμένα' μου αρέσει να το σκαλίζω και να ψάχνομαι και και και. Φυσικά χρειάζεται χρόνος και χρήμα για αυτό.Σύμφωνοι αλλά 'εσύ' δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι 'θα το βελτιώσεις'.
Πιστεύω όμως ότι όσοι ασχολούνται γενικώς με μετατροπές στο στήσιμο και όχι μόνο, είναι αυτοί που πραγματικά αγαπάνε το αυτοκίνητο και την αυτοκίνηση.
Φυσικά.
Ακόμα και εσύ έχεις μια Alfasud και την προσέχεις την φτιάχνεις κ.λ.π. το οποίο πιστεύω ότι σε τιμά.
Ευχαριστώ. Όμως οι μετατροπές που της έκανα είναι βελτιώσεις και δεν αλλάζουν το χαρακτήρα της. Αν κάνω κάποια εκτεταμένη αλλαγή (π.χ. να βάλω πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση) θα την κάνω όταν και αν αποφασίσω να την κάνω αμιγώς track-day car (μάλλον απίθανο).
Πειράγματα για την TS!!! (εκ διασπάσεως θέματος)