Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 189
    • 190
    • 117 / 190
    Περί αυτοκίνησης
    43
    3781
    46217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k_garofalo last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

      Όσο ζούμε μαθαίνουμε σ' αυτό τον κόσμο, πλέον είμαι προσεκτικός σε ό,τι αφορά την ασφάλιση των αυτοκινήτων μου: δεν πάω σαν πρόβατο ούτε στον ακριβότερο, ούτε στον φθηνότερο.** Προσπαθώ να δω τι με συμφέρει και αν η υπηρεσία που μου προσφέρεται, αξίζει τον κόπο**.

      Φίλε μου χρήσιμες οι απόψεις σου, και σίγουρα θα το σκεφτώ, αλλά κακά τα ψέματα, το αν συμφέρει μια υπηρεσία ή όχι, εντέλει, το βλέπεις μετα το ατύχημα!
      Δηλ κατοπιν εορτής...
      Και πάλι βέβαια με ένα κάρο υποσημειώσεις, αφού κάθε ατύχημα είναι εντελώς διαφορετικό.
      Κακα τα ψέματα, όσο δεν γίνεται ατύχημα, όλες οι ασφαλιστικές είναι καλές και συμφέρουν...
      Γι αυτό όσο περνάει ο καιρός γινόμαστε σοφότεροι, ανάλογα την εμπειρία που έχουμε απο την προηγούμενη ασφαλιστική,
      είτε παραμένουμε, είτε επιλέγουμε την ...επόμενη!
      Και δεν εννοώ με βάση το 'δεν μου φέρθηκαν σωστά, άρα αλλάζω εταιρία', αυτό απο μόνο του,θα ήταν αφελές.

      Ευκαιρίας δοθήσης, πάνω στη... συμπεριφορά της προηγούμενης ασφαλιστικής μου να ρωτήσω:

      **Στην περίπτωση κατάθεσης πινακίδων στα μισά της 12μηνης ασφάλισης,
      ποιος είναι υπεύθυνος να μου επιστρέψει τα λοιπά (για τους 6 μήνες ακινητοποίησης) ασφάλιστρα? **
      Η ασφαλιστική ή ο ασφαλιστής( μεσάζων-συνεργάτης τους, όπως θέλετε πέστε τον..!) μου?
      Όπως καταλάβατε, ο ένας με στέλνει στον άλλον!
      Ο μέν ασφαλιστής: 'δεν πληρώνουν οι... οτι κι αν λένε, με κυνηγάνε οι πελάτες μ αυτούς που έμπλεξα κλπ...'
      Η δε ασφαλιστική: 'Φυσικά κύριε, διακαιούστε αυτό το ποσό,απο τότε μέχρι τότε,τα χρήματα τα βλέπουμε στο σύστημα οτι πρέπει να τα πάρετε, αλλά θα τα ζητήσετε απο τον (τάδε) ασφαλιστή σας!'
      ή το άλλο: 'δώσατε σε μας χρήματα κύριε, για το συμβόλαιο σας? Στον ασφαλιστή σας τα δώσατε, απο αυτόν ζητήστε τα!'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bebes last edited by

        Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:

        **Στην περίπτωση κατάθεσης πινακίδων στα μισά της 12μηνης ασφάλισης,
        ποιος είναι υπεύθυνος να μου επιστρέψει τα λοιπά (για τους 6 μήνες ακινητοποίησης) ασφάλιστρα? **
        Η ασφαλιστική ή ο ασφαλιστής( μεσάζων-συνεργάτης τους, όπως θέλετε πέστε τον..!) μου?
        Όπως καταλάβατε, ο ένας με στέλνει στον άλλον!
        Ο μέν ασφαλιστής: 'δεν πληρώνουν οι... οτι κι αν λένε, με κυνηγάνε οι πελάτες μ αυτούς που έμπλεξα κλπ...'
        Η δε ασφαλιστική: 'Φυσικά κύριε, διακαιούστε αυτό το ποσό,απο τότε μέχρι τότε,τα χρήματα τα βλέπουμε στο σύστημα οτι πρέπει να τα πάρετε, αλλά θα τα ζητήσετε απο τον (τάδε) ασφαλιστή σας!'
        ή το άλλο: 'δώσατε σε μας χρήματα κύριε, για το συμβόλαιο σας? Στον ασφαλιστή σας τα δώσατε, απο αυτόν ζητήστε τα!'

