-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα.Δεν αναφέρθηκα σε aftemarket προϊόντα.
το ξερω, αλλα δεν εχει καμια διαφορά. Το 'ψωνιο' ή το 'μερακι' της βελτιωσης ειναι θεμα ανθρωπου και οχι αυτοκινητου. Βελτιωση μπορει να ψαχνει αυτος που εχει uno 1.1 αλλα και ο κατοχος F548.
Εγώ δεν νομίζω αυτά να αφορούν βελτιώσεις. Όταν ο άλλος αγοράζει μία έκδοση συγκεκριμένη και στην πορεία βλέπει ότι του λείπουν κάποια πράγματα, που είναι σε άλλες εκδόσεις και προσπαθεί να τα βάλει, αυτά δεν είναι βελτιώσεις αλλά περίπτωση λαθεμένης αγοράς.
υπαρχουν 3 περιπτωσεις:
αυτοι που ασχολουνται με μηχανικες βελτιωσεις (ή αλλαγες οπως θες πεστο...)
αυτοι που ασχολουνται με αισθητικες βελτιωσεις
αυτοι που ασχολουνται και με τα δυο παραπανω -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
υπαρχουν 3 περιπτωσεις:
αυτοι που ασχολουνται με μηχανικες βελτιωσεις (ή αλλαγες οπως θες πεστο...)
αυτοι που ασχολουνται με αισθητικες βελτιωσεις
αυτοι που ασχολουνται και με τα δυο παραπανωΑγόρασα το Rallye και θέλω να βάλω επάνω το ΡΑΔΙΟCDMP3 του GT, τα δερμάτινα καθίσματα του GT, τα φυμέ φανάρια του GT, τις ζάντες του RC, τον ανιχνευτή πίεσης του GT το Cruise Control του RC, το Clima του GT, την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων του GT, το λεβιέ ταχυτήτων του GT, το τελικό του RC, την ανάρτηση του RC, τα δισκόφρενα του RC, τις ζάντες του RC, τα ασημένια προβολάκια του GT, την μάσκα αλουμινίου του GT, την AUX IN του GT κλπ...
Είναι αυτά βελτιώσεις; Εγώ θεωρώ ότι δεν είναι.
Θεωρώ ότι αγόρασα κάτι που τελικά δεν με καλύπτει ή δεν μου αρέσει ή αισθάνομαι 'κάπως' που τα έχουν κάποιοι άλλοι.Αν εσείς αυτά τα θεωρείτε βελτιώσεις, ok. πάω πάσο.
-
Επίσης - νταξ, την έχουμε τραβήξει απ' τα βυζιά την κουβέντα, αλλά δεν πειράζει - υπάρχει αυτός που πράττει 'βλέποντας και κάνοντας' και υπάρχει και αυτός που συνειδητά έχει κάνει την όποια αγορά. Είτε της 'ανώτερης' έκδοσης, είτε της 'πιο βασικής', έχοντας στο πλάνο του ότι θα κάνει συγκεκριμένα 3-5-10 κινήσεις εκ των υστέρων.
Edit: Νίκο προφανώς στην ακραία περίπτωση που αναφέρεις δε μιλάμε για ανάγκη για την ακριβότερη έκδοση, εξ' αρχής, αλλά μάλλον για ανάγκη για ψυχολόγο.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
την έχουμε τραβήξει απ' τα βυζιά την κουβέντα,Στάνταρ... Να περνά και η ώρα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα.Δεν αναφέρθηκα σε aftemarket προϊόντα.
το ξερω, αλλα δεν εχει καμια διαφορά. Το 'ψωνιο' ή το 'μερακι' της βελτιωσης ειναι θεμα ανθρωπου και οχι αυτοκινητου. Βελτιωση μπορει να ψαχνει αυτος που εχει uno 1.1 αλλα και ο κατοχος F548.
Εγώ δεν νομίζω αυτά να αφορούν βελτιώσεις. Όταν ο άλλος αγοράζει μία έκδοση συγκεκριμένη και στην πορεία βλέπει ότι του λείπουν κάποια πράγματα, που είναι σε άλλες εκδόσεις και προσπαθεί να τα βάλει, αυτά δεν είναι βελτιώσεις αλλά περίπτωση λαθεμένης αγοράς.