        στην ΕRGO που ειμαι εγω, πηγα το ασφαλιστηριο στον ασφαλιστη, υπεγραψα μια δηλωση (θεωρηση υπογραφης στο ΚΕΠ) και μετα απο 1 μηνα περιπου τα χρηματα ηταν στο ασφαλιστικο γραφείο.
        Επειδη σε λιγες μερες ξαναεκανα την ασφαλεια μου αφαιρεσαν το ποσο απο τη νεα.

        Τωρα που ξανακατεθεσα τις πινακιδες εκανα το ιδιο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          206xs last edited by

          H ασφαλιστική είναι υποχρεωμένη να στα δώσει (αν δεν της τα έχει αποδώσει ο ασφάλιστης πρέπει αφού στα δώσει να κυνηγήσει αυτόν).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k_kb312 last edited by

            Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
            **Στην περίπτωση κατάθεσης πινακίδων στα μισά της 12μηνης ασφάλισης,
            ποιος είναι υπεύθυνος να μου επιστρέψει τα λοιπά (για τους 6 μήνες ακινητοποίησης) ασφάλιστρα? **
            Η ασφαλιστική ή ο ασφαλιστής( μεσάζων-συνεργάτης τους, όπως θέλετε πέστε τον..!) μου?
            Όπως καταλάβατε, ο ένας με στέλνει στον άλλον!
            Ο μέν ασφαλιστής: 'δεν πληρώνουν οι... οτι κι αν λένε, με κυνηγάνε οι πελάτες μ αυτούς που έμπλεξα κλπ...'
            Η δε ασφαλιστική: 'Φυσικά κύριε, διακαιούστε αυτό το ποσό,απο τότε μέχρι τότε,τα χρήματα τα βλέπουμε στο σύστημα οτι πρέπει να τα πάρετε, αλλά θα τα ζητήσετε απο τον (τάδε) ασφαλιστή σας!'
            ή το άλλο: 'δώσατε σε μας χρήματα κύριε, για το συμβόλαιο σας? Στον ασφαλιστή σας τα δώσατε, απο αυτόν ζητήστε τα!'

            Κάτι ήξερα που ασφαλίστηκα απευθείας στην εταιρία. Τα διάφορα ασφαλιστικά γραφεία πιο πολύ πρόβλημα δημιουργούν παρά λύσεις. Υποτίθεται ότι υπάρχουν για να βοηθούν τον πελάτη ως προς τις διαπραγματεύσεις του με την εταιρία. Η αλήθεια είναι ότι ένα ποσοστό των ασφαλίστρων είναι και η δική τους αμοιβή, που σημαίνει ότι αν ασφαλιζόσασταν (δεν με βάζω μέσα γιατί το έκανα ήδη) απευθείας μέσω της εταιρίας, θα πέρνατε αρκετά οικονομικότερη τιμή και σίγουρα, προβλήματα σαν αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω, δεν θα υπήρχαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:

              Η δε ασφαλιστική: 'Φυσικά κύριε, διακαιούστε αυτό το ποσό,απο τότε μέχρι τότε,τα χρήματα τα βλέπουμε στο σύστημα οτι πρέπει να τα πάρετε, αλλά θα τα ζητήσετε απο τον (τάδε) ασφαλιστή σας!'
              ή το άλλο: 'δώσατε σε μας χρήματα κύριε, για το συμβόλαιο σας? Στον ασφαλιστή σας τα δώσατε, απο αυτόν ζητήστε τα!'

              Αυτο ειναι μεγιστη παπατζα κ τους το λες επι τοπου στη μουρη τους. Φυσικα κ εδωσες στην ασφαλιστικη τα χρηματα, αφου αυτη τα εισεπραξε, αυτη σου εδωσε συμβολαιο, κ με αυτην εχεις συμβαση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nek last edited by

                εκανα anytime, ολα μεσα εκτος ιδίων ζημιών και νομικης κάλυψης, 126€/6μηνο. 4000 ασφαλιζομενη αξία.
                Για νομικη προστασια σκέφτομαι arag με 82€/ ετος μετά απο προσφορα που πήρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  126€ ;;;

                  πολυ καλη τιμη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης nEK έγραψε:
                    εκανα anytime, ολα μεσα εκτος ιδίων ζημιών και νομικης κάλυψης, 126€/6μηνο. 4000 ασφαλιζομενη αξία.
                    Για νομικη προστασια σκέφτομαι arag με 82€/ ετος μετά απο προσφορα που πήρα.

                    Είναι πολλά τα 82€, υπάρχουν φθηνότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      εκανα anytime, ολα μεσα εκτος ιδίων ζημιών και νομικης κάλυψης, 126€/6μηνο. 4000 ασφαλιζομενη αξία.
                      Για νομικη προστασια σκέφτομαι arag με 82€/ ετος μετά απο προσφορα που πήρα.

                      Είναι πολλά τα 82€, υπάρχουν φθηνότερα.

                      Όπως? ειδα τη das τι παρεχει σε αλλο συμβολαιο μου στην ergo και οι καλυψεις ειναι μηδαμινες σε σύγκριση. Αλλα εντάξει εκεί η συνδρομη είναι ελάχιστη σε σχέση με τα 82€.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης nEK έγραψε:

                        εκανα anytime, ολα μεσα εκτος ιδίων ζημιών και νομικης κάλυψης, 126€/6μηνο. 4000 ασφαλιζομενη αξία.
                        Για νομικη προστασια σκέφτομαι arag με 82€/ ετος μετά απο προσφορα που πήρα.

                        Είναι πολλά τα 82€, υπάρχουν φθηνότερα.

                        Όπως? ειδα τη das τι παρεχει σε αλλο συμβολαιο μου στην ergo και οι καλυψεις ειναι μηδαμινες σε σύγκριση. Αλλα εντάξει εκεί η συνδρομη είναι ελάχιστη σε σχέση με τα 82€.

                        Εγώ θα πληρώνω 25€ λιγότερα περίπου, και έχει όλες τις καλύψεις που χρειάζεσαι νομίζω. Στην DAS ναι. Τα 82 μου φαίνονται πολλά, εκτός αν είσαι όλη μέρα στο δρόμο και έχει παραπάνω καλύψεις που δεν γνωρίζω...
                        Εμένα πάντως οι καλύψεις της DAS μου φαίνονται μια χαρά:
                        http://www.das.gr/default.asp?id=3017009&lcid=1032

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          **@nEK **

                          έχεις ΠΜ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                            Ερχομαι τωρα εγω ο χαζος να ρωτησω το εξης:

                            Η νομικη προστασια ειναι μια καλυψη που παρεχεται σε εμας απο την ασφαλιστικη, εναντι ενος αντιτιμου, κ αναφερεται στη συμβαση μας με την ασφαλιστικη, οπου υπαρχουν κ οι οροι που διεπουν αυτη τη καλυψη, σωστα?

                            Λοιποοοον, εγω εχω τα οχηματα μου σε τρεις ασφαλιστικες. Η 'νομικη προστασια' ΚΑΙ στις τρεις, οριζεται μεσα στα συμβολαια ως:

                            καλυψη οπου η εταιρια θα πληρωσει τα δικαστικα εξοδα/την αμοιβη δικηγορου, εως ποσου ταδε, που θα χρησιμοποιησει ο πελατης ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΟΥ, σε περιπτωσεις α) τροχαιου ατυχηματος, β) για να κινηθει εναντια διοικητικων κυρωσεων (ΚΟΚ), γ) σε αντιδικια με ασφαλιστικες εταιριες. Μονο στη μια συμβαση συμπληρωνει απο κατω οτι δεν ισχυει οταν ο πελατης κινειται εναντια στη δικια μας εταιρια.

                            Απο που κ ως που λοιπον η ασφαλιστικη θα αρνηθει να πληρωσει το δικηγορο που εβαλα εγω για να κυνηγησει ΤΗΝ ΙΔΙΑ, οταν ρητα οριζει οτι θα μου πληρωνει το δικηγορο που θα χρησιμοποιησω σε αντιδικια με ασφαλιστικη εταιρια, χωρις να εξαιρει την ιδια? Μη μου πειτε 'εννοειται', τιποτα δεν εννοειται. Αυτο που εννοειται ειναι τα απλα ελληνικα που γραφει η συμβαση.