Με αυτό που είπες το έχεις καλύψει όλο το θέμα. Γιατί κατά 99% όλα τα επιπρόσθετα που έχει μια πιο πλούσια έκδοση και που θές να βάλεις στην δικιά σου φτωχότερη έκδοση συνήθως ανεβάζουν το λογαριασμό σε τιμή μεγαλύτερη απο την τιμή την ίδια της πιο πλούσιας έκδοσης ενός αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Με αυτό που είπες το έχεις καλύψει όλο το θέμα. Γιατί κατά 99% όλα τα επιπρόσθετα που έχει μια πιο πλούσια έκδοση και που θές να βάλεις στην δικιά σου φτωχότερη έκδοση συνήθως ανεβάζουν το λογαριασμό σε τιμή μεγαλύτερη απο την τιμή την ίδια της πιο πλούσιας έκδοσης ενός αυτοκινήτου.
Αυτό που γράφεις είναι το μόνο σίγουρο.
Και εκτός των άλλων πρέπει να διαθέτεις και μία αποθήκη με πράγματα που σου μένουν από την 'φτωχή' έκδοση.Πάντως οφείλουμε να δικαιολογήσουμε και αγορές που έγιναν όταν δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση ή (ηθελημένη) παραπληροφόρηση ή και αναγκαστικές. Και τέτοιες αγορές γίνονται πολλές στην χώρα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
Κοίτα, μια εργοστασιακή ανάρτηση που κάνει διαφορά προς το καλύτερο γενικώς (όπως αυτή του RC) θα μου ήταν κι εμένα ευπρόσδεκτη. Από κει και πέρα, το 6άρι σασμαν του Rallye μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο ΤΟΣΟ προς το καλύτερο, που έπαθα (αρνητική) πλάκα όταν βγήκα από αυτό και μπήκα στο RC
ΙΣΩΣ η κλιμάκωση του RC να βολεύει περισσότερο στα Μέγαρα, ας πούμε, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Στο δρόμο, αν ξέρεις τι κάνεις με τα χέρια και τα πόδια σου, ούτε τα 20 άλογα επιπλέον θα σε πάνε ταχύτερα, ούτε καν η ανάρτηση τόσο. Αναβαθμισμένα φρένα και ESP που βγαίνει, ναι.
-
@Κrusenstern
Φυσικα και δεν ειναι δικη σου ευθυνη, αλλα με την ευκαιρια, και επειδη συνεργαζεσαι με το περιοδικο,
μηπως εχεις καποια αποψη επι του προκειμενου:viewtopic.php?f=15&t=50056&start=375#p2427752
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κοίτα, μια εργοστασιακή ανάρτηση που κάνει διαφορά προς το καλύτερο γενικώς (όπως αυτή του RC) θα μου ήταν κι εμένα ευπρόσδεκτη. Από κει και πέρα, το 6άρι σασμαν του Rallye μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο ΤΟΣΟ προς το καλύτερο, που έπαθα (αρνητική) πλάκα όταν βγήκα από αυτό και μπήκα στο RCΙΣΩΣ η κλιμάκωση του RC να βολεύει περισσότερο στα Μέγαρα, ας πούμε, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Στο δρόμο, αν ξέρεις τι κάνεις με τα χέρια και τα πόδια σου, ούτε τα 20 άλογα επιπλέον θα σε πάνε ταχύτερα, ούτε καν η ανάρτηση τόσο. Αναβαθμισμένα φρένα και ESP που βγαίνει, ναι.
Καλά τα λες. Όταν κάτι το θέλεις συνειδητά τότε ανάλογα κινείσαι πριν ή και μετά την αγορά.
-
Ωραία όλα αυτά που λέτε αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι όσον αφορά το 207 RC και το Rallye από μια πρόχειρη ματιά στο car.gr είδα πολλά μεταχειρισμένα και με λίγα χιλιόμετρα γιατί να γίνετε αυτό? Επίσης είδα πολλές Mito 155 αυτός ο κινητήρας πλέον δεν βγαίνει? Καλά πάρα πολλά μεταχειρισμένα είχε το OPC...