                            kacey, προφανως οταν οι οροι σου επιτρεπουν να επιλεξεις εσυ δικηγορο και να στραφεις εναντιον της ιδιας της εταιριας, δεν υπαρχει καποιο προβλημα, εκτος απο τα χαμηλα ορια ποσων ή τις λιγες περιπτωσεις που καλυπτονται. Επειδη ομως πολλες εταιριες εξαιρουν τον εαυτο τους, ειπα οτι ειναι προτιμοτερη η επιλογη εξειδικευμενης εταιριας. Εχει μεγαλυτερο κοστος, αλλα και καλυτερη καλυψη. Ο καθενας επιλεγει οτι εκτιμα πως τον συμφερει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Ένα καλό άρθρο που αν διαβαστεί σωστά μπορεί να αποδώσει πλειάδα στοιχείων για τα όσα έχουμε γράψει εδώ και καιρό .

                              Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012
                              [b]Στο «κόκκινο» παραμένουν 12 ασφαλιστικές εταιρείες

                              http://www.naftemporiki.gr/news/pstory.asp?id=2123388

                              Βαριά παραμένει η «σκιά» της κρίσης πάνω από τον κλάδο ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων για 12 ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες, παρά τις πιέσεις της Τραπέζης της Ελλάδος να ενισχύσουν τα κεφάλαιά τους, συνεχίζουν να εμφανίζουν σοβαρότατα προβλήματα υπο-αποθεματοποίησης.

                              Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς που αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις κεφαλαιακές υποχρεώσεις του, δεδομένου ότι μεταξύ αυτών των εταιρειών αρκετές ελέγχουν πολυπληθείς στόλους οχημάτων, ενώ κάποιες μέχρι και σήμερα ήταν υπεράνω... υποψίας για το ενδεχόμενο να εμφανίζουν συμπτώματα υπο-αποθεματοποίησης.

                              Είναι γνωστό ότι η υπο-αποθεματοποίηση αποτελεί ένα από τα χρόνια προβλήματα της ασφαλιστικής αγοράς και ουσιαστικά τον κύριο λόγο για τον οποίο κατά το παρελθόν οι εποπτικές αρχές προχώρησαν σε ανακλήσεις αδειών.

                              Δεδομένης μάλιστα της κρίσης, που έχει οδηγήσει τον κλάδο σε μειωμένη παραγωγή και σε αρνητικές υπεραξίες από τις επενδύσεις λόγω απομειώσεων στις αποτιμήσεις ομολόγων και καθίζησης των αξιών των μετοχών, όσες ασφαλιστικές εταιρείες διέθεταν «λίπος» στα αποθέματά τους (υπερ-αποθεματοποίηση) το... έκαψαν, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται εδώ και μήνες στη χειρότερη φάση της ιστορίας τους.

                              Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος για τον οποίο περισσότερο από κάθε άλλη φορά καθίσταται αναγκαία η παρέμβαση της Τραπέζης της Ελλάδος. Το έργο το οποίο καλούνται να επιτελέσουν τα στελέχη της δεν είναι ούτε εύκολο ούτε και ευχάριστο.

                              Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα στην ασφαλιστική αγορά διέρρευσαν οι πρώτες φήμες περί του ενδεχομένου να υπάρξουν νέες ανακλήσεις αδειών λειτουργίας ασφαλιστικών εταιρειών, με την Τράπεζα της Ελλάδος να έχει θέσει σφιχτές προθεσμίες σε τρεις εταιρείες προκειμένου να καλύψουν τα ανοίγματα στα αποθέματά τους.

                              Σημειώνεται πως από τις ίδιες πληροφορίες προκύπτει ότι και οι τρεις αυτές εταιρείες περιλαμβάνονται στη λίστα των «κόκκινων» εταιρειών που έχει στη διάθεσή της η «Ν», λίστα η οποία προκύπτει από την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων των 25 μεγαλύτερων ασφαλιστικών του κλάδου.