Κάτι άλλο τώρα όσον αφορά το αυτόματα κιβώτια τώρα πχ το DSG θέλουν κάποιο service σε κάποια χιλιόμετρα έχω ακούσει μετά από κάτι χιλιόμετρα θέλουν αλλαγή ή κάτι τέτοιο είναι ακριβό το κόστος αλλαγής τους?ΥΓ1. δεν έβαλα την SS στο Abarth γιατί είναι κιτ και όποιος θέλει τη βάζει άμα ήταν θα έβαζα και την DS3 Racing(αν και νομίζω εδώ δεν είναι κιτ) αν και ανεβαίνει σε τιμή
ΥΓ2. κάτι τελευταίο όσον αφορά τις ασφάλειες αυτόν τον αυτοκινήτων δεν πληρώνουν το ίδιο ποσό με τα κοινά 1400cc ή 1600cc πληρώνουν πολλά περισσότερα? -
Το DSG, ειδικά το μικρό 7αρι που είναι στεγνό, θέλει ελάχιστη συντήρηση. Τα πιο μεγάλα θέλουν το λαδάκι τους κάθε 60.000χλμ, όπως αντίστοιχα θέλει ένα χειροκίνητο τη βαλβολίνη του κτλ. Κατά τα άλλα οφείλουν να λειτουργούν όσο λειτουργεί και το υπόλοιπο αυτοκινητο, άσχετα αν αυτό εν τέλει συμβαίνει σπάνια.
Η Mito 155 έχει αντικατασταθεί από τη Mito QV. Δεν προσφέρεται πλέον.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κrusenstern
Φυσικα και δεν ειναι δικη σου ευθυνη, αλλα με την ευκαιρια, και επειδη συνεργαζεσαι με το περιοδικο,
μηπως εχεις καποια αποψη επι του προκειμενου:viewtopic.php?f=15&t=50056&start=375#p2427752
Σιγη ιχθυος απο τον συνεργατη των 4τροχων, Κο Λεμάνη...Ο οποιος δεν εχει υπογραψει το σχετικο αρθρο, αλλα τουλαχιστον αφου εμφανιστηκε και στο παρον τοπικο, θα μπορουσε να εκφερει την προσωπικη του αποψη, και να ειχαμε μια πιο ξεκαθαρη εικονα για το τι τελικα ισχυει, και τι οχι.
Κριμα παντως, στο περιοδικο, να υπαρχει ελλειψη συντονισμου,
και δυο φορες κριμα, να αποτυπωνονται, λανθασμενες εντυπωσεις, που κανουν 'μπαμ', και αυτο να περναει 'ντουκου'... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το DSG, ειδικά το μικρό 7αρι που είναι στεγνό, θέλει ελάχιστη συντήρηση. Τα πιο μεγάλα θέλουν το λαδάκι τους κάθε 60.000χλμ, όπως αντίστοιχα θέλει ένα χειροκίνητο τη βαλβολίνη του κτλ.Ασχετο και το DSG7 έχει ξηρούς ΣΥΜΠΛΕΚΤΕΣ αυτό δε σημαίνει ότι το υπόλοιπο κιβώτιο δεν έχει βαλβολίνη... Η οποία χρειάζεται αλλαγή περιοδικά όπως και τα κανονικά κιβώτια... Σωστά ?
Αντίστοιχα το υγρού τύπου DSG6 θέλει αλλαγή βαλβολίνης και για το κιβώτιο και για τους συμπλέκτες. Σωστά ? -
Σωστά!
-
E άρα η διαφορά είναι στην ποσότητα της βαλβολίνης (μόνο κιβώτιο ή κιβώτιο+συμπλέκτες πχ. το δικό μου υγρού τύπου παίρνει 8 λίτρα αν θυμάμαι καλά ), όχι στη συχνότητα της αλλαγής της (60000 χλμ. είναι αρκετά λογικό διάστημα για αλλαγή βαλβολίνης έτσι και αλλιώς)
-
Ναι αυτό εννοούσα, γι' αυτό έγραψα 'ελάχιστη συντήρηση' (εννοώντας κόστος). Ότι θέλουν όλα συντήρηση και αλλαγή τα λάδια τους εννοείται.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κrusenstern
Φυσικα και δεν ειναι δικη σου ευθυνη, αλλα με την ευκαιρια, και επειδη συνεργαζεσαι με το περιοδικο,
μηπως εχεις καποια αποψη επι του προκειμενου:viewtopic.php?f=15&t=50056&start=375#p2427752
Σιγη ιχθυος απο τον συνεργατη των 4τροχων, Κο Λεμάνη...Ο οποιος δεν εχει υπογραψει το σχετικο αρθρο, αλλα τουλαχιστον αφου εμφανιστηκε και στο παρον τοπικο, θα μπορουσε να εκφερει την προσωπικη του αποψη, και να ειχαμε μια πιο ξεκαθαρη εικονα για το τι τελικα ισχυει, και τι οχι.
Κριμα παντως, στο περιοδικο, να υπαρχει ελλειψη συντονισμου,
και δυο φορες κριμα, να αποτυπωνονται, λανθασμενες εντυπωσεις, που κανουν 'μπαμ', και αυτο να περναει 'ντουκου'...Θα μπορούσα να εκφέρω την προσωπική μου άποψη, ΑΝ ΗΘΕΛΑ. Ειδικά με τον τρόπο που το θέτεις εξαρχής, νομίζω ότι θα σου είναι προφανές ότι ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Ομοίως, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να απαντώ ούτε στα ΔΕΚΑΔΕΣ πμ που στέλνεις στους mods με την παραμικρή ευκαιρία, ούτε στα ΔΕΚΑΔΕΣ μέιλ 1.457 σελίδων word που στέλνεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση του φόρουμ πάλι με την παραμικρή ευκαιρία, διαμαρτυρόμενος αιωνίως και απειλώντας με μηνύσεις και κατάρες.
Με 6 λέξεις: δε μου αρέσει το ύφος σου
(αυτό το τελευταίο επιδέχεται νομικό κυνήγι, άραγε; )
Ωστόσο, επειδή θα συνεχίσεις να φορτώνεις το παρόν θέμα με quote από το δικό σου ποστ μέχρι να σου απαντήσει κάποιος, απαντώ μπας και το σώσουμε: τα 'ΥΠΕΡ-ΚΑΤΑ' που μπαίνουν στις δοκιμές είναι ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ σημεία που άρεσαν - δεν άρεσαν στους δοκιμαστές. Για να βγάλεις συμπέρασμα για τη γνώμη των 4Τ από μια δοκιμή, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πρέπει να διαβάσεις το σύνολο του κειμένου. Από την άλλη μεριά, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη δοκιμή αφορά οδήγηση σε πίστα, που παραμορφώνει τη συνολική εικόνα ενός αυτοκινήτου, βλέποντας τα πράγματα περισσότερο από τη σκοπιά της οδηγικής ευχαρίστησης και του αποτελέσματος σε μια κλειστή διαδρομή 1-2 χιλιομέτρων.
Αυτά, και τέλος. Στο εξής, παρακαλώ να δείχνεις επιείκια με όποιον δεν κάνει κέφι να απαντάει σε ό,τι γράφεις, καθότι ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ δεν είναι υποχρεωτικό. Το να χοροπηδάει κανείς σαν υστερικός σε μια αίθουσα όπου 100 άνθρωποι συζητούν, ουρλιάζοντας 'ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΠΕΤΑΕΙ Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ;', δεν είναι και πολύ ευγενικό. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...Ομοίως, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να απαντώ ούτε στα ΔΕΚΑΔΕΣ πμ που στέλνεις στους mods με την παραμικρή ευκαιρία, ούτε στα ΔΕΚΑΔΕΣ μέιλ 1.457 σελίδων word που στέλνεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση του φόρουμ πάλι με την παραμικρή ευκαιρία, διαμαρτυρόμενος αιωνίως και απειλώντας με μηνύσεις και κατάρες.
...Ε, ρε λούκι.
-
Δεν μπορω να πιστέψω Ότι ο κικιζας Κάνει τέτοια πράγματα ... Μου είναι αδιανόητο ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΔΕΚΑΔΕΣ πμ που στέλνεις στους mods με την παραμικρή ευκαιρία, ούτε στα ΔΕΚΑΔΕΣ μέιλ 1.457 σελίδων word που στέλνεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση του φόρουμ πάλι με την παραμικρή ευκαιρία, διαμαρτυρόμενος αιωνίως και απειλώντας με μηνύσεις και κατάρες.AYTO κι αν είναι τροφή για σκέψη.
Τα μικρά GTi