                              http://downloads.naftemporiki.gr.edgesu ... /16/17.png

                              Η ανάλυση είναι επικεντρωμένη στα αποθέματα εκκρεμών ζημιών και ειδικότερα στον υπολογισμό του σχετικού δείκτη για κάθε εταιρεία, όπως αυτός προκύπτει από τη σχέση: Προβλέψεις εκκρεμών ζημιών προηγούμενης χρήσης / εγγεγραμμένα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης οχημάτων. Η εν λόγω ανάλυση βασίστηκε στα στοιχεία εγκυκλίου της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος «Οικονομικά Αποτελέσματα των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων έτους 2010». Σημειώνεται ότι πρόκειται για την τελευταία χρήση για την οποία υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα στοιχεία.

                              Ας δούμε όμως ποια είναι τα βασικότερα συμπεράσματα τα οποία συνάγονται από την ανωτέρω ανάλυση, χωρίς ωστόσο να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένους τίτλους εταιρειών, καθότι επιδίωξη της «Ν» δεν είναι να στοχοποιήσει ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά να επισημάνει την έκταση και τη σοβαρότητα του προβλήματος και, κατά συνέπεια, την ανάγκη που υπάρχει για άμεσες παρεμβάσεις από την εποπτική αρχή.

                              Ειδικότερα:

                              • Ο μέσος όρος του δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών για το σύνολο του δείγματος διαμορφώθηκε στο 2010 λίγο πάνω από το 150%, στο 155%, δηλαδή σε πολύ χαμηλά επίπεδα, και μόλις 10 μονάδες αυξημένος σε σχέση με τα επίπεδα του δείκτη τρία χρόνια πριν.

                              • Δώδεκα εταιρείες εμφανίζονται, με βάση τα στοιχεία του 2010, να έχουν άμεση ανάγκη ενίσχυσης των αποθεμάτων τους, εμφανίζοντας δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών μικρότερο του 150%.
                                Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη λίστα με τις 12 εταιρείες περιλαμβάνονται και τίτλοι πολύ ισχυρών σχημάτων, όπως και εταιρείες οι οποίες φέρονταν να μην έχουν απασχολήσει μέχρι και πρόσφατα την εποπτική αρχή για ανάλογα ζητήματα.

                              • Από τις 12 προαναφερόμενες εταιρείες, τέσσερις σχηματίζουν δείκτη εκκρεμών ζημιών μικρότερο του 100%. Μάλιστα, ο δείκτης μιας εξ αυτών διαμορφώνεται στο 42%, για δύο εταιρείες ο δείκτης είναι στο 67% και για την τέταρτη στο 77%. Πρόκειται βέβαια για... συνήθεις υπόπτους της αγοράς, οι οποίοι επί πολλά χρόνια απασχολούν τις εποπτικές αρχές. Οι εν λόγω εταιρείες διατηρούν σταθερά κατά την τελευταία πενταετία (2006 - 2010) το σχετικό δείκτη κάτω του 100%.

                              • Δύο από τις 12 «κόκκινες» ασφαλιστικές βρίσκονται στο όριο του 100%, με το δείκτη αποθεμάτων να διαμορφώνεται στο 103% και 105% αντίστοιχα, και τα τελευταία έτη (πλην του 2006) να κινούνται κάτω του 100%.

                              • Για έξι από τις προαναφερόμενες ασφαλιστικές εταιρείες ο δείκτης αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών διαμορφώθηκε το 2010 μεταξύ 142% και 119%. Εξαιρώντας μια εξ αυτών, οι υπόλοιπες εμφανίζουν μεγάλη μεταβλητότητα στο δείκτη από τη μια χρονιά στην άλλη, με τιμές οι οποίες κυμάνθηκαν στην πενταετία από 32% έως και 240%.

                              • Και οι 12 «κόκκινες» ασφαλιστικές εταιρείες εμφανίζουν το 2010 μικρότερο δείκτη εκκρεμών ζημιών απ' αυτόν που σχημάτιζαν το 2006.

                              • Αξίζει να σημειωθεί ότι Eurostar και Ευρωπαϊκή Πρόνοια, δύο εταιρείες δηλαδή των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν, το 2010 εμφάνιζαν δείκτη εκκρεμών ζημιών 144% η πρώτη και 136% η δεύτερη, ενώ και οι δύο το 2010 είχαν κάνει φιλότιμες προσπάθειες να αυξήσουν τα αποθέματά τους, με τη μεν Eurostar να ενισχύει το δείκτη της στο 144% από 92% το 2009 και την Ευρωπαϊκή Πρόνοια να τον αυξάνει στο 136% από 107% την προηγούμενη χρήση.

                              Aπό τα χαμηλά στα ψηλά του δείκτη

                              Στην αντίπερα όχθη, 13 εταιρείες εμφανίζονται με δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών άνω του 150%, με τη διαφορά όμως ότι τρεις εξ αυτών έχουν πολλές φορές κατά το παρελθόν, αλλά και πολύ πρόσφατα, κληθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος να ενισχύουν τα κεφάλαιά τους.
                              Πρόκειται για εταιρείες με δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών 152%, 163% και 166% αντίστοιχα και λόγω ακριβώς των επανειλημμένων οχλήσεων από την εποπτική αρχή θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι, τελικά, οι «κόκκινες» εταιρείες ανέρχονται στις 15. Πέραν αυτών, οι υπόλοιπες εταιρείες -στη συντριπτική τους πλειοψηφία ισχυρές με βάση την παραγωγή τους- εμφανίζονται με το δείκτη αποθεμάτων εκκρεμών ζημιών από 170% έως και 354%.

                              Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι εννέα εξ αυτών στο διάστημα 2006-2010 περιόρισαν αισθητά τα αποθέματά τους στον κλάδο ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων, προφανώς λόγω του αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος και των αναγκών εξασφάλισης έξτρα κεφαλαίων για άλλες δραστηριότητές τους, για κλάδους ασφάλισης που σήμερα πιέζονται ιδιαίτερα από το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον. Αλλες πάλι απλά δεν ενίσχυσαν τα αποθέματά τους αν και αύξησαν την παραγωγή τους στον κλάδο Αυτοκινήτων, όντας υπερ-αποθεματοποιημένες.

                              Πρόβλημα
                              Η υπο-αποθεματοποίηση αποτελεί ένα από τα χρόνια προβλήματα της ασφαλιστικής αγοράς και ουσιαστικά τον κύριο λόγο για τον οποίο κατά το παρελθόν οι εποπτικές αρχές προχώρησαν σε ανακλήσεις αδειών.

                              Στοιχεία
                              Η χρήση του 2010 είναι η τελευταία οικονομική χρήση για την οποία υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα στοιχεία για τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.[/b]*

                              Περαστικά μας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scrooge last edited by

                                Καλημέρα.
                                Για την ασφάλεια του αυτοκινήτου πληρώνω περίπου 400€ το χρόνο με τα απολύτως βασικά (χωρίς κλοπή, πυρκαγιά, τρομ. ενέγρεις κλπ) + 60€ οδική βοήθεια. Σύνολο 460€.
                                Σκέφτομαι να κάνω ασφάλεια μέσω internet (πχ anytime της interamerican), οπότε θα μου κοστίσει περίπου 340€ το χρόνο με περισσότερες καλύψεις.
                                Εσείς τι λέτε ?
                                Έχει κανείς σχετική εμπειρία ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  www2000 last edited by

                                  Σε τι αυτοκίνητο πληρώνεις τόσα;
                                  Προσωπικά δεν έχω παράπονο από την Ιντεραμέρικαν. 460 δίνω και εγώ για ασφάλιση 1.400 κυβικών, 3 ετών, τα πάντα εκτός μεικτής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scrooge last edited by

                                    Ο χρήστης www2000 έγραψε:
                                    Σε τι αυτοκίνητο πληρώνεις τόσα;

                                    1.6 lit, 10-ετίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης Scrooge έγραψε:

                                      Σε τι αυτοκίνητο πληρώνεις τόσα;

                                      1.6 lit, 10-ετίας.

                                      Μια χαρά ειναι η anytime. Ειναι το ίδιο με την Ιντεραμερικαν! Την έχουμε εδώ και λίγα χρόνια. Τη χρειάστηκα μια φορα για θραύση κρυστάλων που έγινε άμεσα και δωρεάν (ήταν στις καλύψεις μου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Παιδια εχω μια ερωτηση να κανω.Εχω το αυτοκινητο εδω και 1,5 χρονο περιπου και εχω μεικτή ασφαλεια η οποια ειναι αρκετα ακριβη.Συμφωνα με το χαρτι της ασφαλειας ακομα και τωρα η ασφαλιζομενη αξια του αυτοκινητου ειναι ιδια με τη τιμη που το αγορασα καινουριο.
                                        Ψαχνοντας σε αλλο ασφαλιστικο γραφειο για κατι ποιο οικονομικο βρηκα ενα προγραμμα στη Chartis το οποιο ειναι σχεδον 200 ευρω φθηνοτερο απο τη τωρινη μου ασφαλεια,αλλα με ασφαλιζομενη αξια του αυτοκινητου τη πραγματικη τιμη του στην αγορα ως μεταχειρισμενο σημερα.
                                        Τι λετε να κανω?Στη πρωτη περιπτωση,της τωρινης μου ασφαλειας,αν γινει κατι θα αποζημιωθω οσο ειχα πληρωσει το αυτοκινητο ή θα μου πουν οτι η αξια του ειναι μικροτερη σημερα οποτε τοσα θα σου δωσουμε??
                                        Επισης παιζει ρολο το γεγονος οτι εχω ακομα υπολοιπο δανειου?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pgm21 last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          Παιδια εχω μια ερωτηση να κανω.Εχω το αυτοκινητο εδω και 1,5 χρονο περιπου και εχω μεικτή ασφαλεια η οποια ειναι αρκετα ακριβη.Συμφωνα με το χαρτι της ασφαλειας ακομα και τωρα η ασφαλιζομενη αξια του αυτοκινητου ειναι ιδια με τη τιμη που το αγορασα καινουριο.
                                          Ψαχνοντας σε αλλο ασφαλιστικο γραφειο για κατι ποιο οικονομικο βρηκα ενα προγραμμα στη Chartis το οποιο ειναι σχεδον 200 ευρω φθηνοτερο απο τη τωρινη μου ασφαλεια,αλλα με ασφαλιζομενη αξια του αυτοκινητου τη πραγματικη τιμη του στην αγορα ως μεταχειρισμενο σημερα.
                                          Τι λετε να κανω?Στη πρωτη περιπτωση,της τωρινης μου ασφαλειας,αν γινει κατι θα αποζημιωθω οσο ειχα πληρωσει το αυτοκινητο ή θα μου πουν οτι η αξια του ειναι μικροτερη σημερα οποτε τοσα θα σου δωσουμε??
                                          Επισης παιζει ρολο το γεγονος οτι εχω ακομα υπολοιπο δανειου?

                                          Ολα τα ασφαλιστήρια έχουν τους όρους (γενικούς και ειδικούς) στους οποίους βασίζονται.
                                          Εαν υπάρχει ο όρος αποζημίωσης σε αξία καινουργούς και όχι αγοράς (μεταχειρισμένου) στο ασφαλιστήριο σου διάβασε την περιγραφή του για να διαπιστώσεις πως ''δουλεύει'' σε περίπτωση ζημιάς.
                                          Ενα προσωπικό παράδειγμα που έχω να σου αναφέρω σχετικά με τον όρο ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΞΙΑΣ που υπάρχει στην ΑLLIANZ είναι το ακόλουθο :
                                          Πελάτης της ALLIANZ με ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΞΙΑΣ και πρόγραμμα με μικτή , σε NISSAN NOTE 3 ετών το οποίο αγοράσθηκε με τιμολόγιο 13.690 ευρώ , τα Χριστούγεννα κτυπήθηκε από όχημα και η υπολειμματική του αξία ως τρακαρισμένο καθορίσθηκε σε 700 ευρώ.
                                          Λόγω της ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΞΙΑΣ ο ασφαλισμένος θα αποζημιωθεί με 13.690 ευρώ ( 700 ευρώ ο έμπορος που το αγοράζει + 12.990 ευρώ η εταιρία ) ασχέτως της τρέχουσας εμπορικής αξίας που θα εισπράξει στην πορεία η ALLIANZ από την άλλη ασφαλιστική εταιρία.
                                          (φυσικά δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη να αποζημιωθεί από την κάλυψη αστικής ευθύνης της άλλης εταιρίας γιατί στην καλύτερη περίπτωση να έπαιρνε 8.000-9.000 ευρώ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Καταλαβα τι εννοεις αλλα τα ασφαλιστρα εχουν ανεβει σε δυσθεωρητα υψη και οι εποχες ειναι δυσκολες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 117 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr